chiccoka fórum hozzászólásai
« előző12345következő »

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 17:56 Autóvásárlás

Viktor_E46 írta: Hát én részemrõl azért nem biztatnálak arra, hogy vedd meg.
Elõször is persze, hogy vannak hibák minden kocsival, de én már 3 év alatt belehajtottam több mint 80 ezer km-t a 20d-be, imádom, semmi komoly baja nem volt lekopogom. A hibalista azért hosszú, mert mint az találkozókon is jól érzõdik majdnem mindenkinek 20d-je van. Így a nagy számok törvénye alapján persze, hogy több hibájáról tudunk. Persze, hogy beleülnék én is egy nagy köbcentis benzinesbe, de nem egy 1.6 döbbenetbe. Egyik haveromnak volt egy, hamar megszabadult tõle, mert nem ment, viszont zabált. Egyszóval ha már mindenképp kompromisszum - mert én sem tehetném meg, hogy 30i-vel rohangáljak - , akkor legyen okos, tehát diesel.
Másrészrõl azért kicsit sántít ez a rendszám sztori, én felhívnám a Vallist, hogy hogyan is van ezzel, szerintem semmit nem veszítesz vele. KNY az legjobb esetben is 2006 vége - 2007 eleje. Ha 90 ezer van benne, akkor az azt jelenti, hogy ha állna ez a motorcserés-állásos sztori, akkor mióta rajta van a K-s rendszám (kb 2 év) évi 30 ezer km-t ment. Ennyi az átlagos használata, na akkor ez azt jelenti, hogy 2003 nyarán állt meg, tehát 3, azaz HÁROM!!!!! évet állt az autó. Na ha ez így áll, akkor én el is kerülném nagy ívbõl, 3 év állás rosszabb, mintha 300 ezer km lenne benne.
De azért üdvözöllek a BMW tulajok körében, egy BMW-t csak imádni lehet! Lehetséges, hogy én tévedek ezzel az autóval kapcsolatban is.




reméljük a legjobbat.Az tény a faszinak van pénze és melette 1 céges autó 1 saab 2.3t 1 fialt puntó azért sem kell neki ez mert nem megy vele igazán.ez látszott is a kocsin tényleg egyben van minden

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 15:55 Autóvásárlás

YELLOW írta: de most akkor a tiéd face liftes? mert a link, a hasznaltautós, azon az szerepel, meg írtam visszább rögtön az elsõ hsz-edre a motorkódot nézd már meg...

chiccoka írta:
YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat




Nincs nálam a gép még.Holnap megyünk kifizetni a banknak amíg van rajta tartozás nem lehet átírni.Foglalózva van

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 15:49 Autóvásárlás

Burns írta:
chiccoka írta:

Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat



Nahát, Te is BMW tulaj lettél...


Még nem de talán a 2 nap elég a bürokráciára.

Visszatérve a 6 hengerre igen az a hang az etalon.Gyönyörû mondhatnám harmonizál a kaszni szépségével.találtam is 1 szép darabot Sofiában 13.000 leva(6500e)a gond az,hogy nem tudom ott regisztrálni itthon meg nem érdemes meg sem mertem nézni mennyi a reg adó rá de a nepper haverom csak annyit kérdezett szerinted én miért nem hozok?????

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 15:21 Autóvásárlás

YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 12:24 Autóvásárlás

Sikerült bezsákolnom 1 E46 -os faceliftest .sajna csak 1.6 de a folytószelep nélküli motor.

Hány köbcentis ez valójában és hány Le ???????mert nem megyek el ezeken.Motorszámot még nem tudok csak alvázat egyenlõre még Hétfõig nem tudjuk levenni róla a banki terhelést.

http://www.hasznaltauto.hu/2601332_bmw_316i_2002

30.000 km-nél Wallis garanciába motort cserélt hmmm de most 95.000 van a paripában a mociban 30.000 kevesebb.

remélem nem fog cserben hagyni nekem tetszik de ha valaki tud valami infót róla ne tartsa magában .

Vagy ha van ismerõs aki utána tud nézni Wallis-nál annak is örülnék.


Köszi

Attila
« előző12345következő »