ans777 fórum hozzászólásai

ans777 Elküldve: 2016-02-18 11:32 E90 vásárlás

juhaszadika írta:
ans777 írta:
ans777 írta: Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!


Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!



Van egy teszt neten, amiben egy dízel és egy benzines e90est hasonlítanak össze, keress rá. amennyire emlékszem, a legfő különbség: a dìzel sokkal jobban megy, mint benzines társa, a benzines járáskultúrája viszont sokkal jobb.





Köszi szépen! Az a probléma, h pont az a teszt bizonytalanított el, h lehet jobb lenne a dízel. De más (a cikken kívül) véleményére is nagyon kíváncsi lennék.

ans777 Elküldve: 2016-02-18 09:59 E90 vásárlás

ans777 írta: Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!


Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!

ans777 Elküldve: 2016-02-13 16:59 E90 vásárlás

Sziasztok,

a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.

Köszi minden hozzászólást!

ans777 Elküldve: 2015-02-26 09:38 Heeelp...!

leroyclub írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Haverom autójában (facelift előtti e46 coupé), sima h7-es izzót cseréltünk, mert azt írta a gép, h kiégett. Azonban mikor kivettük a foglalatot, az égő egyből kiesett belőle, egyenesen le a motortérbe, gyakorlatilag ott ahol kiveszed az izzót. Így egyértelművé vált, h valószínű nem az izzó égett ki, hanem a foglalatnál lévő műanyag pöcök volt letörve és kirázódott a foglalatból az izzó.
Egy szó mint száz, a motortérbe esett izzót sehogy se találtuk meg, nem látni hova esett. Van vmi trükk amivel a legegyszerűbben hozzá lehet férni? Mit ajánlotok? Lámpatest kiszedése, vagy lökös levétele, egyéb? Köszi!


Szerintem az első lökös aljában van. Ha kipattintjátok szemből a műanyag rácsokat nem tudtok benyulni érte?


Jaja tényleg, a műanyag rács, ami simán kipattintható! Köszi, kipróbáljuk!

ans777 Elküldve: 2015-02-26 08:37 Heeelp...!

Sziasztok!

Haverom autójában (facelift előtti e46 coupé), sima h7-es izzót cseréltünk, mert azt írta a gép, h kiégett. Azonban mikor kivettük a foglalatot, az égő egyből kiesett belőle, egyenesen le a motortérbe, gyakorlatilag ott ahol kiveszed az izzót. Így egyértelművé vált, h valószínű nem az izzó égett ki, hanem a foglalatnál lévő műanyag pöcök volt letörve és kirázódott a foglalatból az izzó.
Egy szó mint száz, a motortérbe esett izzót sehogy se találtuk meg, nem látni hova esett. Van vmi trükk amivel a legegyszerűbben hozzá lehet férni? Mit ajánlotok? Lámpatest kiszedése, vagy lökös levétele, egyéb? Köszi!

ans777 Elküldve: 2015-02-13 16:00 izzók / izzókészlet

minimal írta:
ans777 írta: Tudnátok nekem belinkelni (ha létezik) olyan helyzetjelző izzót, aminek fehér fénye van? (Nem ledes, sima, csak fehér fényű. )
Mert a xenon mellett nem néz ki nagyon jól a sárga helyzetjelző.
Vagy az is jó, ha adtok pár tippet hol lehet ilyet venni.
Köszönöm!
(3' E46, Sedan 318i, 2002)


A xenon mellett mindegyik fehérfényű izzó sárgának fog látszani. ha fehér ledest veszel bele akkor nem lesz sárga.


Köszi mindkettőtöknek, ha már kicsit nem _annyira_ sárga mint a gyári, az már nekem megfelelő.
Egyébként a can busos led is kb annyi, h megvesz és beletesz, vagy kell vele vmit trükközni? Pl. h ne legyen hibaüzenet a műszerfalon. (Bocs, ha már ez esetleg ezerszer ki volt tárgyalva.)

EDIT:
"elektronika úgy észleli mintha kiégett volna az izzó. Ezt a problémát hivatottak a speciális elektronikával ellátott CAN Bus led izzók megoldani."

Úgy nézem pont erre valók!
Ha a foglalatot is kiválasztottad, ami nekem lesz jó (T10), akkor tényleg nagyon köszi!

ans777 Elküldve: 2015-02-13 15:29 izzók / izzókészlet

Tudnátok nekem belinkelni (ha létezik) olyan helyzetjelző izzót, aminek fehér fénye van? (Nem ledes, sima, csak fehér fényű. )
Mert a xenon mellett nem néz ki nagyon jól a sárga helyzetjelző.
Vagy az is jó, ha adtok pár tippet hol lehet ilyet venni.
Köszönöm!
(3' E46, Sedan 318i, 2002)

ans777 Elküldve: 2014-12-08 22:40 Autóvásárlás

Sziasztok!

A héten haverommal megyünk megnézni egy 318Ci-t (143-lovas), 2003/12 évjáratú, elvisszük állapotfelmérésre, a kérdésem, h van valami amire mindenképpen figyeljünk? Külföldről behozott, még nincs honosítva. M-packet-es, külsőre szép állapotú egyébként.
Köszönöm!

ans777 Elküldve: 2014-10-14 18:16 Lökhárító

YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:

ájájájájj!
sokan ott rontják el, hol sedan-ra coupe-t vesznek. ami szélesebb. jóhogy kilóg. lehet az púpos M3 coupe copy is, csak aki árulja, az sedanra árulja, mert úgy is készült.
egyébként az M-pack II-t én utángyártottat vettem, ha jól emlékszem a mobilgumi.hu-s sráctól. ABS műanyagnak van írva az anyaga, de PP5, ami olyan mint a gyári. nem rideg műanyag. volt némi sorja a bevágásoknál, az öntés miatt, de szikével szépen ki lehetett szedni. mérete is jó volt. a ködlámpa némileg gagyi, de beszerelve nem látni.
amúgy ha találsz jó állapotút, ami bontott, érdemes azt is. az sem baj ha más színű, majd lefényezteted. nekem a festősrác is azt mondta, hogy minőségi a cucc, mármint amit vettem.


Yellow, tehát akkor ezt vetted igaz?
http://kepfeltoltes.hu/141002/...es.hu_.png

Tervben van nekem is, sokat dob rajta, a te autódon is nagyon jól mutat!
Annak meg örülök, h te is jó véleménnyel vagy róla. Köszi!


azt hiszem pont tőle vettem. de az nem ABS hiába az van írva. ami csak jó. mert anyaga olyan mint a gyárié, PP5 azt hiszem (rugalmasabb, nem rideg). igaz én lehet racing bazáron néztem, de mint kiderült, ugyanaz hirdeti. annyi, hogy fényezés előtt pár sorját, öntési maradékot le kell majd vágni.


Köszi.
A ködlámpákat is tőled vetted, amit hozzáad?


így van én egyben vettem mindent. tartókat is. bár a ködlámpa nem a legjobb, az egyik már szétpergett egyszer. világít meg minden, úgyse nagyon hazsnálom, csak esztétikai szempontból van benne.


Yellow, egy dolgot szeretnék még kérdezni, hogy nekem ugye ezüst az autó, és körben vannak ezek a fekete díszlécek. Látom, h ezen az után gyártottan is van, na most azt ugyanúgy le tudják festeni feketére, mint ami nekem van, pl. hátuk, h ne üssön el, igaz? Köszi.

ans777 Elküldve: 2014-10-03 00:09 Lökhárító

YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:

ájájájájj!
sokan ott rontják el, hol sedan-ra coupe-t vesznek. ami szélesebb. jóhogy kilóg. lehet az púpos M3 coupe copy is, csak aki árulja, az sedanra árulja, mert úgy is készült.
egyébként az M-pack II-t én utángyártottat vettem, ha jól emlékszem a mobilgumi.hu-s sráctól. ABS műanyagnak van írva az anyaga, de PP5, ami olyan mint a gyári. nem rideg műanyag. volt némi sorja a bevágásoknál, az öntés miatt, de szikével szépen ki lehetett szedni. mérete is jó volt. a ködlámpa némileg gagyi, de beszerelve nem látni.
amúgy ha találsz jó állapotút, ami bontott, érdemes azt is. az sem baj ha más színű, majd lefényezteted. nekem a festősrác is azt mondta, hogy minőségi a cucc, mármint amit vettem.


Yellow, tehát akkor ezt vetted igaz?
http://kepfeltoltes.hu/141002/...es.hu_.png

Tervben van nekem is, sokat dob rajta, a te autódon is nagyon jól mutat!
Annak meg örülök, h te is jó véleménnyel vagy róla. Köszi!


azt hiszem pont tőle vettem. de az nem ABS hiába az van írva. ami csak jó. mert anyaga olyan mint a gyárié, PP5 azt hiszem (rugalmasabb, nem rideg). igaz én lehet racing bazáron néztem, de mint kiderült, ugyanaz hirdeti. annyi, hogy fényezés előtt pár sorját, öntési maradékot le kell majd vágni.


Köszi.
A ködlámpákat is tőled vetted, amit hozzáad?

ans777 Elküldve: 2014-10-02 19:22 Lökhárító

YELLOW írta:

ájájájájj!
sokan ott rontják el, hol sedan-ra coupe-t vesznek. ami szélesebb. jóhogy kilóg. lehet az púpos M3 coupe copy is, csak aki árulja, az sedanra árulja, mert úgy is készült.
egyébként az M-pack II-t én utángyártottat vettem, ha jól emlékszem a mobilgumi.hu-s sráctól. ABS műanyagnak van írva az anyaga, de PP5, ami olyan mint a gyári. nem rideg műanyag. volt némi sorja a bevágásoknál, az öntés miatt, de szikével szépen ki lehetett szedni. mérete is jó volt. a ködlámpa némileg gagyi, de beszerelve nem látni.
amúgy ha találsz jó állapotút, ami bontott, érdemes azt is. az sem baj ha más színű, majd lefényezteted. nekem a festősrác is azt mondta, hogy minőségi a cucc, mármint amit vettem.


Yellow, tehát akkor ezt vetted igaz?
http://kepfeltoltes.hu/141002/...es.hu_.png

Tervben van nekem is, sokat dob rajta, a te autódon is nagyon jól mutat!
Annak meg örülök, h te is jó véleménnyel vagy róla. Köszi!

ans777 Elküldve: 2014-10-01 12:01 Kipufogó

negativ0001 írta:
ans777 írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...


Természetesen nem..


ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....


Köszi! Természetesen én a katalizátorhoz nem akarok nyúlni. Ha nem lehet viszonylag egyszerűen, vagy "gyárian", akkor én hagyom, csak érdekeltek a lehetőségek.
Köszi amúgy amit írtál, neked meg sok sikert.

ans777 Elküldve: 2014-09-30 11:38 Kipufogó

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...


Természetesen nem..

ans777 Elküldve: 2014-09-27 20:57 angel eye

solyom76 írta: Sziasztok,eljött az ideje a karikák beszerzésére.Ebben szeretném segitségeteket kérni.
Gyári xenonos, melyik lenne a legjobb választás?
Jöhetnek hasznos tanácsok és linkek esetleg meglévő hirdetésekről ,hogy milyet honnan szerezek be

Köszönöm.


Hello, általában ezeket szokták itt ajánlani és eléggé megbízhatóak.

http://autohifi-tuning.shp.hu/...D%20LED-es


ans777 Elküldve: 2014-09-27 14:58 Kipufogó

YELLOW írta:
krissz írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.


Ha bírod még velem, kifejtenéd ezt légyszíves? Köszönöm!


Nekem 6 hengeres van, mégse megy be alá az M-es kipuff. Vagy E36-oséra gondolsz?



e36-ban is 6 hengeres az M-es. mondjuk ott nem kétoldalra megy. eszkábálni össze lehet.


Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?