denx fórum hozzászólásai

denx Elküldve: 2015-04-28 17:12 BMW kulcsok

csbalu írta:
denx írta:
elgeri írta:
denx írta: Sziasztok,

Boldog tulajdonosa lettem egy E61 LCI-nek, amihez rögtön 3 kulcsot is kaptam: 1 működőt és 2 olyat, amiben kuka az akksi. Mint kiderült nekem olyan a kucsla a kocsinak, hogy a távirányítóban (amiből ki lehet húzni a fém ajtónyitó kulcsot) nem lehet cserélni az elemet, hanem amikor benne van a helyén a távirányító, akkor tölti magát, de ugye 8 évet nincs az az akksi ami kibír! Egy új távirányítót 70 eFt-ért lehet rendelni a kocsihoz...

Tud valaki erre jobb megoldást? Állítólag a lemerült akksis távirányítók is indítják a kocsit, csak ugye távirányítóként már nem funkcionálnak többé.

Köszi a segítséget előre is!


Szia
Gratula a kocsihoz!

Sajnos én most itt csak off-olok, mert nem tudok a problémádra megoldást, de a jövőbeli megelőzésre van egy gondolatom. Én a két kulcsot tudatosan havonta cserélgetve használom, így talán edzésben maradnak az aksik, és remélem kibírnak jó sokat.


Köszi!

Jutyúbon van sok videó az elemcseréről, de mint kiderült 2 fajta kulcs létezik: az egyikben egy sima gombelem van (talán 2032 és mindenki ezt cserélgeti a videókban) a másikban bele van forrasztva az akksi. A szerelő szerint nem működik egyik a másikkal semelyik irányba és nekik sem tiszta, hogy mitől függ melyik kulcs jó az autóhoz (a frissen rendelt gyári távirányítók közül), de mindhez csak olyat tudnak rendelni, amilyen eredetileg volt hozzá. Kicsit elszomorít, hogy 5-6 évente zsebbnyúlós dolog a kulcs.


Szerintem minden BMW Kulcsban akku van!


Erre gondoltam:
https://www.youtube.com/watch?v=aBjZiJzREkY

denx Elküldve: 2015-04-28 16:55 Katalizátor

Sziasztok,

Most vettem meg életem első BMW-jét és boldog vagyok. Ami egy kicsit aggaszt, hogy átvizsgáláskor a szerelő azt mondta, hogy volt egy "NOX katalizátor" hiba a komputerében, amit "szerencsére sikerült törölni, tehát még nem vészes" de mindenképp javasolt 100-as oktánszámú prémium benzinnek etetni a járművet, hogy az előre láthatólag 560 eFt-os cserét elodázzuk! (mert ugye nem lehet csak egy katalizátort kicserélni a sokból, a teljes kipufogórendszert cserélni kell akkor). Azt is mondta a szerelő, hogy 200.000 km felett a gyár is 100-as benzint ajánl. Látható/érezhető problémája nincs a gépnek de nekem elég meredeken hangzik a fenti sztori.

Találkozott már valaki az esettel? A szerelő elmondása szerint ez elég mindennapi dolog...

Köszi!

denx Elküldve: 2015-04-28 16:46 BMW kulcsok

elgeri írta:
denx írta: Sziasztok,

Boldog tulajdonosa lettem egy E61 LCI-nek, amihez rögtön 3 kulcsot is kaptam: 1 működőt és 2 olyat, amiben kuka az akksi. Mint kiderült nekem olyan a kucsla a kocsinak, hogy a távirányítóban (amiből ki lehet húzni a fém ajtónyitó kulcsot) nem lehet cserélni az elemet, hanem amikor benne van a helyén a távirányító, akkor tölti magát, de ugye 8 évet nincs az az akksi ami kibír! Egy új távirányítót 70 eFt-ért lehet rendelni a kocsihoz...

Tud valaki erre jobb megoldást? Állítólag a lemerült akksis távirányítók is indítják a kocsit, csak ugye távirányítóként már nem funkcionálnak többé.

Köszi a segítséget előre is!


Szia
Gratula a kocsihoz!

Sajnos én most itt csak off-olok, mert nem tudok a problémádra megoldást, de a jövőbeli megelőzésre van egy gondolatom. Én a két kulcsot tudatosan havonta cserélgetve használom, így talán edzésben maradnak az aksik, és remélem kibírnak jó sokat.


Köszi!

Jutyúbon van sok videó az elemcseréről, de mint kiderült 2 fajta kulcs létezik: az egyikben egy sima gombelem van (talán 2032 és mindenki ezt cserélgeti a videókban) a másikban bele van forrasztva az akksi. A szerelő szerint nem működik egyik a másikkal semelyik irányba és nekik sem tiszta, hogy mitől függ melyik kulcs jó az autóhoz (a frissen rendelt gyári távirányítók közül), de mindhez csak olyat tudnak rendelni, amilyen eredetileg volt hozzá. Kicsit elszomorít, hogy 5-6 évente zsebbnyúlós dolog a kulcs.

denx Elküldve: 2015-04-28 15:18 BMW kulcsok

Sziasztok,

Boldog tulajdonosa lettem egy E61 LCI-nek, amihez rögtön 3 kulcsot is kaptam: 1 működőt és 2 olyat, amiben kuka az akksi. Mint kiderült nekem olyan a kucsla a kocsinak, hogy a távirányítóban (amiből ki lehet húzni a fém ajtónyitó kulcsot) nem lehet cserélni az elemet, hanem amikor benne van a helyén a távirányító, akkor tölti magát, de ugye 8 évet nincs az az akksi ami kibír! Egy új távirányítót 70 eFt-ért lehet rendelni a kocsihoz...

Tud valaki erre jobb megoldást? Állítólag a lemerült akksis távirányítók is indítják a kocsit, csak ugye távirányítóként már nem funkcionálnak többé.

Köszi a segítséget előre is!