Zoli90 Elküldve: 2014-04-03 22:38 Business rádió kérdés
Zoli90 Elküldve: 2014-04-03 22:38 Business rádió kérdés
Zoli90 Elküldve: 2014-03-03 20:56 Vicces :)
jokerface írta: Én hármat is vettem.
Egyet az elsö szivargyújtóba és még plussz a hátsó kettöbe is.
Láss csodát,hónapok óta nem kell tankolnom. Járok kelek a világban és semmit nem fogy a tank. Nem hogy nem fogy,de már árulom is a dieselt. Már melóznom se kell,csak kocsikázni naponta.
Csak ajánlani tudom
Zoli90 Elküldve: 2014-03-03 19:39 Vicces :)
rece65 írta:Zoli90 írta: nem tudom ez volt e már itt... először csak nevettem, de lassan kezd felidegesíteni... gondoltam ezt meg kell osszam veletek
http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/
És vannak akik elhiszik és majd koppannak amikor vissza akarják kapni a pénzüket és már nem él a cég...
Zoli90 Elküldve: 2014-03-03 19:09 Vicces :)
Zoli90 Elküldve: 2014-01-30 17:29 Termosztát
Zoli90 Elküldve: 2014-01-29 20:51 Mi lehet a baj?
hancurozo írta:Zoli90 írta:
Köszönöm a videót, még hasznos lehet, de az én autóm nem ilyen hangot ad ki. Valamennyire hasonlít, de ennél élesebb hang hallatszik, de halkabb, minden alkalommal amikor az autó a hátuljára "nehezkedik", de nekem nem ropog, hanem csak pattan egyet.
Nézzetek át mindent. Rugókat lengéscsillapítókat, toronycsapágyakat, féltengelyeket, a futóművet pedig "nyúzató padon"
Zoli90 Elküldve: 2014-01-29 19:39 Mi lehet a baj?
anubisz írta:Zoli90 írta:hancurozo írta:andree írta:hancurozo írta:Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?
A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.
Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?
Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.
Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.
Elküldtem a videót E-mailben, a kenés nem oldja meg, csak 20 percre, utána megint kezdi.
Úgy tudjátok megnézni, hogy csáposra felemelitek a kocsit, és a hátsó kerekek alá tesztek hidraulikus akármit, és emelitek, eresztitek a hátsó kereket, nálam akkor is roppant mindig. A roppanás egész a difitől jött, mert szétvezeti a hangot, de köze nem volt hozzá, megkenték, nem ropogott,mikor elindultam vele, 20 méter után már csinálta. Beraktam 2 Power szilentet hátra megszűnt. El volt hervadva a sima gumi szilent.
Persze lehet más is, de ezt nézzétek meg.
Zoli90 Elküldve: 2014-01-29 14:54 Mi lehet a baj?
hancurozo írta:andree írta:hancurozo írta:Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?
A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.
Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?
Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.
Zoli90 Elküldve: 2014-01-28 23:07 Mi lehet a baj?
Zoli90 Elküldve: 2014-01-26 11:42 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Zoli90 írta: sziasztok! tudom, hogy van szélvédős topik, de úgy érzem ez baj. és nem tudom mi. tehát mi lehet a baj? na szóval tegnap délután pár óra minuszban álldogállás után beindítottam a gépjárművet elgurultam az lső lámpáigahol is megállva, az autót üresbe rakva a féken állva elkezdett úgy zörögni a szélvédő, mint a legrégebbi, leszéthajtottabb helyijáratos ikarus buszon a lámpáknál. rendesen megijedtem hogy kiesik az alak a helyéről, brutál hangja volt. komolyan ifjúkkorom buszozásai jutottak eszembe.... ez vajon miért? ez fehérváron történt egyenesen pestre jöttem, de nem szűnt meg a jelenség míg felértem... segítség!!!
meg kell nézetni, hogy valóban a szélvédő mozog-e. ha igen akkor már cserélve volt, szarul, rvagy rossz anyaggal ragasztották be, aztán most a nagy hidegben elengedte. én erre tudok gondolni.
Zoli90 Elküldve: 2014-01-26 09:40 Mi lehet a baj?
Zoli90 Elküldve: 2014-01-23 23:22 Termosztát
anubisz írta:Neo954 írta:anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?
Ezek a fiatalok......
Örülök, hogy leírhattam, jó nekik, náluk nincs lámpa, csak 20 kilométerenként.
Zoli90 Elküldve: 2014-01-23 23:11 Termosztát
rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!
Üdv!
Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,
Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?
Zoli90 Elküldve: 2014-01-23 23:09 Termosztát