cox fórum hozzászólásai

cox Elküldve: 2013-02-24 13:25 Motorolaj

jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: 90-est ír ott is, de nem ugyan az a difi meg a váltó. Atf-et hoz váltóra, de az nem jó difibe.


nekem van BMW-s ismim, munkatársam. ő ATF olajat rak manuális váltóba, és a diffibe is. semmi gond nincs vele.


Lehet, hogy nincs semmi baja, de akkor se bele való. Akkor miért gyártanak difibe való olajat?


E46-os bmw manualis valtoba is atf dextron 3-as automata valto olaj jar,a diferencialba meg 75 w 140-es olaj,vigyazat sok helyen nem hallottak ilyen olajrol,ajanlom a castrolt,en is ezt hasznalom,figyeljetek ra,hogy a vonal kod 4-el kezdodjon,mert az nemet toltet,amugy a valton es difin azt irja a gyari programbaO NOT CHANGE OIL,ha csak mar nem volt cserelve es ki tudja mi lett bele ontve vagy ha hianyzik a szintbol.

cox Elküldve: 2013-02-24 12:49 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér



A gazgyorsitorol a tema orokre szolo megvitatasara es lezarasara csak annyit,hogy az evo 8-9-be miert raktak bele gyarilag a gaz gyorsitot raadasul kettot????Azert az ottani mernokok tudnak valamit az aramlasrol,amit mi ismerjuk be ha tudunk is kozel se annyit,mint ok...

cox Elküldve: 2010-05-31 16:27 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.

Mielott forgalmazok valamit,elobb mindig kiprobalom,ugymond en vagyok a fehereger,az automon teljes kipufogo rendszer feszit,a leomlore varva,en nem azt mondom,hogy az auto kap tole 20-30 lovat,a motor erezhetoen hamarabb kiporog,idaig epitettunk min.egy tucat rendszert,de senki nem mondta,hogy nem volt ertelme.Amugy dieselre is raktunk Santa Fe-re,a hangja nagyon tuti,a motor olyan konnyen kiporgott,hogy a faszi azt hitte csuszik a kuplungja,pedig kamion sofor.Hidd el,hogy azert meg vannak emberek,akiknek nem az a cel hogy raddumaljak a cuccot.A rendszerem 3-szor lett ujjaepitve,eloszor katalizator nelkul probaltam,rakapott a lambdaszondara,nagyon szerette,ette meg oket,akkor kapott sport katalizatort,akkor visszabb esett a lamda iranti etvagya,de meg el kellett jatszadozni a lambdaszonda es a katalizator kozti tavolsagi arannyal.Barki barmi valtoztatast vegez az autojan en felnezek ra,mert azzal az autojat egyedive tette,es ez igy van rendjen,a csajok maradjanak meg a mukorom es szempilla mellett,mi pedig a kompresszor vagy turbo feltoltonn almodozzunk,ha nem tudjuk megvenni.Udv.mindenkinek.

cox Elküldve: 2010-05-31 11:19 Vicces :)

YELLOW írta: Mi az? Se keze, se lába, mégis felmegy a padlásra!
.
.
.
Nagyon ügyes nyomorék!


cox Elküldve: 2010-05-31 11:13 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.

cox Elküldve: 2010-05-26 12:22 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.

cox Elküldve: 2010-05-25 13:18 Klíma automatika hiba

bbali81 írta: Sziasztok!

Kis segítség kellene. Tegnap takarítás közben vettem észre, hogy a vezetõ ülésnél a lábnál tocsog a víz a szõnyegen. Mentem kb 200 km-t garázsba beálltam és nagyon úgy néz ki, hogy a klíma kondenzvíz nem akar az autóból kifolyni Eltömõdött valami csõ?

Valakinek ötlet, hogy álljak neki? Mit nézzek meg?
A klíma megy rendesen csak így nem merem üzemeltetni.

csáó
Szeva,sikerult megoldast talalni az utaster beazasaval kapcsolatban,mert en is ezzel kuzkodom,nekem mindket oldalt be van azva.Koszi.

cox Elküldve: 2010-05-25 12:31 Egyenetlen alapjárat

dfle írta:
JanoE46 írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kérlek valaki segítsen! Benzines e46 318-asom van, mióta megvettem néha ingadozik az alapjáratom, főleg amikor fordulok be valahova és ki veszem üresbe. Kb. egy éve kezdett világítani a hibajelző lámpám, de semmi nem változott a menetteljesítményben. Üzemanyagrendszer hibát írt ki a hibaolvasó. Az NTautónál azt mondták, hogy cseréltessem ki a kartergázszűrőt csővel együtt. Pár hete ki is cseréltettem,(a szűrő rossz volt, a cső meg el volt hasadva!) miután még jobban ingadozott az alapjárat! Cseréltettem üzemanyag szűrőt is de nincs változás, a lámpa most nem világít, de minden hibatörlés után 150-200 km megtételét követően kezdett újra világítani, így valószínű, hogy megint fog. Az egyik szerelő megijesztett, hogy lehet a benzinszivattyú rosszalkodik és az bármikor felmondhatja a szolgálatot. A szivattyúnak nincs hangja,a motor nem szokott megtorpanni és két éve ingadozik az alapjárat, szerintem eddig már megadta volna magát ha rossz a szivattyú. Nyáron hosszabb utat szeretnék megtenni, ezért aggódok így elindulni! Valakinek van jó tanácsa????
Köszönöm!


Szia!Légtömegmérőre ránéztek?Alapjárati léptetőmotor?A fogyasztásod is jó?



Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?
Raktatok teszterre?Lambda szonda is lehet,tudod az felelos a keverek kepzesert.

cox Elküldve: 2010-05-25 12:20 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Kristen76 írta: Hali

Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:

Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.

Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l


Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!

De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.


Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.








a durrogás, meg a büdös elégetlen üzemanyag szag pedig nagyon gyertya gyanús, ha pedig volt gyertya cserélve akkor valamelyik trafó lesz. elvileg a diag kimutatja.

Probald meg a legtomegmerorol lehuzni a csatit,ha az a hibas akkor a dadogas megszunik,a szamitogep beallitja a motort egy bizonyos skalara es utana ki kell torolni a hibakodot.