Ez egy archivált weboldal! bővebben
VBetty fórum hozzászólásai

VBetty Elküldve: 2008-01-07 16:13 Benzin VS Dízel

csu2 írta: De kell, ezért nem kell turbós benzines! Csak szívó! Egyébként szerintem is kár, hogy diesel! Szép a felnije, tudja valaki a pontos típusát? A felninek...

Akkor a benzines autó sem olyan f...sza ha turbós?
Egyébként meg hol a sok csokim,csu2 kolléga úr?

VBetty Elküldve: 2008-01-07 01:26 Benzin VS Dízel

collins írta:
paci írta:
SoundkeY írta: nekem ez jonne be

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1440

kemeeeny


szép...szép, csak ne dízel lenne


õszintén szólva igen.. egy ilyen autóból nem úgy szállok ki, hogy elõtte két percig turbot hûtök.

Miért,turbos benzinesnél nem kell a turbot hûteni :

VBetty Elküldve: 2008-01-03 19:50 Érdekes hiba...:(

Zotyi30d írta: Ma rákerült a számítógépre az autóm és elszomorodtam
6 izzgyertyából 4 szar
Erdemes kicserélni a 2 jót is?
A szerelõ azt mindta,h elõbb-utóbb azok is tönkremennek
Mi a véleményetek?

Igen cseréltesd ki az összeset mert így mind a 6 egyformán fog"dolgozni" meg ki a szar akar kétszer nekiállni a melónak,mert mondjuk 2 7 múlva beszarik a másik 2!

VBetty Elküldve: 2008-01-03 19:02 angel eye

barbi írta: Köszi.
Én is ccfl-t kaptam.
Meg tudod adni az elérhetõségét, annak aki beszerelte neked? Nem párásodik azóta a lámpabúra?

Általában itt mindenki maga szerel vagy a haverja vagy pasija,ha jól van beszerelve nem párásodik.Te helyileg hol székelsz?

VBetty Elküldve: 2008-01-03 18:44 angel eye

barbi írta: Sziasztok, karácsonyra kaptam egy angel eye-t, amit az E46-os bmw-be szerettem volna beszereltetni. Elvittem a kis fekete dobozkát az egyik bmw szervizbe, ahol azt mondták, nem építik be, mert nem vállalna azért felelõsséget. Tapasztalatuk szerint az utólagosan beépített angel eye egy nagyobb esõzés során beázhat. Szerintük, abba a kocsiba, amiben már eleve beépítették jó, de utólagosan nem ajánlatos beszerelni. Illetve azt mondták, az is látszik, hogy nem eredeti. Van valakinek errõl tapasztalata? Elõre is köszi a válaszokat. B.

A fórumban keresd az optikai tuning címszót abban meg a helyzetjelzõ karikák topic-ot ott mindent megtalálsz,ha gáz van írj nyugodtan valamit kitalálunk biztosan!

VBetty Elküldve: 2008-01-03 09:37 Benzin VS Dízel

Tiba írta: Kizárt hogy Paci dieselt vegyen. Szerintem itt van még, csak már bánja, hogy kinyitotta pandóra szelencéjét.

Én is valami hasonlóra gondoltam

VBetty Elküldve: 2008-01-03 00:41 Benzin VS Dízel

csu2 írta: Jóreggelit!

Itt ennyi paranoiás ember irogat!?

No, akkor sorjában....

VBetty:
Nem bántásnak szántam, hogy Subaru tulaj is lehetsz, csak meglepõdtem, ritka aki együtt szeret a japán és a német autót (elfogultság nagy úr). Ki kezdte, ovis egy kicsit szerintem. (szuzuki gti vs bmw 320d/320i volt különben is a nyitókérdés és a téma abból kerekedett tovább). Egyébként, sok más okból kifolyólag nem lehetne bmw-m, nem feltétlen csak a dieselolaj fel nem használása az autóiparban miatt. FONTOS ÉS LESZÖGEZENDÕÉ: ITT SENKI NEM KÉRDÕJELEZTE MEG A DIESEL AUTÓK LÉTJOGOSULTSÁGÁT! Aki idézi az ellenkezõjét annak a testsúlyának megfelelõ sört vagy csokit küldök tértivevényesen!

Kyncza:
Nem kívánok én sem túlzottan belebonyolodni a kérdésbe, mert ugye kinek a pap, kinek a papné. A kobra11-es beírásommal arra próbáltam meg magyarázatot adni, miért azonosítják legtöbbször a bmw-t a benzines sor6-al. TÉVESEN ÉS NEM JOGOSAN! (és általában olyanok teszik akik belülrõl nem ismerik közelrõl és/vagy nem ismerik jól a márkát!) De tény, hogy nagyon szép és kuriózum is, igazi germanikum! (Ez igaz minden bmw-re is - iszonyat germános az összes bmw kasztni!)

Singletrack:
Igaz, nem 3 hanem 2,1. 0-100-ig. És 0-200-ig mennyit kap? (Most irhatod, hogy a legtöbbször a forgalomban, 80-120-ra kell gyorsulni és ott nem jobb - de ezért vettem automatát, hogy elég legyen egy kövér gáz, váltson vissza, meg különben is, én mindig 120 felett autózom. )Egyébként igaz, a 320-asból (ha csak a picit nagyobb teljesítményt nézném és ha szeretném a dieselt) akkor a d kéne. De volt pénzem 3l benzinesre, így azt vettem és szóba se jött semmiféle diesel! (Nem írom le ezredszerre miért!)

Nem tudom ki mennyire forumozik másfelé, de ez abszolut kultúrált topic... A vita (legyen vita) ilyen szinten, meg szerintem tök egészséges dolog, a topic ebben a formában, egy kocsmai baráti beszélgetésnek is simán elmegy. Érzékeny lelkûeknek meg nem kötelezõ beleolvasni és beleírni, ha nincs kedve az illetõnek belebonyolodni. Persze mindenki irja itt a maga igazát és ez így van rendjén. Csak így tovább, persze harag nélkül!

Béke!

CSu2
Abszolut nem bántottál meg a Subaru tulaj gondolatával,meg a Japán szeretettel,mert szerintünk egy autó vagy Német vagy Japán/tök mindegy,hogy benzin vagy diesel/.Mi a francia meg olasz mocskokat utáljuk de kurvára mivel javítási szempontból is nézzük az autókat/ mint már írtam a pasim villamossági szerelõ/egyébként õ egy Toyota Hiace-szal jár melózni ami szintén diesel és 4WD és rohadtul megbízható!nem tudom mi bajotok a Japán autókkal!?
Paci azt írta az elsõ hozzászólásában"A benzines sportosabb,pörgõsebb
strapabíróbb=jobb!" vagyis a másik/diesel/az szar,nem kell,ez akár a létjogosultság megkérdõjelezése is lehet,úgyhogy jöhet a csoki!
Ha viszont másik oldalról közelítjük meg a kérdést szintén paci hasonlat:suzuki gti legyorsulja d BMW-t ugye?, mert csak ez számít meg a hang meg a hengerszám akkor a p 126 meg minden BMW-nél jobb mert míg paci kolléga parkolót keres a tuti 6 hengeres fasza hangú autójával addíg más már le is parkolt egy szûk kis helyre.
Egyébként paci igen eltûnt errõl az oldalról ha jól látom,nem érdekes?Talán új évre diesel BMW-t vett magának csak nem mer színt vallani?

VBetty Elküldve: 2008-01-01 14:57 Benzin VS Dízel

csu2 írta: BUÉK Mindenkinek!

VBetty:

Tényleg szép hangja van a boxernek, de nekem (szubjektív kérdés abszolut) jobban tetszik a sor6. Többek közt ezért van bmw-m és nem imprezám. (egyébként szvsz a kasztnija rettenet csúnya) Te az impreza forumba is irogatsz?

Kyncza:

Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!

Singletrack:

Miért alázás, nem egészen értem. Lehet, hogy a diesel kisebb fordulaton adja le a max. nyomatékát és mûködési elvébõl a diesel motor nyomatékosabb, de ez nem azt jelenti, hogy 3000 alatt nincs élet a benzinesben, pláne a nagyobb köbcentis szivókban - 530i a példád (mert ugye azt írtad, hogy 3000-tõl kezd el húzni)! A két autó menetteljesítményben össze sem hasonlítható. Az 530i biztosan nem indul meg rendesen, és csak 3500 fölött érzed, hogy van benne erõ. Ellenben a 320d... (úgy fest, kicsit hamarabb éri el a 530i a 3500 fordulatot mint 320d az 1800-at... - egyébként nem verne rá 3 mp-et 0-100-ig) Nem hiszem, hogy valahol is (bármilyen úton, bármilyen emelkedõn) nagy hátránya az 530i-nek, hogy kevesebb a nyomatéka. (legfeljebb visszavált, leszarom). Egyébként meg nem értem, mi a francért használnak még mindig profi versenysportban (exclude offroad) benzinest és nem turbó dieselt, hiszen az isteni nyomatékból a dieselnél több van? (végig versenyben akarnak maradni?)

A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?

Nem írogatok a Subaru oldalra mert nekem is BMW-m van.Kyncza -val meg egyetértek mert nem mi dieselesek kezdtük azt a topicot meg a fikázást.Igazad van a versenysportban a benzines viszi a prímet bár 1-2 kivételt lehetett már hallani,erre viszont én azt mondom neked,ha nincs diesel akkor neked sincs benzines BMW-d sõt enni sem biztos,hogy sokáig tudnál,mert ha jól tudom az összes teherautó,kamion meg traktor mind diesel motorral mûködik!Na erre varjál gombot kedves benzines kolléga!

VBetty Elküldve: 2007-12-31 18:05 Jókívánságok, ünnepek

Itt a szilveszter,itt van újra nagypapa a nagymamát kúrja!
Kefél a krampusz a medve a farkas.Csak egyvalaki unatkozik,
az levelet olvas!BUÉK minden BMW-s fiúnak és lánynak már ha
vannak itt még rajtam kívûl/lányok/!

VBetty Elküldve: 2007-12-31 17:56 Benzin VS Dízel

csu2 írta: Újraéled a vita... Azért zárjuk le idén!

A soros6-os nem 3000tõl kezd el húzni, összekeverted valamivel, legyen mondjuk toyota yaris.

Nos én még személyautóban nem hallottam V12-est. V8-ast, V6-ost igen. Nagyon szép hangjuk van,de más mint a bmw benyás soros 6-osnak! Szerintem ennek a motornak gyönyörû egyedi hangja van, szvsz, senki más nem tudott ilyet csinálni. Ha a tévében egy bmw-t hajtanak mocsokul, a konyhából háttal felismerhetõ, ezt teszik minden bmw alá - kobra 11 vagy miarák. A hangjáról egyértelmûen felismerhetõ! Van jól eltalált motorja a bmw-nek, meg kevésbé eltalált is. A bmw szervizes kollegák tudnának mesélni... De mind1. Kinek a pap kinek a papné. Diesel motorok terén, csak teljesítményben vezet a bmw (SZVSZ!)! Meg szervizigényben!

BUÉK mindenkinek!


Szerintem meg a Subaru Impreza STI boxer hangja az igazi annál nincs gyönyövûbb a világon!Megjegyzem nekem sornégyes dieselem van közlekedni az is megfelel! BUÉK minden propelleres szívû kollégának!

VBetty Elküldve: 2007-12-23 11:11 Érdekes hiba...:(

320dTomi írta:
Zotyi30d írta:
Igen.Izzítógyertya hibát irt ki a gép,de még nem volt idõm letteni a vasat.
Remélem a csere után megszünik
Ha túl leszünk rajta jelzem


Ahham! Ezt ki mondta neked? A szakmám szerint autószerelõ lennék(igaz nem dolgoztam a szakmában) és ha emlékeim nem csalnak akkor az izzító gyertya csak akkor müxik amíg ég a mûszerfalon az izzítást jelzõ kontroll lámpa. Utána semmi köze a motor mûködéséhez. Amikor egyszer kiolvastuk a hiba tárolót nagyon nem volt benne olyan ami ezzel kapcsolatos lenne. Ezért furcsállom de ennek ellenére bármi megtörténhet.

Nem akarok senkit megsérteni,igaz én könyvelõ vagyok/a szõke picsa/ de a villamosságis pasimtól szoktam mindenféle infót kapni.Régen valóban csak addíg mûködött az izz.gyertya amíg világított a lámpa,vagy még régebben amíg te izzítottál és figyelted az izzítás jelzõt,hogy cseresznye vörös legyen,na az volt.Most az van,hogy az izz.gyertya még akkor is mûködik amikor már jár a motor,hogy minél elõbb elérje az üzemi hõfokot az égéstér.Enne 2 oka van üa.takarékosság,tökéletes égés vagyis körny.védelem.Én ennyit tudok errõl a dologról

VBetty Elküldve: 2007-12-22 16:38 Benzin VS Dízel

kyncza írta:
Zotyi30d írta:
Tiba írta: A bmw-s csajok mindíg csak igérgetik, hogy eljönnek a talikra

Ez így van
Csak huzzák a mézes madzagot


nem baj, majd addig dudálok, meg kormozok a ház elõtt, amig ki nem jönnek!!

Srácok ne aggódjatok én tényleg elmegyek a találkozóra,meglátjátok bennem nem fogtok csalódni!
Egyébként meg singletracknak üzenném,hogy korábban én is szõke suzukis picsa voltam/ez tetszett nem a smart/ most meg BMW-s szõke picsa vagyok,ezek elõtt meg VAZ21074 1.6 zsugor gázzal,15"-os kerekekkel épített Ladával jártam ami a fiúknak igen tetszett,de képzeld akkor is szõke voltam/festett/!

VBetty Elküldve: 2007-12-20 23:43 Benzin VS Dízel

Részemrõl is ok. a találkozó,meg a hegyi felfutó.Gabor330d-nek meg mielõbbi gyógyulást kívánok.

VBetty Elküldve: 2007-12-20 13:20 Benzin VS Dízel

Szia paci!Én is szeretnék beülni mellétek arra a bizonyos érdi emelkedõs futamra,de megnézném gabor330d emelkedõs menetét is.Mikor lehetne szó róla kyncával együtt el tudnánk menni.

VBetty Elküldve: 2007-12-17 04:07 Benzin VS Dízel

Kedves Paci! Ha számodra az a fair,hogy mindkét BMW-nél /i,d/ direkt fokozatból 2 gangot akasszunk vissza és úgy nézzük meg a rugalmasságot,akkor az általad annyira favorizált 15 éves Swift GTI-be rakjunk annyi súlyt,hogy ott is kijöjjön 10KG/1LE,súly-le arány és akkor így tényleg fair a gyorsulás!Egyébként nem értem,hogy egy BMW-s miért fikázza a másikat egy Suzukival,ez nekem rosszul esik! Meg már írtam korábban is,hogy nem verseny hanem hétköznapi autókról beszélünk,legalábbis azt hiszem.Na meg megnézném a Suzukit ha véletlenül nem fért bele az elõzésbe,mondjuk egy BMW-vel szemben.