csavargo fórum hozzászólásai

csavargo Elküldve: 2016-05-21 20:17 320d Motor

Sziasztok! 136 LE 20d-nél akinek volt már a tankban lévő üzemanyagszivattyúval gondja, milyen tüneteket produkált? akár nem ment vagy ment de keveset szállított. Minden érdekel! köszönöm!

csavargo Elküldve: 2016-05-04 05:02 320d Motor

Nocsi20d írta:
Nocsi20d írta:
csavargo írta:
Nocsi20d írta: Sziasztok.
Egy kis segitséget szeretnék kérni.Valaki esetleg tudna Debrecen környékén olyan embert aki porlasztót szed ki.Mert két napja szenvedünk vele speckó szerszámmal meg se mozdul.Előre is köszi.


Szia! Èn most szedtem ki az enyèmeket. Nèhány napig áztatni kell ès az 1 kg- ős ,,hoki,, kiszedi!



Köszi a tippeket próbálkozok.


Sziasztok.
Megint egy kis segitséget kérnék porlasztó ki jött kapott másikat,az autó hidegen be fújva indul ha be melegszik egyből külőre,ha lehűl megint nem indul.Mi lehet a baj?


Hali a Porlaszto csere elött is ez volt a tünet?

csavargo Elküldve: 2016-04-25 06:27 320d Motor

Nocsi20d írta: Sziasztok.
Egy kis segitséget szeretnék kérni.Valaki esetleg tudna Debrecen környékén olyan embert aki porlasztót szed ki.Mert két napja szenvedünk vele speckó szerszámmal meg se mozdul.Előre is köszi.


Szia! Èn most szedtem ki az enyèmeket. Nèhány napig áztatni kell ès az 1 kg- ős ,,hoki,, kiszedi!

csavargo Elküldve: 2016-04-09 05:42 320d Motor

[quote="csavargo"]
szotakdavid írta:
Nocsi20d írta: Sziasztok
Meg fogadtam a tanácsotokat vettem inkább egy adagolót be vizsgáltattam jól müködik fel tettük ahogy kell vezérlés ok és még mindig nem indul üzemanyag van.Valaki esetleg találkozott ilyen problémával?Gépel össze kötve csak annyit ir ki konfiguráció.Valakinek valami tippe?Előre is köszönöm


Hol vizsgàltàk be? Hogy lett felrakva? a két adagoló cikkszàma?



Az adagoló elektronikája szokott mèg meghalni csak a tetejèről kell leszedni,javíthato

csavargo Elküldve: 2016-04-07 04:45 320d Motor

szotakdavid írta:
Nocsi20d írta: Sziasztok
Meg fogadtam a tanácsotokat vettem inkább egy adagolót be vizsgáltattam jól müködik fel tettük ahogy kell vezérlés ok és még mindig nem indul üzemanyag van.Valaki esetleg találkozott ilyen problémával?Gépel össze kötve csak annyit ir ki konfiguráció.Valakinek valami tippe?Előre is köszönöm


Hol vizsgàltàk be? Hogy lett felrakva? a két adagoló cikkszàma?


Jeladós porlaszto jó?

csavargo Elküldve: 2016-04-01 05:10 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
rossitibi írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
rossitibi írta:
YELLOW írta:
rossitibi írta: Sziasztok!
Megadta magát a jobb első lengéscsillapítóm,folyik az olaj,ki kell cserélni.(320cd m packet II.2004)
Szerintetek gyári vagy sachs? A sachs több mint egy százassal lenne olcsóbb párban.Viszont én nem ismerem,nem szeretnék nyikorgást,meg magasabb autót..stb.Nagyon drága a gyári,nem tudom,hogy ér-e annyival többet.Sőt ha gyári beszállító (vissza olvastam picit) akkor hogy lehet ennyivel olcsóbb?
Mit javasoltok? Tapasztalat esetleg?
Előre is köszi!


ha a gyárin megnézed a cimkén, akkor meg fogsz lepődni, de Sachs felirat lesz rajta. hacsak korábban már nem votl cserélve, mert a gyári beszállítója is az.
én Sachs párti vagyok, de állítólag egyre többen panaszkodnak rá. alternatívaként még a Kayaba-t tudnám ajánlani.
az autó magasságát pedig nem a gátló fogja megszabni, hanem a rugó.


Megvan a címke,nem tudom hogy tudnék képet csatolni,Rajt van a cikkszám,vonalkód,bmw embléma,meg még 1 csomó szám,sachs-ot nem látok.Szerintem a gyári.



Szerintem meg gyäri,mert olajosat nem nagyon kapsz csak gäzosat. Meyle lett az enyembe beszerelve. Persze mind a 2 fektarto csavar feje letört mind a 2 oldalon. Oriäsi cumi volt.


a gázosban is van olaj


Gázos ez is,írja hogy ne nyissam ki mert gáz nyomás van benne



ha kijött az olaj, akkor a gáz már sokkal hamarabb elszelelt


Ujittasd fel: Raj lengèscsillapito keress rá gari még minden az ember èrti a dolgát!

csavargo Elküldve: 2016-02-02 11:53 kettõstömegü lendkerék

Kabi írta: úgy tűnik nálam is kettős tömegű és kuplung cserét kell hamarosan alkalmazni. A napokban észleltem, hogy elindulásnál remeg az autó.
Nézegettem, hol mennyibe kerül. Németországban vagyok, így ebay.de-t kattintgatva lényegesen olcsóbban találok Luk és Sachs szetteket, mint otthon. Valaki felvilágosíthatna, hogy ez minek köszönhető? Vagy kerüljem el messze az ebay-es vásárlást?


Hali 35-45 ezer között újítanak,új tárcsa meg szerkezet mellè ès ha ott szerelteted ahol újítják akkor ugyanúgy 1 èv gari van rá mint az utángyártottra

csavargo Elküldve: 2016-02-02 10:39 Motorolaj

tomas írta: Sziasztok!! van egy 740i e65 2007es BMW-m.
kb két hete már pirosan jelezte a semmiből, hogy adjak egy liter olajat, kovetkező indításnál 2 csíkon volt az auto. (Gondoltam biztos megzavarodott) tegnap este szintén pirosban de most folyamatosan ezt írta. Rátöltöttem 5w40 castrolt (mondtam a hallfordsban, hogy nem tudom pontosan, hogy 0w30 vagy 5w40 van e benne, válaszul ideata az 5w40wt, hogy teljesen mindegy). Rátöltöttem egy litert. Most pedig sárgában van és szintén azt írja, hogy töltsek rá 1 litert. Most mit csinaljak szerintetek? (Manualisan nem tudom megmérni...)
Válaszokat előre is köszönöm.


Szia szerintem engedd le az olajat ugy hogy meg tudd mèrni. A szintèrzèkelővel lehet a baj,csere olaj vissza vagy új. Mindjárt megnèzem mennyi olaj kell bele pontosan.

Kerek 8 liter szűrővel együtt

csavargo Elküldve: 2016-01-28 08:55 Mi lehet a baj?

papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?


Szia, igen működik kb 2 hónapja volt szétszedve és kitakarítva. A jelenség nem folyamatos csak néha jön elő ezért nem értem mi lehet a gond.


Akkor elképzelhető,hogy a légtömeg mérő a hibás. Kéne egy diag, élő adatot nézni menet közben hogy változik a beszívott levegő tömeg.


Van egy plusz használt légtömeg mérőm azzal is csinálta, viszont az is lehet rossz. Esetleg egy megközelítő adatot tudsz mondani mit kell látnom a diagon ha jó? Egyébként 4db hibaüzenetem volt utoljára: Egr,Pótfűtő,levegő töltés szabályzás, eeprom. Nem tudom valameik okozhatja e. Az egr az le van vakolva.


A lègtömegmèrőnèl az a fontos hogy ha egyenletes gázon mèsz ne ugráljon az èrtèk csak kicsit változhat. A levegőtöltès szabályozás ès az eeprom összefügghet a többi nem tèma. Lehet,hogy nem is vezèrli a nyomásszabályozót

csavargo Elküldve: 2016-01-27 17:31 Kipufogó

hil írta:
csavargo írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

Szia!
Én ebben nem lennék biztos, mert ha le is veszed az akksi sarukat, ott több áramkör is testen marad és esetleg történhet valami. Szakemberek valami áthidalót szoktak az akksira tenni, de nem tudom mi az. Mivel nem vagyok ebben tuti, helyedben jobban körbejárnám az ügyet.



Autószerelő vagyok,azért írtam az akksi őrt! De még soha nem sütöttem ki vezérlőegységet ha nem volt rajta saru EGYIK SEM tehát testet is le kell venni. A hegesztő testjét úgyis a kipuffra teszi.

csavargo Elküldve: 2016-01-27 17:20 Fékjavítás

flenfer írta:
szotakdavid írta:
flenfer írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?
30-as torxfej?

Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


30-as,de még kell kerékcsapàgy szerelő készlet ,féltengelyt is ki kell venni,stabot lebuktatni,kipuf. Leengedni.

Laci! Mit mindjak? Nem volt szép na




Hát fiúk csápos emelőn,olyan szerszámmal amivel a helyén be tudom húzatni a csapágyat 2-óra

csavargo Elküldve: 2016-01-27 17:14 Mi lehet a baj?

papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?


Szia, igen működik kb 2 hónapja volt szétszedve és kitakarítva. A jelenség nem folyamatos csak néha jön elő ezért nem értem mi lehet a gond.


Akkor elképzelhető,hogy a légtömeg mérő a hibás. Kéne egy diag, élő adatot nézni menet közben hogy változik a beszívott levegő tömeg.

csavargo Elküldve: 2016-01-26 08:12 Kipufogó

gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

csavargo Elküldve: 2016-01-26 07:55 Akkumulátor

Gatinho írta: Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy szabad-e akkumulátort tölteni e46-ban a motortérben lévő indítóponton keresztül? Nem kavar be a generátornak, vagy ilyesmi?


Szia szabad! Bikázhatsz is róla másik autót ès fordítva.

csavargo Elküldve: 2016-01-26 07:08 Vezérműlánc

juhaszadika írta:
m87z írta:
juhaszadika írta:
m87z írta: Üdv!

Volt már valakinek szerencséje a vezérlés cseréhez az imádott N47-es motornál??
Ha jól hallom nálam most jött el az ideje


Nekem nemrég cserélték, bár én nem vártam meg amíg hangokat hallok. Egyik láncom meg is volt nyúlva egy kicsit a szerelő szerint. Készülj még a kuplung csere lehetőségre is, és vele a kettőstömegűre...


Lehet egybe lerendeztetem azokat is, ezen már gondolkoztam ha már úgy is darabokra szedik akkor az már nem oszt nem szoroz. Bár nálam még nincs hangja a kettősnek meg a kuplung is jó bár a fene tudja mennyi km van benne. A turbót kihagytad a sorból


Elvileg nekem is vissza rakható lett volna még a kettőstömegű, de kicseréltettem azt is, így már hosszú évekig kiszolgál engem, nem kell szétszedni, újra. A turbó még nekem se esett át cserén, pedig már 218 ezernél járok...


Utángyártott lendkerèk? Csak a hosszú èvek miatt kèrdezem.