attig fórum hozzászólásai
« előző123következő »

attig Elküldve: 2014-05-07 11:05 jo szerelot keresek

Sziasztok!

Remélem sokan vagyunk zalából is, az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e ajánlani egy jó szerelőt, aki ért is hozzá, felszerelése is van, kb mindent meg tud csinálni és nem arany árba dolgozik? Elsősorban személyes tapasztalatra alapuló szerelők érdekelnének.

Köszi

attig Elküldve: 2014-04-17 22:49 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

attig írta: Sziasztok!

Felni görgőzésről lenne pár kérdésem.

A sztori röviden annyi, hogy vettem netről egy garnitúra gyári Style 68-as felnit nyári gumival és felszerelés után kicsit rázott az autó nagyobb sebességnél, illetve húz balra az autó.
Felénk sajnos nincsenek jól felszerelt gumis/felnis műhelyek, ezért csak egy "mezei" gumishoz tudtam elvinni. Azt mondta, hogy a balra húzás az gumi hiba, mivel az előző felni szettel semmi gond nem volt, tehát nem lehet futómű. Ez gumi csere lesz, ezt megoldom.
Viszont a bal első felnire nagyon sok súlyt kellett raknia és a centír gépen, ahogy forgott a kerék, azt mondta, hogy furán néz ki a felni pereme és egy görgőzés nem ártana.

Nos itt jönnek a kérdéseim: milyen esetekben kell görgőzni a felnit? Ez bántja-e a felni fényezését?(mivel frissen volt fényezve a felni) A görgőzéssel teljesen "megjavul" a felni vagy csak tüneti kezelés és hamarosan mehet a kukába a felni?

Válaszokat előre is köszönöm!



Ma melóhelyen mondtak még egy variációt, kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy van-e benne valami. Gumival együtt rakják fel a centír gépre, de mivel ratyi az a gumi (pl viszi a kocsit balra), lehet, hogy befolyásolja a mérést is és a rossz gumi miatt mér rossz értéket a gép és a felninek igazából nincs is nagy baja?

attig Elküldve: 2014-04-17 12:55 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

attig írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
attig írta: Sziasztok!

Felni görgőzésről lenne pár kérdésem.

A sztori röviden annyi, hogy vettem netről egy garnitúra gyári Style 68-as felnit nyári gumival és felszerelés után kicsit rázott az autó nagyobb sebességnél, illetve húz balra az autó.
Felénk sajnos nincsenek jól felszerelt gumis/felnis műhelyek, ezért csak egy "mezei" gumishoz tudtam elvinni. Azt mondta, hogy a balra húzás az gumi hiba, mivel az előző felni szettel semmi gond nem volt, tehát nem lehet futómű. Ez gumi csere lesz, ezt megoldom.
Viszont a bal első felnire nagyon sok súlyt kellett raknia és a centír gépen, ahogy forgott a kerék, azt mondta, hogy furán néz ki a felni pereme és egy görgőzés nem ártana.

Nos itt jönnek a kérdéseim: milyen esetekben kell görgőzni a felnit? Ez bántja-e a felni fényezését?(mivel frissen volt fényezve a felni) A görgőzéssel teljesen "megjavul" a felni vagy csak tüneti kezelés és hamarosan mehet a kukába a felni?

Válaszokat előre is köszönöm!


Nekem is kellett görgőztetni az egyiket porfestés után mert a hőtől lett benne egy kicsi ,a görgőzéstől semmi baja nem lesz.

Az hogy "furán néz ki" a kerék az meg attól van hogy nem új a kerék és még ha vigyáztak is rá előtted akkor is kaphatott már az élettől.

Ha meg görgőzik attól még nem megy tönkre , ugyanaddig bírja mint a "szűz" társai



én kb egy hónapja néztem vidiket görgőzésről, hogy miylen felniket dolgoztak meg, hát... én fel nem raktam volna utána. eleve nem értem valakinek egy olyan szarrá ment felnit, hogy volt képes elvinni görgőztetni.
azért rossz nézni ahogy mozog a felni. jó eze gy durva eset, ebből szerintem sosem lesz kerék


YouTube videó



Szerencsére közel sem ilyen az enyém, sőt a csávó kollégája szerint, lehet, hogy csak a gumi pereme miatt látszódott úgy, hogy nem egyenletes a felni pereme. Mindenesetre azt mondták, hogy nem sűrgős, majd pár hónap múlva rászánom magam talán...


Még egy fontos kérdésem lenne. Milyen hibát javitanak görgözéssel? A folyamat után akár le is lehet venni a súlyokat a felniről?

attig Elküldve: 2014-04-17 12:29 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

YELLOW írta:
laleeboy írta:
attig írta: Sziasztok!

Felni görgőzésről lenne pár kérdésem.

A sztori röviden annyi, hogy vettem netről egy garnitúra gyári Style 68-as felnit nyári gumival és felszerelés után kicsit rázott az autó nagyobb sebességnél, illetve húz balra az autó.
Felénk sajnos nincsenek jól felszerelt gumis/felnis műhelyek, ezért csak egy "mezei" gumishoz tudtam elvinni. Azt mondta, hogy a balra húzás az gumi hiba, mivel az előző felni szettel semmi gond nem volt, tehát nem lehet futómű. Ez gumi csere lesz, ezt megoldom.
Viszont a bal első felnire nagyon sok súlyt kellett raknia és a centír gépen, ahogy forgott a kerék, azt mondta, hogy furán néz ki a felni pereme és egy görgőzés nem ártana.

Nos itt jönnek a kérdéseim: milyen esetekben kell görgőzni a felnit? Ez bántja-e a felni fényezését?(mivel frissen volt fényezve a felni) A görgőzéssel teljesen "megjavul" a felni vagy csak tüneti kezelés és hamarosan mehet a kukába a felni?

Válaszokat előre is köszönöm!


Nekem is kellett görgőztetni az egyiket porfestés után mert a hőtől lett benne egy kicsi ,a görgőzéstől semmi baja nem lesz.

Az hogy "furán néz ki" a kerék az meg attól van hogy nem új a kerék és még ha vigyáztak is rá előtted akkor is kaphatott már az élettől.

Ha meg görgőzik attól még nem megy tönkre , ugyanaddig bírja mint a "szűz" társai



én kb egy hónapja néztem vidiket görgőzésről, hogy miylen felniket dolgoztak meg, hát... én fel nem raktam volna utána. eleve nem értem valakinek egy olyan szarrá ment felnit, hogy volt képes elvinni görgőztetni.
azért rossz nézni ahogy mozog a felni. jó eze gy durva eset, ebből szerintem sosem lesz kerék


YouTube videó



Szerencsére közel sem ilyen az enyém, sőt a csávó kollégája szerint, lehet, hogy csak a gumi pereme miatt látszódott úgy, hogy nem egyenletes a felni pereme. Mindenesetre azt mondták, hogy nem sűrgős, majd pár hónap múlva rászánom magam talán...

attig Elküldve: 2014-04-17 10:27 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

Sziasztok!

Felni görgőzésről lenne pár kérdésem.

A sztori röviden annyi, hogy vettem netről egy garnitúra gyári Style 68-as felnit nyári gumival és felszerelés után kicsit rázott az autó nagyobb sebességnél, illetve húz balra az autó.
Felénk sajnos nincsenek jól felszerelt gumis/felnis műhelyek, ezért csak egy "mezei" gumishoz tudtam elvinni. Azt mondta, hogy a balra húzás az gumi hiba, mivel az előző felni szettel semmi gond nem volt, tehát nem lehet futómű. Ez gumi csere lesz, ezt megoldom.
Viszont a bal első felnire nagyon sok súlyt kellett raknia és a centír gépen, ahogy forgott a kerék, azt mondta, hogy furán néz ki a felni pereme és egy görgőzés nem ártana.

Nos itt jönnek a kérdéseim: milyen esetekben kell görgőzni a felnit? Ez bántja-e a felni fényezését?(mivel frissen volt fényezve a felni) A görgőzéssel teljesen "megjavul" a felni vagy csak tüneti kezelés és hamarosan mehet a kukába a felni?

Válaszokat előre is köszönöm!

attig Elküldve: 2014-04-13 19:54 Autóvásárlás

Janthomas írta:
attig írta:
Janthomas írta: Sziasztok!
Remélhetőleg heteken belül én is BMW e46 tulajdonos leszek, már elég régóta nézegetem a hirdetéseket, olvasgattam sokat a témában (itt a fórumos hozzászólásokat is). Nemrég egy szép acélszürke példányt adtak el előttem pár órával (kipróbálás után) nagy sajnálatomra, ezért most kereshetek egy másikat. A kérdésem a következő volna: ti mennyit adnátok egy szép, de fapados, kései (2004-es), benzines e46-ért? Túlzónak érzem kicsit 1,8-2 millió közeli árakat ezekért a modellekért tekintettel az extrák hiányára. A magyar piacon egyébként azt vettem észre, hogy benzinesben elég sok ilyen van. Forduljak inkább a németek felé? A vételáron felül mennyivel kalkuláljak (papírozás, benzinköltség, stb...)? 3-400.000 Ft?
Köszönöm előre is a válaszokat, remélhetőleg nemsokára én is megkaparintom a BMW-m


Szia!

Én tavaly nyáron voltam ebben a helyzetben. Nagyok sokat keresgéltem, de én is irreálisan magasnak tartottam az árakat az állapotokhoz képest. Sőt az autók 80%a zsákbamacska, a maradék ami tényleg olyan állapotban van, ahogy feltüntetik. Nekem a behozatalban egy fórum társ, m_attila segített, nagyon korrekt volt. Az autó ára 1,2m volt kb, 1,6-ból meg volt oldva minden úgy, hogy egy lépést nem kellett tennem. Szerintem ilyen állapotút itthon 1,7 körül kaptam volna meg.


Ez a nagy dilemmám nekem is, mert kint azért jobban extrázzák a BMW-ket. Amúgy azt nem írtam, de itt a hirdetés szerinti szervizkönyvvel igazolt, a képekről szépnek tűnő 100-130.000 km-t futott magyar autókra gondoltam az előző hozzászólásomban. Itt vannak a linkek:
1. http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-7639402
2. http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-7824035
Rájuk gondoltam.


Szerintem páran úgyis megvéleményezik a kocsikat, nekem is sokat segítettek az itteni srácok. De én már nemigen tudok bízni az olyan magyar emberben, aki el akar adni valamit. Tisztelet a kivételnek!!

attig Elküldve: 2014-04-13 19:37 alufelni

[quote="YELLOW"][quote="attig"]
compact írta:
attig írta:
compact írta:
attig írta:
YELLOW írta:
attig írta:
YELLOW írta:
attig írta: Sziasztok!

Na akkor én is feltenném a gumis kérdést

Adott egy Style 68-as (gyárilag két szélességű) alufelni garnitúra:
Első felnik 7,5x17, 215/45 r17-es gumikkal,
Hátsók 8,5x17, 225/45 r17-es gumikkal.

Valószínű, hogy az első kettő cserés lesz, mivel balra húz az autó...

Mekkora gumikat javasolnátok előre, illetve hátra?

Köszi


ez így nem váltóméret, ahogy fent volt...

én ezt tenném fel: 215/45 elől, 245/40 hátul vagy 235/40 hátul


Ahogy olvasgattam, elég sok oldalon láttam, hogy ekkora felnikre így ajánlják: előre minimum 235/45 r17, hátulra pedig 245/45 r17. Erről a méretről vélemény?


Szerintem hülyeség, 245/45-el e46 engem már inkább egy traktorra emlékeztet.
Minden tipusnak és felninek meg van a váltómérete és gumi méret ajánlása, a BMW ezzel kivételesen nem lőtt félre úgyhogy én nem térnék el a gyári méretektől, és ugyan olyan széles felnire nem raknék különböző méretű gumikat csak azért mert az egyik olcsóbb vagy éppen az van otthon.
Szerintem a legbazáribb kinézetű ha pl e46-on 8" széles felnin elől 215 van hátul meg 245 körbe /45-el. Ha szélesiteni akarjuk a hátulját akkor azt felni váltással tegyük ne traktor gumival, mert azzal nem lesz csak rondább.
A méretek csak példák, a hangsúly a különbségen van.





Még csak érdeklődés szintjén írtam ezeket a méreteket, nem vagyok otthon ezekben a méretekben. De hátul szélesebb a felni is, mint elől. Az tény, hogy nem gyári táblázatból néztem az értékeket, egy gumis oldalon találtam ezeket a méreteket. Akkor YELLOW által írt méreteknél nagyobbat nem ajánlasz?


Igen, amiket ő írt sztem az a maximum.
Természetesen te döntöd el, meg azt raksz rá ami neked tetszik, csak segíteni próbáltam, nehogy nagyon túlvariáld és elszállj a méretekkel, mert az is elég rossz és csúnya is tud lenni.



Ezért is írtam ide, mert tényleg nem vagyok otthon ezekben. Csak kb tudom elképzelni is, hogy melyik hogy nézne ki. Természetesen nekem se tetszene a traktor téma... Csak hát minden oldalon azt a táblázatot találom meg, amelyik 7,5esre 235/45öt, 8,5esre 345/45 írja. Bár ott valami széria alapján vannak csoportosítva, amit szintén nem vágok, hogy micsoda


7,5"-ra 225-től nagyobbat nem raknék, mert ballonos kinézete lenne. a 345-öt elírtad gondolom de 8,5-re 255 széles az ajánlott max.
én mikor megvettem, nekem körbe 225 volt a 8"-on. már jó pár éve megfogadtam, ha bármilyen autóm lesz (persze aik akkor tetszettek), akkor 225-től keskenyebb gumi nem kell, nagyobb meg minek. viszont nekem az RWD-s autóknál alap, hogy hátul szélesebb legyen, ezért ment hátra a 245. én direkt így vettem, vadi új gumikat, nem azért mert ez volt itthon. nekem tetszik így. de amúgy 3 literes motor alá sem raknék szélesebbet max hátra a 255, mert a 225-nek az a váltója hivatalosan. a legközelebb áll hozzá.
viszont, mindennapi ahzsnálatos autóra, nem tennék feszített gumit, sokan 9,5"-ra 215-ös gumit tesznek, de számomra az instabil és a gumi nem rendeltetés szerű használata, nem arra tervezték.


Bizony ám, hogy elírtam
Nekem is a hátul szélesebb téma jön be, persze az igényesség határain belül. Mindenképp megfogadom a tanácsod. Köszi szépen

attig Elküldve: 2014-04-13 19:24 alufelni

[quote="compact"][quote="attig"]
compact írta:
attig írta:
YELLOW írta:
attig írta:
YELLOW írta:
attig írta: Sziasztok!

Na akkor én is feltenném a gumis kérdést

Adott egy Style 68-as (gyárilag két szélességű) alufelni garnitúra:
Első felnik 7,5x17, 215/45 r17-es gumikkal,
Hátsók 8,5x17, 225/45 r17-es gumikkal.

Valószínű, hogy az első kettő cserés lesz, mivel balra húz az autó...

Mekkora gumikat javasolnátok előre, illetve hátra?

Köszi


ez így nem váltóméret, ahogy fent volt...

én ezt tenném fel: 215/45 elől, 245/40 hátul vagy 235/40 hátul


Ahogy olvasgattam, elég sok oldalon láttam, hogy ekkora felnikre így ajánlják: előre minimum 235/45 r17, hátulra pedig 245/45 r17. Erről a méretről vélemény?


Szerintem hülyeség, 245/45-el e46 engem már inkább egy traktorra emlékeztet.
Minden tipusnak és felninek meg van a váltómérete és gumi méret ajánlása, a BMW ezzel kivételesen nem lőtt félre úgyhogy én nem térnék el a gyári méretektől, és ugyan olyan széles felnire nem raknék különböző méretű gumikat csak azért mert az egyik olcsóbb vagy éppen az van otthon.
Szerintem a legbazáribb kinézetű ha pl e46-on 8" széles felnin elől 215 van hátul meg 245 körbe /45-el. Ha szélesiteni akarjuk a hátulját akkor azt felni váltással tegyük ne traktor gumival, mert azzal nem lesz csak rondább.
A méretek csak példák, a hangsúly a különbségen van.





Még csak érdeklődés szintjén írtam ezeket a méreteket, nem vagyok otthon ezekben a méretekben. De hátul szélesebb a felni is, mint elől. Az tény, hogy nem gyári táblázatból néztem az értékeket, egy gumis oldalon találtam ezeket a méreteket. Akkor YELLOW által írt méreteknél nagyobbat nem ajánlasz?


Igen, amiket ő írt sztem az a maximum.
Természetesen te döntöd el, meg azt raksz rá ami neked tetszik, csak segíteni próbáltam, nehogy nagyon túlvariáld és elszállj a méretekkel, mert az is elég rossz és csúnya is tud lenni.



Ezért is írtam ide, mert tényleg nem vagyok otthon ezekben. Csak kb tudom elképzelni is, hogy melyik hogy nézne ki. Természetesen nekem se tetszene a traktor téma... Csak hát minden oldalon azt a táblázatot találom meg, amelyik 7,5esre 235/45öt, 8,5esre 345/45 írja. Bár ott valami széria alapján vannak csoportosítva, amit szintén nem vágok, hogy micsoda

attig Elküldve: 2014-04-13 19:21 Autóvásárlás

Janthomas írta: Sziasztok!
Remélhetőleg heteken belül én is BMW e46 tulajdonos leszek, már elég régóta nézegetem a hirdetéseket, olvasgattam sokat a témában (itt a fórumos hozzászólásokat is). Nemrég egy szép acélszürke példányt adtak el előttem pár órával (kipróbálás után) nagy sajnálatomra, ezért most kereshetek egy másikat. A kérdésem a következő volna: ti mennyit adnátok egy szép, de fapados, kései (2004-es), benzines e46-ért? Túlzónak érzem kicsit 1,8-2 millió közeli árakat ezekért a modellekért tekintettel az extrák hiányára. A magyar piacon egyébként azt vettem észre, hogy benzinesben elég sok ilyen van. Forduljak inkább a németek felé? A vételáron felül mennyivel kalkuláljak (papírozás, benzinköltség, stb...)? 3-400.000 Ft?
Köszönöm előre is a válaszokat, remélhetőleg nemsokára én is megkaparintom a BMW-m


Szia!

Én tavaly nyáron voltam ebben a helyzetben. Nagyok sokat keresgéltem, de én is irreálisan magasnak tartottam az árakat az állapotokhoz képest. Sőt az autók 80%a zsákbamacska, a maradék ami tényleg olyan állapotban van, ahogy feltüntetik. Nekem a behozatalban egy fórum társ, m_attila segített, nagyon korrekt volt. Az autó ára 1,2m volt kb, 1,6-ból meg volt oldva minden úgy, hogy egy lépést nem kellett tennem. Szerintem ilyen állapotút itthon 1,7 körül kaptam volna meg.

attig Elküldve: 2014-04-13 18:53 alufelni

[quote="compact"][quote="attig"]
YELLOW írta:
attig írta:
YELLOW írta:
attig írta: Sziasztok!

Na akkor én is feltenném a gumis kérdést

Adott egy Style 68-as (gyárilag két szélességű) alufelni garnitúra:
Első felnik 7,5x17, 215/45 r17-es gumikkal,
Hátsók 8,5x17, 225/45 r17-es gumikkal.

Valószínű, hogy az első kettő cserés lesz, mivel balra húz az autó...

Mekkora gumikat javasolnátok előre, illetve hátra?

Köszi


ez így nem váltóméret, ahogy fent volt...

én ezt tenném fel: 215/45 elől, 245/40 hátul vagy 235/40 hátul


Ahogy olvasgattam, elég sok oldalon láttam, hogy ekkora felnikre így ajánlják: előre minimum 235/45 r17, hátulra pedig 245/45 r17. Erről a méretről vélemény?


Szerintem hülyeség, 245/45-el e46 engem már inkább egy traktorra emlékeztet.
Minden tipusnak és felninek meg van a váltómérete és gumi méret ajánlása, a BMW ezzel kivételesen nem lőtt félre úgyhogy én nem térnék el a gyári méretektől, és ugyan olyan széles felnire nem raknék különböző méretű gumikat csak azért mert az egyik olcsóbb vagy éppen az van otthon.
Szerintem a legbazáribb kinézetű ha pl e46-on 8" széles felnin elől 215 van hátul meg 245 körbe /45-el. Ha szélesiteni akarjuk a hátulját akkor azt felni váltással tegyük ne traktor gumival, mert azzal nem lesz csak rondább.
A méretek csak példák, a hangsúly a különbségen van.





Még csak érdeklődés szintjén írtam ezeket a méreteket, nem vagyok otthon ezekben a méretekben. De hátul szélesebb a felni is, mint elől. Az tény, hogy nem gyári táblázatból néztem az értékeket, egy gumis oldalon találtam ezeket a méreteket. Akkor YELLOW által írt méreteknél nagyobbat nem ajánlasz?

attig Elküldve: 2014-04-13 16:38 alufelni

[quote="YELLOW"][quote="attig"]
YELLOW írta:
attig írta: Sziasztok!

Na akkor én is feltenném a gumis kérdést

Adott egy Style 68-as (gyárilag két szélességű) alufelni garnitúra:
Első felnik 7,5x17, 215/45 r17-es gumikkal,
Hátsók 8,5x17, 225/45 r17-es gumikkal.

Valószínű, hogy az első kettő cserés lesz, mivel balra húz az autó...

Mekkora gumikat javasolnátok előre, illetve hátra?

Köszi


ez így nem váltóméret, ahogy fent volt...

én ezt tenném fel: 215/45 elől, 245/40 hátul vagy 235/40 hátul


Ahogy olvasgattam, elég sok oldalon láttam, hogy ekkora felnikre így ajánlják: előre minimum 235/45 r17, hátulra pedig 245/45 r17. Erről a méretről vélemény?

attig Elküldve: 2014-04-13 13:36 alufelni

YELLOW írta:
attig írta: Sziasztok!

Na akkor én is feltenném a gumis kérdést

Adott egy Style 68-as (gyárilag két szélességű) alufelni garnitúra:
Első felnik 7,5x17, 215/45 r17-es gumikkal,
Hátsók 8,5x17, 225/45 r17-es gumikkal.

Valószínű, hogy az első kettő cserés lesz, mivel balra húz az autó...

Mekkora gumikat javasolnátok előre, illetve hátra?

Köszi


ez így nem váltóméret, ahogy fent volt...

én ezt tenném fel: 215/45 elől, 245/40 hátul vagy 235/40 hátul


Tehát az elsőkön maradhat a méret, csak jobbakat kell vennem. És az mekkora para, ha hátul még maradna egy darabig a 225ös gumi? Okozhat valami kárt az autóban?

attig Elküldve: 2014-04-13 13:22 alufelni

Sziasztok!

Na akkor én is feltenném a gumis kérdést

Adott egy Style 68-as (gyárilag két szélességű) alufelni garnitúra:
Első felnik 7,5x17, 215/45 r17-es gumikkal,
Hátsók 8,5x17, 225/45 r17-es gumikkal.

Valószínű, hogy az első kettő cserés lesz, mivel balra húz az autó...

Mekkora gumikat javasolnátok előre, illetve hátra?

Köszi

attig Elküldve: 2014-04-08 17:28 alufelni

toki24 írta:
attig írta:
toki24 írta:
attig írta:
toki24 írta:
attig írta: Sziasztok!

Alu felnire kell ragasztanom pár matricát és azt szeretném kérdezni, hogy kell e az öntapadós rész alá még valami másik ragasztó is a biztonság kedvéért? Ha igen, mit ajánlanátok?

Köszi


M-es felnire gondolsz? Nekem nincs alatta semmi elötte jol lemostam a felnit és rányomtam jó erősen azóta kapott sterimót mindent a kis m -es matrica de megse nyikkan



Igen, Style 68as felnire lenne, csak hallottam olyat is, hogy ha kicsit silányabb minőség akkor nem elég, ami a matricán van.


Nekem simán birja, pedig mondom kap azért a ster-től rendesen néha.
mondjuk nekem van fekete, meg kék szettem a felnihez
eladó is. 4 db 1600ft+ posta.
Az utolsó képem a galériámba pont a fekete ha érdekel. Lényeg,hogy jol takarítsd meg a felnit előtte,legyen jó száraz és nyomd rá







Hát ha kell is vennem, akkor csak a kék FBS szilikon ragasztót javasolt az emberke akitől veszem a felniket, állítólag tapasztalat.. Vagy gagyibb minőséget vásárol vagy nem tudom, csak nem szeretném elhagyni


Nem tudom ,én mikor megunom akkor kék ha meg azt akkor fekete váltogatom

Nekem simán van fbs nélkül, eddig jó.

Sok sikert



Köszi szépen, rám férne

attig Elküldve: 2014-04-08 17:05 alufelni

toki24 írta:
attig írta:
toki24 írta:
attig írta: Sziasztok!

Alu felnire kell ragasztanom pár matricát és azt szeretném kérdezni, hogy kell e az öntapadós rész alá még valami másik ragasztó is a biztonság kedvéért? Ha igen, mit ajánlanátok?

Köszi


M-es felnire gondolsz? Nekem nincs alatta semmi elötte jol lemostam a felnit és rányomtam jó erősen azóta kapott sterimót mindent a kis m -es matrica de megse nyikkan



Igen, Style 68as felnire lenne, csak hallottam olyat is, hogy ha kicsit silányabb minőség akkor nem elég, ami a matricán van.


Nekem simán birja, pedig mondom kap azért a ster-től rendesen néha.
mondjuk nekem van fekete, meg kék szettem a felnihez
eladó is. 4 db 1600ft+ posta.
Az utolsó képem a galériámba pont a fekete ha érdekel. Lényeg,hogy jol takarítsd meg a felnit előtte,legyen jó száraz és nyomd rá







Hát ha kell is vennem, akkor csak a kék FBS szilikon ragasztót javasolt az emberke akitől veszem a felniket, állítólag tapasztalat.. Vagy gagyibb minőséget vásárol vagy nem tudom, csak nem szeretném elhagyni
« előző123következő »