Voroda fórum hozzászólásai

Voroda Elküldve: 2013-03-13 14:22 Turbo

jrtom írta:

Így akkor nem nagyon tudunk segíteni. Hivatalosan nem lehet külön kapni állítómotort, de amúgy meg igen. A spanyoloknál meg nemtudom, hogy kifoglalkozik ilyennel


Na bejelentkeztem az egyik szerelőhöz, aki elvileg kimondottan a német márkákra van ráállva, majd hétfőn viszem reggel. Egy teljes diagnosztikát csinál, ahol elvileg mindent megnéz, 60 euro + áfa. Majd jön az update később.

Voroda Elküldve: 2013-03-09 13:57 Turbo

jrtom írta:
Voroda írta:
jrtom írta:

Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.


Hát hazudnék, ha azt mondanám, h örülök ennek a hírnek.. ha jól tudom, lehet külön elektromos motort kapni, csak nem egyszerű összehangolni a turbót az elektronikával. Valakinek van ebben tapasztalata? Mit érdemes csinálni? ezért nem szívesen vennék egy új turbót.



Hol laksz?


Hát ez az... Madridban. A kocsi meg még egy darabig nem megy haza, majd műszakira. Másfél év.

Voroda Elküldve: 2013-03-09 13:31 Turbo

jrtom írta:

Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.


Hát hazudnék, ha azt mondanám, h örülök ennek a hírnek.. ha jól tudom, lehet külön elektromos motort kapni, csak nem egyszerű összehangolni a turbót az elektronikával. Valakinek van ebben tapasztalata? Mit érdemes csinálni? ezért nem szívesen vennék egy új turbót.

Voroda Elküldve: 2013-03-08 19:51 Turbo

Csacsa12 írta:
valter320d írta:
Voroda írta: Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!

Igen, ez is lehet a ludas. + Angol nyelvterületen leszedik a keresztvizet a tömítéskről (vákuum generátor).


Akkor ezt a kis töltőnyomás szabályzót kiszedem, kicserélem, remélem azzal megoldódik végre a probléma, elég bosszantó ez így. Ez az EGR nyomásszabályzó http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45 ahogy gondolom nem tartozik a hibához. Nem vákuumvezérelt a turbóm, elektromos, remélem nem azzal van a probléma, de ha azzal volna, akkor gondolom azt írná ki az Inpa.

Voroda Elküldve: 2013-03-08 13:12 Turbo

Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid