imici85 fórum hozzászólásai

imici85 Elküldve: 2009-09-16 17:48 DIS

paircraft írta:
imici85 írta: Hello.
Használ valaki esetleg DIS programot.Vettem egy interfact ami az inpat tökéletesen müködteti és a dis sel is kompatibikis de a program nem ismeri fel.


Ha írnál egy kicsit részletesebben, talán tudnék segíteni.
- VM Ware, vagy direkt telepített DIS?
- Melyik verzió?
- Diaghead emulátor, vagy vm process?
- EDIABAS.ini, OBD.ini beállításai?
- Milyen kábelt vettél?

Üdv,

p

Wm wareval megy.2008/11 kiadásu a dis.Usbs kábel van és bmw inpa gts1/dis can bus néven fut.

imici85 Elküldve: 2009-09-16 16:04 DIS

Hello.
Használ valaki esetleg DIS programot.Vettem egy interfact ami az inpat tökéletesen müködteti és a dis sel is kompatibikis de a program nem ismeri fel.

imici85 Elküldve: 2009-03-22 13:07 Nem indul el

Lehuztam az sünit és most pöcre elindul.Esetleg lehet tudni,hogy hová mennek a vezetékeí,Mi kapcsolja ezt be?

imici85 Elküldve: 2009-03-21 22:05 Nem indul el

rad2 írta: Igen, a ott lent jobb oldalon van a ventillátor szabályozója, de a venti nem ott van, hanem középen a tüzfal mögött/felett. Ezt nem nagyon lehet kimérni, általában az asztalon jó szokott lenni. Nekem pl azt csinálta, hogy az autó leállítása után kb 3 órával azt vettem észre, hogy megy benne a venti, és már nem is indult be.
A klímavezérlõ zúgása természetes, az nem szívja le az akksit, mivel nagyon kicsi az áramfelvétele, meg amúgy is kikapcsol 10 perc után.

Na majd holnap lehuzom a csatlakozóját remélem ez lesz a hiba.Bmw szervízbe nem akarom vinni mert biztos lehuznak.Kössz mindent holnap majd irok,hogy mi lett vele.

imici85 Elküldve: 2009-03-21 21:50 Nem indul el

rad2 írta: Én a fûtõventi "süni"-jére tippelek, illetve 80%-ig biztos vagyok benne hogy az romlott el.
A 2-3- amper egyáltalán nem sok, ez 2-3 perc után leesik fél amper alá, majd kb 30 perc múlva 30mA alatt kell lennie a nyugalmi áramfelvételnek.
Egyébként ha digit klímád van, a vezérlõben is megy a kis ventillátor legalább 10 percig, aztán kikapcsol.
Mérés alatt ne nyitogasd az ajtót, mert újra feléled az autó.

A fûttés vezérlõre gondolsz a jobb oldalon lent bent a ventillátorban?Ez is lehetséges holnap megpróbálom kimérni úgy hogy lehuzom a csatiját.A digi klímábol is jönn valami hang leállítás után még kb. 10 percig.Meg indításnál középen a szellõzõ kijáratnál morgást hallok pár másodpercig mintha valami motor dolgozna bent.

imici85 Elküldve: 2009-03-21 21:05 Nem indul el

Hori írta: igen a 2-3A tényleg elég sok! de sajna ötletem nincs. :

Azért kössz

imici85 Elküldve: 2009-03-21 20:41 Nem indul el

Eapa írta:
imici85 írta: Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??


Nézd meg, hogy a csomagtér lámpád nem marad-e égve, ha bezárod a kocsit. Nekem múltkor az szívta le. Egyébként egy multiméterrel nézd meg, hogy ha a kulcs ki van véve akkor folyik-e áram. Egy autóvillanyász megcsinálja neked, ha nem vagy képben.

A csomagtér ajtó világítás automatikusan kikapcsol egy ilyen 5-10W-os lámpa nem szívhatja le ilyen hamar.

imici85 Elküldve: 2009-03-21 20:39 Nem indul el

Hori írta: mindegyik d-be van kiegészítõ fûtés ami elektromos de azt nem tartom valoszinünek. én is inkább valami kiegészítõ dologra gondolnék. esetleg utolagos xenon ha van vagy valami ilyesmi. a csomagtérvilágitás lekapcsolja magát 10-15 perc után. legalább is nekem akkor is ha nyitva vana csomagtartó

Sajnos ülésfûttés nincs benne se xenon.Semmi utolagos beépítés.Lakatfogót ráraktam és 2-3 A között mozog ami elég nagy." autóvillamoságis passzot mondot.

imici85 Elküldve: 2009-03-21 19:13 Nem indul el

YELLOW írta: mivel dízeled van, lehet van benne állófûtés... tipp, bár az általában üzemanyaggal mûködik, de lehet neked valami elektromos van benne, vagy nem tom

Allófûttés Nincsen benne.

imici85 Elküldve: 2009-03-21 18:35 Nem indul el

Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??

imici85 Elküldve: 2009-02-14 13:52 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Kösz.Kiírtam isoban és így már mûködik.

imici85 Elküldve: 2009-02-13 20:03 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül

Nekem két nap alatt az álló autó leszívta az aksimat ugy hogy csak a lámpák világítottak.Egy srác aki a bmwbe dolgozott azt mondta,hogy ez szokott lenni vele a probléma.Ezt kicserélte és azóta jó.De lehetséges, hogy nálad nem ez a probléma.Itt megtalálod a 3-as alkatrészt:
http://bmwfans.info/original/E...l-64_0820/

imici85 Elküldve: 2009-02-13 18:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Hello.Fel szerettem volna frissíteni a kis navimat.Letöltöttem hozzá a 2009-1 high térképet kicsomagoltam és ami az isoban volt mindent kiírtam néroval 4x sebességgel,de a navim azt írja ki hogy érvénytelen cd.

imici85 Elküldve: 2009-02-13 18:46 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Hello.Találkozott már valaki olyannal,hogy a kis navis fejegység elkezd arab betüket kielezni,a menü németrõl átvált angolra a menüböl eltünik a telefon és a navi menü és elõjön a kinti hõmérséklet menü.Kb ha 3 órára leveszem az aksit akkor visszajön minden.

imici85 Elküldve: 2009-02-13 18:38 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül

Megtalálták,hogy mi okozta,hogy hamar lemerült az aksim.A klima vezérlõ elektronikát cserélték ki 15000-ért.