attila1984 fórum hozzászólásai

attila1984 Elküldve: 2018-09-30 19:19 Olajzabálás

Sziasztok! Nem biztos hogy jo helyre irok mert igazabol nekem nem olajzabalassal van gondom hanem folyassal.Az auto eloszor par havonta majd hetente a mai szintre elerve pedig 2 naponta kivanja az olajat szoval ma megneztem mi lehet a baj es jo lenne valami hozzaerto segitseg. Ha jol latom akkor a szervo es vizpumpa szivattyunal van valami bar ebbe sem vagyok biztos, lebontva az also burkolatot eleg kemeny olaj szivargas van. Mellekelek ket kepet amely abrazolja hogy kb honnan folyik es egy kepet alulrol ahol latszik mindez http://www.kepfeltoltes.eu/vie...174219.jpg
Http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=178_20180930_181152.jpg
Szerintetek itt most honnan johet az olaj?

attila1984 Elküldve: 2017-07-05 21:46 Remeg az autó

Nem tudom igazbol milyen ez a remeges de az en autom ugymond remeget mert a dtc beavatkozott.Persze lehet teljesen mas a problema adott esettben mire sikerult kikuszobolni a hibat eleg sokba volt de a lengescsillapito csere oldotta meg a problemat. http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...53452#p392
aadaaz írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.


Azt gondolom, hogy fordulatszámtól független a dolog. Kipróbáltam, azonos sebességet tartottam autópályán (pl. 130km/h), miközben visszaváltogattam 6-ból 5-be, 4-be, és nem múlt el a remegés. Amint 120 km/h alá lassultam, elmúlt.

Egyébként az autó bal hátulja sérült volt, lehet hogy ennek a hozománya ez a szarság, el tudom képzelni, hogy a bal féltengely is kapott :-/


Szia, nekem is ugyan ez a problémám e90 318D-nél. Neked sikerült esetleg megoldani a gondot?


attila1984 Elküldve: 2017-07-02 21:17 Mi lehet a baj?_

Sziasztok nem nem mostanaba irtam de mostanra sikerult megoldani a problemat.A hiba oka a rossz lengescsillapito volt mostanra lett kicserelve mind es a hiba megszunt.Termeszetesen ez az aranyos auto most talalt uj szorakozast most nagy sebessegnel nagy fekezesnel kegyetlenul elhuz jobbra persze most jon ujra a futomubeallitas az uj lengescsillapitokkal.
attila1984 írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.


vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.


Kerékszög sebességet figyeli.


Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


attila1984 Elküldve: 2017-04-22 14:06 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
attila1984 írta:
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


a diag megmondja melyikkel van gond, vagy volt gond.


Sajna ami nekem van olvasom nem mutat semmit meg a hibat se latta most pedig maskor rendesen mukodik.Azt irja nics hibakod eltarolva.

attila1984 Elküldve: 2017-04-22 13:07 Mi lehet a baj?_

viktor írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.


vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.


Kerékszög sebességet figyeli.


Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.

attila1984 Elküldve: 2017-04-21 21:12 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.

attila1984 Elküldve: 2017-04-21 20:19 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.

attila1984 Elküldve: 2017-03-07 09:39 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.

attila1984 Elküldve: 2017-03-07 09:15 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?