herpa fórum hozzászólásai

herpa Elküldve: 2009-12-04 12:43 Ennyit a szervízekrõl!!!

frizo írta: ... Az ablakmosó tartálybol néha eltûnik a víz, ...

Nálam ez akkor fordult elõ, amikor elkopott a gumitömítés és átengedte a vizet a szivattyúmotor felé, de ott van egy túlfolyó, ami nem engedi a motorhoz a vizet, viszont így szép lassan elfolyik.

OFF
A szerviz NEM HOSSZÚ Í-s.

herpa Elküldve: 2009-09-24 12:17 Hátsó futómû hiba

Kösz a tanácsokat. A kocsi otthon vízszintesen áll, kézifék nincs behúzva.

Viszont egy lengéscsillapítós oldalon ezt találtam: "Ha a szakadt, sérült porvédõ miatt szennyezõdés kerül a lengéscsillapító szár és szimering közé, lengéscsillapítónk pályafutása hamar véget ér. A homok, sár igen jó csiszoló anyag, nem is gondolnánk, milyen gyorsan elkoptatja az illesztéseket, és már folyik is az olaj. A megoldás a lengéscsillapító porvédõ csere!"
Márpedig nálam a porvédõ mûanyag része el van repedve. Lehet, hogy a kosz mégis kicsinálta a lengéscsillapítót?

herpa Elküldve: 2009-09-23 17:19 Hátsó futómû hiba

Ha álló helyzetben a jobb hátsó oldala lejjebb van kb. 2 cm-t, mint a bal, akkor a lengéscsillapító rossz? Felemeltem a jobb oldalát, és megnéztem a rugót, nincs eltörve. Miután visszaengedtem, egy ideig rendben volt, majd egy-két óra múlva megint "leeresztett".

herpa Elküldve: 2009-06-30 22:08 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

A rejtély megoldódott: a süni csatlakozója romlott el. Ha egyik irányba feszítem, akkor elkezd mûködik, vagyis belül szakadt el valami, a csatlakozó közelében.
Gondolom másnak is ez a része romlott el, érdekes volna kipróbálni, a tervezõt meg fenékbe rúgni.

herpa Elküldve: 2009-06-29 21:24 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Szédszedtem, nem volt olyan egyszerû, könnyebb volna, ha a külsõ borítást is leszedhettem volna, de az körbemegy az egész mûszerfalon.
Kiszereltem a sünit, elkezdtem méregetni, hogy hol mennyi a feszültség kikapcsolt állapotban és mennyi bekapcsolva. Miközben mozgattam, egyszer csak beindult.
Minden alkatrész rendben, csak a süni csatlakozója nem jó, illetve valami elkopott/oxidálódott/erintkezési hiba, ki tudja. Majd holnap vacakolok vele.

herpa Elküldve: 2009-06-29 11:00 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Nálam manuális klíma van, de pont ez jött elõ két hete, egyszer csak nem mûködött a ventillátor. Utána kikapcsoltam, bekapcsoltam, még ment pár percig, azóta vége.
Körbenéztem a neten, ott az Final Stage Unit/Endstufe Gebläse nevû alkatrész a hibás, ami tényleg úgy néz ki, mint egy süni, viszont baromi drága, kb. 20e.
Szóval ehhez a kesztyûtartó felõl lehet hozzáférni? Múlt héten szétszedtem a motortér felõl a ventillátor motorjához a pollenszûrõ alatti/mögötti részt, de onnan nem sok minden látszott, sünit egyáltalán nem láttam.
Ki lehet mérni valahogy, hogy tényleg ezzel van gond?

herpa Elküldve: 2009-06-13 11:12 Ablaktörlõ víztartály

Nálam a szivattyúban kopott el a gumitömítés, ami a motor és a propeller között van félúton, ezért átengedte a vizet a motor felé, de ott van egy nyílás (gondolom, hogy ne legyen zárlatos a motor, ha átnyomódik a víz), amin keresztül elfolyt a víz.
A gumigyûrût természetesen nem lehet külön cserélni, csak egyben az egészet. Pár éve egy 10e körül lett volna. Ehelyett körbecelluxoztam a gumit, azóta tökéletesen tömít.

herpa Elküldve: 2009-06-12 18:03 Rendszámtábla keret és Tagsági kártya osztás jún 12.

Hát ez nem fog menni. Moziba megyek. Elhozod Steve? Majd beugrom érte, vagy ha 10-ig ott vagytok, akkor odamegyek.

herpa Elküldve: 2009-04-30 15:09 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Az tényleg jó kérdés, melyik az eleje, elsõre furcsa volt, hogy a kártya "hátulján" van szembõl, de így tényleg jobb. Az a kevés szöveg legalább nem takarja el az elejét, és elég jól illeszkedik a képhez (felirat a rendszámtáblán és az ablakon).

herpa Elküldve: 2009-04-30 10:03 velencei paintball jelentkezés

Ez engem is érdekel. Van valami honlapja a pályának? És kb. mikorra terveztétek?

herpa Elküldve: 2009-04-30 09:59 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Az M3 CSL elöl-hátul jó ötlet, támogatom. Az AMG LOL egy kicsit erõltetett. A betûtípust meg szokni kell majd egy jó ideig. Szerintem szarul néz ki, de legalább modern.

herpa Elküldve: 2009-04-15 20:49 II.Balatonfüredi tuning találkozó!

daidka írta:
kovax írta: Azt szeretném tudni hogy merre jöttök,végig az északi oldalon,vagy kompal.Kb mikor értek ide!


Tuti nem lesz komp sztem mert a sok leültetett autó nem igazán szereti!
Meg a parti utat elkerülõ szakasz is kész azon meg hamar végig lehet sederni!


Az nem túl hosszú szakasz, csak Fûzfõig tart, de legalább 110-es táblát már kirakták, bár eddig sem zavart senkit a hiánya.
Sajnos én most pont nem leszek otthon (helyette itthon leszek), de mindenkinek jó szórakozást.

herpa Elküldve: 2009-04-04 13:16 Társalgó

YELLOW írta: mi miért nem maradhattunk E46 Klub?

Volt errõl kérdés kb. fél éve, akkor lehetett róla szavazni, talán meg is vitattuk (már, aki akarta).
Meg úgysem vagyunk kirekesztõk. Még M6-osokkal sem.

herpa Elküldve: 2009-03-12 09:41 Alufelni méretek

Tiba írta: Ez elég hulladék, ahogy kinéz. Én sem szeretem a króm cuccokat.


Eleve, mi értelme van úgy csinálni, mintha M3-as lenne. A gusztustalan felni csak rátesz egy lapáttal.
Ráadásként még kalapálhatott volna egy huplit a motorháztetõ közepére, hogy teljes legyen a hatás.

herpa Elküldve: 2009-03-07 11:34 Extra gyors találkozó!

SoundkeY írta:
...
Herpa - Elhozta a nemet port az autojan......es kiderult valoban 6 hengeres a 150lovas benyak is ! ( megszamoltuk ! )
...

Nem hagyott nyugodni, utánanéztem:
[code:1]320i 1999-2000 2,0 l; 6 henger; 150 LE
320i 2001- 2,2 l; 6 henger; 170 LE
318i 1999-2000 1,8 l; 4 henger; 118 LE
318i 2001- 2,0 l; 4 henger; 143 LE
[/code:1]
Vagyis a 6 hengeres 2 literesekkel akkoriban álltak le.
De szerintem az évszámok nem pontosak, más helyen egy évvel korábbra emlékszem. (Ezek az adatok egyébként a http://www.osszesauto.hu-ról vannak)
Motorszámokat nem tudok, de a csehek nagyon lelkesek:
http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/