Na akkor lássuk, úgysem számoltam még ki.
- elsõ lökös: 45.000.-
- cuccok az elsõ lökösbe: 2 léc+r.n.d.sz.tartó: 16.000.- két ködlámpa: 15.000.- rács: 9000.- tartók, mûanyag szigetelés, munkadíj: 10.000.-
- fényezés: 22.000.-
- két féklevegõhûtõcsõ: 22000.-
Elsõ lökös összesen: 143.000.- (jézusom

)
- hátó lökös: 15.000.-
- diffuzor: 31.000.-
- díszlécek: (nekem csak két oldalsót kellett vennem) 11.000.-
- tartók, kampók, csavarok, 3000.-
- fényezés 20.000
(itt nem volt munkadíj, én szereltem fel)
Hátsó lökös összesen: 80.000.-
- két küszöb: 40.000.-
- fényezés 20.000.-
2 küszöb összesen: 60.000.-
(munkadíj szintén nem volt.)
Összesen: 283.000.-
Minden gyári BMW, semmi sem utángyártott.
Annyit hozzá kell még tenni, hogy az elsõ lököst el tudtam adni 27.000.- ért., mindennel együtt, törötten.
Mindent külön vadásztam rá, szóval még ehhez hozzá jön egy csomó rohangálás, alkudozás stb

Még egyszer nem kezdenék bele az tuti, most is csak azért, mert ugye összetörtem az elejét.
Elsõ lámpa az úgy van megcsinálva, hogy a xenon körüli kúp van csak lefestve matt feketére. Az index az ebayról van, nem házi sötétítés.
Rendõrök még nem basztattak. Ha megállítanak, az elsõ ablakokat lehúzom, az az elsõ mozdulatom, amikor látom hogy integetnek.