hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2012-04-06 13:53 Hangszóró infó

csatis1 írta:
Szabi46 írta:
Tano írta:
Szabi46 írta: E46 coupe: 6 hangszóró, az ajtókba 13as van gyárilag +csipogó, hátul pedig 16.5?
Ha cserélni akarom őket akkor előre bemegy a 16.5? Mert olvastam azt is, hogy igen, meg azt is, hogy nem fér be (bár sedan/touring volt a téma)


Előre is 16,5-es megy. Nem az átmérővel szokott gond lenni, hanem a mélységével, mert az eléggé korlátozott.


Tehát akkor csal a mélység miatt írhatták páran, hogy feleslegesen vették meg és visszacserélték 13asra?
Milyen méreteket keressek? Mert néztem SAL-t az kiírja a mélység adatait is, 6cm. Tehát ajtóvágás nélkül mi az a méret ami passzol?


Nézz kicsit jobban szét a lehetőségek között! Szerintem a SAL-hoz közeli árkategóriában van jobb is!


A SAL nem lesz előrelépés a gyárihoz képest, sőt....
Ha már ilyen olcsó katégóriában keresgélsz akkor inkább a MAC flat 16,5-ös szettjét vedd Minőségben a bőven jobb mint a SAL és jobb mint a gyári (ehhez is kell beépítő keret mint a SAL-hoz, mert szabvány méret a felfogatása)

hancurozo Elküldve: 2012-04-06 08:45 Torpanás

valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.

hancurozo Elküldve: 2012-04-05 15:20 Társalgó

Sajnos nem enged hozzászólni a cikhez, ezért ide írom. http://www.bmwfanatics.hu/hirfigyelo.html?id=1999

Még jó, hogy az első képen nem is a land rover-re van irányítva a sebességmérő. A tulaj helyében simán támadnám a tényét a sebességtúllépésnek.

hancurozo Elküldve: 2012-04-05 09:19 Egr szelep

seducertt írta: Nem fúrtam rá semmit, opelben ugyanez sokat kibírt. Nem műanyag kupakot használtam Ha lesz időm ránézek majd, azóta még csak 1000 km-t mentünk vele.


Azt gondoltam, hogy nem műanyagot használtál
Én sem hittem, hogy ott ekkora a hő (pedig ez a szakmám) és képes megolvasztani a fémet.

hancurozo Elküldve: 2012-04-03 18:24 Lökhárító

ute107 írta: Valaki írta, hogy kell neki coupe lökös.

Itt van: http://racing-bazar.hu/alkatre..._lokharito
Egy próbát megér...

Az enyém még nem került fel.

Ha valakinek van ideje egy tálca sörért felszerelheti.


Én kerestem, de a régit. Sajna most egy nagyobb kiadás miatt letettem a cseréjéről.
Ha lenne időm segítenék sör nélkül is.

hancurozo Elküldve: 2012-04-02 19:07 BMW távvezérlõs gyújtáskulcs

bbubbuka írta:
Jaja rombusz, hát picit bedugtam meg ráindítottam. De utána se lett jó, vagy hosszabb távon kellene mennem vele?



hil írta:
bbubbuka írta: 1db pótkulcsom van az autómhoz, de a távirányító része nem működik.
Gondolom lemerült a kulcs.. Ilyenkor mi a teendő?
Az a kulcs amit használok azzal nincs gond, de szeretném hogy a pótkulccsal is minden oké legyen..





Szia! Az évjáratból adódóan rombusz alakú kulcsod van és abban akkumulátor van. Szerencsés esetben csak használnod kell (betenni a gyújtás kapcsolóba) és akkor fel fog töltődni. Ha nem, akkor bizony szét kell operálni és cserélni az aksit.

Én így olvastam.....




Nem ártana minden kulcsot feltanítani. YELLOW tud segíteni a művelet elmagyarázásában.

hancurozo Elküldve: 2012-03-26 19:43 ablakemelő

Jim86 írta: Rám sötétedett Odáig jutottam hogy lekaptam a kárpitot és vele együtt lecsatlakoztattam az elektromos vezetékeket. A habszivacsot rögzítő fekete anyagot nem lehet szilóval helyettesíteni?? Nem akarok kókányolni csak kérdem?


Nem. Szilót ne használj mert többet árt a fémnek mint használ. A fekete anyag vissza ragad.

hancurozo Elküldve: 2012-03-26 18:38 ablakemelő

Jim86 írta: Megadta magát nekem is a bal első ablakemelő Meg akarom nézni hogy melyik része ment tönkre, ehhez ugyebár le kell szedni az ajtókárpitot. A kérdésem az lenne hogy a lecsatlakoztatott akksikábel mellett, ha lehúzom a légzsákot és később visszadugom akkor légzsák hibát fog érzékelni?


Én nem csatlakoztattam le. Megtartottam kézben amíg lefejtettem a zajcsillapító habszivacsot, majd 1 csavarral feljebb visszaraktam amíg végeztem a szereléssel. Elfér ott lógva a csavaron és nincs útban.

hancurozo Elküldve: 2012-03-26 15:24 Egr szelep

seducertt írta: Én tegnap csináltam meg, szerintem sose volt kitakarítva. Képek:
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476523/2
http://frmpic.sportmotor.hu/p/168/476524/2

Azóta jobban is megy persze. Le is lett vakolva, egy befőttes üveg kupakja pont megteszi, többet nem lesz ilyen. Le kellett venni a szívósort is.


Csak át ne égjen! Nem az a kimondottan hőálló anyag. (láttam már átégett 1mm-es vakolást, igaz ott 2mm-es lyuk volt furva rá. mikor leszedtük teljes szélességben hiányzott a lemez)

hancurozo Elküldve: 2012-03-25 21:08 Hova kössem...

zoltshy írta:
YELLOW írta:
zoltshy írta: Sziasztok.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy VDO navim amit utólag szereltem be,egy olyan kocsiba amiben nem volt semilyen navi,és a sebesség jelet nem tudtam bekötni.
A navi jol müködik igy is de többen mondták, hogy ez is nagyon fontos.
Ha valaki tudna egy képet róla hogy hol és milyen szinű vezetéket keressek azt meköszönném. Egyébként a naviból egykék szinű vezeték maradt ki.


én ezt nem értem... a GPS számolja a sebességet az autó pozíció változásából.
akkor minek bekötni?


Szia. csak annyit tudok, hogy egy e46-ból lett kiszerelve és ott be volt kötve, gondolom nem hiába.Talán más dolga is van a jelnek,nem tudom. :
A tulajt nem tudom megkérdezni mert már eladta a kocsit.


Talán a sebességtől teszi függővé a hangot? (de azt is tudná a műholdak alapján)

hancurozo Elküldve: 2012-03-24 17:21 Gumi

BarG írta:
Coyote írta: inkább a hátulja csússzon, ne az eleje

Várom a véleményeket.


Alapjaiban ROSSZ gondolat. Ha ugyanannyit csúszik a kocsi eleje, akkor korrigálsz egyszerűen és az úton maradsz, ha meg a háta csúszik ugyanannyit, mint az előbb az eleje, akkor meg az árokból fognak kidaruzni. Az autók sokkal érzékenyebbek a hátsó kerekük elmozdulására, mint az elsőkére, gondolj bele, amikor tolatsz és az első kereket kormányzod, mennyivel érzékenyebben reagál a gép kormánymozdulatra. Úgyhogy a gumisnak igaza volt, és bárhány gumist megkérdezel, mind ugyanazt fogja mondani.


Hátra kell a jobb gumi, mivel az első keréken érzed csak ha elveszítette a tapadást (kivéve nagy sebességű kanyarvétel). Ha hátul van a jobb akkor ha bizonytalan a kocsi elveszed a gázt, ha fordítva csinálod nem fogod észrevenni ha már úszik a hátsó, csak ha hirtelen kerülnöd vagy fékezned kell főleg esőben. (akkor meg már régen késő)

hancurozo Elküldve: 2012-03-17 18:11 Egyenetlen alapjárat

Kristen76 írta: Ma volt egy srác Szajolból(akinek most is köszönöm a segítségét),feltettük diagnosztikára a vasat, hogy végére járhassak az alapjárati gondomnak.Hidegen-melegen fullad a motor ill. hidegen egy hirtelen gázadáskor iszonyatosan durrog.Füstöl egy kicsit, büdös és van egy kis többlet fogyasztásom.Mindent rendben talált, viszont a beszívott levegő mennyiség szó szerint értve duplája az elvártnak.Ő azt mondta, hogy ez a légtömegmérő hiba lesz.
Járt már így valaki?Van valakinek még ötlete, hogy mi hiba lehet még?




Légtömegmérő ügyben keresd M_Attilát. Vagy néz szét itt: http://www.legtomegmero.eu/ind...p;azon=150
(ez csak 1 a sok közül)

hancurozo Elküldve: 2012-03-17 13:17 Heeelp...!

troooger írta: Sziasztok!

A szomszéd régi 525-ben lemerült az aksi. Kulccsal nem nyílik a csomi tartó, hátsó ülés mögött pedig full lemez van! Valakinek valami ötlet, hogy tudjuk kiszabadítani az aksit, hogy fel lehessen tölteni?


Úgy, hogy kinyitod a motorháztetőt és a bikázó ponton adsz neki tápot. De onnan is töltheted.

hancurozo Elküldve: 2012-03-16 15:19 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

EnigmaticE írta: nagyon örülök hogy segítetek, még egy kicsit fárasztanálak titeket,
a most felszerelésre váró nyári gumik 195/65ösök, 15 colosak. Sajnos nem tudom mi hogy függ össze, a gumi szélessége, a felni szélessége ilyesmi.

A fenti linkről ezeket néztem ki tetszési sorrendben:
BMW E46 gyári alufelni 15x7
Replica - Alufelni 15x7 - BMW 3-as
BMW E36 E46 Z3 Styl 28 - Gyári alufelni 15x7

szerintetek melyik való/nem való, rossz, ilyesmi?




Látom nagyon erölteted a 15"-os felnit. (a te döntésed) A 7" szélesre felteheted a 195-ös gumit. Az első nem rossz, a második hétköznapi (inkább fiatra, suzukira való, a harmadik drága. (szerintem)
Én a helyedben inkább 16" 205/55R16 17"-ban 225/45R17 gondolkodnák, a mostani felnit megtartanám télinek. (nem tesz jót a gumiknak a fel-le szerelgetés)

hancurozo Elküldve: 2012-03-16 14:09 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
EnigmaticE írta: Sziasztok!

Kis büdzsé van most felnire, ezért lyukadtam ki ennél, az lenne a kérdésem, hogy 2004-es 316ti compact alá ez jó? Mármint nem lóg ki, nem ér bele semmibe?
Illetve ránézésre van valami gáz vele?
Köszi


nem fog kilógni. bár én drágállom. és E46 alá nem tenném, max téli keréknek való.


YELLOW-nak igaza van.
Nézz szét ezeken az oldalakon: http://www.autoalkatresz.hu/ta...6STDAS6UWS

http://www.powerfanatics.com/f...c.php?t=16

http://www.powerfanatics.com/f...b149bcbc31