gzu11 fórum hozzászólásai

gzu11 Elküldve: 2013-12-09 14:23 Autóvásárlás

Gratulálok!

Végül milyen motorral sikerült megvenni?
Képeket majd lökjél fel, had lessük meg minden irányból, meg persze belülről is!

Ahogy elnézem, a korábban linkelgetett autók közül ez tűnik nekem is a legszimpatikusabbnak!

Én is világos színűt szerettem volna, de már kezdek megbarátkozni a feketével...

Állapot felmérés, szervízmúlt lekérés volt?

gzu11 Elküldve: 2013-12-05 17:04 Autóvásárlás

Bocs, igazatok lehet.
Én Debrecenben kértem le a felszereltségi listát, azt ingyen ideadták, szervízmúltat azt itt nem kértem.

Győrben mikor állapotfelmérésen volt az autó (32.005.-Ft-ot fizettem érte), nekem azt mondta a munkafelvevő srác, hogy lekéri nekem az autó szerviztörténetét, amíg hivatalos BMW szervízben volt szervizelve, és ezt meg is tette.
Megkérdeztem, hogy ezért pluszba mit fizetek?
Azt válaszolta ez ingyenes...

Ha hülyeséget mondtam, nem a kisujjamból szívtam ki, nekem ezt mondták...


Más téma:
Nincs valamelyikőtöknek véletlen CCFL angel eyes szett a kocsijában?
Rendeltem egy szettet, 106mm-es gyűrűk, de a szerelőm, azt mondja a projektoros (tompított fényszóró) részére nem lehet normálisan feltenni!
Pedig a neten ezt az átmérőjű gyűrűt írják ehhez a típushoz!

Valami ötlet?

gzu11 Elküldve: 2013-12-05 15:06 Autóvásárlás

Ohhh, ezer bocs, hogy nem voltam egészen szakszerű, de örülök, hogy javítottad hiányosságomat!!!

A lényegen nem változtat, azaz a kiszemelt autó állapota a mérvadó!

Mert ugyebár aki ért hozzá, annak mindegy mi méri a futást, mindent visszateker...

A győri 3+5eFt-os állapotfelmérés díj korrekt, de az a szaki biztos nem fog tudni felszereltségi listát nyomtatni.

Azt csak személyesen valamelyik hivatalos BMW szervízből tudjuk kikérni, igaz ingyen!

gzu11 Elküldve: 2013-12-05 13:41 Autóvásárlás

E46-nál három helyen méri a rendszer a futásteljesítményt: BC, bal első lámpa, kulcs.

Profi diagnosztikával mind a 3 átírható!
Hivatalos BMW szervizekben sem tudják kiolvasni, ha profi módon volt megtekerve...

Ezért nem km állásra, hanem állapotra kell használt autót venni...

gzu11 Elküldve: 2013-12-05 11:45 Autóvásárlás

nickname írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
gzu11 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy mi a menete az alvázszám alapján történő szervízmúlt lekérdezésnek? Gondolom telefonon a BMW szervíz max édesanyám foglalkozásáról fog tájékoztatni. Valakinek van esetleg ilyen kontaktja?


Megmondod, hogy autót szeretnél vásárolni, és le akarod kérni az adatait!

Megadják addig, amíg BMW szakszervízben volt szervizelve a teljes múltját.
Személyesen még felszereltségi listát is nyomtatnak, és ezt mind INGYEN!!!

Érdemes lekérni mind a kettőt, mert sokmindent meglehet tudni belőle...


Nem gondoltam volna, hogy BMW szervízben bármit is adnak ingyen a cukorkán kívül
Szerinted akár telefonon keresztül is elmondják?



... a válasz az hogy nem megpróbáltam


Az az ingyen 26 ezer forint körül van, és vinni kell forgalmit is






Amiről Te beszélsz, az az állapotfelmérés díja, és nem 26eFt, hanem 32eFt...

Alvázszámot megadva kiadják az autó adatait (személyesen)!!!
Nekem kiadták, pedig még a takarítót sem ismeretem...

Egyik ismerősöm tegnap kért infót egy másik autóról (E46 Touring), szintén alvázszám alapján, kiadták neki az egész felszereltségi listát...

Én Debrecenben a Mag1-től kértem infót anno...

Győrben az A1-nél is korrektek...

Bp.-en a Rack-nál viszont nem igazán közlékenyek...

gzu11 Elküldve: 2013-12-05 10:55 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
nickname írta:
Darius írta: Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?



Valoszinüleg folyamatosan napon volt.



Olasz autó


Napfény, sós víz közelsége, magas páratartalom...

gzu11 Elküldve: 2013-12-05 10:52 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy mi a menete az alvázszám alapján történő szervízmúlt lekérdezésnek? Gondolom telefonon a BMW szervíz max édesanyám foglalkozásáról fog tájékoztatni. Valakinek van esetleg ilyen kontaktja?


Megmondod, hogy autót szeretnél vásárolni, és le akarod kérni az adatait!

Megadják addig, amíg BMW szakszervízben volt szervizelve a teljes múltját.
Személyesen még felszereltségi listát is nyomtatnak, és ezt mind INGYEN!!!

Érdemes lekérni mind a kettőt, mert sokmindent meglehet tudni belőle...

gzu11 Elküldve: 2013-11-30 10:03 Autóvásárlás

Üdv mindenkinek!

Igen, én írtam, hogy 130-180 közötti értéket mértek az autómon körbe (kivéve a mocitatőn - ott 238 ), de a BMW-nél, és mostmár a saját szerelőmnél is azt mondták, hogy a mocitetőt kivéve teljesen gyári az autó fényezése...

Én ezt elhiszem, és nyugodtan lehet vitatkozni, hogy csak a 12,67 mikron a gyári érték, stb stb....

Nem tök mindegy??? Kérdem én!

Mint írtam, mikor bevizsgáltattam a sajátomat, szervizeltek mellettem egy 2012-es Z4-et (kép is van pár oldallal hátrébb) azon se 70-80 mikron volt az érték, de még nem is 110, pedig az új autónak mondható az én 9 éves "szaromhoz" képest, és az sem volt törve!

Használtautóról beszélünk, méghozzá jó állapotban lévőről!!!!

Aki ezen vekeng, az vegyen új BMW-t, több millióért, de véleményem szerint azon se fog sehol 110 alatti értéket mérni, tök mindegy mit mond egy használt, általában régebbi autókat szervizelő "szakember"...

gzu11 Elküldve: 2013-11-23 23:05 Autóvásárlás

Félreértesz!
Nem Yellow pajtásnak írtam, hiszen a CS-n olyan kedvesen üdvözölte a feltöltött képeimet, meg itt is, ha jobban értelmezed a mondókáját, mellettem teszi le a voksát, azaz, hogy nem volt festve!

Én a többieknek írtam, hogy gyári érték a BMW-nél nem 50-80 mikron körül van, a szerviz állásfoglalása és bizonyítása szerint is!

Én nem görcsölök, csak addig egy kicsit amíg a saját szerelőm rá nem bólint, hogy ok!
Hétfőn viszem hozzá szervizre és ő is felméri az állapotát a BMW által kitöltött felmérési lap alapján!

Remélem nem fog elszomorítani!

gzu11 Elküldve: 2013-11-23 22:33 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...

gzu11 Elküldve: 2013-11-22 23:29 Autóvásárlás

YELLOW írta:
gzu11 írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...


nem kukacoskodás
direkt írtam azt amit, nehogy meghazudtoljam magam valami had legyen gyanús
természetesen vannak korrekt eladók, biztos a tiéd is az volt. szerencséd volt.



Holnap lökök fel képeket a CS-re, majd rádbökök és várom a kíméletlen kritikádat!
Gyorshajtásból lett valami?

gzu11 Elküldve: 2013-11-22 22:41 Autóvásárlás

YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...

gzu11 Elküldve: 2013-11-22 00:42 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


A linkelt autó valóban gyönyörű, de sajnos ez már nem fér bele a büdzsébe.
Megkérdezhetem, hogy az 1.es és 3.as versenyzőt miért zártad ki?



Na, megérkeztem...
Hosszú nap volt (3:30-22:00), de remélem megérte!

Abszolút megértem az álláspontodat, csak gondoltam hátha nem láttad még azt az M-Packet-es 318Ci-t, mert nekem nagyon tetszik, gondolkoztam is rajta, de végül csak a 320Cd győzött...

Na szóval, az 1. versenyző: M-Packet első lökös + M3 küszöb + szimpla E46 Coupé belső...
Lehet csak az én hülyeségem, de én nem vennék olyan autót, ami nem gyári állapotú, az utólagos "M-esítést" én nem díjazom, bár Yellow-nak erről más a véleménye...
Nekem az tetszik, ha vagy gyári M csomagos a gép, vagy gyárilag simpla felszereltségű.

A 3. versenyző meg 2.8 benzin/gáz + automata váltó...
Én a gyári rendszert nem gázosítanám...
Aki kisebb fogyasztást akar, az vegyen 316i/18i-t, vagy dieselt, aki meg 2.8 sor6-ot választ, az legyen tisztában azzal, hogy gyakran fog a kútra járni...

A piros (320Ci) szépnek tűnik, lehet Yellow-nak igaza van az ominózus kékkel (323Ci) kapcsolatban, mert a belső, így gépről nézve (reggel telón neteztem, úton Győr felé) elég csúnyácska, bár Yellow az én autómra is azt mondta, hogy legalább 2X annyi van benne, mint amennyit az óra mutat, természetesen a linkelt hirdetés alapján...

Ma meg a BMW A1-ben azt mondták, hogy 100%-ra nem tudják garantálni, mert a mai technika mindenre képes, de az autó külső-belső állapota alapján a km futás reálisnak mondható és ugye autót nem km-re, hanem állapotra veszünk!

Ja, az állapotfelmérés:
11:20-13:45-ig tartott. Kaptam egy 5 oldalas állapotfelmérő lapot, bent lehettem a műhelyben, végig kérdezhettem, fényképezhettem, azt amit akartam, természetesen használt autóról lévén szó, voltak hibák, DE!
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!
Tehát kaptam egy pár oldalas doksit, az autóról + 4 kritikus BMW-s szakember őszinte véleményét, ami nekem megért 32eFt-ot, mivel ugye a saját szerelőmet nem tudtam 400 km-rel szervizestől elrángatni.
Kinyomtatták alvázszám alapján a felszereltségi listát, minden tökéletesen stimmelt!
A végén pedig megcsinálták az eredetiség vizsgát is, és még a műszakis fószer is azt mondta, hogy szép ez az autó, mennyi? Igen, hát egy jó autónak ennyi az ára...

Igaz nem olcsón, de bízok benne, hogy egy közepes árfekvésű szerviz elvégzése után, lesz egy hosszútávon megbízható és szerethető autóm!
Ja, az autó minden irata, de minden (szervizkönyv is) megvan, még az első tulaj által a vásárláskor kifizetett (2004.), számomra mái napig horribilis számla is...



gzu11 Elküldve: 2013-11-22 00:03 Autóvásárlás

szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?


A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!!
Feteke Facelift E46 Coupé

gzu11 Elküldve: 2013-11-21 06:06 Autóvásárlás

Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.