ganja71 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

ganja71 Elküldve: 2014-12-25 10:38 alapjárat leesik, ingadozik

Sziasztok.

Sajna az én autóm is beállt az alapjárat ingadozók sorába
M43-as motorkódos E-46-os. Indulásnál tökéletes,majd hosszabb táv megtétele után az első megállásnál az alapjárat 500-800 között ingadozik párat,majd beáll,utána,egész nap tökéletesen működik,nem ingadozik,bár mennyit megyek vele.Kartergáz membrán cserén gondolkodom,de nem értem,hogy miért csak az első "várakozásnál" produkálja az alapjárat ingadozást. Üdv: G.

ganja71 Elküldve: 2014-10-24 12:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.
Tud valaki Tatabánya környékén hibakódot olvasni?
(2000-es évj. E46 ról lenne szó,ABS hiba,és a lámpamodulon a hidegteszt,teszt kikapcsolása
lenne a feladat)
Köszi.

ganja71 Elküldve: 2013-12-18 14:40 lámpa

haka írta:
gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy közületek vaklaki vásárolt már ilyen "facelift optik" hátsó lámpát a Bimmer-ről?? (http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385) Véleményt szeretnék kérni tőle.


Megjött a lámpa, beszerelést megoldom, de az átkötésre tud valaki valamit ajánlani, hogy ne a nagy lámpa világítson alul meg fölül, hanem az alsó sor + a 2 csomagtartó lámpa?


Akitől vetted, ő tud benne segíteni szerintem
Nekem ő szerelte be a gyári fényszóró mosót. Elektromos dolgokkal lehet keresni nyugodtan, meg alapvetően elég segítőkész srác, kérdezd meg.


T. Gdavid : én is ilyen lámpát kértem a jézuskától. Meg tudnád nekem mondani,hgy a csatlakozót ki e kell cserélni hozzá? Vagy csak simán átdugod,és kész?

ganja71 Elküldve: 2013-11-16 11:57 316 1.6 motor

YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem


M43-as a tiéd, tehát bowdenes, és amúgy 2000/11. havi

Köszönö szépen az infót. Most már ezt is tudom. Azért a gyártási éven elcsodálkoztam.
De az alvázszám nem hazudik.
Üdv: G

ganja71 Elküldve: 2013-11-16 11:47 316 1.6 motor

YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem

ganja71 Elküldve: 2013-11-16 08:03 316 1.6 motor

YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.


Köszönöm szépen az infót. A fogyasztásmérővel kapcsolatban megnyugtattál, viszont én
úgy tudtam,hogy ezen már elektromos a gázpedál ( 2001-es 1.6-os E-46) ezért nem is gondoltam a gáz-bowden re. Reggel megnézzük azt a bowdent,örülnék,ha csak ennyi lenne a baja. Üdv: G.


lehet elektromos... milyen motorkódod van?

Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.

ganja71 Elküldve: 2013-11-15 18:40 316 1.6 motor

YELLOW írta:
ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.


Köszönöm szépen az infót. A fogyasztásmérővel kapcsolatban megnyugtattál, viszont én
úgy tudtam,hogy ezen már elektromos a gázpedál ( 2001-es 1.6-os E-46) ezért nem is gondoltam a gáz-bowden re. Reggel megnézzük azt a bowdent,örülnék,ha csak ennyi lenne a baja. Üdv: G.

ganja71 Elküldve: 2013-11-15 15:08 316 1.6 motor

Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:

ganja71 Elküldve: 2013-10-29 15:21 Hűtővíz..:S

Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.

Lecseréltem a hűtővizet (e-46 1.6),lelégtelenítettem nagy nehezen,de a desztvíz-fagyálló
arányát sikerült elszámolnom :oopsgyenge lett az elegy). Szerintetek ha a kiegyenlítő
tartályból leengedek vizet,majd utánatöltöm fagyállóval,összekeveredik a benntmaradt cuccal? Vagy a kiegyenlítőböl csak lassan keveredik a hűtővel a folyadék,és jobb ha kezdem
előlröl az egész cserét?
Előre is köszi.

Üdv: Ganja71




Engedj le belőle, önts hozzá tömény koncentrátumot, ha nyit a termosztát összefog keveredni. Természetesen a légtelenítésre ügyelj.


Köszi . Üdv:Ganja71

ganja71 Elküldve: 2013-10-28 19:12 Hűtővíz..:S

Sziasztok.

Lecseréltem a hűtővizet (e-46 1.6),lelégtelenítettem nagy nehezen,de a desztvíz-fagyálló
arányát sikerült elszámolnom :oopsgyenge lett az elegy). Szerintetek ha a kiegyenlítő
tartályból leengedek vizet,majd utánatöltöm fagyállóval,összekeveredik a benntmaradt cuccal? Vagy a kiegyenlítőböl csak lassan keveredik a hűtővel a folyadék,és jobb ha kezdem
előlröl az egész cserét?
Előre is köszi.

Üdv: Ganja71


ganja71 Elküldve: 2013-10-20 10:21 Váltógomb csere

Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.

ganja71 Elküldve: 2013-10-20 09:44 Váltógomb csere

Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71

ganja71 Elküldve: 2013-09-26 08:29 Motorolaj

T. Márkatársak
A tanácsotokat szeretném kérni. Olajcsere előtt állok. (E46,1.6) Mivel második autónak vettük így,évente max 5-6 ezer km fog belemenni. Ha megveszem bele a gyári hosszú élettartamu olajat,
szerintetek mennyi idő után lenne érdemes lecserélni? (az előző autóimnál évente cseréltem
km-től függetlenül.)De ennél 25000-től számol vissza, az nekem 5-év. Annyi ideig nem
szívesen hagynám járni veleCseréljem ezt is le évente,vagy esetleg húzhatok rajta kicsit?
Üdv: G.





ganja71 Elküldve: 2013-09-09 06:50 Elsõ lámpák

anubisz írta:
ganja71 írta:
anubisz írta:
ganja71 írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Bero írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Remélem,jó témakörben írom a problémám. ha mégsem akkor elnézést.
A következő probléma megoldásában kérném,a segítségeteket: (E-46. ról van szó)
Gyújtás ráadásakor az első helyzetjelzőim kivillannak 5-ször. utána minden ok.
egészen addig,amíg fel nem kapcsolom a helyzetjelzőt,vagy a tompított fényt. Ezek
felkapcsoláskor pulzálva világítanak. Nem feltűnően, de azért zavaró módon.
Rámértem,a műszerrel,ami 12v-ot mutatott.Én a lámpakapcsoló-lámpamodul egység
cseréjén gondolkodom, de gondoltam előtte tanácsot kérek,hátha valaki már találkozott,
vagy hallott ilyen problémáról,és tud egy kis segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm,a segítségeteket.
Üdv: Ganja71


Nem lehet,hogy a hidegindítási teszt miatt villog? Én úgy tudom! Ez természetes.


Hideg teszt,ha nem tetszik kapcsoltasd ki diaggal.


Dávid bácsi meg is oldja neked. -

Köszönöm, akkor a gyújtásos problémára fényt derítettetek.
De miért világít pulzálva a helyzetjelzőm,meg a tompított fényem? Ez sajna nem múlik el,
álló,és járo motornál is csinálja folyamatosan
Üdv: ganja71


Nézesd meg a generátort, jó e a fesszabályozó, bár nem vagyok villamossági zseni, lehet ingadozik a feszültség. Pár ezer ft ért, már csak kiméri, megmondja egy villamosságos mi csinálja.

Köszi a tanácsot. Sajna álló motornál nem dolgozik a generátor,így elvileg ez nem lehet
a baj. kimértem,nem ingadozik a feszültség.Valamint a hátsó lámpáim szép egyenletesen világítanak Ezért gondoltam a lámpamodulra.

T "Dávid bácsi" ha tényleg meg tudnád oldani,a problémámat,irjál privibe egy elérhetőséget légyszives. Köszi.
Üdv: Ganja71





ja, bocs, azt nem is figyeltem, hogy csak gyújtással nézted, a motort nem indítottad be. Én voltam a fasz.

Semmi gond. Örülök neki,hogy próbáltál segíteni.

ganja71 Elküldve: 2013-09-08 15:44 Elsõ lámpák

anubisz írta:
ganja71 írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Bero írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Remélem,jó témakörben írom a problémám. ha mégsem akkor elnézést.
A következő probléma megoldásában kérném,a segítségeteket: (E-46. ról van szó)
Gyújtás ráadásakor az első helyzetjelzőim kivillannak 5-ször. utána minden ok.
egészen addig,amíg fel nem kapcsolom a helyzetjelzőt,vagy a tompított fényt. Ezek
felkapcsoláskor pulzálva világítanak. Nem feltűnően, de azért zavaró módon.
Rámértem,a műszerrel,ami 12v-ot mutatott.Én a lámpakapcsoló-lámpamodul egység
cseréjén gondolkodom, de gondoltam előtte tanácsot kérek,hátha valaki már találkozott,
vagy hallott ilyen problémáról,és tud egy kis segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm,a segítségeteket.
Üdv: Ganja71


Nem lehet,hogy a hidegindítási teszt miatt villog? Én úgy tudom! Ez természetes.


Hideg teszt,ha nem tetszik kapcsoltasd ki diaggal.


Dávid bácsi meg is oldja neked. -

Köszönöm, akkor a gyújtásos problémára fényt derítettetek.
De miért világít pulzálva a helyzetjelzőm,meg a tompított fényem? Ez sajna nem múlik el,
álló,és járo motornál is csinálja folyamatosan
Üdv: ganja71


Nézesd meg a generátort, jó e a fesszabályozó, bár nem vagyok villamossági zseni, lehet ingadozik a feszültség. Pár ezer ft ért, már csak kiméri, megmondja egy villamosságos mi csinálja.

Köszi a tanácsot. Sajna álló motornál nem dolgozik a generátor,így elvileg ez nem lehet
a baj. kimértem,nem ingadozik a feszültség.Valamint a hátsó lámpáim szép egyenletesen világítanak Ezért gondoltam a lámpamodulra.

T "Dávid bácsi" ha tényleg meg tudnád oldani,a problémámat,irjál privibe egy elérhetőséget légyszives. Köszi.
Üdv: Ganja71



« előző12következő »