gfeco fórum hozzászólásai

gfeco Elküldve: 2016-04-08 06:14 Radio navi csereje nagy kepernyösre

lantika írta:
rece65 írta:
lantika írta:
rece65 írta:
lantika írta:
rece65 írta: Hi!

Ilyet vagy hasonlótnem tud vki olcsóbban,esetleg eu-ból vagy bárhonnan?
Ha ennyi lenne még elmenne de rájön az áfa,vám stb. és akkor már nem ennyire szép az ára!



A link neve

Köszi,de ez is csak "alig" olcsóbbak!



Akkor keress nem androidosat. Egyforma xar mind a 2.


Hmm,sokan azt mondják hogy sokkal jobb mint a 8-15 éves gyári navi...
Nekem nem volt egyik sem,nincs tapasztalatom róluk!





2 honap utän kitettem a kinainak a szüret a kocsibol,es ment bele a gyäri. Nekem tökeletes,elnavigäl A-bol B-be,soha sem hagyott cserben,van rajta TMC ami itt azert eleg jo tud lenni amikor 10-20 km-es dugok jönnek össze. Sokaknak häträny,hogy nem beszel magyarulde pesten mär tudjäk magyarositani,nekem tökeletes a nemet nyelv.
En mär megtanultam,hogy a gyäri dolgoktol nincs jobb.



Van klíma tartó panelem schaltzentrumoshoz.
Új karcmentes,dobozban.
Cikkszám 51167001410
23 e Ft
06306592111

gfeco Elküldve: 2015-05-07 09:44 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

blueman írta: Átolvastam tegnap az egész témát, ami lejött, hogy ha nincs gyári olaj a manuális váltóhoz, akkor az automata olaj / ATF / lehet nyerö, difi olaj meg szinte mind1.
Ma vittem nagyszervizre a gépet, még nem volt váltó olaj cserém benne, szóval mikor ha nem most, elöadtam nekik, hogy automata olajat javasolnak több helyen, szinte kiröhögtek, söt kifejezetten mondták, hogy tilos... akkor mondom ha ennyire biztosak vagytok, hát mennyen bele amit ajánlotok.
Mit kell tapasztalnom, ha rossz az olaj?
Kicsit fázok a témától.



Sokan használnak atf-et.Én nem mertem.
Én személy szerint a bp motorsban vettem,elöttem csapolták hordóból.
Mtf lt 2 volt ráirva.
Hogy mi lehetett benne isten tudja de jo lett,és a lelki békém is helyreállt.

gfeco Elküldve: 2015-05-07 09:39 M43TU motor

dzsoki írta:
YELLOW írta:
tbenyo írta: Hello. Egyik ismerös azt mondta hogy az E46-osoknál a motor úgymond tipushibája, szívócső pillangószelepek, vagy valami ilyesmi képes eltörni. Ez az M43-as motoroknál is tipushiba? 215 ezer van a motoromba és foggalmam sincs hogy az elözö tulaj cserélte-e. A biztonság kedvéért ki kéne cserélnem?


ennek annyi típushibája van, hogy kicsit túl biztosra tervezték viszont legalább nem erős. de mivel 1,9-s kicsivel jobban eszik, mint egy valós 1,6-os. azon kívül, hogy eresztheti a hűtővizet itt-ott, és MAF szenzor eseteg rosszalkoik, más nagy baja nem szokott lenni, motorikusan!


Ereszti a vizet itt-ott?! Szinte még ott is ahol nincs benne!
Eltöcskölgettem egy darabig a hűtőrendszert és most amit beleöntök ott marad!
De szeretem a kicsikét.


Ezek kiegészitő dolgok...
Maga a motor nagyon megbizhato.Nincs láncbaj,nincs vanos sem valvetronik,8 szelepes viszonylag egyszerü motor,nekem 300ezer km felett van.
Az más kérdés hogy a motor körül mi mindent cseréltem én is.

gfeco Elküldve: 2015-05-06 09:33 Nem indul. please help me!

csabikaa22 írta:
gfeco írta:
csabikaa22 írta: [b][b]Üdv Mindenkinek !

Olyan problémám van az autómmal. (Bmw 525I sor6 24szelep 91 es M50 B25)

Nem indul be hidegen de ha beállt az üzemi hőfok és még nem hűlt vissza 2-3 óra múlva indítok akkor sem akar beindulni mindig elsőre. Másodjára... harmadjára... utána elkapja és beindul egyenletes az alapjárat nem dadog szépen megy húz is. Mi lehet a baj ? De valamikor elsőre indul hidegen és melegen is.Cseréltem benzin szűrőt is de még mindig csinálja aki tud segítsen.

Másik probléma remeg a kuplung pedálom hidegen melegen is. Egyes alapjárat 2 csak gurulok akkor is. De inkább ha egy helyben áll az autó. A kuplung most lett kicserélve azóta csinálja köszönöm a segítséget előre is [/b] [/b]


Szia
E34 ben nem vagyok nagyon otthon, de mintha nem tartaná meg az üzemanyagnyomást olyasmi a tünet.
AC pumpával probálkoznék.
Ha a kuplung most lett cserélve szakműhelyben akkor én visszavinném hogy nem jó valami.
Asszem a tiéd kettőstömegűvel van, ha nem akkor elnézést.
Az is szokta a remegést okozni.


Heló ! Igen kettős tömegű van benne. AC pumpán már én is gondolkoztam lehet hogy kicserélem. Köszi szépen





Még arra gondolnék hogy szar volt valamelyik váltótartó bak és mivel a váltó lent volt még szarabb lett.(ha nem cserélték újra)
Lehet attol is a remegés.

gfeco Elküldve: 2015-05-05 18:23 Nem indul. please help me!

csabikaa22 írta: [b][b]Üdv Mindenkinek !

Olyan problémám van az autómmal. (Bmw 525I sor6 24szelep 91 es M50 B25)

Nem indul be hidegen de ha beállt az üzemi hőfok és még nem hűlt vissza 2-3 óra múlva indítok akkor sem akar beindulni mindig elsőre. Másodjára... harmadjára... utána elkapja és beindul egyenletes az alapjárat nem dadog szépen megy húz is. Mi lehet a baj ? De valamikor elsőre indul hidegen és melegen is.Cseréltem benzin szűrőt is de még mindig csinálja aki tud segítsen.

Másik probléma remeg a kuplung pedálom hidegen melegen is. Egyes alapjárat 2 csak gurulok akkor is. De inkább ha egy helyben áll az autó. A kuplung most lett kicserélve azóta csinálja köszönöm a segítséget előre is [/b] [/b]


Szia
E34 ben nem vagyok nagyon otthon, de mintha nem tartaná meg az üzemanyagnyomást olyasmi a tünet.
AC pumpával probálkoznék.
Ha a kuplung most lett cserélve szakműhelyben akkor én visszavinném hogy nem jó valami.
Asszem a tiéd kettőstömegűvel van, ha nem akkor elnézést.
Az is szokta a remegést okozni.

gfeco Elküldve: 2015-05-02 11:26 Kipufogó

YELLOW írta:
gfeco írta: Sziasztok

Szeretném lecserélni a kocsin a hátsó dobot.Még az van rajta amivel vettem.Egy univerzális sportdob.Igazából egyre jobban zavar a hang, pont 100 és 140 között a leghangosabb.150 felett eltűnik, de miel csak 16i nem igzán szeretem 150 felett hajtani.
Gondoltam egy gyári hátsó,dobra, de azzal meg az a bajom hogy csúnya a vége.
Nekem halk de szép kéne.
Simán vegyek egy dobot és hegesztessek rá egy véget?Vagy vannak nagyon halk sport dobok?
Valakinek esetleg valami jo tapasztalat?

Esetleg ami még elmenne egy dupla végű gyári dob ami a 6 hengeresekre való, csak nem tudom fel lehet e tenni az enyémre?


simán lehet véget is rakatni rá. de ahogy mondod vannak halk sportdobok is.
6 hengeresnél anniy a lényeg, hogy a bemenője 2 ágú, tehát ott össze kell hozni egyre. azt hiszem a dob mérete ugyanakkora.


Bocs ha hülye a kérdés.
Egy 6 hengeres hátsódobja nem fojtaná le az amugy is kevés lóerőmet?
Csak arra gondolok hogy több lehet benne az anyag és nagyobb hangot kell letompítania,igy lassabb talán benne a gázáramlás, vagy nehezebben nyomja ki rajta a 4henger.
M52-motoroknak még 1 ágú a bemenő, szinte csak be kell rakni, még felfogatásban is stimmel.

gfeco Elküldve: 2015-05-01 12:00 Kipufogó

Sziasztok

Szeretném lecserélni a kocsin a hátsó dobot.Még az van rajta amivel vettem.Egy univerzális sportdob.Igazából egyre jobban zavar a hang, pont 100 és 140 között a leghangosabb.150 felett eltűnik, de miel csak 16i nem igzán szeretem 150 felett hajtani.
Gondoltam egy gyári hátsó,dobra, de azzal meg az a bajom hogy csúnya a vége.
Nekem halk de szép kéne.
Simán vegyek egy dobot és hegesztessek rá egy véget?Vagy vannak nagyon halk sport dobok?
Valakinek esetleg valami jo tapasztalat?

Esetleg ami még elmenne egy dupla végű gyári dob ami a 6 hengeresekre való, csak nem tudom fel lehet e tenni az enyémre?
Ilyenre gondoltam(bár ez arany árban van)

http://static.schmiedmann.dk/P...42_big.jpg

gfeco Elküldve: 2015-04-30 06:25 Futómû és hibái

[quote="Suso27"]Valaki tudna segiteni , hogy a difibe milyen olajat vegyek ?



Szia
Én gyárit tennék.
Én is azt raktam bele.

gfeco Elküldve: 2015-04-26 09:26 Motorolaj

KGR írta: Sziasztok!

Sos segítségre lenne szükségem egy téves rendelés miatt. BMW E36 316 i olyajszűrőre lenne szükségem még vasárnap folyamán, mivel sajnos mind a realOEM, mind a bárdi rendszere rossz olajszűrőt hozott az autómhoz. Sajnos az olajat leeresztettük már, ráadásul olyan edénybe amibe előtte fagyálló volt, emiatt már nem tudjuk visszaönteni.
Van ötletek, hogy hol lehetne vasárnap olajszűrőt szerezni a kocsihoz?



Hová valósi vagy?10.kerületben a Fertő utcában van egy éjjel nappali autósbolt.
Én már vettem ott ignishez kuplungvowdent mert elszakadt.
Egy próbát megér,én sem reménykedtem hogy lesz de mégis bejött.

gfeco Elküldve: 2015-04-25 13:45 Eltűnik a hűtővíz!

grezo írta: A Szerelő nem mondta biztosra azt mondta Ő szerinte hengerfejes vagy tömítés,de kérdezzek meg más szerelőt is!!
Az motorolaj szint nem változik és normális, és nincs fehér távozó füst sem!
Ezért nem értem semmi jele hogy hengerfejes lenne.


Szia
Blokk hátulján van egy vizcsonk ami szokott ereszteni de el is párolog.
Vizpumpa szintén.Ezeket nehéz észrevenni.Hűtő is lehet.Na és még megannyi más.
Hengerfej sincs kizárva.
Szerintem keress egy rendes szerelőt aki megállapítja hogy van e a vizben kipufogógáz vagy rászánja az időt hogy hideg állapottol az üzemiig valamelyik stádiumban ereszt e valami.
még a vizcsövekben lévő o gyürük szoktak elfáradni illetve a tágtartály.
Ha nagyon kemények a csövek akkor bedolgozhat a kompresszió de akkor szerintem a viznek bugyognia kéne mintha forrna.

gfeco Elküldve: 2015-04-08 19:17 légzsák lámpa világít

hil írta:
leroyclub írta: Kitakarították az első 2 ülés kárpitomat, és azóta világít a légzsák visszajelző. Mi lehet az oka? Beázhatott valami? Vagy valamit széthúztak és nem jól tették vissza? Próbáltam alá nézni, de az elsősegély doboz miatt nem láttam sokat. Lehet hogy csak töröltetni kellene a hibakódot és jó lenne?

Szia!
Lehet, hogy a tisztítás során megszakadt az ülés foglaltság jelző. (tudomásom szerint ez az egyetlen légzsák hiba az, ami ha megszűnik a baj, akkor magától elmúlik a hibajelzés). Mindenképpen diaggal meg kéne nézni a bajság okát és azután lehet továbbmenni. Szerintem ezt hiába törölteted...
hil



Szia
Még az övfeszítő is lehet, ha mozgatták előre hátra az ülést és kontakthibás a kábel akkor azt is bedobhatja hibának.
Diag mindenképp és ahogy hil irja onnan tovább.
(csere, ellenállás beiktatása, figyelés kikapcsolása ...)

gfeco Elküldve: 2015-04-08 19:10 Legjobb nyári gumik...

andree írta: Sziasztok,
Ki milyen nyári gumit használ, és mik a tapasztalatok. Ti milyet vennétek?
Köszönöm.


Nekem pirelli p7 cinturatto van 225/45 R17
Nem tudok rosszat irni, mintha odabetonozták volna az uthoz.Esőben kanyarban nagyon ott van.
Előtte michelin pilot sport volt.Na az brutál.



gfeco Elküldve: 2015-04-08 18:38 ASC hiba

Sziasztok

Segítségre lenne szükségem, bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Az előzményt pár mondatban leírnám.
A lényeg hogy szerelőnél volt a kocsim, szivárgott a vizem a blokk és a hengerfej között de kifelé.Ennek eredménye hengerfej le, és minden tömítés vezműlánc, csavarok feszitők szíjak minden csiribiri ki lett cserélve gyári alkatrészre.Szoval rendesen szét volt szedve.

Mikor elhoztam világitott az asc.Rögtön szóltam, és mondta hogy megnézi mi a hiba.
A műszer nem tudom mi volt, de irta hogy kommunikációs probléma van 93-as hibakód.
A kerékfordulat jeladók működtek, az asc ki bekapcsol, de a lámpa mégis folyamatosan világít.Átnéztünk minden kábelt, de semmit nem találtunk.Majd eljöttem. Ahogy üzemmeleg lesz a gép az alapjárat minden gázelvételnél lemegy 500 ig és fel le ingadozik addig amig meg nem állok. Ha megálltam gyönyörűen beáll normálisra .Azonban ha gurulok üresben addig ingadozik mig a kerekek meg nem állnak.
Olyan mintha lenne valami összefüggés az asc és az alapjárat között.
Eddig semmi bajom nem volt egyikkel sem csak az összeszerelés után jelentkezett a két dolog.Abs nem világít.
Légyszi akinek bármi ötlete van irjon.



A következőket kipróbáltam de nem jutottam előrébb.
Kicseréltem egy próbadarabra a folytószelep potmétert, de nem változott semmi.
A kábelezést átnéztem a motorvezérlőig,de nem találtam szakadást. A folytószelep potméter kábelén 1 volt körüli értéket mértem multiméterrel.Úgy tudtam olyan 5 v körül kellene lennie.De nem vagyok benne biztos.
Hiába ir aktiv asc-t a műszer simán elmegy a hátulja és nem lép közbe az asc.
Ezért gondoltam rossz lehet a potméter.de sajnos nem jött be.
Kicsit elvagyok keseredve,nincs ötletem.


Kicsit sokáig tartott de csak rájöttem a dologra, kimértem a kábeleket, és szakadás volt.
A szigetelés nem sérült, ezért nem láttam, nem szakadt el csak megtört.Ez buzgerálta vagy nem buzgerálta a folytószelepet, ezáltal a guruló alapjáratot.
Apró hiba de jól feladta a leckét.


gfeco Elküldve: 2015-04-05 17:48 ASC hiba

Lehet a folytószelepnél lévő szabályzó rendetlenkedik?
Lehet valami komolyabb diag kéne?

gfeco Elküldve: 2015-04-05 10:53 ASC hiba

Sziasztok

Segítségre lenne szükségem, bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Az előzményt pár mondatban leírnám.
A lényeg hogy szerelőnél volt a kocsim, szivárgott a vizem a blokk és a hengerfej között de kifelé.Ennek eredménye hengerfej le, és minden tömítés vezműlánc, csavarok feszitők szíjak minden csiribiri ki lett cserélve gyári alkatrészre.Szoval rendesen szét volt szedve.

Mikor elhoztam világitott az asc.Rögtön szóltam, és mondta hogy megnézi mi a hiba.
A műszer nem tudom mi volt, de irta hogy kommunikációs probléma van 93-as hibakód.
A kerékfordulat jeladók működtek, az asc ki bekapcsol, de a lámpa mégis folyamatosan világít.Átnéztünk minden kábelt, de semmit nem találtunk.Majd eljöttem. Ahogy üzemmeleg lesz a gép az alapjárat minden gázelvételnél lemegy 500 ig és fel le ingadozik addig amig meg nem állok. Ha megálltam gyönyörűen beáll normálisra .Azonban ha gurulok üresben addig ingadozik mig a kerekek meg nem állnak.
Olyan mintha lenne valami összefüggés az asc és az alapjárat között.
Eddig semmi bajom nem volt egyikkel sem csak az összeszerelés után jelentkezett a két dolog.Abs nem világít.
Légyszi akinek bármi ötlete van irjon.



A következőket kipróbáltam de nem jutottam előrébb.
Kicseréltem egy próbadarabra a folytószelep potmétert, de nem változott semmi.
A kábelezést átnéztem a motorvezérlőig,de nem találtam szakadást. A folytószelep potméter kábelén 1 volt körüli értéket mértem multiméterrel.Úgy tudtam olyan 5 v körül kellene lennie.De nem vagyok benne biztos.
Hiába ir aktiv asc-t a műszer simán elmegy a hátulja és nem lép közbe az asc.
Ezért gondoltam rossz lehet a potméter.de sajnos nem jött be.
Kicsit elvagyok keseredve,nincs ötletem.