hulyeur fórum hozzászólásai

hulyeur Elküldve: 2019-01-16 22:21 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! A következő kérdésekkel fordulok hozzátok: Adott egy '02-es E46 touring. Mióta megvettem, nem megy a táviránytó, szóval kulccsal nyitom, elméletileg a kulcsok fel vannak tanítva, szóval valószínű szakadás van a vevőnél, mindegy, ezt már rég elengedtem Viszont néha szeret velem b@szakodni és nem nyitja, vagy csukja be a központi zár összes ajtót, csak a vezetőoldalit. Ilyenkor a belső központi zár gombja sem megy, illetve ami még bosszantóbb, hogy kézzel sem tudom kinyitni belülről az ajtókat, aztán magától megjavul. A legújabb hiba, hogy a hátsó ablakemelők sem mennek. Ez grund modul hiba? Van arra lehetőség, hogy ilyenkor is ki lehessen nyitni belülről a többi ajtót legalább kézzel? Foglalkozik itt vki grund modul javítással, vagy keressek bontottat? Esetleg tud vki ilyet (HW 1.0 SW 3.0, 61 35 6 923 960)? Köszi!

hulyeur Elküldve: 2017-10-31 21:00 Olajzabálás

joe16 írta:
YELLOW írta:
csabi27 írta: Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?


állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.


Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron


Helló,

Megkérdezhetem, hogy mennyi volt nagyságrendileg a szimering és mennyi a vezérlés?
Nekem is pont ilyen N42-es motorom van és 1000km alatt megeszik 1l olajat (5w-40).
Kicsit kétségbe vagyok esve, nem tudom, költsek-e rá , vagy hagyjam a fenébe...