danielt fórum hozzászólásai
« előző12következő »

danielt Elküldve: 2009-08-17 08:31 Futómû és hibái

danbal írta: Kedves fórumozók!

Van arra bármilyen megoldás, hogy ha megadja magát az elsõ gömbcsukló, akkor ne kelljen cserélni az egész lengõkart?

Ha nincs akkor milyen márkát válasszak? kb. 25e kilóméterenként megadja magát. Nyíregyházi utakon koptatom többnyire és az még talán tûrhetõ.

Mindig Lemförder lengõkart vettem bele, de már a gatyám is erre megy rá.


Örömmel jelentem VAN! Most csináltattam meg egy hete, miután meguntam, hogy 1 év alatt tönkrement a kompletten cserélt lelgõkarban a gömbfej. teamwork.hu Van technikájuk csak a gömbfejek cseréjére, egyenként, amelyik a rossz. A komplett kar harmadából, negyedébõl megúszod, 1 év garit is kapsz.

danielt Elküldve: 2009-02-25 10:05 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Sziasztok! Nem tudnám pontosan csörgõkígyónak nevezni, egyszerûen hangos lett a motor és kellemetlen rezgéseket ad át a gázpedálnak és a váltónak is (ez minimális, de engem zavar). Autópálya tempónál egy rossz dízel hangja van(a motor 316i). Kb 65 ezer km nél kezdte a kocsi, most van benne 103 ezer. Elõtte olyan volt mint egy elektromotor, azóta viszont szinte meggyûlöltem miatta az autót. Rengeteg szervízbe vittem már el, senki nem tud mondani semmit, csak belebambul a motortérbe. Motortartó bakokat feleslegesen cseréltettek velem, a kipufogórendszer hibátlan, ékszíjat levéve sem javul a helyzet. Kigyorsításkor is kellemetlenül hangos. Olajat és szûrõket 10 ezrenként cseréltem, csak a legjobbat kapta mindenbõl, most vettem vadiúj gyertyákat, mind a 4 gyújtástrafó kicserélve, a lánc átugrás gátlót márkaszervízben beszerelték.

MEGÕRÜLÖK! Még hosszú évekig meg szeretném tartani az autót, mert egyébként hibátlan és imádom, de minden egyes megtett méteren csak erre tudok figyelni. Képzelhetitek milyen iszonyatosan bosszantó.

HILFE!

danielt Elküldve: 2008-10-04 22:35 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

YELLOW írta: kérdeztem, hogy hol van a kartergáz szûrõ!!!!??? vagy hogy néz ki...


Én sajnos nem tudom

danielt Elküldve: 2008-10-04 21:54 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Tiba írta: Az nt bõl váltak ki, nem rosszak, merem ajánlani õket. Igényes mûhely, minden felszerelés korszeû.
Majercsik /20-3450059


Köszi, hívom és hétfõn már viszem is. A hátsólámpám csatlakozója is beégett, remélem tudnak azzal is kezdeni valamit. Haver áron volt 2000Ft vagy te is csak betévedõ idegenként voltál?

danielt Elküldve: 2008-10-04 21:19 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Tiba írta: A 10-es számú cucc az, de nem kell az egészet cserélni, csak a végén a csövet, de a BMW megveteti veled ugye az egész cuccot 10x ezerért.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=40


Ugyanilyen motorral van a kocsim és nálam is ez van összeszívódva... azóta letekertem vele vagy 16,000 km-et... remélem nem nyírtam ki.

Egyébként az olajszûrõm apró cafatokra mállott, pedig intervallumon bõven belül cseréltem és a lejobb Castrol LL04 van benne...

A pomázi úti szerelõhoz elérhetõséget adnál? Mered ajánlani? Nem egy gányolós paraszt?

danielt Elküldve: 2008-10-04 20:41 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Tiba írta: Nem érzek változást, de gondolom biztos jobb így a mocinak
a Pomázi úton van egy BMW-s szerelõ, nála történt a mûtét.
Levágott egy vákumcsõböl egy ugyanakkora darabot, és azt tette be avab bilincsekkel. 2ezer ft körül volt.


Pedig úgy írtad, mintha a szörcsögés megszûnt volna. Én akkor hallok kellemetlen karcos hangját amikor lepadlózom. Pontos címet tudsz mondani? Esetleg telefonszámot? Mert a gyári csõ valami tizenX ezer forint, azért is hagytam múltkor a francba, mert épp feleslegesen cseréltettek felem 40,000 -ért motortartó bakot és mérges voltam.

danielt Elküldve: 2008-10-04 20:23 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Tiba! Nálam ugyanez van!!! A rohadt kartergáz csõ. A szerelõ azt mondta, hogy ettõl nem lesz semmi baja, de én is hallom, hogy erõlködik a moci. Ahogy kicseréltétek egybõl fasza lett? Hol cseréltetted, mennyibe került? Azonnal megyek hétfõn. Köszi!

danielt Elküldve: 2008-07-17 15:07 E46 316i - A BMW öngyógyító rendszere!

Ja, olajcsere után 1 héttel a 4. gyújtótrafó megadta magát, úgyhogy a párjával együtt cserélni kellett. Szerencsére csak 24.000 -be fájt az eredeti Bosch, munkadíjat nem kellett fizetnem.

A hátsó lámpa hibajelzõ nálam is szarakodik, reggelente világít néha ha úgy van kedve.

danielt Elküldve: 2008-07-17 15:03 E46 316i - A BMW öngyógyító rendszere!

Szóról szóra megtaláltam mindent ebben a topikban ami nálam is hiba... ugyanaz az autó, 2003 júliusi 316i.

Nekem remegés jön 2500-as fordulatnál és felette, ezáltal autópálya tempón jóval hangosabb lett a kocsi. Amit még észrevettem, hogy ha lepadlózom, akkor kelletlenül morgott és a pedál is rezgett amíg fel nem pörgött. Most voltam olajcserén, olajszõrõ CAFATOKBAN jött ki, fele szerintem benne maradt a motorban. A legdrágább Castrol LL04-es olaj volt benne, rendes periódus szerint cserélve. A az olajcsere óta a padlógázas morgás megszûnt, szépen egyenletesen gyorsít, gyanítom a levegõszûrõ cseréje bejátszhat a dologba, hogy kap rendesen levegõt. 0w helyett most 5w-s ment bele Castrol Edge.

A kartergáz visszavezetõ nálam is összehúzódik, ezt nem cseréltem 1 éve amikor megállapították... lehet, hogy ki kellene.

Persze engem is beszívattak egy motortartó bak cserére, teljesen feleslegesen... nem az a remegés oka.

A kocsiban most van 88 ezer kilóméter, 60 ezer körül kezdte ezt a szenvedést, elõtte olyan volt mint egy villanymotor.

danielt Elküldve: 2006-12-15 10:32 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

A csõ miatt gondoltam, mert megvenném, ha eladod.

danielt Elküldve: 2006-12-13 21:19 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Egyre inkább erõsödik bennem az érzés, hogy találkozni fogunk (vágyom arra a csõre nagyon)

Abban már 100% ig biztos vagyok, hogy nem valami lötyögõ cucc a jelenség oka, legalábbis nem külsõ.

A motoron a hangján és a remegésén(gázpedálon például ha jobban lenyomom) kívül mást, tehát gyengülést nem észlelek, a fordulatot egyébként soha nem vette alacsonyról nagyon fickósan, de 2000 tõl már erõsen megy fel, azzal gond nincs.

Most is hazafelé kizárólag erre a rohadt jelenségre tudtam figyelni, teljesen elveszi a kedvem az egész autótól

danielt Elküldve: 2006-12-13 18:51 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Diabolica: Köszi, hogy foglalkozol a témával és a kölcsön alkatrész ajánlatot is, lehet, hogy élek vele.

A kocsi volt computeren, az égadta világon semmi hibát nem jelzett.

Más(lehet összefüggés??):

Szóba került itt a PVC szelep vagy mifene, a kartergázzal kapcsolatban, nos amikor nézegettük a motort, akkor észrevette a szerelõ, hogy a kartergáz visszavezetõ csõ(ha van ilyen, nem vagyok jártas a témában) össze van nyomódva, mert elvesztette a tartását, ezáltal semmit nem enged át. Este rakok be róla fényképet, hátha be tudja valaki azonosítani. Ami a bosszantó, hogy valami 12 ezret akarnak elkérni érte, mert külön a kis kb 6 centis gumicsõ részt nem cserélik, csak egyben az egészet.

danielt Elküldve: 2006-12-13 16:38 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Bp-i vagy ha jól sejtem, esetleg találkozhatnánk, hogy összevessük a dolgokat, hogy tökéletesen ugyanaz -e a jelenség.

danielt Elküldve: 2006-12-13 16:15 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Na elkezdem nézni a külföldi fórumokat, hátha. Egyszerûen megõrülök tõle. Oldjuk már meg valahogy

danielt Elküldve: 2006-12-13 15:43 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Most ahogy így visszaemlékszem, nekem is az olajcsere után javult meg egy idõre. Teljes rejtély! A burkolatokat tökéletesen kizárhatjuk, mert nullára le lettek bontva amikor próbáltuk a hibákat kizárni. Az autóm 2 hónappal idõsebb mint a tiéd, legalábbis forgba helyezés szerint, de simán lehet, hogy ugyanakkor gyártották
« előző12következő »