elesauto fórum hozzászólásai

elesauto Elküldve: 2011-09-06 07:30 Részecskeszûrõ_

kivancsi írta:
elesauto írta: Egyébként a bmw gyár ,200000 km intervallumot ad a szűrönek. Érdemest ezt nem megvárni,mivelt az eldugult szűrő elviszi magával a turbot is a folyamatos lappangó nyomás végett. Igy célszerü 180000km intervallumnál felújítani illatve takaritatni a Részecskeszűrőt és új modulálást elvégezni a gépjármű számítógépén,ami újabb 200000km intervallumot jelent.Ha az előírásokat betartja a részecskeszűrővel szerelt autó tulajdonosa ,akkor igazándiból nem is nagyon tudja,hogy mi is a Részecskeszűrő! Egyébként a környezetvédelem végett igen is fontos és sok károsanyagot eléget.Persze nem mindent,mivel még gyerekcipőben jár a fejlesztés!


Ez érdekes. És hol ajánlanád a részecskeszűrő takarítását és a számítógép modulálását?



Konkrétan ha beírod a google keresőbe néhányan kifejezetten erre vannak szakosodva,többekközt mi is.

elesauto Elküldve: 2011-09-04 15:57 Részecskeszûrõ_

hil írta:
BarG írta:

Olyan csipes nyilatkozatát is láttam már, aki azt mondta, hogy a dpf-es autó dpf nélkül is alig füstöl, mert ha nagyon füstölne, akkor pár km alatt előjönne a dugulás. Valamint sok panaszt hallottam már, hogy a dpf-es autók szemre nem füstölnek, de a nanométeres tartományban eregetik a koromszemcséket, amik szabad szemmel nem láthatók. Szóval szűrő nélkül szemmel láthatóan szinte semmi különbség sincs a szűrős működéshez. Ezért elég nehéz felderíteni a turpisságot. Ezek nem semélyes tapasztalatok, csak amiket összeszedtem a netes túrás közben.


Ne haragudjatok, de nem tudtam megállni, hogy ne írjak: és még azt tartják, hogy a korszerű részecske szűrős dízel motorok sokkal környezet barátabbak......



Igazándiból a Részecskeszűrő (particiófilter) Nem olyan rossz dolog,kivive egy hibával! A autó tulajdonost elfelejtik tájékoztatni ,hogyan is kezelje a részecskeszűdővel kezelt autót! Fontos,hogy időként autópályán ( legalább havonta egyszer ) Tartosan 2500-as fordulat tartományban autózzon legelább 15-25 percet,hogy a részecskeszűrő regenerálni tudja önmagát (kiégetni). Egyébként a bmw gyár ,200000 km intervallumot ad a szűrönek. Érdemest ezt nem megvárni,mivelt az eldugult szűrő elviszi magával a turbot is a folyamatos lappangó nyomás végett. Igy célszerü 180000km intervallumnál felújítani illatve takaritatni a Részecskeszűrőt és új modulálást elvégezni a gépjármű számítógépén,ami újabb 200000km intervallumot jelent.Ha az előírásokat betartja a részecskeszűrővel szerelt autó tulajdonosa ,akkor igazándiból nem is nagyon tudja,hogy mi is a Részecskeszűrő! Egyébként a környezetvédelem végett igen is fontos és sok károsanyagot eléget.Persze nem mindent,mivel még gyerekcipőben jár a fejlesztés!