Zotyi35d Elküldve: 2007-12-30 14:34 Érdekes hiba...:(
BarG írta:Zotyi30d írta:BarG írta: Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?
Igen.Nekem a motor hangján is lehet hallani.A ford.mérõn is
Miközben a szerelõ kartárs a szívósort bontotta le az izzítógyertya cseréhez, kedélyesen megjegyezte, hogy így százezer km után idõszerû lesz a két vákuumszabályozó szelepet is cserélni, az egyik a turboé, a másik meg az EGR-é, nagyjából egyidõben szoktak megdögleni, cseréjükhöz le kell bontani megint a szívósort. Ha kezdenek bekrepálni, azok is tudnak alapjárat ingadozást csinálni, ha elõre tudtam volna, vettem volna ilyeneket is és megejtetem a cserét!
Akkor nem lett kicserélve neked a két vákuumszelep?Nem tudod mennyibe kerül?