dankoj fórum hozzászólásai
« előző12következő »

dankoj Elküldve: 2012-12-07 17:55 Motorgenerál!

anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?

dankoj Elküldve: 2012-12-07 17:05 Motorgenerál!

anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!

dankoj Elküldve: 2012-12-06 10:28 Motorgenerál!

vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?

dankoj Elküldve: 2012-12-06 09:48 Motorgenerál!

YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?


elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


először is megkérnélek ne írj már bele az idézetbe. az utolsó "quote" rész után kezd el írni a mondókád....
hát csak meg tudod mondani, kb hány km-ként öntöttél hozzá és kb mennyit. látványos volt-e a víz fogyasztás.
néha nekem is kell utána tölteni, 1-2 decit, de nekem még szerintem mindig levegős aztán ahogy fogy ki belőle... illetve minimális vízfogyasztás van, főleg ha pörgetik a motort, valahol elengedi a nyomást.



ok nem írok de nem tudtam hogy így kellhttp://www.bmwfanatics.hu/foru...eny=97392#. 100 km fél liter víz! plussz a vízcsövek szinte betonkemények voltak.


hát az tényleg sok.... én általában tél előtt szoktam megnézni, és akkor öntök rá olyan 5-7ezer km-ként.


igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!

dankoj Elküldve: 2012-12-06 09:42 Motorgenerál!

YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?


elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


először is megkérnélek ne írj már bele az idézetbe. az utolsó "quote" rész után kezd el írni a mondókád....
hát csak meg tudod mondani, kb hány km-ként öntöttél hozzá és kb mennyit. látványos volt-e a víz fogyasztás.
néha nekem is kell utána tölteni, 1-2 decit, de nekem még szerintem mindig levegős aztán ahogy fogy ki belőle... illetve minimális vízfogyasztás van, főleg ha pörgetik a motort, valahol elengedi a nyomást.



ok nem írok de nem tudtam hogy így kellhttp://www.bmwfanatics.hu/foru...eny=97392#. 100 km fél liter víz! plussz a vízcsövek szinte betonkemények voltak.

dankoj Elküldve: 2012-12-06 08:59 Motorgenerál!

YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?

elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


dankoj Elküldve: 2012-12-06 08:07 Motorgenerál!

YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?

Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.


« előző12következő »