bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2016-01-01 20:15 Izzítás vezérlõ

laszlo0918 írta:
bmw320d4 írta:
laszlo0918 írta:
Krapulax6 írta: Buek mindenkinek!!!
Van olyan illeto Borsodban aki tudna nekem segiteni az izzitas kerdesben?
Volt diagon nyaron a Kocsi es izzitasvezerlo hibat dobott...
Most allt 48 orat es kint a minusz 5-10-ben es eleg kehesen indult.
E46 320d 110kw 2002...Olvastam ,visszabb ,hogy ebben alulrol konyebb megkozeliteni a vezerlot,viszont en a gyertyakat mernem ki eloszor ha tudnam hol van es hogy nez ki...
Holnap meglesem a kesztyutarto bizti tabla mogott levo biztiket,hatha csak az van kimenve.


A gyertyákhoz sajna le kell venned a szívósort.A vezérlő alulról hozzá férhető az önindító mellett van az autóban ülve bal oldalt.Az enyém is rossz volt de még rossznak írta az összes izzítót is pluszba megjavítottam az izzításvezérlőt sikerült is itt az oldalon van fent pár kép meg kis leírás hogy kell.Utána már csak egy izzítót írt kicseréltem és kész ha van kérdésed írj privát üzenetet üdv Laci




Biztosítékot is építettél be, vagy csak egyszerűen a véletlenre bízod, hogy lángba borul a kocsid, vagy nem? Azok a vékony szálak pontosan úgy vannak méretezve, hogy zárlat/túláram esetén elolvadnak.


picivel vastagabb kábeleket raktam nem méreteztem túl. két éve megy gond nélkül kopp kopp



Oké. Az, hogy hány éve működik, semmit nem számít. Nemrég javítottam egy F01-et, amiben a zárlatos komfortkilincs miatt kiégett 5A-es biztosíték helyére egy 10A-est tettek. Perceken belül füst szállt fel a műszerfal alól. Szerencsére időben le tudták venni az akkusarut és nem lett nagyobb gond. Óvatosan!

bmw320d4 Elküldve: 2016-01-01 18:54 Izzítás vezérlõ

laszlo0918 írta:
Krapulax6 írta: Buek mindenkinek!!!
Van olyan illeto Borsodban aki tudna nekem segiteni az izzitas kerdesben?
Volt diagon nyaron a Kocsi es izzitasvezerlo hibat dobott...
Most allt 48 orat es kint a minusz 5-10-ben es eleg kehesen indult.
E46 320d 110kw 2002...Olvastam ,visszabb ,hogy ebben alulrol konyebb megkozeliteni a vezerlot,viszont en a gyertyakat mernem ki eloszor ha tudnam hol van es hogy nez ki...
Holnap meglesem a kesztyutarto bizti tabla mogott levo biztiket,hatha csak az van kimenve.


A gyertyákhoz sajna le kell venned a szívósort.A vezérlő alulról hozzá férhető az önindító mellett van az autóban ülve bal oldalt.Az enyém is rossz volt de még rossznak írta az összes izzítót is pluszba megjavítottam az izzításvezérlőt sikerült is itt az oldalon van fent pár kép meg kis leírás hogy kell.Utána már csak egy izzítót írt kicseréltem és kész ha van kérdésed írj privát üzenetet üdv Laci




Biztosítékot is építettél be, vagy csak egyszerűen a véletlenre bízod, hogy lángba borul a kocsid, vagy nem? Azok a vékony szálak pontosan úgy vannak méretezve, hogy zárlat/túláram esetén elolvadnak.

bmw320d4 Elküldve: 2015-12-19 23:10 alapjárati probléma

szotakdavid írta:
adesz20 írta:
szotakdavid írta:
adesz20 írta:
Tano írta:
adesz20 írta: Sziasztok kedves fanok!
Remélem tud valaki segíteni. Konkrétan az alapjáratommal nincs baj csak amikor kiveszem üresbe az autót és csak gurúl vagy kinyomom a kuplungot és úgy gurúl az autó akkor fennt marad 900-on az alapjárat mind addíg amíg meg nem állok, utána beáll rendesen 800-ra. Ja és amíg gurúl az autó a pillanatnyi fogyasztás mérő is ingadozik.
Valakinek esetleg valami tipp? Az autó egy 2002-es 320d 150Le
Előre is köszönök minden segítséget.


Üzemmeleg motornál is ingadozik?


Igen akkor is, hidegen melegen.


Ez így tök normàlis!



Szotakdavid: szerintem nem normális mert nemrég kezdte ezt el. Eddig nem csinált ilyet!


Mert hideg van!


Motorféktől megjavul.

bmw320d4 Elküldve: 2015-11-15 01:23 Generátor

takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Pár hónapja a generátor teljesen fel lett újítva ma reggel mentem vele ki villant a töltés lámpa (nem folyamatosan éget) és a légzsák vissza jelző na meg persze égett szag!Megálltam kb 10 perc múlva újra indultam és semmi nem világított!Annyit csináltam hogy a fűtést ki kapcsoltam!Hallottam olyat,hogy a fűtésnél valami relét ki kell venni mert a diódát tönkreteszi!De lehet én értettem valamit el és hülyeség amit írtam!!!Csak azért kérdezem ezt mert nem szeretnék 4-5 havonta generátor felújítani.
Segítséget előre is Köszönöm!!!


Zárlatos lehet a kiegészítő fűtésed. Cseréltesd ki.

bmw320d4 Elküldve: 2015-10-25 23:49 gyári cd-és rádió

csatak írta: Sziasztok
A következő a gondom,
E 87 Business Cd-t kicsereltem egy Professional-ra, viszont nem megy rajta az AUX.
A kerdesem az lennem kell e valamit tanitani, programozni, vagy vettem egy szart
Ha visszarakom a Businesst, azzal megy rendesen.


Fel kell rá kódolni.

bmw320d4 Elküldve: 2015-10-25 23:47 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

jokerface írta: Helo.
Automata váltó reset
Mondjuk én is próbáltam,de nem vettem észre semmit. Jól müködik és kész



Ezzel a módszerrel nem lehet teljesen üresre törölni a tanult dolgokat.

bmw320d4 Elküldve: 2015-10-23 19:20 nagynyomású szivattyú

Tomesz írta: Üdvözlet!

Van egy E46 150LE dízel motorom nem indul. Használt cr pumpát vettem bele, indítózáskor 60bar a rail nyomás ez kevés? Esetleg meg tudná valaki mondani mekkora a minimális nyomás amikor feléled a vezérlés?


250 bar alatt a motorvezérlő meg sem kezdi a befecskendezést. Nézni kellene résolajat, előnyomást elsőnek.

bmw320d4 Elküldve: 2015-10-17 23:41 Motor-váltó

hocila írta: Sziasztok!
A napokban vettem egy E61-es 523i-t. Szép, törésmentes, Németországból származó, követhető 200 ezer km-es múlttal rendelkező példány, de úgy tűnik nincs vele szerencsém.
A motorja (N52B25A) 350 km-enként kér egy liter olajat, a váltója (manuális 6-os) kidobálja az egyes úgy tízből egyszer. Amúgy a motor szépen jár, nem tűnik erőtlennek, normális a fogyasztása. Kompressziót mérettem, az nem nagyon van
A szerelő szerint nem érdemes belefogni a motorgenerálba, olcsóbb a motorcsere bontott motorra, amit vagy találok, vagy nem...
A pénzt rászánnám arra, hogy az autó kompromisszummentesen legyen rendbe rakva, de most úgy tűnik, hogy ez is kevés: mintha az emberek kerülnék az ilyen volumenű munkákat. Most név nélkül írom (de itt is méltatott) szerelő, akihez a másik BMW-met rendszeresen hordtam rutin szervizekre, nem tud (vagy nem hajlandó) időpontot adni, a bontós akinek állítólag van ilyen motorja nem válaszol alap kérdésekre (milyen évjáratból, milyen típusból származik a motor), szóval kicsit kilátástalannak látom a helyzetet. Mindez elkeserít, mivel anyagilag is nyakig benne vagyok ebben a projektben és amúgy valóban egy remek, jobb sorsra érdemes példányról van szó.
Kérem, ha valaki tanáccsal, ötlettel, kapcsolattal, vagy esetleg saját maga tudna segíteni, az legyen kedves írni, illetve felvenni velem a kapcsolatot. Nagyon köszönöm!
Hocila 06/70/kilenc47-hat734


Karternyomás lett mérve?

bmw320d4 Elküldve: 2015-10-03 21:09 Vonóhorog

hil írta: Sziasztok!
Nekem is gondom akadt ezzel: Fl touringról nem jon le a horog kulcs elfordul, kerék kihúzható, elforgatható a horog meg sem moccan, valszeg be van rohadva. Azt lefelé (a föld irányában), vagy hátrafelé kell húznom?
hil


Lefelé.

bmw320d4 Elküldve: 2015-09-30 00:15 Részecskeszûrõ_

lela írta:
jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....


A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.

bmw320d4 Elküldve: 2015-08-07 17:25 Business rádió kérdés

pocokkkk írta: Sziasztok. Teljesen uj vagyok a fórumon.
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2000 es e 46 om.
Ki akartam cserélni benne a gyári fejegységet. Beraktam az ujjat működött is de amikor be akartam rakni a helyére valami történt és ki kapcsolt azóta semmi reagálás.
Vissza raktam az eredetit de az sem kapcsol be semmire nem reagál.
Biztosítékokat átnéztük a kábelek kimérve áram is van benne mégsem csinál semmit!
MI LEHET A HIBA?
Tud valaki valami tanácsot adni?


Ki kellene cserélni azt a "hibátlan biztit", ami akkor ment ki amikor odacsípted a köteget a rádió beszerelésekor. Az elvágott/sérült vezetéket is javítani kellene.

Még annyit, hogy gondolom nem valamelyik Ujjad raktad bele, hanem az Új rádiót. Szerintem más témába tartozik, ha a működő ujjad akarod betenni a helyére.

bmw320d4 Elküldve: 2015-08-07 17:01 Harman / Kardon

morzseya írta:
bmw320d4 írta:
morzseya írta: Kerestem itt is, neten is, de nem találok felhasználói kézikönyvet a HK-val szerelt e46-okhoz. Létezik külön leírás hozzá?

Igazából arra lennék kíváncsi,h állítható-e az, hogy mikor kezdje el a basszus kiszűrését. Ahogy csavarom fel a hangerőt, elég hamar csak csipogni kezd a rendszer, amúgy meg halkan szépek a mély hangok. De csak közepes hangerőig.


Hangosságszabályozós, elméletileg megoldja magának. De csak elméletileg.
Az én hallásomhoz majdnem jól emel-vág a szabályzó tekergetésekor, persze nagyon-nagyon messze van egy komoly hangrendszertől.


Akkor még egy nyamvadt hangszínt se lehet állítani? POP, Classical, Stb...?
Nehogy már ilyen legyen a BMW feláras hifije!


Csak a bass, treble opciók vannak és a HK gomb. Amire te gondolsz, az a DSP pl az E39-ben.

bmw320d4 Elküldve: 2015-08-07 16:36 Harman / Kardon

morzseya írta: Kerestem itt is, neten is, de nem találok felhasználói kézikönyvet a HK-val szerelt e46-okhoz. Létezik külön leírás hozzá?

Igazából arra lennék kíváncsi,h állítható-e az, hogy mikor kezdje el a basszus kiszűrését. Ahogy csavarom fel a hangerőt, elég hamar csak csipogni kezd a rendszer, amúgy meg halkan szépek a mély hangok. De csak közepes hangerőig.


Hangosságszabályozós, elméletileg megoldja magának. De csak elméletileg.
Az én hallásomhoz majdnem jól emel-vág a szabályzó tekergetésekor, persze nagyon-nagyon messze van egy komoly hangrendszertől.

bmw320d4 Elküldve: 2015-07-12 00:46 Kardántengely és társai

andree írta:
bmw320d4 írta:
wizzaerr írta: sziasztok!

Ez a kardánkereszt kopott, vagy ennyi holtjáték még elmegy?
(290e km van az autóban...)

https://drive.google.com/file/...sp=sharing

Ha valaki ért hozzá, legyen szíves megválaszolni! Köszi!


Kuka.


Üdv, és mi a legjobb választás? Új? Felújítás? Bontott?


Szerintem a jó állapotú bontott jó választás.

bmw320d4 Elküldve: 2015-07-11 16:02 Kardántengely és társai

wizzaerr írta: sziasztok!

Ez a kardánkereszt kopott, vagy ennyi holtjáték még elmegy?
(290e km van az autóban...)

https://drive.google.com/file/...sp=sharing

Ha valaki ért hozzá, legyen szíves megválaszolni! Köszi!


Kuka.