amstaff001 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

amstaff001 Elküldve: 2017-02-22 19:44 Autóvásárlás

YELLOW írta:
youth írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
youth írta:
laci320d írta:
youth írta: Még valami a leírás szerint PDC-s csak én a képeken nem látom a hátsó lökösben.
Itt van még egy link az autóról itt több kép van róla, hátha ti láttok még valamit amit én nem. https://www.jofogas.hu/szabolc...508870.htm


Szia! Miért nem mész el megnézni, leírhatod itt a jövő hetet is, képeken szép meg hú, aztán lehet nem is tetszik ha megnézed!


A válasz egyszerű, nincs idő rá, úgyhogy ezzel hétvégéig várnom kell.
Azért próbálok minél több infót szerezni róla , illetve a típusról hogy ne egy rakat szart vegyek. Meg abban reménykedem, hogy ti is tudtok valamit segíteni mit nézzek, vagy mire kell figyelni, hogyha vannak esetleges hibák, számomra előnyös alkupozícióba kerüljek.


Minél tovább nézem a képeket kezd sántítani az M Packet is.Jobb hátsó kinyitott ajtónál a küszöbön levő koptató nem M-es,mert abban két fém csík van. Parkradarnak nyoma sincs hátul. A felni sem M-es ,az ablakok fóliázva vannak...


kérje el az alvázszám utolsó 7 karakterét. minden kiderül, de jogos az észrevétel.
a felnire is csak rá van ragasztva a kis M-es logo-s matrica. elég gagyi úgy. fekete kartámasz is fura. pedig a tetőkárpit is fekete.


PN45873 , köszönöm hogy megneztetek nekem igazán kiábrándító amit mondtatok es sajnos igazatok van. Lehet hogy keresnem kell egy másikat tul sok a kérdőjel ennyi pénzért mar normálisat szeretnék venni


a fekete könyöklő normális úgy tűnik. tényleg van PDC benne, csak a lökösök nem M-esek eredetileg. az cserélve lett. ezért nincs már benne PDC. mert nem olyan lökös lett véve hozzá. tehát benne van a PDC doboza. az M-es kormány is oké. viszont látszik, hogy a kívül-belül full M-pack az nem fedi a valóságot. a futómű is csak sport, de nem m-pack. illetve nem fabetétnek kellene lenni, ha jól látom, hanem ilyen szürkésnek, Antracit.

Vehicle Identification Number WBAAP71040PN45873
Type AP71
Model 320d - EUR
Development Code E46 (3FL)
Chassis TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M47DO1
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission AUT
Color Schwarz 2 - 668
Upholstery Standardleder/naturbraun - N6NG
Production Plant REGENSBURG
Production Date 2003-12-19

Standard Equipment
2AA Lt/aly Wheels Ellipsoid Styling 46 Lm Raeder Ellipsoidstyling 46
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum
851 Language Version German Sprachversion Deutsch
Options
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
205 Automatic Transmission Automatic Getriebe
226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe
386 Roof Rail Dachreling
411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
438 Wood Trim Edelholzausfuehrung
441 Smokers Package Raucherpaket
464 Skibag Skisack
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
493 Storage Compartment Package Ablagenpaket
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
520 Foglights Nebelscheinwerfer
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
550 On-board Computer Bordcomputer
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.
672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
8SP Cop Control Cop Steuerung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
972 Comfort Package Comfort Paket



Sziasztok!
Itt megtaláljátok az összes BMW felnit!
http://www.bmwstylewheels.com/
e90 es felni van rajta!



amstaff001 Elküldve: 2016-08-25 14:30 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
Gabi írta:
lantika írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


PIN 37


Köszi valóban a 37-es volt a nyerő , de akárhogy nézem a fickó nem pontosan azt mutatja Na mindegy a lényeg hogy most már minden működik
Még egyszer köszi



Igen,mert a két fajta bekötési lehetőség van. Van egy amit kb az összes elektromos gázpedálosnál kell,ez a legelterjedtebb és van egy a 320D 150 lovas amit máshova kell,jelen esetben a 37-be.



Sziasztok!
Az enyémben ugyan itt van pár szál kábel ami nincs bekötve sehova és szerintem gyárilag zsugorcsövezve és szigetelve is van, de hogy mi lehet azt nem tudom. Nemrég vettem észre!
Lehet csinálok is róla képet hátha valaki tudja mi célt szolgál????
(320D automata és mulikormányos)

amstaff001 Elküldve: 2016-06-29 13:56 au. váltó olaj

elgeri írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
transzfer írta: Sziasztok!
Olajcserét szeretnék a váltóba,ezért felkerestem a városban az egyetlen bmw-re szakosodott szervízt ahol közölték velem hogy nem cserélik le a váltóban az olajat mert akkor be fog dögleni a váltóm. Hát én nem tudom ,de elég nagy baromságnak hangzik.Szeretném ha véleményeznétek, hátha valaki hallott már ilyet, előre is kösz ,üdv!


Ez vicces. A bmw nem hogy nem ajanlja, kifejezetten tiltja az olajcseret az automata valtoban.
A ZF viszont 80-120 kozott ajanlja a cseret, oblites nelkul. Kertem arajanlatot, aszittem lemegyek hidba



egyébként érdekes ez. kollégám OFF autója első kerekes manuális dízel, ~250ezer km-rel, ami valós, újonnan vette. és a váltóolaj még nem volt cserélve. pedig ott egyben a diffi, közvetlen a motorhoz kapcsolva, mármint a hőátadásra gondolok itt. mégis tökéletes a váltó, semmi hiba nincs benne. pedig manuálisban is igencsak célszerű cserélni.
komolyan nem tudok ebben normális tanácsot adni. mert amíg jó minek cserélni? de mi van ha ezzel egy idő után többet ártunk? de én manuálisban lecseréltem és rosszabb lett. most ATF olajjal javult a helyzet elég szépen. pedig nekem akkoriban, kb 80ezer volt az autóban, ha jól emlékszem.
ha kicsit próbálok mechanikailag gondolkozni, akkor azt mondom kell cserélni, hisz az olaj automatánál még jobban van terhelve, mint manuálisnál.
ez is érdekes, hogy az egyik ajánlja, a másik gyártó nem. az egyiknek fontos, hogy a tönkre ment váltó helyet adhasson újat jó pénzért, a másiknak lehet nem érdeke. nem tudom.


Én csak annyi saját tapasztalatot akartam megosztani, hogy manuál váltóban volt olaj cserém, kb. 90e km-nél.
BMWnél vásárolt olajjal. A tanulság, hogy észrevehetetlen a különbség. Ezzel azt akarom mondani, hogy ártani érezhetően nem ártott. Hogy felesleges volt-e? Nem tudom, de én örülök neki
A lényeg, hogy EREDETI BMW váltó olaj kerüljön bele. Nem is olyan egyszerű beszerezni, de mással tényleg csak bajt csinálsz - ahogy hallom.


Sziasztok!
Én kérdeztem már több szerelőt is aki automata váltóval foglalkozik.
Azt mondják, hogy nem kell cserélni bennük az olajat!
Majd ha megáll 300 ezerért tudja megcsinálni!
Viszont van olyan ismerősöm aki 50 ezrenként cseréli az 530D ben és neki még nemvolt gond ebből!
Most én is olajcseréhez értem az enyémmel, vezetett szerviz könyvel vettem és most 60 ezer van az olajban.
Én is lecserélem magamnak otthon!


amstaff001 Elküldve: 2016-06-21 13:56 Futómû és hibái

YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



pedig nem olyan szélesek a gumik... én is hasonlókat tapasztalok, de 225/245 széles gumikkal, de ezt is meg kell szokni, a 195 téli váltás után szokott meglepő lenni. de mivel nem kopik félre semmi, sima egyenes úton, ahol nincs dőlés, stb, ott semmi gond.
én személy szerint azzal magyarázom, hogy a gumi tapadása a nagyobb felület miatt jobban viszi az út.
a másik ami becsapós, bár nem tudod nálad mennyire jellemző, hogy E46-nál pl. nagyon közvetlen a kormányzás, nincs olyan rásegítése a szervonak, mint egy villanyszervonál és ez igencsak közre játszik.
ha megnyugtat vidd el egy futóműveshez, bár ehhez is elég kevesen értenek sajnos. de ha nincs rendellenes gumikopásod, akkor bele kell törődni szerintem.


Köszi a valaszt. Meg megvan a gumi a 318i rol (Good Year 205/55/16 alufelnin), azt nem adtam melle, ha nagyon felhergelem magam, kicserelem es tesztelem azzal is. A 318i ritkan ment a nyomvajuk utan, ez viszont rendszeresen. A gumi nem oreg, 1414-es alig 2 eves es vagy 6mm van meg belole.
A kormanyzas nalam is kozvetlen, ezt szeretem benne nagyon. Amit vezetek ceges Off kocsi, az olyan steril, hogy utalok vele menni.


na jó de ha az E46 gyári volt a futóművileg, akkor ez megint lehet más, mert ennek gyárilag is szélesebb a nyomtáv. tehát olyan, mintha az E46-ra kisebb ET-s felnit tettél volna, vagy nyomtávszélesítőt. nekem is már csak az ET is 7mm-rel kisebb mint a gyári ezért is viszi jobban mint a gyári szettet.sajnos a hule kamionosok már csak iylen idétlen nyomvájút tudnak, ami pont nem jó nekünk.
szerintem a másik gumival is hasonló lesz az eset.
leginkább az tudná megmondani, akinek ugyanúgy gyári futóműves E90-ene van és hasonló gumikkal, hogy ő mit érez.


Sziasztok!
Nemrég voltam én is futóművesnél és mondtam neki, hogy megérzi az autó, ha jó az út és, ha nyomvályús!
Azt mondta betudja úgy állítani, hogy egyáltalán ne vegye észre a nyomvályút viszont akkor a belső felét eszi hátul a guminak!
Így marad a kormányba való kapaszkodás a nyomvályús úton!
Nekem gyári kétméretes M kerek vannak, elől 225 széles hátul pedig 245 R17
Télen viszont 205/55 R16 volt elől hátul azzal nem vettem észre a nyomvályút!


amstaff001 Elküldve: 2016-06-21 13:29 Autómata váltó hibakód

amstaff001 írta: Sziasztok!

Kérdés az lenne, hogy egy automata váltó kulisszájában a mikrokapcsoló (ha van benne ilyen) tönkre tud e menni?
Hiba a következő: kihúzom balra a váltót sportba és csak felfelé vát lefelé nem!
Vagyis, ha lassítok magától elkezdi visszafelé pakolni.
Arra gondoltam lehet csak a kapcsoló rossz a lefele irányba!
Mert, ha lepadlózom szépen visszavált és megindul. Más probléma nincs a váltóval D be szépen vált.






Sziasztok!
Megoldottam a problémát és nem is volt nehéz
Találtam a youtubeon olyan problémát mint az enyém és egyben megoldás is volt!
https://www.youtube.com/watch?v=i5lyEY1HxKs
Gyorsan neki is estem szétszedtem a enyémet és lás csodát szakadt volt a kábel és némelyik szigetelése már kezdett szakadni.




A meló végeztével jöhetett a teszt!
És minden olyan volt mint azelőtt

amstaff001 Elküldve: 2016-06-09 16:01 Autómata váltó hibakód

Sziasztok!

Kérdés az lenne, hogy egy automata váltó kulisszájában a mikrokapcsoló (ha van benne ilyen) tönkre tud e menni?
Hiba a következő: kihúzom balra a váltót sportba és csak felfelé vát lefelé nem!
Vagyis, ha lassítok magától elkezdi visszafelé pakolni.
Arra gondoltam lehet csak a kapcsoló rossz a lefele irányba!
Mert, ha lepadlózom szépen visszavált és megindul. Más probléma nincs a váltóval D be szépen vált.



amstaff001 Elküldve: 2016-05-30 12:59 E90 vásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

Arról tájékozódtam hogy a 2005től gyártott 4 hengeres benzines E90ek gyenge anyagminőségű blokkal,vékony hengerfallal rendelkeznek.Állítólag 2008tól a motorpaletta cserélődött jobb minőségűek lettek.Igaz ez?
Így a következő autót szemeltem ki:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...m-10154180

Vélemények?
Köszi!


Szia!
Sokat nem tudok róluk de ezt a cikket a figyelmedbe ajánlom!
Hasznos infók vannak benne!
http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/

amstaff001 Elküldve: 2016-05-30 10:26 Termosztát

Csabika136 írta: Sziasztok!
Nekem a következő problémám volna: Már régen kicseréltem mindkét termosztátot az E46 320d 136 lovas tütümön. Jól utána olvastam, hogy miképp kell ilyenkor légteleníteni a rendszert és pontosan úgy is csináltam mindent. Ennek ellenére, nyugodtan elmondhatom, hogy egy percig sem hittem, hogy ez így jó. Oké hogy sorrendben ki kell nyitni a légtelenítő csavarokat, de ugye van belőle 4db. A leírás szerint ebből kettőnél hivatalosan is kilép a hűtő folyadék, miután a levegő onnan távozik. Viszont van a kettő másik, ahol már a leírás szerint sem lép ki a hűtő folyadék. És itt jön a sok kérdőjel: ????? Nem lép ki. De akkor ott 100% hogy marad is levegő a rendszerben. Rosszul érzem szerintetek? Én eddig sok kocsit csináltam, de más kocsikon a légtelenítéskor mindig azt kell figyelni, hogy a víz kiáramlása a légtelenítő csavaron már folyamatos legyen. Szerintem ennek a BMW-n is így kellene lenni.
Na! Igazából rosszul sikerült ez a bevezetőm, mert eredetileg kérdezni szeretnék.
Nekem miután a kocsit használom, és utána a parkolóban megállítom, hallhatóan bugyog a hűtő folyadék a rendszerben. Nem lehet hogy valamit mégis rosszul csinálok?
Azt sem ígazán értem, hogy a kiegyenlítő tartályról letekerem a sapkát, akkor fel kell emelkednie a pálcának. Oké hogy fel kell emelkednie, de az akkor is felemelkedik, ha csak pont annyi van benne hogy fel tudja már emelni az úszót, meg akkor is, ha fél literrel több van benne. Akkor most meddig kell tölteni? Bocs a láma kérdésért, csak próbálom kideríteni, hogy miért bugyog a kocsim leállítás után?
Nem forr!! Csak valahogy visszafolyik nyugalmi állapotba. Csövek nem dagadnak és szerintem ugyanannyi van benne mint fél éve. Tehát nem is issza. Nem lehet hogy keveset öntök bele? Többet önteni egyenlőre nem igazán mertem, nehogy sok legyen neki.

Köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal.

Ja! Nem viszem BMW szakértőhöz. én fogom megoldani a segítségetekkel.


Szia Csabi!
Én is cseréltem novemberben egy termosztátot és a légtelenítéskor kézzel kicsit rápumpáltem azoknál a légtelenítőknél ahol magától nemakart kifolyni a hűtővíz!
Nekem semmi baj azóta tökéletesen üzemel 89-91 fokon!
Szoktad nézni a relytett menüben hányfokos a vized ?

amstaff001 Elküldve: 2016-05-21 13:17 AUX

lela írta:
amstaff001 írta:
lela írta:
amstaff001 írta:
nickname írta:
lela írta:
Coyote írta:
lela írta:
lantika írta:

Igen ezt tudom. Kär,hogy nem müködik ugy ahogyan elkepzeltem. Es a gyäri telefon rendszert ät lehet alakitani Androidosra,vagy esetleg Iphonhoz? Mennyi hülyeseget tudok kitalälni egyedül


Semmit nem fogsz átalakítani, nekem galaxy s3 van és még a bluetooth sem működik rendesen sajnos egy ideje mióta szoftvert frissítettem a telon. Ez a rendszer az e46-ban elég butus,(még a legfaszább is) nekem sem a gyári minidiscen bevitt számok címét sem a cd-tár listát egyszóval semmit nem tud megjeleníteni, csak track1 2...


csak Androiddal vannak gondok, iphone-nal teljesen jól működik a bluetooth. Sőt, bölcső is van hozzá, ami tölti.


Érdekes ez, nekem is egyik telóval jó, másikkal visszadobja a telóra a hangszórót, előtte jó volt, másik telóval is jó volt. Ettől függetlenül a kurva nagy 16:9-en semmi értelmest nem tud megjeleníteni.

U.I: A telefonkönyv is megy iphonnal?


13 fajta bluetooth modul van az e46 -hoz az utolsó 2-3 széria teljesen jól működik a bluetooth 4.0 szabvánnyal.


Sziasztok
Miból lehet tudni, hogy az enyémbe hányadik széria van ?
Én is androiddal küszködök akitől vettem iphone 4 volt neki azzal állítólag működött, nekem szétkapcsolódik egyből!
Iphone 3 al nekem is megy 4 el még nem sikerült próbálni 5 el ugyan az mint androiddal, egyből ahogy csatlakozik szét is kapcsol!
Az autóm 2004 3. havi a modul egy kicsit régebbi!




Na erre én is kíváncsi lennék mert az én autóm 2004.12 havi és nem ismeri az újabb telók által használt bluetooth szabványt, ugyan úgy visszadobálja mint neked is. Ha lenne bele gyári olyan modul ami tudná akkor kicserélném.



idegesítő a dolog és nem értem, hogy egy új 4.0 ás teló mért nem kompatibilis egy régebbivel cuccal:
Előbb utóbb felidegesítem magam rajta és kiszedek belőle mindent és veszek egy EONONt!
Az legalább visz mindent!


Itt az utolsó hozzászólásban van egy link elvileg lehetne rajta a szoftvert updatelni. Csak van valaki aki tudná...
A világításkapcsolón is lehetne firmwaret frissíteni a 3.6 ost 4.5-re de eddig magyarországon nem találtam rá embert.


http://www.bimmernav.com/ulfchanges.html
Itt megtudjátok nézni hogy hányadik generációs bt van a kocsitokban!

amstaff001 Elküldve: 2016-05-19 21:33 AUX

lela írta:
amstaff001 írta:
nickname írta:
lela írta:
Coyote írta:
lela írta:
lantika írta:

Igen ezt tudom. Kär,hogy nem müködik ugy ahogyan elkepzeltem. Es a gyäri telefon rendszert ät lehet alakitani Androidosra,vagy esetleg Iphonhoz? Mennyi hülyeseget tudok kitalälni egyedül


Semmit nem fogsz átalakítani, nekem galaxy s3 van és még a bluetooth sem működik rendesen sajnos egy ideje mióta szoftvert frissítettem a telon. Ez a rendszer az e46-ban elég butus,(még a legfaszább is) nekem sem a gyári minidiscen bevitt számok címét sem a cd-tár listát egyszóval semmit nem tud megjeleníteni, csak track1 2...


csak Androiddal vannak gondok, iphone-nal teljesen jól működik a bluetooth. Sőt, bölcső is van hozzá, ami tölti.


Érdekes ez, nekem is egyik telóval jó, másikkal visszadobja a telóra a hangszórót, előtte jó volt, másik telóval is jó volt. Ettől függetlenül a kurva nagy 16:9-en semmi értelmest nem tud megjeleníteni.

U.I: A telefonkönyv is megy iphonnal?


13 fajta bluetooth modul van az e46 -hoz az utolsó 2-3 széria teljesen jól működik a bluetooth 4.0 szabvánnyal.


Sziasztok
Miból lehet tudni, hogy az enyémbe hányadik széria van ?
Én is androiddal küszködök akitől vettem iphone 4 volt neki azzal állítólag működött, nekem szétkapcsolódik egyből!
Iphone 3 al nekem is megy 4 el még nem sikerült próbálni 5 el ugyan az mint androiddal, egyből ahogy csatlakozik szét is kapcsol!
Az autóm 2004 3. havi a modul egy kicsit régebbi!




Na erre én is kíváncsi lennék mert az én autóm 2004.12 havi és nem ismeri az újabb telók által használt bluetooth szabványt, ugyan úgy visszadobálja mint neked is. Ha lenne bele gyári olyan modul ami tudná akkor kicserélném.



idegesítő a dolog és nem értem, hogy egy új 4.0 ás teló mért nem kompatibilis egy régebbivel cuccal:
Előbb utóbb felidegesítem magam rajta és kiszedek belőle mindent és veszek egy EONONt!
Az legalább visz mindent!

amstaff001 Elküldve: 2016-05-19 20:58 AUX

nickname írta:
lela írta:
Coyote írta:
lela írta:
lantika írta:

Igen ezt tudom. Kär,hogy nem müködik ugy ahogyan elkepzeltem. Es a gyäri telefon rendszert ät lehet alakitani Androidosra,vagy esetleg Iphonhoz? Mennyi hülyeseget tudok kitalälni egyedül


Semmit nem fogsz átalakítani, nekem galaxy s3 van és még a bluetooth sem működik rendesen sajnos egy ideje mióta szoftvert frissítettem a telon. Ez a rendszer az e46-ban elég butus,(még a legfaszább is) nekem sem a gyári minidiscen bevitt számok címét sem a cd-tár listát egyszóval semmit nem tud megjeleníteni, csak track1 2...


csak Androiddal vannak gondok, iphone-nal teljesen jól működik a bluetooth. Sőt, bölcső is van hozzá, ami tölti.


Érdekes ez, nekem is egyik telóval jó, másikkal visszadobja a telóra a hangszórót, előtte jó volt, másik telóval is jó volt. Ettől függetlenül a kurva nagy 16:9-en semmi értelmest nem tud megjeleníteni.

U.I: A telefonkönyv is megy iphonnal?


13 fajta bluetooth modul van az e46 -hoz az utolsó 2-3 széria teljesen jól működik a bluetooth 4.0 szabvánnyal.


Sziasztok
Miból lehet tudni, hogy az enyémbe hányadik széria van ?
Én is androiddal küszködök akitől vettem iphone 4 volt neki azzal állítólag működött, nekem szétkapcsolódik egyből!
Iphone 3 al nekem is megy 4 el még nem sikerült próbálni 5 el ugyan az mint androiddal, egyből ahogy csatlakozik szét is kapcsol!
Az autóm 2004 3. havi a modul egy kicsit régebbi!


amstaff001 Elküldve: 2016-04-13 20:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
amstaff001 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.


mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?


a hiba akkor jelentkezett mi közbe mentem a futóműveshez! Be van állítva faszául minden ,de a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló még világit sárgán!
Ezt a probléma!
Szóval az INPA megoldja ?? Kábel van az nem probléma...


INPA
Telepites


Otthon megnézem mert itt a samsungba minden le van tiltva
még jó hagy a BMWfanatics bejön
kösz mindent

amstaff001 Elküldve: 2016-04-13 20:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?


a hiba akkor jelentkezett mi közbe mentem a futóműveshez! Be van állítva faszául minden ,de a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló még világit sárgán!
Ezt a probléma!
Szóval az INPA megoldja ?? Kábel van az nem probléma...

amstaff001 Elküldve: 2016-04-13 19:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???

amstaff001 Elküldve: 2016-04-13 19:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?
« előző12következő »