digithy fórum hozzászólásai

digithy Elküldve: 2020-07-31 09:56 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
digithy írta:
YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.


de gyújtás ráadásnál normális a kattogás, csinálja sokáig, meg utána is néha kattan egyet-egyet. szerintem azzal nincs gond.
a nem indul alatt mit értesz? önindító teker, csak nem indul be, vagy nem is teker? mert ha teker, akkor indításgátló, EWS, üzemanyagpumpa, vagy épp annak a reléje nem jó.


Az önindító teker de viszont a üzemanyag pumpa nem indul el csak ha abba hagyta. Az üzemanyag pumpa reléje is lett már cserélve. Viszont még annyi hogy a kattogás abba hagyása után fel villan egy másodpercre az EML jel is.

digithy Elküldve: 2020-07-30 07:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
digithy írta: Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!


az a kattogás normális. biztos abból reléből jön?
ha nem húz be azért van, mert nincs meg neki a rendes 12V. mást nem tudok elképzelni. az a DME reléje. mivel neked hátul van az akksi, lehet annak kellene a saruit megnézni, hogy a pirotechnikai patronnál minden rendben-van-e. de lehet valahol valami testel. régóta ilyen? nem lett valami új elektromos dolog beszerelve, mióta csinálja?


Igen biztos abból a reléből jön. Ráadásul amikor csinálja olyan hangos hogy a kocsiban is hallja az ember. Egyedül egy fejegység lett benne cserélve meg a tető ablak motorja lett lekőtve. A próblémát kb márciusban kezdte de nem mindig mikor milyen kedve van. Tehát rendszereséget se tudok benne rendesen felfedezni.

digithy Elküldve: 2020-07-28 18:07 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy E46 320i-ről lenne szó a próblémám a kövöetkező.
A motor vezérlőben a 4 lábas kék relé nem mindig húzbe csak 1-2 perc eltetével addig lehet is hallani hogy kattog. az autót eddig természetesen nem lehet inditani. A relé lett már cserélve gyári újra de a próblémát nem oldotta meg. Hiba kódot nem ír a kocsi mondjuk igaz nem BMW hiba kód olvasóval lett olvasva. Esetleg valaki találkozot már ehez hasonló próblémával? Vagy esetleg valami ötlet, hogy mi miatt pródukálhatja.

Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!

digithy Elküldve: 2020-07-02 21:23 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok! Van egy E46 320i-m, 2002-es.
Olyan problémát produkál az autó melegen hogy kattog valami a kormány oszlop alatt addig hiába öninditozok csak tekeri de nem indul. Majd ha abbahagyta a kattogást el indul az AC pumpa és lehet inditani. Ilyenkor közben még kidobja az DSC jelét és a Kéziféket meg az EML lámpa is felvilágít egy pillanatra. Ezeke után ha a gyújtás leveszem már nem jelez semilyen hibát és tökéletesen indul az autó. Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm.