VPT85 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

VPT85 Elküldve: 2017-09-15 11:22 BMW navi

YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!

Van egy nagy érintő képernyős navigációs egységem az autómban(a típusát sajnos nem ismerem hasonlít a MK4-re de benne van a DVD olvasó valamint tartalmaz még sd kártyaolvasót és külön sd kártyaolvasó van a navigációnak). A problémám az lenne hogy pár napja nem nagyon reagál az érintésre(néha igen, néha nem és van olyan is hogy érzékeli csak nem ott ahol érintem). Szóval a kérdésem az lenne, hogy tapasztalt-e már valaki hasonlót? Van-e valami ötlet hogy mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a segítséget!


Sajnos valamiért nem tudok normális képet feltölteni az említett egységről.


1024x768 legyen a maximális mérete. kicsinyítsd le.
android vagy winCE van rajta op. rendszer? ki kellene deríteni, hogy droidban esetedben hogy lehet szervizmenübe belépni, és a kijelzőt újra kalibrálni. esetlege gy rendszer visszaállítást csinálni.
ha winCE, annál is van rá valami az biztos.
ha ezek nem segítenek, akkor lehet az érintős része haldoklik a kijelzőnek.


Az biztos hogy nem adroidos rendszerű. A kijelzőt már újra kalibráltam párszor-egy darabig jó is de utána kezdődik előről. Ma megpróbálom a rendszer visszaállítást hátha segít...


Most sikerült a kép. Köszönöm a tanácsokat.

VPT85 Elküldve: 2017-09-13 14:02 BMW navi

Sziasztok!

Van egy nagy érintő képernyős navigációs egységem az autómban(a típusát sajnos nem ismerem hasonlít a MK4-re de benne van a DVD olvasó valamint tartalmaz még sd kártyaolvasót és külön sd kártyaolvasó van a navigációnak). A problémám az lenne hogy pár napja nem nagyon reagál az érintésre(néha igen, néha nem és van olyan is hogy érzékeli csak nem ott ahol érintem). Szóval a kérdésem az lenne, hogy tapasztalt-e már valaki hasonlót? Van-e valami ötlet hogy mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a segítséget!


Sajnos valamiért nem tudok normális képet feltölteni az említett egységről.

VPT85 Elküldve: 2017-02-06 17:29 Mi lehet a baj?

Laza írta:
VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...



Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki



Sajnos nem értek hozzá, de nálam úgy hogy chip-pet letettem az anyós ülésre és bedugtam a kulcsot fordítottam minden megy(navi, kijelző háttérvilágítás) csak nem indul. Ha visszarakom a kulcsba akkor indul is. Nem tudom hogy ez normális-e de nálam így működik.

VPT85 Elküldve: 2017-02-06 17:06 Mi lehet a baj?

VPT85 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)


A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!


Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...

VPT85 Elküldve: 2017-02-05 21:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)


A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!

VPT85 Elküldve: 2017-02-05 21:13 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!

VPT85 Elküldve: 2016-12-11 22:05 Üzemanyag folt

YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok! Ma (12.11.) teletankoltam a kocsit. Tankolás után éreztem az utastérben enyhe benzinszagot. Kb két órája álltam le vele (kb 8-10 km után) és most néztem hogy csöpög a benzin valahonnan a tank alól. Kérdés az hogy lehetséges-e hogy túl sokat tankoltam és a túlfolyón nyomja ki a felesleget vagy valami gond van vele? Ma már nem tudom megnézetni és remélem holnap reggelre nem folyik el az összes benzinem.


hát én tankoltam már nem is egyszer úgy tele, hogy vagy 4-et is kattant a pisztoly, fent már a betöltőnél lévő pillempártyomon is visszafolyt az anyag. és nem volt benzinszag.
én a hátsó ülőlapot felszedném, és megnézém a pumpa körül, a rögzítőcsavarokat. lehet ott enged át, és a szag beszívárog az utastérbe. lefelé pedig csöpög.


Most néztem meg az ülés alatt. Leszedtem a takaró lemezt. Alatta ütemanyag "tócsa". letörölgettem amennyire lehetett de még mindig csöpög. Kb két hete lett cserélve üzemanyag-szivattyú. Azóta nem lett teljesen teletankolva. Akkor valószínűleg ez lehet a baj. Most mi a teendő? Újra kivenni a szivattyút és megigazítani a tömítést?

VPT85 Elküldve: 2016-12-11 20:13 Üzemanyag folt

Sziasztok! Ma (12.11.) teletankoltam a kocsit. Tankolás után éreztem az utastérben enyhe benzinszagot. Kb két órája álltam le vele (kb 8-10 km után) és most néztem hogy csöpög a benzin valahonnan a tank alól. Kérdés az hogy lehetséges-e hogy túl sokat tankoltam és a túlfolyón nyomja ki a felesleget vagy valami gond van vele? Ma már nem tudom megnézetni és remélem holnap reggelre nem folyik el az összes benzinem.

VPT85 Elküldve: 2016-11-21 10:37 Mi lehet a baj?_

VPT85 írta:
Tano írta:
VPT85 írta: Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?


Az a baj az ilyen elektronikai hibákkal, hogy sokszor nincs hibakód, de mégis rossz a jeladó. Kiszűrni is úgy lehet igazán, ha pont a hiba előfordulásakor van pontosan kimérve műszerrel a jelalak. Amíg nem hal meg teljesen a jeladó, addig csak bizonyos körülmények (pl. hőmérséklet, fordulat stb.) fennállásakor működik hibásan.


Akkor nem éri meg átvinni másik szerelőhöz amíg nem jelenik meg a hiba?
A jeladó meghibásodás okozhatja azt is hogy indításkor nem hallom az üzemanyag szivattyú zúgását (nem is indul az autó)?


Újra Sziasztok! Úgy néz ki, hogy a kerek fél éve belerakott MEAT&DORIA-HOFFER üzemanyag szivattyú adta meg magát. Ennyit ér az után gyártott alkatrész... szerencsére meg van még a számla így van rá garancia.

VPT85 Elküldve: 2016-11-20 09:53 Mi lehet a baj?_

Tano írta:
VPT85 írta: Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?


Az a baj az ilyen elektronikai hibákkal, hogy sokszor nincs hibakód, de mégis rossz a jeladó. Kiszűrni is úgy lehet igazán, ha pont a hiba előfordulásakor van pontosan kimérve műszerrel a jelalak. Amíg nem hal meg teljesen a jeladó, addig csak bizonyos körülmények (pl. hőmérséklet, fordulat stb.) fennállásakor működik hibásan.


Akkor nem éri meg átvinni másik szerelőhöz amíg nem jelenik meg a hiba?
A jeladó meghibásodás okozhatja azt is hogy indításkor nem hallom az üzemanyag szivattyú zúgását (nem is indul az autó)?

VPT85 Elküldve: 2016-11-20 09:12 Mi lehet a baj?_

Tano írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Kb egy hónapja kezdődött a probléma, hogy az autóm (320i 2.2 benzin) nagyon ritkán megtorpant gyorsításnál, az egyik reggel nem is indult, de két óra múlva meg elindult minden gond nélkül. Egyszer volt olyan is hogy leállt egy piros lámpánál, de újra indítottam és ment tovább. két napja eljöttem otthonról, pályán megint jelentkezett a torpanás párszor, amikor lejöttem egy kereszteződésnél megint leállt a motor.Hibakódot nem dobott ki. Elvittem szerelőhöz, diagra tettük: 4-es henger gyújtáskimaradást írt. Cserélve lettek a gyertyák és a trafók. Még aznap este amikor elhoztam kb 20 km után újra megtorpant párszor, majd egy piros lámpánál újra leállt. Még pont hazaértem vele és újra leállt de már nem is akart elindulni. Állt egy estét, reggel gondoltam megnézem mi van vele és indul mintha nem történt volna semmi. Olyan érzésem van mintha nem kapna rendesen üzemanyagot...(kb 5 hónapja lett cserélve benne üzemanyag szivattyú + szűrő). Nektek mi a véleményetek mi lehet a probléma? (Kicsit hosszúra sikerült a story... )


Főtengely vagy vezérműtengely jeladó hibája is szokott ilyen leállásokat okozni, érdemes megnézni azokat is.


Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?

VPT85 Elküldve: 2016-11-20 07:50 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Kb egy hónapja kezdődött a probléma, hogy az autóm (320i 2.2 benzin) nagyon ritkán megtorpant gyorsításnál, az egyik reggel nem is indult, de két óra múlva meg elindult minden gond nélkül. Egyszer volt olyan is hogy leállt egy piros lámpánál, de újra indítottam és ment tovább. két napja eljöttem otthonról, pályán megint jelentkezett a torpanás párszor, amikor lejöttem egy kereszteződésnél megint leállt a motor.Hibakódot nem dobott ki. Elvittem szerelőhöz, diagra tettük: 4-es henger gyújtáskimaradást írt. Cserélve lettek a gyertyák és a trafók. Még aznap este amikor elhoztam kb 20 km után újra megtorpant párszor, majd egy piros lámpánál újra leállt. Még pont hazaértem vele és újra leállt de már nem is akart elindulni. Állt egy estét, reggel gondoltam megnézem mi van vele és indul mintha nem történt volna semmi. Olyan érzésem van mintha nem kapna rendesen üzemanyagot...(kb 5 hónapja lett cserélve benne üzemanyag szivattyú + szűrő). Nektek mi a véleményetek mi lehet a probléma? (Kicsit hosszúra sikerült a story... )

VPT85 Elküldve: 2016-07-25 15:27 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!

Igazából nem konkrét problémával fordulok hozzátok hanem egy zavaró tényezővel.
Kb másfél hónapja cserélve lett az üzemanyag szivattyú a kocsimban. Azóta amikor tankolok az üzemanyag szint jelző nagyon lassan reagál a töltésre. Kb 2-2,5 óra kell ahhoz hogy mutassa rendesen a szintet. Elvileg a fogyasztást jól mutatja.

Volt már valakinek hasonló problémája? Tudtok rá valami megoldást?

Előre is köszönöm a válaszokat!

VPT85 Elküldve: 2016-01-11 18:43 Önindító

Bitu79 írta:
VPT85 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta:
A probléma meg oldódott. Annak ellenére, hogy a gondozás mentes aksi visszajelzője zölden világít és minden elektronikai eszköz jól működik a kocsiban, meg kellett bikázni az autót és elindult. Ilyet még nem láttam, de szerencsére "csak" ennyi, kell egy új aksi.


az az ellenőrző "szem" egy baromság, egy cella savszíntjét figyeli csupán. semmi köze ahhoz, hogy konkrétan, milyen töltöttségi szint van az akksiban.
viszont jó hír, hogy a zöld, mert sok töltést tud még eltárolni. legalábbis egy cella alapján.
ne dobd ki, inkább fel kell tölteni, de mehet akár 2 napig is rajta a töltő, normál töltéssel. mindenképp full fel kellene tölteni, mert úgy van értelme.


Annyira nem baromság az a kukucska,de tényleg csak az egyik cella savsűrűségét mutatja.Amúgy meg gondoltam,hogy az aksid rossz...,azért is írtam.Méresd ki az akksid(teszteltesd),és ha kell kukázzad.Nekem 12 éves korában is zöldet mutatott...


Annak ellenére, hogy bikázásra elindult és másnap is el tudtam indulni, ma reggel megint nem volt jó. Most már bebikázni se tudtam. Ez lehet akkor ha cellazárlatos az aksi? Az aksira rámértem 12v-t mutat a multiméter.



Ha régi az akksi,akkor kuka.Esetleg tegyetek be próbaképp egy másikat.Ismi kocsijából akár.Ha azzal jól indul,akkor az akksi a baja tutira.Az a 12 v elég sovány.Végülis elképzelhető,hogy meghalt az akksi.(Cellazárlatos)
Ha a próba akkumulátorral is szarakxik,akkor az indítómotorral lesz a bibi.
Az enyém még 12 éves korában is indította az autót.Volt,mikor másét azzal bikáztuk be Új akkuval sokkal szebben indul,nem teker annyit az indítómotor.Amikor kimérettem(tavaly),akkor az akkumulátor teszter szerint a kapacitása felét tudta már csak teljesen feltöltve.De inkább kicseréltem egy újra.Bármikor beszarhatott volna szerintem.





Most délután kipróbáltam egy másik aksit is (55Ah). Az sajnos nem csinált semmit. Remélem hogy csak kevés volt az áramerősség. Jelenleg 80Ah órás van benne. Lehet a kocsiban valami védő elektronika ami miatt nem kap áramot az önindító ha nincs az aksiban elég cucc? Már vettem volna egy új aksit,de a szerelőm még várat hogy megnézi, mert lehet hogy nem is azzal van a gond.


VPT85 Elküldve: 2016-01-11 17:40 Önindító

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta:
A probléma meg oldódott. Annak ellenére, hogy a gondozás mentes aksi visszajelzője zölden világít és minden elektronikai eszköz jól működik a kocsiban, meg kellett bikázni az autót és elindult. Ilyet még nem láttam, de szerencsére "csak" ennyi, kell egy új aksi.


az az ellenőrző "szem" egy baromság, egy cella savszíntjét figyeli csupán. semmi köze ahhoz, hogy konkrétan, milyen töltöttségi szint van az akksiban.
viszont jó hír, hogy a zöld, mert sok töltést tud még eltárolni. legalábbis egy cella alapján.
ne dobd ki, inkább fel kell tölteni, de mehet akár 2 napig is rajta a töltő, normál töltéssel. mindenképp full fel kellene tölteni, mert úgy van értelme.


Annyira nem baromság az a kukucska,de tényleg csak az egyik cella savsűrűségét mutatja.Amúgy meg gondoltam,hogy az aksid rossz...,azért is írtam.Méresd ki az akksid(teszteltesd),és ha kell kukázzad.Nekem 12 éves korában is zöldet mutatott...


Annak ellenére, hogy bikázásra elindult és másnap is el tudtam indulni, ma reggel megint nem volt jó. Most már bebikázni se tudtam. Ez lehet akkor ha cellazárlatos az aksi? Az aksira rámértem 12v-t mutat a multiméter.

« előző12következő »