hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2013-05-04 21:03 Önindító

szotakdavid írta:
ute107 írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Kicseréltem az önindítómat egy bárdiban vásárolt felújítottra. Indításnál lett egy fémes hangja a dolgoknak picit kerregős..tanácstalan vagyok volt már valakinek ilyen vagy hasonló??

Üdv Dávid


Hááttt... az szar. Ott valami hiba lesz, ilyet nem szabadna neki csinálni. Vissza tudod cseréltetni?
Én inkább a sajátomat újíttattam fel.



Nem az önindítóval lehet a baj szerintem hanem inkább a két fogaskerék találkozásánál,lehet összekopik pár nap alatt nem tudom.


Biztos hozzávaló az új? (2000ft a bronzkefe az önindítóhoz. én csak azt cseréltem, mert a csapágy nem volt kopott)
Osztom "ute107" véleményét. Inkább felújítani a régit.

hancurozo Elküldve: 2013-04-21 20:02 Féktárcsa és fékbetét

mrdani írta: Hali mindenkinek
Újra itt!
Olyan problémába ütköztem hogy hátul a dobfékben a kéziféket visszahúzó rugó nem húz vissza...
Beragad és melegszik, annyira hogy a dobon a festék szinte olvadt le róla.
Azt szeretném kérdezni hogy ilyen rugókat honnan lehet beszerezni, és kicserélhetem e.
Ha a simán a pedált nyomom akkor nem ragad bent a fék, ebből gondolom hogy a rugó a ludas.


Szia
Nem a rugó a rossz. Ha szétszedted, akkor találtál benne egy automata utánállítót. Azt járasd meg (könnyen kell mozognia). Állítsd vissza alapra. A bowdent is állítsd vissza. szereld fel a dobot és addig pumpáld a lábféket, míg a pofák be nem állnak a megfelelő távolságra a dobtól. (ezt az utánállíó elvégzi) Ezután állítsd csak be a bowden feszességét. Ellenkező esetben befoghat a kéziféked. A bowden állításával csak annak nyúlását állítod be, a fékpofák távolságát a dobtól az utánállító végzi. (ha az rendesen működik)

hancurozo Elküldve: 2013-04-19 18:02 Felni csere

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Megszívtam a felnivel..

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

Valaki valami ötlet?
Győr-Moson-Sopron megyébe hol tudnék találni olyan spéci szervizt ami ezt megoldja?
Lehet kuka?


hát nem nézted meg? eladó nem mondta? vagy nálad lett ilyen? ha az eladó hallgatott én befenyíteném...


http://www.powerfanatics.com/f...mp;start=0

Nem mondott semmit.. És természetesen ő nem tud semmiről..
Vélemények ezt lehet javítani..
2napja van fent a kocsin, bp-ről hozták el nekem éjjel találkoztak nem vették észre sajnos. Plusz le is volt alapozva..



Abból kiindulva, hogy csak ott van alapozóval lekenve ahol a repedés van, nehéz elképzelni, hogy nem tudott a felni hibájáról.
De vedd le a kocsiról. Így ne közlekedj. Életveszélyes.

hancurozo Elküldve: 2013-04-18 10:42 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

szotakdavid írta: Szombat reggel 9-kor találkozó Budakalászi mekinél.

Indulás 9.30-kor

Mindenkit várunk szeretettel!!!


Lesz tömeg http://www.facebook.com/events/492038340849329/

hancurozo Elküldve: 2013-04-17 20:06 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

Balu088 írta: Sziasztok!
Én megyek a kirándulásra , viszont motorral jönnék hanem gond , mert a kocsim most lesz darabokra szedve ( tavaszi generál )
Remélem nem gond


Sziasztok. Én is csatlakoznék Visegrádon (szintén motorral, ha nem gond)

hancurozo Elküldve: 2013-04-17 16:42 Chip tuning

Striker írta: Sziasztok!
Hol találom 1999-es e46 320d-ben az szervíz csatlakozót(OBD)? Képet tudtok küldeni?
Előrre is köszi!


Szia.
Szerintem a tiedben a kör alakú diag. csati van. A csatlakozó a motortérben van, a jobb oldalon (menetirány).

hancurozo Elküldve: 2012-09-03 14:57 Autóvásárlás

Sagat írta:
jons írta:
Sagat írta:
hogy érted,hogy ennyi összegért nem kapni jó bmw-t? sok velük a baj? hasznaltauto.hu-n nézegettem és ennyi összegért ,,megkímélt,nagyon jó állapotú,, bmw-éket találtam. vagy ez mind kamu? vagy nagy szerencs kell,hogy kifogjak igazán jó 12-16 éves bmw-ét...


Úgy érti ahogy mondja. Nem kapni jó bmw-t. Nagyon jó állapotot tudok neked csinálni 15-20k forintból. Ne hidd amit látsz. Meg kell nézni mindegyiket és majd meglátod.


ok,értem! akkor a lényeg,hogy milyet nézzek azok közül? melyiket érdemes megvenni,melyikkel járok jobban? 3-as kupé benzines?





Az e36 felejtős. Sokan azt hiszik, hogy még mindíg sokat ér az autójuk. Minden autó annyit ér amennyit megadnak érte. Az olcsó is lehet jó, de a drága is lehet több autóból összetákolt hamis szervizkönyves szar. Jons jól írta. Meg kell nézni őket, és akkor lesz fogalmad a piacról (a hirdetés és a valóság közötti különbségről)
Ha jó autót akarsz akkor sokat kell keresgélni, és mérlegelni (akár egy olcsóbb autó, és egy látszólag hibátlan kocsi között. Akár mindkettőre ugyanazt a pénzt költöd rá az első hónapban)

hancurozo Elküldve: 2012-08-18 20:13 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...


én cirmit nem vennék... arról még több rosszat hallottam. állítólag hamisíjják...is


Már megint a "hallottam". Mielött lehúzol egy általad nem használt/próbált terméket, miért nem a saját tapasztalatodat írod le?
Akkor majd én.: 2012. május 28. hétfő, 12:45

YELLOW írta: nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.


hancurozo Elküldve: 2012-08-14 16:56 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta: Új cilinder a zárban! Visszatéve, kulcs feltanítva. És a probléma még mindig ugyan az!

Nyitáskor a vezető oldali ajtó nem nyílik, a többi igen. Ablak kulccsal lehúz, belső kilinccsel nyitok, pöcök feljön, majd nyitom az ajtót.


Összerakhattam valamit rosszul?

Ja és cilinder nélkül - kilincs nélkül is próbáltam, úgy is ez a hiba!



Szia.
Próbáld meg, hogy kiszereled a zárszerkezetet (köss le róla mindent, csak a csatlakozó maradjon) csavarhúzóval imitáld a zárt helyzetet és próbáld úgy a nyitást távirányítóval. Így látni fogod, hogy mi az ami akad. Ha így működik akkor valami nem jól van összerakva, ha így sem akkor a zárszerkezet a hibás.

hancurozo Elküldve: 2012-08-10 20:28 330d motor

YELLOW írta:
csbalu írta:

Pontosan, típusazanos motort bármikor cserélhetsz. Mivel a forgalmiban is már csak egy "rövid" motorkód van ami a motor típusát jellemzi ezért bármikor kicserélheted egy ugyan olyanra, mindenféle adminisztráció nélkül.
Köszörülni már rég nem kell!


hát nekem az egész motorszám benne van a forgalmiban.... ugye 2007 év elején kaptam meg az újat, lehet később már nem írták volna be?


A külföldről behozott autók esetében igaz a "csak motorkóddal forgalomba helyezve".
A fogalombahelyezésnél nem bonthat meg semmit a vizsgáló, és mivel sok motornál bontás nélkül nem oldható meg a motorszám leolvasása, ezért ráírja a lapra, hogy "motorkód megállapítva, motrkóddal forgalomba helyezhető".
(Az utolsó 2 autóm csak motorkódos volt, és ebből 1 saját behozatal.[2002])

hancurozo Elküldve: 2012-08-10 09:19 BMW e46 Antenna

kempelen írta:
Pistamann írta: Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy a rádiómnak gyenge a jele. Bp.-ről kimegyek akkor már nem jön be semmi.

16:9-es nagy navis fejegységem volt, beszereltettem egy másikat és továbbra is ez a baj. A kábeleket átnéztük, hátul a csomagtartóban lévő jelerősítő kiválóan működik. Utánaolvastam és állítólag gyakori probléma, hogy a szélvédőn lévő vagy a hátsó csomagtérajtó műanyag borítása alatt megtörik az antenna (azt hiszem az ablakfűtő szálakat használja) és akkor kampec. Tud valaki olcsó és jó megoldást?


meg kell nézni a hátsó ajtó átvezetőjénél, hogy a sok nyitogatástól nem törött e meg az antenna vezetéke. Két gumiharmonika szerű átvezetést is fogsz találni le kell őket húzni óvatosan és alájuk nézni....



Nem tudom változott-e a facelift után, de ha jól tudom a touringnál a bal hátsó oldalablakba van az antenna. Alatta van az jelerősítője. Ez hajlamos arra, hogy nedves legyen (nem tudom beázás vagy más ok, de sok touringnál találkoztam erősen oxidált jelerősítővel)

hancurozo Elküldve: 2012-08-10 08:27 Autóvásárlás

ateszka86 írta: köszi szépen!!! érden élek,itt vittem el futóműveshez, és a hátsó részét teljesen betdutak állítani gyári értékre az elsőt nem teljesen, van egy kis utánfutása,elég profi szervíznek és hozzáértőnek tünnek.... a légkondiszerelőnek megtudod adni a számát,hoyg megkérdezzem? hazsnáltat nem akarok venni,mert ki tudja mennyire jó az is....mert amikor garázsból kiállok,akkor működik, de ahogy harminc egynehany fok van,már nem...és ha megveszem a hazsnáltat,nem megy,nincs rá garancia...100ezer körül van az a kezelőpanel azt mondtak...abba van beleépítve a belső hőmérséklet érzékelője. csak az zavar hogy van egy kis utánfutása elől, nem visz férre a szervo miatt,annyit az rásegít,csak a gumin fog majd meglatszani a kerékdőlés miatt


Gondolom nem igazán megy a ventillátorod. Ez nem biztos, hogy vezérlő panel hiba. Inkább az előtét ellenállásra gondolnák (süni)
A futómű beállításnál kell bele egy "kevés" súly a kocsiba, hogy rendesen be lehessen állítan (ha csak nem olyan berendezéssel csinálják, ami ezt automatán korrigálja)

hancurozo Elküldve: 2012-07-29 21:31 Társalgó

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: néha nézem. sajnos csak érzetre jobb a hátsó kerék rajtkor, mert ugye betapad, és te is az ülésbe. a különbséget akkor látni ha mész egy első kerekessel, mert neki ugyan kipörög, de felpörög olyankor 60 körülire és szinte 1 métert ment csak, aztán ahogy a súlypont visszamegy előre könnyebben veszi fel a tempót. ez kisebb teljesítményű auknál igaz. nagy erős gépeknél már hátrány az elsőkerék, ott jobb a hátsó, a legjobb meg az összkerék.



Ez a legnagyobb hülyeség amit eddig írtál.


akkor na.


Nem fogom elmagyarázni.
Mivel nem vagyok fizikatanár, nem tudom úgy elmagyarázni, hogy te is megértsd. (de a leírtak szerint, ez nekik sem sikerült)
Remélem lesz valaki az oldalon, aki "szájbarágós" stílusban elmagyarázza.

hancurozo Elküldve: 2012-07-29 21:00 Társalgó

YELLOW írta: néha nézem. sajnos csak érzetre jobb a hátsó kerék rajtkor, mert ugye betapad, és te is az ülésbe. a különbséget akkor látni ha mész egy első kerekessel, mert neki ugyan kipörög, de felpörög olyankor 60 körülire és szinte 1 métert ment csak, aztán ahogy a súlypont visszamegy előre könnyebben veszi fel a tempót. ez kisebb teljesítményű auknál igaz. nagy erős gépeknél már hátrány az elsőkerék, ott jobb a hátsó, a legjobb meg az összkerék.



Ez a legnagyobb hülyeség amit eddig írtál.

hancurozo Elküldve: 2012-07-28 21:25 BMW kulcsok

peu írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...


Elmész egy kulcsmásolóhoz (aki ilyennel foglalkozik) és megkérdezed. (én sem tudom, hogy mit csinál a gép) A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.
Amúgy teljesen mindegy, hogy az EWS alapján gyártja le a transpondert, vagy a kulcsban lévő transponder alapján. (a gyár az elöbbit választja, mert így nem kell elküldeni nekik semmit, mivel az összes adat rendelkezésükre áll) Olyan ez mikor a másolós nem a kucs alapján, hanem a zárhoz készít kulcsot. A gyártól rendelt kulcsal csak akkor van baj, ha zárat, vagy EWS-t cseréltél a kocsiban.


""A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.""


A BMW kulcs transpondere nem másolható ilyen géppel.


Pedig másolják. (de lehet csak a kiolvasásnál használta, mikor az enyém készült. Régen volt már)