Strashimir fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Strashimir Elküldve: 2021-07-12 16:09 Harman / Kardon

Sziasztok!

Vállal valaki Harman Kardon szett beépítést E46 coupéba?

Üdv

Strashimir Elküldve: 2019-06-27 18:17 E46 M futómû

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy E46 első futómű esetén a Meyle által gyártott gömbfej (MEYLE 316 010 4305/HD) belemegy-e a TRW M-es lengőkarába (JTC1069)?
Méretileg, egyéb szempontból is stimmel-e?

Strashimir Elküldve: 2017-03-18 00:20 Futómû és hibái

Sziasztok!

Bekerültek a 330ci-mbe a méregdrága Lemförder első lengőkar szilentek 17978 cikkszámmal, és olyan az autó kormányzása, mint a takony, direktnek nagyon nem nevezném, kisebb mozdulatokra gyakorlatilag nem reagál.
Kérdésem, hogy volt-e már valakinek hasonló tapasztalata, lehet-e ezektől a gyári szilentektől ez a puhos irányíthatóság vagy más az oka, esetleg a kikopott gömbfej, stb?
Illetve, hogy ha szeretném rossz pesti utakon is használható, de direktebb irányítású szilentekre cserélni, akkor milyen gyártmányt, típust javasoltok?

Előre is köszönöm!

Strashimir Elküldve: 2017-03-06 17:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy INPA és DIS komplett kézikönyvet honnan lehet szerezni?

A Google nem adja ki sajnos.

Strashimir Elküldve: 2017-01-11 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Jani69 írta:
Pocses írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Azt szeretném megtudni,hogy vehetek univerzális hibakód olvasót is,vagy csak az inpa ad elég infót a kocsiról? Más kocsi is van a családban,nekem az univerzális jobb lenne.


Szia!

Vehetsz persze de az nagyon általános és elvihet a málnásba. Én is a komoly feladatokat a szerelőmre bízom, ennek ellenére nekem is van ilyen csájna ami a telefonnal kommunikál, és eddig amikbe kipróbáltam minden márkát felismert. de csak egy jó kis játékszer.
Mondjuk műszaki vizsga előtt volt akinek töröltem a hibát és kialudt a "kicsi sárga tengeralattjáró" na erre pl. tökéletes.


Köszi szépen még gondolkodom a dolgon,hogy milyet vegyek! A Diagbolt oldalán találtam egy univerzális USB-t CD-vel magyarul.De találtam BMW inpa-t is a neten. Ez csak BMW-hez jó? Melyik tudhat többet? :


Szia!

Tényleg ég és föld a kettő.
Én 10000-ért vettem egy fullos csomagot, és tulajdonképpen minden benne van. Kis telepítgetésre szükség volt, de abszolút megérte
link: http://www.ebay.com/itm/BMW-MI...2496444220

Strashimir Elküldve: 2017-01-06 10:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

227 és 228-as lambdaérték túllépés hibát írt ki az autóm.

a pontos szöveg a Bently gépkönyv szerint:
227 P0188 Fuel trim (Bank 1),
O2 control
adaptation limit
DME internal
values logical
Range control of adaptation
values.

228 P0189 Fuel trim (Bank 2),
O2 control
adaptation limit
DME internal
values logical
Range control of adaptation
values.

a diag ezt írta ki:
lambdareglerabwichung

screenshot:

http://www.kephost.com/image/vtx6

Valaki találkozott már ilyen hibakóddal?
Mi lehet a hibaok?




Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp

Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:48 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp

Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:46 Ablaktörlõ

Sziasztok!

Tudja valaki, hogyan lehet átprogramozni az e46-ot, hogy az ablaktörlő ne induljon el a mosóra?
Csak mert így az alsó szakaszon mindig szárazon töröl, ami miatt karcolódik a szélvédő.

az alábbi programok állnak rendelkezésemre:
Inpa Ediabas
DIS/GT1
SSS/Progman
TIS
Navcoder demo
NCSExpert
Winkfp

Strashimir Elküldve: 2016-11-18 14:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!
(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)



Hogyhogy egybe van? Hengerenként van, mégis egy egység?

Strashimir Elküldve: 2016-11-17 07:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!

Strashimir Elküldve: 2016-11-16 22:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.

Strashimir Elküldve: 2016-11-16 19:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?









előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!

Strashimir Elküldve: 2016-11-15 22:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?









előre is köszönöm!

Strashimir Elküldve: 2016-06-11 16:18 Rugócsere

b_imi írta:
Strashimir írta: Sziasztok!

Van-e esetleg valakinek e46-hoz rugó színkódtáblázata? Nagy segítség lenne, ha el tudná küldeni.
A 330ci-met kőkemény, használhatatlan ültetőszettel vettem, és szeretném visszalakítani gyári állapotúra, de mivel a rugóválasztás nagyon összetett, erre mindenképpen szükség lenne hozzá.

Az is segítség lenne, ha valakinek van eladó.

Előre is köszönöm!


Sokat nem kell visszaolvasni


És valóban.
« előző12következő »