bd93 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

bd93 Elküldve: 2013-02-10 14:09 Bmw-s vegyes videók

seta írta:
jons írta:
seta írta:
Nem magyar rendszám van rajta, ha megnézitek 0:53nál és 1:43nál látszik h ugyan magyarnak néz ki de nem H betű van elötte. Ha joltudom amugy sem tartanak még a rendszámok az O betűnél (OOM 500), vagy ha pedig egyedi rendszám lenne, akkor is EU csatlakozás elötti kellene h legyen (fehér az eleje, nem kék).


Grúziában készült a videó. Azóta a fickónak már nincs jogosítványa. A kommentek között úgy írják, hogy feljelentés alapján jártak el a rendőrök. A videó készítői "nagyon köszönik" annak a szemétládásnak aki feljelentette a srácot.


Sztem megérdemelte a jogsivesztést, remélem még börtönt is kapott.


én azoknak is elvenném a jogsiját akik a belső sávban 40-50 el araszolgatnak amikor a külső üres

bd93 Elküldve: 2013-02-10 14:05 Benzin VS Dízel

BarG írta:
bd93 írta:
BarG írta: Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!


a 6 hengernek csak a hangja jobb legalábbis a régebbinek
én vezettem már 318d-t és nagyon más volt mint a 320i-m sokkal lomhábbnak tűnt lehet h csak a hangja miatt (ami nagyon csúnyácska de még mindig jobb mint a gáz) ja és az 4-5 éves lehetett és keveset futott
akinek meg az után fogy el a pénze h megvette az autót miért kéne milliókat buknia ? eladja az autót de még ezt se muszáj és vesz 300e ft ért egy kis fogyasztású 1200-es gépet. én nem akarok senkit leszólni csak véleményt írok amit meg le lehet sz*ani
712 tuti tele lenne velük az ország


Azért lehet milliókat bukni, mert ha megvett valaki egy 10 milliós benzines gépet (320i ) újonnan, akkor azt másnap, szinte nulla km-esen már csak 8M-ért lehet eladni. Na ezen lehet milliókat bukni! Most nem 1M-es gépekről beszélgetünk, életük 10. évében.


tudom h nem 1m es gépekről van szó
de ha valakinek van 10m ja egy autóra akkor én úgy gondolom h már minden más megvan: ház v lakás +garázs kis félre tett pénz stb.. és nem muszáj eladni leveszi a rendszámot betakarja és ha rendbe jönnek a dolgai újra forgalomba helyezi arról nem is beszélve hogy a gáz rendszer beszerelése + a tartály meg ami még van hozzá(nem értek hozzá) az sem olcsó dolog szerintem egy kisautó ára (de fogalmam sincs róla utána nézni meg nem akarok)

bd93 Elküldve: 2013-02-10 13:23 Bmw-s vegyes videók

seta írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
seta írta:
YELLOW írta: emellé ki ülne be? néha oktalanul rángatja a kormányt, mintha egy MTZ-ben ülne, számomra rettentő felelőtlen dolog.


YouTube videó


Biztos nagyon meno dolog ez az illegal racing (racing??), meg a tini csajoknak is biztos bejon, de mit csinal a baratunk ha esetleg kilép elé valaki és elmaszálja az aszfalton?



Az feltűnt valakinek h magyar rendszám van rajta???


igen egy másik videón is olyan, de állítólag nem magyar. FB-n már vesézték valahol. pedig nekem is nagyon magyarnak tűnik... kikockázni nem kockáztam.


Nem magyar rendszám van rajta, ha megnézitek 0:53nál és 1:43nál látszik h ugyan magyarnak néz ki de nem H betű van elötte. Ha joltudom amugy sem tartanak még a rendszámok az O betűnél (OOM 500), vagy ha pedig egyedi rendszám lenne, akkor is EU csatlakozás elötti kellene h legyen (fehér az eleje, nem kék).


szerintem sem magyar túl jók az utak mondjuk a többi autós néha elég balf** ennek alapján akár még Pest is lehet szerintem ruszki vagy hasonló
rendesen érzi az autóját és ennek sok köze nincs a racing-hez ez inkább drift és annak elég jó nekem tetszik (lehet h magam alá csinálnék ha velem szemben jönne keresztbe az én sávomba de attól még tetszene )

bd93 Elküldve: 2013-02-09 19:13 Benzin VS Dízel

BarG írta: Remélem az leszűrhető volt a hozzászólásaimból, hogy én az ellen vagyok, hogy leszóljuk egymást. Különböző élethelyzetekben vagyunk és néha még az is megtörténik, hogy veszünk egy autót, majd azután változik valami, pl kiderül, hogy sokkal többet kell menni, mint az tervben volt, vagy munkahelyet kellett váltani és kevesebb lett a zsé - ergo valamit tenni kell, hogy a fenntartás ne jelentsen gondot. Ebbe belefér az LPG-zés is, mint költségkímélés. Mert ha el kellene adni a gépet és venni egy másikat, az akár milliós veszteségeket jelenhetne. Erre meg jönnek az arcoskodók, hogy HOGY NÉZ MÁ EZ KI? BMW-BE GÁZ A GÁZ!

Vagy 10 évvel ezelőtt a dízeles bmw-seket nézték le, mert hát milyenmá kerregni?! Aztán tök elfogadott lett a dolog, főleg, hogy a dízelesek mára többségbe kerültek. A sorhatos mondás is kivész lassan, mert a négyhengeresek úgy megerősödtek időközben, hogy a haladáshoz nem kell a hathenger. Egy mai kétliteres turbó benzines a 245 lovával állvahagyja a nemtúlrégi 25-28-30i-ket is.

Én nyugodtan sorhatból fikázhatnám a többséget itt, de nem teszem, mert elég valószínű, hogy nemtúlsoká valami 25d vagy 28i-be fogok átülni és bizony az négyhenger lesz, bőven 200ló felett. És akár az lpg is beleférne, meg még a cng is, ha lenne. Mert nem vagyok fetisiszta, semmilyen vonalon.
Szóval tartsuk tiszteletben egymást, csak akkor szóljunk le valamit/kit, ha megérdemli!


a 6 hengernek csak a hangja jobb legalábbis a régebbinek
én vezettem már 318d-t és nagyon más volt mint a 320i-m sokkal lomhábbnak tűnt lehet h csak a hangja miatt (ami nagyon csúnyácska de még mindig jobb mint a gáz) ja és az 4-5 éves lehetett és keveset futott
akinek meg az után fogy el a pénze h megvette az autót miért kéne milliókat buknia ? eladja az autót de még ezt se muszáj és vesz 300e ft ért egy kis fogyasztású 1200-es gépet. én nem akarok senkit leszólni csak véleményt írok amit meg le lehet sz*ani
712 tuti tele lenne velük az ország

bd93 Elküldve: 2013-02-09 11:15 Benzin VS Dízel

Alesi írta:
BarG írta:

Emlékeztek még arra, hogy volt egy olyan gondolatsor, hogy a BMW 6 hengernél kezdődik, a többi nem autó, hanem szekér? Hogy tetszik, ha valaki Titeket fillérba@ózna le, csak mert 4 hengerrel vettétek a gépeteket, nem a mindenekfelettálló sor6-tal? Ugye, hogy nem kellemes, ha leszólnak valamiért, ezért nem kellene belekötni másokba, mert ugyanúgy bárkinek be lehet szólni, ok van, csak keresni kell egy kicsit.


Teljesen igazad van!

(bar 4 hengerem van es dizel, de nem ingem, igy nem veszem magamra )


a gyári 4 hengeres dízel legalább még mindig autó(BMW) marad mert a tulaj nem sajnálja belőle a gázolajat és mert a gyárban is arra számítottak hogy az lesz benne
én nem sajnálom az autóból az üzemanyagot és nem ezen akarok spórolni(ha van ha nincs rá) mert ennyit szerintem megérdemel mint ahogy a jobbik fajta olajat jó gumikat és így tovább... (A jobb fajta drágább 100-as benzinről nem is beszélve)
én soha nem fogom ezt megérteni sajnálom vagyis nem de mind1
aki ezt jónak látja csinálja csak és egy BMW rajongói oldalról semmi más nem hiányzik csak az lpg téma

bd93 Elküldve: 2013-02-08 20:55 Benzin VS Dízel

BarG írta:
ZoleeSRB írta:
kory05 írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Csinosfiu69 írta: Találtam egy eladó, 318i E30-ból kibontott, LPG készletet. Konkrét kérdésem, hogy 318i E36-ba beépíthető-e vajon?
Szerintem nyitni kellene egy külön témát LPG per CNG-nek.


318i-be LPG-t?

Hova süllyed a világ...


ez olyan, mint amikor az 1.0-1.3 stift-be is LPG-t raknak... amúgyis alig fogyasztanak... jó lényegesen olcsóbb az LPG.
de nem baj, ez is úgy fog járni, mint az E85, aztán... mert drága honatyáink figyelnek az ilyenre. itt már majd aki spórolni akar, csak akkor tud, ha lóháton közlekedik, de majd kivetik akkor az abrak adót.


1.0 Swiftbe*, Ladákba meg pl. 2.0 benyás ősrégi Ford Scorpioba pl. meg tudom érteni az LPG-t. Egyiknek sincs pénze, és minden fillér számít.

De BMW-t, Mercit, Audit LPG-se szereltetni elég "gáz"

*a Swift esete is csak akkor elfogadható, ha 15 éves Swiftről van szó, aki újat vesz szalonból és abba tesz LPG-t, megint csak dürhő...


hát sajnos ide "süllyedt a világ". ilyen szempontból azért szerintem nem lehet egy kalap alá venni a BMW-ket. az ok ,hogy egy E46 nál szóba nem kerül ilyesmi de ha valaki manapság E30 - E36 ba gondolkozik biztos nem azért teszi mert amúgy tele van pénzel csak az jobban tetszik neki az ujjba szériáktól... BMW ért bolonduló ám de nem nagy pénztárcával rendelkező ember ott spórol ahol tud! pl nekem is egy 320i volt az álmom és 318tds lett belőle... te lehet az LPG tartod "gáznak" sok más BMW-s meg a 4hengeres motorokat... de ez van... nem mindenki engedheti meg magának hogy ne spóroljon ott ahol tud még manapság a BMW tulajok se!!!


Sajnos oda "süllyedt itt a világ" hogy BMW-s szól meg BMW-st ha épp dízelt vesz vagy ha épp benzinest,sőt ha gázast.
A BMW gyárilag gyártott gázas autót,igaz földgázast CNG-st!
E36 316 compact.
Szóval ilyen a Magyar BMW-s mentalitást legyetek rá büszkék....


Erről jut eszembe
Kijött az F30 328i a kétliteres 245LE direkt befecskendezős benzines motorral. Abba lehet vajon gázt tenni?


én nem értem ha valkinek nincs pénze tankolni bmw-t akkor ha valami baja lesz honnan szerez bele alkatrészt ? most a gázt is jól megadóztatják de ez mondjuk várható volt
és ha nincs rá akkor vegyen suzukit vagy valami hasonlót.azt én is bírom amikor nagy audi hátsó lökösén ott van a sárga kis cetli vagy mi van ezeken meg a nagy v8 amcsi vasakon ezektől kész vagyok de ez az én elmaradott gondolkodásmódom biztos jobb lesz ettől a kocsinak is meg a kedves tulajnak is
vagy dizelt az nem eszik sokat mondjuk azok ami jó is elég drága egy 318i e36-nál biztos drágább e46 320d-re gondolok ha nem lenne pénzem tankolni szerintem ilyet vennék igaz h csak 4 henger és a hangja sehol nincs a benzin 6 hengerhez de attol még bmw és talán jobban is megy nem tudom

bd93 Elküldve: 2013-01-11 09:32 Szervószivattyú

Sziasztok!
másnak is volt már olyan problémája hogy ha teljesen vagy csak majdnem teljesen alátekert kormánnyal kb 4-5-6 e. fordulaton pörög akkor a szervo szivattyú vagy a pumpa nem tom elkezd búgni és ha tovább pörgök meg is hal ez már a 2. szervópumpám és megint elkezdett szólni kb 1 pörgés után. Most cseréltem ki a szervó olaj hűtő csövét meg a gumi csövet is (hátha az volt lyukas és nyomás alatt szivárgott). Szerintem egy bmw-nek ezt bírnia kéne választ előre köszönöm

bd93 Elküldve: 2013-01-07 17:37 Autóvásárlás

jons írta:
zoliika írta: asszonynak kellene kb:1 évre valami autó és szeretnék márkahű maradni


Ha csak 1 évre kell, szerintem ne akarj márkahű lenni. Nekem az a véleményem, hogy e36-ból már nem lehet jót venni.


hát nem tudom azért lehet még találni egész jó állapotban lévőket is , de ha csak 1 évre kell akkor én sem ajánlanám eléggé sokat kell vele foglalkozni (most is kint áll a garázsban az akna fölött ) az enyém mondjuk öregebb 2 évvel és rendesen tuningolva van egyetlen problémám vele az hogy szétrázza a belső részt műszerfal stb... de ez gondolom a sport futómű miatt én vezettem egy új 318d-t és nem igazán jött be annál azért jobban megy pedig turbó meg minden és lóba kb ugyan ott van viszont ha van pénz és nem sajnálod bele ölni akkor lehet vele szórakozni dobálja a seggét elég szépen de ki is készíti pláne hogy nem egy mai gép. A rendszám miatt már megéri

bd93 Elküldve: 2012-11-12 22:08 Dühöngő - 18+! :)

zoliika írta:
bd93 írta: múlt héten lelopták a BMW-s szelepsapkáimat
nem tudom milyen okból tették 650ft a boltba és nem is az idegesít hogy lelopták hanem hogy hozzányúlnak a kicsikémhez és főleg hogy akkor amikor nem látom
most már figyelek és ha meglátom ....


Nekem a gumis lopta le tavaly....


de akkor te legalább tudod hogy ki volt sok mindent megadnék hogy tudjam kinél vannak

bd93 Elküldve: 2012-11-12 21:52 Dühöngő - 18+! :)

múlt héten lelopták a BMW-s szelepsapkáimat
nem tudom milyen okból tették 650ft a boltba és nem is az idegesít hogy lelopták hanem hogy hozzányúlnak a kicsikémhez és főleg hogy akkor amikor nem látom
most már figyelek és ha meglátom ....

bd93 Elküldve: 2012-10-23 11:46 e36 vásárlás

77black77 írta: Sziasztok. Első Bmw-m megvásárlásán töröm a fejem egy e36 coupe-n.Eddig Japán autóm volt Nissan Primera 2.0 16v.De igazi álmom a Bömbi volna.
A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 320i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba.Német papíros autókat nézegettem inkább mivel jobb állapotúak mint magyar társaik.
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Alaktrész fellelhetőség mivel az halottam ,hogy az 318is hez nehéz vagy nehezebb alkatrészt találni mint a 320i hez. Elgondolkoztam a 323i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább .Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci.
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak al tipusok(pl 320i m40) mely tipusok jobbak esetleg rosszabbak típus hibák???

Segítségeteket előre is köszönöm.



Hello
nekem ez az első bmw- m és eddig nagyjából 300e van ráköltve + egy donorautó de az csak a belsőtér és tuning lámpák miatt. de ez biztos sokban különbözik nekem ennyi volt (ja és az alap h első út egy megbízható szervice) fogyasztása kb 10-12 ez nem pontos mérés és nem gyári állapotban van az autó

bd93 Elküldve: 2012-10-17 11:08 Autóvásárlás

anubisz írta: bd93 Itt egy vélemény, sima 330 as, 2007 város 12,5
Csak mert a barátod 335i 8 litert eszik. 300 lóerővel.
http://www.autonavigator.hu/ha...330i-22037
330XD Disel Fogyasztás városban 12,0 l/100 km
540 re már 15 Litert írnak







oké de nem én írtam azt h 8 l eszik városba. szerintem bele kavarodtál a sok összefüggő kommentbe nekem a 320i is 10-12 körül eszik városba ha nem több attól függ hogy nyomod és úgyse bírod h ne nyomd neki mondjuk az enyém 92 es

bd93 Elküldve: 2012-10-15 21:01 Autóvásárlás

Alesi írta:
bd93 írta:
BarG írta:
bd93 írta:
anubisz0718 írta:
bd93 írta:
Alesi írta:
Coyote írta:
Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.


Ennyi erovel a BMW dizel motorral is ugyanez...


hát szerintem az hogy dizel meg az h gáz nagyon nem ugyanaz nem szeretnék dizel BMW-t de az lpg-t nagyon elítélem magnus vegyél suzuki-t erre ennyit tudok mondani Coyote egyetértek undorító dolog egy pöpec 45i motort "kiherélni" lpg-vel gusztustalan ha nincs pénzed rá ne vegyél 545i-t


Arra van neki, csak etetni nem mindegy, ezeket a 645 Cupékat is szarél, húgyér osszák. 4 milláért kupac számra lehet venni, de a szerviz rutinos látogatói, mindenhol áll vagy 3,4
fogyasztásról meg ugye ne beszéljünk.


én is így gondoltam bocsánat, ha nincs pénze tankolni . de ezt bele kell számolni és nem gázt rakatni bele ha nekem nem lenne pénzem tankolni mert mondjuk eladósodok vagy valami ilyesmi akkor maradna hétvégi autónak de nem raknék bele gázt szerintem nevetséges dolog SZERINTEM


Szerintem pedig elavult álláspontot képviseltek, nagyjából egy évtizeddel vagytok elmaradva. Egy 545i gázzal is többszörösen autóbb, mint az itt hozzászólók büszkeségei. Környezettudatosabb népeknél még meg is dícsérnék a gázos kollégát, hogy alapból tíz besorolással tisztább, mint a húsz év múlva bevezetendő EU62-es besorolású benzines meg dízel gépek, meg aztán néhány év múlva lehet, hogy örülni fogunk, ha bármivel is meg tudjuk moccantani az autóinkat. Úgyhogy lehet visszavenni az arcokból.



jo de Magnus kolega azért gázosít mert vagy nincs rá pénze vagy sajnálja bele a nektárt nem a környezet miatt . mind1 nem akartam senkit bántani csak én rosszul vok az ilyentől


De mitol vagy te rosszul? Mi a kulonbseg egy hasznalt dizelt vevo BMW-s, meg egy gazositott 545i BMW-s kozott? A dizelt is a fogyasztas miatt veszik az olyan fillerb*szo BMW-sek, mint en. Az 545i-t is ugyanezert gazositjak, csak az ove legalabb nem ugy szol, mint egy traktor.


ez igaz . de azért mégis más ha belenyúlsz és gázt adsz hozzá pláne egy ekkora motorhoz ami biztos jól szol meg jól megy tisztán meg ha gyárban összerakott dizelt veszel csak az nem tetszik h 4300cm3 be belerondít akkor vegyen inkább 520d vagy opelt vagy valami mást ami nem eszik ennyit

bd93 Elküldve: 2012-10-15 20:27 Autóvásárlás

BarG írta:
bd93 írta:
anubisz0718 írta:
bd93 írta:
Alesi írta:
Coyote írta:
Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.


Ennyi erovel a BMW dizel motorral is ugyanez...


hát szerintem az hogy dizel meg az h gáz nagyon nem ugyanaz nem szeretnék dizel BMW-t de az lpg-t nagyon elítélem magnus vegyél suzuki-t erre ennyit tudok mondani Coyote egyetértek undorító dolog egy pöpec 45i motort "kiherélni" lpg-vel gusztustalan ha nincs pénzed rá ne vegyél 545i-t


Arra van neki, csak etetni nem mindegy, ezeket a 645 Cupékat is szarél, húgyér osszák. 4 milláért kupac számra lehet venni, de a szerviz rutinos látogatói, mindenhol áll vagy 3,4
fogyasztásról meg ugye ne beszéljünk.


én is így gondoltam bocsánat, ha nincs pénze tankolni . de ezt bele kell számolni és nem gázt rakatni bele ha nekem nem lenne pénzem tankolni mert mondjuk eladósodok vagy valami ilyesmi akkor maradna hétvégi autónak de nem raknék bele gázt szerintem nevetséges dolog SZERINTEM


Szerintem pedig elavult álláspontot képviseltek, nagyjából egy évtizeddel vagytok elmaradva. Egy 545i gázzal is többszörösen autóbb, mint az itt hozzászólók büszkeségei. Környezettudatosabb népeknél még meg is dícsérnék a gázos kollégát, hogy alapból tíz besorolással tisztább, mint a húsz év múlva bevezetendő EU62-es besorolású benzines meg dízel gépek, meg aztán néhány év múlva lehet, hogy örülni fogunk, ha bármivel is meg tudjuk moccantani az autóinkat. Úgyhogy lehet visszavenni az arcokból.



jo de Magnus kolega azért gázosít mert vagy nincs rá pénze vagy sajnálja bele a nektárt nem a környezet miatt . mind1 nem akartam senkit bántani csak én rosszul vok az ilyentől

bd93 Elküldve: 2012-10-15 19:22 Autóvásárlás

anubisz0718 írta:
bd93 írta:
Alesi írta:
Coyote írta:
Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.


Ennyi erovel a BMW dizel motorral is ugyanez...


hát szerintem az hogy dizel meg az h gáz nagyon nem ugyanaz nem szeretnék dizel BMW-t de az lpg-t nagyon elítélem magnus vegyél suzuki-t erre ennyit tudok mondani Coyote egyetértek undorító dolog egy pöpec 45i motort "kiherélni" lpg-vel gusztustalan ha nincs pénzed rá ne vegyél 545i-t


Arra van neki, csak etetni nem mindegy, ezeket a 645 Cupékat is szarél, húgyér osszák. 4 milláért kupac számra lehet venni, de a szerviz rutinos látogatói, mindenhol áll vagy 3,4
fogyasztásról meg ugye ne beszéljünk.


én is így gondoltam bocsánat, ha nincs pénze tankolni . de ezt bele kell számolni és nem gázt rakatni bele ha nekem nem lenne pénzem tankolni mert mondjuk eladósodok vagy valami ilyesmi akkor maradna hétvégi autónak de nem raknék bele gázt szerintem nevetséges dolog SZERINTEM
« előző12következő »