higany fórum hozzászólásai
« előző123következő »

higany Elküldve: 2016-06-30 08:43 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Helló!
H&R CUP KIT-tel van valakinek tapasztalata? Leírhatná, hogy milyen.

higany Elküldve: 2015-11-08 19:00 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
Kérdésem lenne E36 tulajokhoz! Vagy olyanokhoz, akik tudják a választ.
Szóval azt vettem észre, hogy ha gyújtást adok, akkor valami kattog a motortérben ismétlődően 5-10mp-enként, nem mértem pontosan, és nem hagyja abba. Megnéztem, a fűtéscsap kattog és baromira felforrósodik. Normális ez? Nem vettem észre fűtésben rendellenességet, bár nem is nagyon próbálgattam, nem használom igazából az autót, de majd megnézem, hogy működik-e jól a hűtés/fűtés.
E36 328 klímával

higany Elküldve: 2015-01-22 21:12 Vonóhorog

higany írta: Hali!
Tud valaki megoldást levehető vonóhorog fejre, ha elveszik a kulcs, amivel le lehetne venni? Valahogy pótolni a kulcsot? Vagy kiiktatni a zárat?


Na, én már tudok.
1. ha megvan az eredeti kód, ami talán a kulcson van (érdemes felírni valahova) akkor 9500Ft-ér lehet új kulcsot rendelni a szalonban hozzá.
2. kód nélkül csak a zár kiiktatása marad, nem olyan nagy dolog, akit érdekel annak elmondom hogy kell.

higany Elküldve: 2015-01-22 00:02 Vonóhorog

Hali!
Tud valaki megoldást levehető vonóhorog fejre, ha elveszik a kulcs, amivel le lehetne venni? Valahogy pótolni a kulcsot? Vagy kiiktatni a zárat?

higany Elküldve: 2014-12-27 10:23 Motor-váltó

Sziasztok! Gyors választ várnék olyantól, aki képben van, mert raknám össze a motort, de amíg nem vagyok biztos a dologban addig nem rakom össze. Szóval...
M52B28 motor, sima VANOS-os. Szelepfedél tömítést cserélek, gondoltam ránézek a vezérlésre, de nekem nem tetszik. Egyelőre nincsen se főtengely rögzítöm, se vezérműtengely rögzítő segédeszközöm, így marad a szemmel ellenőrzés. Készítettem fotókat a vezérlés állásáról. Vélemény?
felső holtpont:
kipuff veztengely:

szívó:

együtt a kettő:

Az én aggályom, hogy ahogy néztem neten meg a szervizkönyvben a képeket, a vezérműtengely rögzítőnek vízszintesen, a hengerfej peremével párhuzamosan kéne rögzítenie a vezérműtengelyeket. Nem? A kipuff tengely úgy is áll, de a szívó tengely nem, az ránézésre 5-10fokkal visszább van. Jó ez így?

higany Elküldve: 2014-12-17 15:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

raul227 írta: sziasztok az megoldható ha van egy ilyenem: obd és ha lenne egy ilyenem bmw kábel
ezzel lediagolni a kocsit?


Nekem egyik bmw-mben sem működött az ELM cucc. INPA interface-el ki tudta olvasni más a dolgokat az autómból. Ugyhogy én is olyat fogok beszerezni.

higany Elküldve: 2014-12-10 18:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

krissz írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.


Holnap megnézem a kábelem hogy az hogy van ill kipróbálom ha nincs összekötve.


Nekem össze volt kötve, de ugyanazt dobta. A kábel jó, mert a srác az 528i-jét vígvidáman diagolja.. Programot innen előretelepítve szedtem le és virtuális gépen futtattam, portokat beállítottam, de ugyanaz. Kezdek beleőrülni


Nekem nem megy. Szétszedtem a kábelt teljesen és összekötöttem ez alapján a leírás alapján:
https://boyanmilushev.wordpres...ii-pinout/
Így se jó. Nem tud csatlakozni az elm327 az autóhoz. Kipróbáltam úgy is, hogy a 2-es és 17/20-as lábakat összekötve ez alapján:
https://sites.google.com/site/...ws-on-a-z3
De úgy se. Asszem lesz még pár köröm ezzel kapcsolatban, nem adom fel, mennie kell valahogy valamivel az tuti.

higany Elküldve: 2014-12-09 22:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.


Holnap megnézem a kábelem hogy az hogy van ill kipróbálom ha nincs összekötve.

higany Elküldve: 2014-12-09 21:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.

higany Elküldve: 2014-12-09 21:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
higany írta:
laleeboy írta:
higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem



BMW-ben nem lehetett. Amúgy működik, csak nem a bömbikben, legalábbis nálam.


a 7-es és 8-as lábat összeforrasztottad? (mintha írtad volna, de már nem tudom, lehet más volt)


Én biztos nem mertezt most olvasom először. Minek a 7-es 8-as lábát kell összekötni?
Most voltam havernál, van neki egy Autel Maxicheck pro ilyen obd scannere és ahogy az e46-hoz úgy az e36-hoz se tudott rácsatlakozni vele, pedig kb minden autóhoz jó volt neki eddig. Újabb bmw-kehz is, 1-es, e90-es... Csak én szívók az enyémekkel. Szóval milyen lábakat kell összekötni?

higany Elküldve: 2014-12-09 16:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

laleeboy írta:
higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem



BMW-ben nem lehetett. Amúgy működik, csak nem a bömbikben, legalábbis nálam.

higany Elküldve: 2014-12-09 10:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

laleeboy írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.



Egyik ismerősömnek ami működik az az ELM327 Torque + S4 azt mondja hogy eddig mindent tudott olvasni törölni stb.

Valaki már használta ezt a progit?


Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.

higany Elküldve: 2014-12-09 09:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.

higany Elküldve: 2014-12-08 22:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.

higany Elküldve: 2014-12-04 22:34 Műszerfal kijelzés

Legjobb információs forrás: Youtube.com Legközelebb ott kezdem az infógyűjtést.
Több videót megnézve normális, hogy nem ég a check engine lámpa, másoknak se.
pl:
https://www.youtube.com/watch?v=6jNhaUBuneI
https://www.youtube.com/watch?v=aTN1s5SxtFw
https://www.youtube.com/watch?v=MBtWwjBzHX8
https://www.youtube.com/watch?v=eS6Q3OWQ6KI
https://www.youtube.com/watch?v=EIjrJ324ptg

Ugyhogy megnyugodtam. Ugyan azok világítanak nálam is, mint másoknak.
« előző123következő »