Szia!
Ránézel, és egybõl látod a különbségeket
Ez pl egy faceliftes limuzin:

Az elsõ lökhárítóban kicsi kör alakúak a ködlámpák. Az elsõ indexek felfelé vannak húzva, az oldal indexek fent vannak az elsõ sárvédõ elemen. A hátsó lámpa is más, egy csíkban világít. Ezek csak a legfeltûnõbb változtatások. rengeteg dolgot javítottak az ez elõtti e46-okhoz képest. Mindenképpen ilyet vegyél. Én is benzin párti vagyok, ezért azt tudom ajánlani, hogy nézz valami 1.8-as, vagy 2ezres motorral szerelt példányt. 2002 elsõ félévében volt a váltás.
Azon a hírdetésen amit belinkeltél, nem faceliftes példány van. 2 millió alatt ritkán látok e46-ot, legfeljebb akkor, ha nem magyar rendszámos.
lehet a bibi ott van, hogy le van már lakva szegény autó, vagy sok benne a km.
Elhiszem hogy nincs kedved a hitelhez, de szerintem máshogy nem fogsz tudni találni egy jó vételt. Sajna a BMW szó még mindíg vérszemet okoz néhány szerelõnek, és 2x szorzóval mondanak árat. Sokan nem szeretik, de sokan vagyunk, akiknek a kék-fehér a minden

Meg kell találni a jó szerelõket, és a jó alkatrész beszerzési forrást. Ebben a fórum nagy segítségére van sokunknak. A szervízigényességrõl meg annyit, hogy ha belenyúlsz valami lelakott kocsiba, aminek kinyomták már a lelkét, és csak az eladás elõtt vitték el egy "varázs-garázs" ba, akkor sajna el fogsz csodálkozni, hogy abba nem csak olaj és benzin kell. Némileg sajnos szerencse is kell, hogy egy jót fogj ki. A gázt meg felejtsd el
