eLevente fórum hozzászólásai

eLevente Elküldve: 2015-08-14 11:06 Futómû és hibái

laleeboy írta: A gumi csak az egyik összetevője a jó tapadásnak.

Első körben a gátlókat nézném meg alaposan illetve a szilenteket, különös tekintettel a lengőkar nagysziletre ami a küszöb végében van illetve az ABS szenzorokat, hátha az ad hibás jelet (diaggal persze)


Köszi, igen, tudom, csak megemlítettem, hogy azok rendben vannak.
Egyébként a hátsó lengéscsillapítókat kell cserélni úgy néz ki.

eLevente Elküldve: 2015-07-27 09:54 Futómû és hibái

Sziasztok!

Mostanában vettem észre, hogy göröngyös úton kicsit nagyobb sebességgel kanyarodva a kocsi háta elkezd pattogni az úton, közben villog a kis sárga ikon a műszerfalon, hogy megcsúszott a kocsi.
Elég ijesztő a jelenség, esetleg van ötletetek, hogy mi okozhatja? A gumik szinte újak.

Előre is kösz a válaszokat!

eLevente Elküldve: 2014-09-02 18:51 Egyenetlen alapjárat

eLevente írta: Sziasztok!

E46-os 150LE-s 320d-m van, és amíg hideg a motor kicsit rángat, nagyobb gázzal kell elindulni, hogy ezt ne tegye.
Azt is észrevettem, hogy néha látszik, hogy az alapjárati fordulatszám nem teljesen egyenletes, kicsit mozog a mutató fel-le, de ez minimális.
Ami viszont feltűnő, hogy ha kis gázzal állandó sebességgel haladnék, akkor szintén mozog a fordulatszám, viszont már jobban látszik, és rendesen érezni is, ahogy rángatja a kocsit.
Ez egy kicsit nagyobb gázra eltűnik.
Van esetleg valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?


Nos, megoldódott a probléma, kiderült, hogy a motortartó bakok voltak elég rossz állapotban, ez okozta nagyrészt a rángatást.
Teljesen nem szűnt meg, elvileg kettőstömegű lendkerék/kuplung csere oldaná meg teljesen, de még bírják egy darabig, és így már csak minimálisan érezhető a gond.

eLevente Elküldve: 2014-05-16 11:20 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!

E46-os 150LE-s 320d-m van, és amíg hideg a motor kicsit rángat, nagyobb gázzal kell elindulni, hogy ezt ne tegye.
Azt is észrevettem, hogy néha látszik, hogy az alapjárati fordulatszám nem teljesen egyenletes, kicsit mozog a mutató fel-le, de ez minimális.
Ami viszont feltűnő, hogy ha kis gázzal állandó sebességgel haladnék, akkor szintén mozog a fordulatszám, viszont már jobban látszik, és rendesen érezni is, ahogy rángatja a kocsit.
Ez egy kicsit nagyobb gázra eltűnik.
Van esetleg valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

eLevente Elküldve: 2013-10-25 16:34 Szívócsonk-pillangószelep

ember84 írta:
eLevente írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!


Hát nagyon könnyű megcsinálni,gyere megcsinálomHol laksz?


Bp. XI. ker.

eLevente Elküldve: 2013-10-25 01:27 Szívócsonk-pillangószelep

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!

eLevente Elküldve: 2013-10-23 13:33 Szívócsonk-pillangószelep

Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?

eLevente Elküldve: 2013-08-25 21:10 Szívócsonk-pillangószelep

b_imi írta:
eLevente írta: Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!


Van itt 44 oldal írás erről. Szerintem olvasd el.


Már vagy 25 oldalt elolvastam, de a műszakis kérdésre pl nem találtam sehol választ, a többit vegyétek akkor tárgytalannak

eLevente Elküldve: 2013-08-25 20:23 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!

eLevente Elküldve: 2013-08-09 13:57 Keréknyomás

YELLOW írta:
könyved sincs hozzá? én gyanakodnék a multjáról


hát igen, "kicsit" összetörhették anno, ez biztos...

köszönöm a képet!

eLevente Elküldve: 2013-08-08 16:59 Keréknyomás

Sziasztok!

Sajnos nekem hiányzik az autóról a guminyomásos matrica, valaki le tudná fényképezni/írni milyen értékek vannak rajta?
A kocsi: E46 320d 150LE 2003.

Előre is kösz!