david6020 fórum hozzászólásai

david6020 Elküldve: 2016-07-17 21:48 turbo gond

YELLOW írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


felesleges több helyen is elindítani egy szálat... attól nem kapsz hamarabb választ... bár először eleve ide kellett volna írnod
meg ha már a másik helyre írtál fejleményt, azt ide is írhattad volna.
egyébként oldják meg azok, akik beépítették, vagy felújították... valószínű értenek hozzá
vidd el akkor egy normális szerelőhöz, ha ők alkalmatlanok rá.
több mindent ki kellene próbálni, és jó ha van BMW specifikus eszköz, amivel programozni is lehet.
valami a geometriával lehet, lehet nem áll alapállapotba, vagy az állító része mechanikailag nem jó, esetleg az elektromos része. diag élőadatok figyelése.


Köszöm szépen válaszod. Én cseréltem ki haverom műhelyébe, turbós annyit tudott mondani hétfőn megnézi mennyi a gyári turbó, hátha azzal jolesz. Ma kellett volna vele visszamennem külfölde azért irtam ki több helyre is, hátha valaki találkozott ilyennel. Meg bmw szervizbe nemtudom elvinni mivel felujitott turboval ott nem foglalkoznak.

david6020 Elküldve: 2016-07-17 21:22 turbo gond

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.

david6020 Elküldve: 2016-07-17 18:09 320d Motor

Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?


Gyári progikkal gondolom.De ebben nem vagyok járatos.De szerintem errefelé keresd a hibát.Amiket eddig leírtál,én erre következtetek.INPA a diagnosztikához mindenképpen szükséges.Itt a fórumban rengetegen tudnak neked segíteni szerintem ebben.


Most kivettem újra a turbót, a hideg felöli részt elcsavartuk 2-3milimétert, igy most 2400 körül megindul, de igy már koppanásig megy a geometria, ennél jobban nemlehet, valakinek esetleg valami ötlete?

david6020 Elküldve: 2016-07-16 00:30 320d Motor

Bitu79 írta: A fórumtémák között találsz sokat a turbóval kapcsolatban.Esetleg olvass kicsit szét azokban is.


Köszönöm szépen válaszaidat. Esetleg tudsz valakit akinek van gyári programja zala megye közelében? akár pest fele is jó.

david6020 Elküldve: 2016-07-15 23:10 320d Motor

Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?

david6020 Elküldve: 2016-07-15 22:56 320d Motor

Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.

david6020 Elküldve: 2016-07-15 22:33 320d Motor

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.

david6020 Elküldve: 2016-01-26 20:14 Mi lehet a baj?

Szép estét! Érdeklődnék hogy tudna-e valaki segíteni. 2004-es 320d e46-om van euro4-es, olyan problémám van vele hogy ledugóztuk a szívósort és azóta reggelente nem akar indulni a és még napközben is csinál olyat hogy csak másodikra ha áll ugy 10 percet. hibának azt írta hogy "Csőnyomás vezérlés indításkor - szakadt" . A üzemanyag nyomás érzékelőt kicseréltük az segített annyiban hogy napközbe nincs vele gond, viszont alacsony fordulaton rángat, de reggel akkor sem indul. Most lehuztam az RGR vákum csövet és igy reggel is elindult és nem rángat. Van esetleg valami ötletetek hogy mi lehet a gond? mert ha a régi nyomás érzékelőt visszateszem akkor szépen jár EGR-el is csak indítási gondok vannak.