Saibot69 fórum hozzászólásai

Saibot69 Elküldve: 2014-05-22 11:45 Autóvásárlás

ES64 írta:
ES64 írta: Sziasztok. Teljesen uj vagyok a forumon,azert is regisztraltam ide,mert sok tanacsra,tapasztalatra,velemenyre lenne szuksegem,ugyanis torom a fejem,hogy vennek egy BMW-t. Kovetkezo a helyzet, jelenleg van egy 2004es Honda Civic Typer a tulajdonomban, de sajnos sokat koltok ra,hogy a tokeletes allapota fentmaradjon,valto felujitas,kuplungcsere, nahyszervizek stb. Kozel 1,3 milliot koltottem ra 1 ev alatt,igaz en mindig maximalista voltam,es minden autom megkapta a leheto legjobbat tolem,szoval szeretem oket. Viszont pont ezen felbuzdulva megfordult a fejemben,hogy talan egy premiumabb, szinten sportos auto fentartasat is be tudom vallani. Eppen ezert tanacsot kernek,mert van mar par befuto, viszont erdekelne,hogy melyik ezek kozul a legjobb. 3as szeria tetszik elso sorban, es szinte biztos,hogy 6 henger ala nem adom. Tehat a kovetkezo: 325d, 330d, 335d, ill 330i( lehetoleg a 272 lovas,bar nem tudom,hogy a 258 lovas mennyivel gyengebb,es az nagyobb aranyban van e90,91ben is,mint az e93ban) esetleg a 335i is tetszene,de az meg draga,meg sztemsokat eszik. De,hogy szukitsem kicsit a kort a 330d 245 loerovel, ill a 330i 258 vagy 272 loerovel ami elso sorban erdekel. Mit erdemes ezekrol tudni? Mennyire megbizhato,mennyit esznek,mire kell figyelni vasarlaskor,erdemes-e automatat, vagy manualist venni stb, minden ertekes info erdekel valamennyi motorrol,de elsosorban,errol a 2-rol! Elore is koszi mindent! Remelem tudtok segiteni.


Tudnátok segíteni, tanácsot adni, tapasztalatot írni, csak mert még senki nem válaszolt nekem erre


Szia,

Én ugyanebben a cipőben jártam tavaly, mint Te. Ezen az oldalon olvasgattam a fórumokat, majd ezek alapján elhatároztam, hogy 330i lesz a jó választás. Decemberben meg is vettem (profilomnél meg tudod nézni a képeket), Németországból hozattam (van ismerős kereskedő kinnt). Eddig 10000 km-t mentem vele, összességében nem bántam meg. Vásárlás után olajcsere, téli gumi vásárlás, stb., a szokásos témák, illetve ki kellett cserélni a 2 hátsó lengéscsillapítót (MONROE) és a porvédőket (elöl, hátul). Mivel 2000-es évjárat, néhol a festéket (főleg kerékíveknél) kezdte ledobni, de javítva lett. A fogyasztása meglepett: 10,2 l/100 km (csak OMW maxxmotion 100-ast tankolok), ~30%-40% város, a többi főút. Most is tökéletesen megy, semmi bajom vele, az úttartása félelmetes. Az olajat kicsit eszi, de ezt ugye tujuk a M54B30-as motorról. Az élmény meg leírhatatlan, mivel előtte mindig csak 100LE alatti autóim voltak. Nyílván az én véleményem nem 100-as, mert 10000 km semmi, de remélem segítettem. Ha kell, el tudok küldeni neked egy xls file-t, amiben vezetem az eddigi kiadásokat (e-mail címed privátba átküldöd), ami az autóval kapcsolatos, talán az a legtisztább.
Üdv.

Saibot69 Elküldve: 2014-05-13 22:23 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

MattM325 írta:
mettyu77 írta:
MattM325 írta:
tomy1228 írta:
mettyu77 írta:
tomy1228 írta:
mettyu77 írta: Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy megvenném életem első BWW-ét. Mindenképpen e46 coupet és hathengereset. A 323-ok tetszenek. Mennyivel lehet ezzel eljárni? Menyire lehet jó vétel? Mire figyeljek vásárláskor? Előre is köszönök bármilyen információt ezel kapcsolatsoan! ÜDV!


Szeva!
Én pont ezt az egyet nem venném inkább 325ci mivel ez ugyanúgy 2500ccm mint a 23ci és sokkal többet nem fogyaszt de élményben jobb illetve kinálat sokkal nagyobb belőle vagy pedig 20ci 170 lovas kevesebb súlyadó ,biztosítás miatt a 23ci szemben!Fogyasztásban 20ci-ről tudok nyilatkozni ez pályán olyan 8,5 körül városban kis távokon használva nálunk olyan 11 körül fogyaszt hosszabb távokon városban talán lemegy 10re!


Szerinted egy ilyen 320ci -ben 284 ezer sok vagy ezek a motorok bírják?



Most jön a szokásos duma hogy ki hogy használta,rendesen cserélt rajta mindent stb.... de ezt gondolom vágod! 2,2 170 lovas eddigi olvasatom szerint nem a legjobban sikerült blokkja a bmw-nek,eléggé olajzabálós motor hírében áll és ezt nehéz is megállítani hanem lehetetlen,én 210 ezerrel hoztam be egyet tavaly magunknak és ennek eddig nincs ilyen gondja szerencsére,bár elég keveset is használjuk.Ha minden normálisan ki van cserélve ezeknek a hat hengereseknek sok bajuk nem szokott lenni,esetleg tudod ennek az előéletét ismered a tulajt stb akkor nem gáz a km de ha nem tudsz róla sokat hát akkor bármi lehet



Szerintem eléggé téves ez a felvetés, hogy olajzabáló motorok. Nem zabálja azt, csak alattomosan eltűnik belőle.
Leggyakoribb hibák:
- Olajleválasztó csere kompletten
- Hátsó főtengely szimmering
- OLAJSZŰRŐ HÁZ tömítése --egy napi használatban lévő autónál éppen úgy fogy az olaj, hogy a tócsa nem látszik alatta, mivel a forró blokkon elég. Sajnos ezt a tömítést is elcseszte a BMW, mint a Vanos tömítőgyűrűit. Nem állja a hőt és az olajat. Nálam ez fél liter/3000km-es olajfogyasztást eredményezett.


Ezeket a problémákat lehet orvosolni az összes tömítés cseréjével vagy ezt nem éri megtenni?


Fölösleges az összest kicserélni, az olajszűrőház tömítésével szokott gond lenni. Előbb meg kell tisztítani a motort és figyelni a nyomokat. Nagyon sunyi módon tud szivárogni, szinte csak üzem közben és úgy a forró blokk el is égeti, a szerelők többsége meg úgysem veszi észre.


Sziasztok,
Én 5 hónapja vettem egy 330i-t. Eddig nem is akartam a fórum témákba beleszólni, mert még nem nagyon volt tapasztalatom az autómmal kapcsolatban, csak olvasó voltam (itt szerettem meg a BMW-t, örülök, hogy van egy ilyen közösség). De most ennek is eljött az ideje. Vásárlás után a környezetemben lévők egyből a fogyasztási adatokat kérdezgették. Mérnök ember lévén, minden információt összegyűjtöttem (tankolások, megtett km, költségek, stb.) Most, hogy több mint 9000 km-t megtettem vele, bátran írhatom, hogy meglepően jó az autó fogyasztása. 10,2 l/100km (Igaz mindig csak 100-as benzint tankolok, nem tudom mennyiben változna 98, vagy 95 esetén) Kb. 1/3-ad arányban város, a többi főút. Nem bántam meg, hogy nem a kisebb motort választottam, a 231 ló meg mindent megér.