ceTTel fórum hozzászólásai

ceTTel Elküldve: 2014-12-09 20:33 Autóvásárlás

Üdv!
Zsiruj vagyok, tavasszal lesz kocsicsere és hosszas keresgélés és olvasás után bmw mellé tenném a voksom, nem azért mert maffiozo vagy eszetlen hülyegyerek vagyok, hanem mert kulturált autonak tünik. Most egy 1,4 hdi 206 os hajtok immáron 11 éve és következökben is dizelt kellene vennem a kevés megtett évi km ellenére is.
e90 vagy e92 jöhet szóba, elöször 320d ket néztem ami erőben bőven elég lenne, viszont ahogy olvastam nem a leg megbizhatobbak és 150e km után bármi elszállhat rajta bármikor.
Nem fogom sajnálni a pénzt a kocsi szervizelésére, viszont egy félmillios kiadást szeretnék elkerülni.

Inkább 6 henger felé hajlanék a kulturáltabb konstrukcio miatt, abbol is a régebbi m57 motorrol hallottam jokat. Elsősorban 325d-ket néztem 197 loerövel, de ebböl elég karcsu a kinálat, és nem is számottevöen olcsobb mint a 330d 231 loerövel. Szoval nálam ez a 2 motor játszik, ezek euro 4 esek szoval importnál 330e ft a regado az ujabb verziok 80 e ftjával szemben. Igy elsősorban itthonrol vennék lenyomozhato futásteljesitményüt és rendesen ápolt szervizelt példányt. Kasztni az vagy a faceliftes piros hátsolámpás sedan, vagy a kupé( abbol belefér korábbi is )Jo lenne 120e km alattit.

4-4,5 m ft-ot szánnék az akciora. Ehhez hasonlot keresek :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8458729

Erröl vélemény?


Balázs

ceTTel Elküldve: 2014-12-09 20:31 E90 vásárlás

Üdv!
Zsiruj vagyok, tavasszal lesz kocsicsere és hosszas keresgélés és olvasás után bmw mellé tenném a voksom, nem azért mert maffiozo vagy eszetlen hülyegyerek vagyok, hanem mert kulturált autonak tünik. Most egy 1,4 hdi 206 os hajtok immáron 11 éve és következökben is dizelt kellene vennem a kevés megtett évi km ellenére is.
e90 vagy e92 jöhet szóba, elöször 320d ket néztem ami erőben bőven elég lenne, viszont ahogy olvastam nem a leg megbizhatobbak és 150e km után bármi elszállhat rajta bármikor.
Nem fogom sajnálni a pénzt a kocsi szervizelésére, viszont egy félmillios kiadást szeretnék elkerülni.

Inkább 6 henger felé hajlanék a kulturáltabb konstrukcio miatt, abbol is a régebbi m57 motorrol hallottam jokat. Elsősorban 325d-ket néztem 197 loerövel, de ebböl elég karcsu a kinálat, és nem is számottevöen olcsobb mint a 330d 231 loerövel. Szoval nálam ez a 2 motor játszik, ezek euro 4 esek szoval importnál 330e ft a regado az ujabb verziok 80 e ftjával szemben. Igy elsősorban itthonrol vennék lenyomozhato futásteljesitményüt és rendesen ápolt szervizelt példányt. Kasztni az vagy a faceliftes piros hátsolámpás sedan, vagy a kupé( abbol belefér korábbi is )Jo lenne 120e km alattit.

4-4,5 m ft-ot szánnék az akciora. Ehhez hasonlo.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8458729