audiw12a8 fórum hozzászólásai

audiw12a8 Elküldve: 2013-06-02 13:34 világításmodul programozása

jons írta:
audiw12a8 írta:
pl.: refinek az izzóját 50% működtetni gyújtás mellett, ha kinyitom az autót fölkapcsoljon a ködlámpa meg hátul a helyzetjelző, ne jelezze vissza a helyzetjelzőt.


huhú...
akkor sorban:
1) DRL funkció bekapcsolása. Lehet, hogy LKM verziótól függ, hogy be lehet-e kapcsolni.
2) nem rémlik ilyen funkció
3) ki kell kapcsolni a hibajelzést (fehlermeldung)

Egy NCS dummy-t javasolnék, miután az NCSexplorer-rel kiolvastad a fsw_psw fájlt a világításmodulból. A dummyba beolvasva a fájlt, egyrészt lefordítja angolra, ami nem hátrány, illetve egyszerűen checkbox-okkal lehet ki be kapcsolni funkciókat. Meg is csinálja a man fájlt amit NCS-vel majd visszatudsz tölteni.



aha ebből túl sokat nem értek. de azért köszi

audiw12a8 Elküldve: 2013-06-02 12:27 világításmodul programozása

jons írta:
audiw12a8 írta: Sziasztok!

Valaki tud nekem segíteni, hogy hogyan lehet programozni a világításmodult? Programom inpa és DIS is van ezekkel lehet?


Mit szeretnél rajta programozni? Egyébként ha elolvasod a diagos topicot, onnan sok mindent meg fogsz tudni.




pl.: refinek az izzóját 50% működtetni gyújtás mellett, ha kinyitom az autót fölkapcsoljon a ködlámpa meg hátul a helyzetjelző, ne jelezze vissza a helyzetjelzőt.

audiw12a8 Elküldve: 2013-06-02 12:00 világításmodul programozása

Sziasztok!

Valaki tud nekem segíteni, hogy hogyan lehet programozni a világításmodult? Programom inpa és DIS is van ezekkel lehet?

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-31 18:18 angel eye



audiw12a8 Elküldve: 2013-03-25 07:10 angel eye

GeriE46 írta:
audiw12a8 írta:
GeriE46 írta:
zolfek írta:
YELLOW írta:
audiw12a8 írta:
ok.köszi akkor simán bekötöm a helyzetjelző helyére.


én inkább egy külön rendszerre kötném. marad a helyzetjelző benne. a karika külön kapcsolható. így nappal is hazsnálhatod anélkül, hogy bármely lámpa világítana. nincs hiba visszajelzés. az utastérbe könnyű bevezetni. szerintem.


Én azért nem csináltam így, mert az már tényleg kókányolás szerintem. Így sem jelez hibát a rendszer. Hülyén néz ki, hogy amikor felkapcsolod a lámpát és a helyzetjelzővel együtt világítanak a karikák.


Én a helyzetjelzőt hagytam hagy égjen csak kiszedtem a lyukból a helyéről hogy ne látszódjon előről... Így nincs hibavosszajelzés... Simán lekötöttem a motortérben alul nem zavar ha ég! Az akksira rákötöttem egy relét így a karikákat bentről is lehet kapcsolni mint helyzetjelzőt... + ég akkor is amikor tompított fényszóró világít. Egy Pót kábellel bekötöttük a belső világításra azaz ha távirányítóval nyitom a kocsit akkor is világít ameddig berakom a kulcsot...


külön nem szeretnék kapcsolót mert nincs hova tenni. kifurkálni meg nem fogok semmit. így is gondba voltam a rablásgátlónál mert egy db vak dugóm sincsen


Én Értem Hogy te mit mondasz kérdés hogy te is érted e amit én
Nincs külön Kapcsoló... Felnyomod a helyzetjelzőt és ennyi.


beraktam a karikákat. ajtónyitásra még nem kapcsol mert hibát jelez. Ki kell ütni a világítás vezérlőből a helyzetjelző figyelését és akkor jó lesz. Hétvégén csináljuk majd egyik ismerőssel és akkor majd kiderül hogy mi van. Rákötöm sima gyújtásra is és akkor mindig fog menni annélkül hogy világítana bármi más is, annyi hogy ilyenkor le kell diódázni a belsővilágítás vezetékét, különben nem fog lekapcsolni a belsővilágítás.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-22 17:58 320d Motor

bata0305 írta: Sziasztok,

Remélem jó topicba irok de ma olyan problémám jött elő hogy 2.0d(150le) 2000 fordulatnál nem pörög ki jobban a motor, illetve semmi erő nincs benne, illetve mostanában az alapjárat is ingadozik indításkor.
Esetleg vkinek ötlete hogy mi lehet a baj??

Előre is köszönöm


igazából ki kéne olvasni, de valószínű üzemanyag probléma. Ha nincsen hibakód akkor baj van mert lehet motorkárosodás is.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-22 17:52 Porlasztó

ember84 írta:
norci1979 írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta: Sziasztok!Több szakitól hallotam már ezt amit audis mondd!!




nem véletlen mondom dízel műhelyben dolgozom. csináltam már pár ima kódos porlasztót. bosch-t nem kell kódolni akkor is jó lesz.


Sziasztok
Így igaz a sajátomba cseréltem egy másik kocsiból és semmi baja
Pedig azóta beletoltam 30000km és semmi gond


Amúgy sztem a kódnak csak alapjáraton van jelentősége,hogy amikor beszereled,mindjárt szépen menjen!Meg alapjárathoz közel,mondjuk én beírtam a kódot berakáskor.


ha kódolod akkor is bután jár egy darabig mert a hengerek nem kopnak egyformán szívócső nem tömít egyformán stb. ez miatt bután jár. akkor is menni kel vele és utána lesz tökéletes. Ha jó a porlasztó biztos nem fog motorkárosodást okozni a kód

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-21 18:22 Porlasztó

ember84 írta: Sziasztok!Több szakitól hallotam már ezt amit audis mondd!!




nem véletlen mondom dízel műhelyben dolgozom. csináltam már pár ima kódos porlasztót. bosch-t nem kell kódolni akkor is jó lesz.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-18 18:02 Porlasztó

nickname írta:
audiw12a8 írta:
ute107 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerintLetöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!




Mitől tanulná meg



Na hát mitől... a gázolajtól...



Attól tanulná meg kedves fórumozók, hogy az ecu tudja hogy mikor melyik hengernél van befecskendezés. És mivel minden autóban van már főtengely jeladó így azt is tudja a főtengely szöggyorsulásából hogy melyik henger dolgozik sokat és melyik keveset, így meg tudja oldani a hengerteljesítmény kiegyenlítést. A csörgés meg azért fog belőle elmúlni mert általában minden motoron van kopogás érzékelő így be tudja állítani a megfelelő un. pilot adagot is. Ha nem javul meg attól hogy kicserélsz/megjavíttatsz egy porlasztót és vissza rakod akkor ott szarok a porlasztók. Azzal hogy bekódolod nullázod az ecu agyát, így legfeljebb rövidebb ideig fog csörgedezni füstölni. itt nincsen kedvem tovább magyarázni mi hogy működik, remélem sokatoknak segítettem és pár ezrest megspórolok egy két embernek.



Aki egy két ezer forinton spórol az ne vegyen BMW-t

Nem várt fejleményeket okoz az is, ha nem vesszük figyelembe az injektorok kódolásának szükségességét. Új injektor beépítésénél - legtöbb esetben - az injektorokon található ún. IMA-kódot be kell táplálni a motorirányító egységbe. Az IMA-kódot a porlasztó gyártója generálja, ugyanis a jelenlegi gyártástechnológia nem alkalmas arra, hogy teljesen egyforma paraméterekkel rendelkező injektorokat hozzanak létre. Ez a kód viszont tartalmazza a porlasztó olyan sajátosságait, amit az ECU a működés során figyelembe vesz. Ha az IMA-kódot injektor csere után nem kapja meg az ECU, az adott hengernél ez járásegyenlőtlenséghez, kormoláshoz, akár motorkárosodáshoz is vezethet.



oké mindenki azt csinál amit akar, és amire van pénze én csak szóltam hogy nem muszáj. injektor kódolásban igazad van de a járás egyenlőtlenség füstölős hülyeségben nincsen azt megtanulja magától az előbb leírtak miatt. De ha gondolod kereshetek neked tanfolyamot ahol ezt részletesen diagramokkal és miegyébbel elmondják. Én már végig ültem párat. Csináltam is már jópár ilyen porlasztót meg hasonló IMA-s porlasztót, egyedül márkaszervízbe szokták kódolni.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-18 17:55 angel eye

GeriE46 írta:
zolfek írta:
YELLOW írta:
audiw12a8 írta:
ok.köszi akkor simán bekötöm a helyzetjelző helyére.


én inkább egy külön rendszerre kötném. marad a helyzetjelző benne. a karika külön kapcsolható. így nappal is hazsnálhatod anélkül, hogy bármely lámpa világítana. nincs hiba visszajelzés. az utastérbe könnyű bevezetni. szerintem.


Én azért nem csináltam így, mert az már tényleg kókányolás szerintem. Így sem jelez hibát a rendszer. Hülyén néz ki, hogy amikor felkapcsolod a lámpát és a helyzetjelzővel együtt világítanak a karikák.


Én a helyzetjelzőt hagytam hagy égjen csak kiszedtem a lyukból a helyéről hogy ne látszódjon előről... Így nincs hibavosszajelzés... Simán lekötöttem a motortérben alul nem zavar ha ég! Az akksira rákötöttem egy relét így a karikákat bentről is lehet kapcsolni mint helyzetjelzőt... + ég akkor is amikor tompított fényszóró világít. Egy Pót kábellel bekötöttük a belső világításra azaz ha távirányítóval nyitom a kocsit akkor is világít ameddig berakom a kulcsot...


külön nem szeretnék kapcsolót mert nincs hova tenni. kifurkálni meg nem fogok semmit. így is gondba voltam a rablásgátlónál mert egy db vak dugóm sincsen

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-18 17:31 Porlasztó

ute107 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerintLetöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!




Mitől tanulná meg



Na hát mitől... a gázolajtól...



Attól tanulná meg kedves fórumozók, hogy az ecu tudja hogy mikor melyik hengernél van befecskendezés. És mivel minden autóban van már főtengely jeladó így azt is tudja a főtengely szöggyorsulásából hogy melyik henger dolgozik sokat és melyik keveset, így meg tudja oldani a hengerteljesítmény kiegyenlítést. A csörgés meg azért fog belőle elmúlni mert általában minden motoron van kopogás érzékelő így be tudja állítani a megfelelő un. pilot adagot is. Ha nem javul meg attól hogy kicserélsz/megjavíttatsz egy porlasztót és vissza rakod akkor ott szarok a porlasztók. Azzal hogy bekódolod nullázod az ecu agyát, így legfeljebb rövidebb ideig fog csörgedezni füstölni. itt nincsen kedvem tovább magyarázni mi hogy működik, remélem sokatoknak segítettem és pár ezrest megspórolok egy két embernek.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-18 06:20 angel eye

zolfek írta:
HGabor írta:
audiw12a8 írta:
HGabor írta:
ecr33rb25dett írta:
zolfek írta:
audiw12a8 írta: Sziasztok!
Még új vagyok, októberben vettem az autót de sajnos nem sikerült olyanból jót találni ami gyári angle eye. Szeretnék beépíteni led-s gyűrűt. Sima foncsoros fényszóróm van. Valaki tudna segíteni mi a két fényvetőnek az átmérője? Nem szeretném ezért külön szétszedni a lámpát hogy pontosan meg tudjam mérni.
Válaszotokat előre is köszönöm!



Szia.

Szia.

A Martin Car Audio-tól vettem a Angel Eye szettet. Amikor megrendeled tőlük lehet választani, hogy projektoros vagy sima lámpába szeretnéd beszerelni.
Fehér, hideg katód fluorescens technológiás a gyári fényszóróba utólagosan beszerelhető CCFL karika szett. Én ilyet vettem, és magam szereltem be kb 2 óra volt.
Fél éve használom probléma mentesen. Igaz, hogy nem olcsó de jók, mélynyomót és az erősítőt is tőlük vettem. Azokkal sem volt gond.
Itt a link:
http://www.martincaraudio.hu/b...p2419.html


Nem projektorosba elvileg 2x131mm és 2x145mm-es gyűrű kell. Amúgy a nem ledes, hanem ccfl technológiás (ami elvileg jobb, mint a ledes) 34 euro a német ebay-en plusz 6 euro a posta power seller-től... Az ár nem tudom mennyire olcsóbb vagy drágább, mint itthon. Az engem is érdekelne.


Az elozo e36ba es a mostaniba is a streetvoxtol vettem smd ledes ae karikat. Sok e36 ismerosnek volt ccfl. Ennel hajlamos kimenni az inverter, ezert elvileg jobb az smd ledes.
Ccfl fenye gyengebb, viszont egybefuggo.
Az elozobe meg a sima smd ledes verzio volt, most az e46ba egybefuggo fenyu smd ledeset vettem, viszont nincs meg beszerelve.





Értem köszönöm a válaszokat!
vaterán találtam 13500 ccfl szerintem meg veszem ezt. Ledeset azért nem szeretnék mert talán ez jobban hasonlít a gyárira. Bekötéséről szeretnék annyit, hogy a gyári hyelyzetjelző izzót ki kell-e venni és a helyére bekötni vagy úgy világítani fog a műszerfalo n a lámpa hogy kiégett az izzó?



E46ban sosem volt gyarilag ae.


Nekem nincs helyzetjelző izzóm. A helyzetjelző izzó helyén jönnek ki az Angel Eye karika kábelei. A karika kábeleit pedig simán bekötöttem a helyzetjelző izzó csatlakozójába. A műszerfal nem jelez hibát. Tettem fel képeket a galériámba a beszerelés utáni világításról.




ok.köszi akkor simán bekötöm a helyzetjelző helyére.

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-17 15:42 Porlasztó

ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerintLetöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-17 14:37 angel eye

HGabor írta:
ecr33rb25dett írta:
zolfek írta:
audiw12a8 írta: Sziasztok!
Még új vagyok, októberben vettem az autót de sajnos nem sikerült olyanból jót találni ami gyári angle eye. Szeretnék beépíteni led-s gyűrűt. Sima foncsoros fényszóróm van. Valaki tudna segíteni mi a két fényvetőnek az átmérője? Nem szeretném ezért külön szétszedni a lámpát hogy pontosan meg tudjam mérni.
Válaszotokat előre is köszönöm!



Szia.

Szia.

A Martin Car Audio-tól vettem a Angel Eye szettet. Amikor megrendeled tőlük lehet választani, hogy projektoros vagy sima lámpába szeretnéd beszerelni.
Fehér, hideg katód fluorescens technológiás a gyári fényszóróba utólagosan beszerelhető CCFL karika szett. Én ilyet vettem, és magam szereltem be kb 2 óra volt.
Fél éve használom probléma mentesen. Igaz, hogy nem olcsó de jók, mélynyomót és az erősítőt is tőlük vettem. Azokkal sem volt gond.
Itt a link:
http://www.martincaraudio.hu/b...p2419.html


Nem projektorosba elvileg 2x131mm és 2x145mm-es gyűrű kell. Amúgy a nem ledes, hanem ccfl technológiás (ami elvileg jobb, mint a ledes) 34 euro a német ebay-en plusz 6 euro a posta power seller-től... Az ár nem tudom mennyire olcsóbb vagy drágább, mint itthon. Az engem is érdekelne.


Az elozo e36ba es a mostaniba is a streetvoxtol vettem smd ledes ae karikat. Sok e36 ismerosnek volt ccfl. Ennel hajlamos kimenni az inverter, ezert elvileg jobb az smd ledes.
Ccfl fenye gyengebb, viszont egybefuggo.
Az elozobe meg a sima smd ledes verzio volt, most az e46ba egybefuggo fenyu smd ledeset vettem, viszont nincs meg beszerelve.





Értem köszönöm a válaszokat!
vaterán találtam 13500 ccfl szerintem meg veszem ezt. Ledeset azért nem szeretnék mert talán ez jobban hasonlít a gyárira. Bekötéséről szeretnék annyit, hogy a gyári hyelyzetjelző izzót ki kell-e venni és a helyére bekötni vagy úgy világítani fog a műszerfalo n a lámpa hogy kiégett az izzó?

audiw12a8 Elküldve: 2013-03-16 14:37 angel eye

Sziasztok!
Még új vagyok, októberben vettem az autót de sajnos nem sikerült olyanból jót találni ami gyári angle eye. Szeretnék beépíteni led-s gyűrűt. Sima foncsoros fényszóróm van. Valaki tudna segíteni mi a két fényvetőnek az átmérője? Nem szeretném ezért külön szétszedni a lámpát hogy pontosan meg tudjam mérni.
Válaszotokat előre is köszönöm!