indianejones fórum hozzászólásai
« előző12következő »

indianejones Elküldve: 2015-05-28 16:37 Autóvásárlás

si3rrabravo írta: Ez gyakorlatban ugy nezett ki, hogy te es haverod egy autoval kimmentetek tobb napra? Az atiras egy egyeb papirmunkat is ti magatoknak jartatok ki? Irtad, hogy jo ha van olyan akinek van ebben mar rutinja!

Ha regado meg egyeb koltsegeket kifizeted, mit latsz mennyire erte meg kintrol venni, mint mondjuk Magyarorszagon keresgelni? Azert a tied meg nem annyira idos auto!


indianejones írta: Csak meglett a gép. Végül 2010-es lett a kiválasztott 320D.
Adnék egy rövid áttekintést.....



Nekem ilyen szempontból szerencsém volt, hogy van egy idősebb autószerelő rokonom, aki már több autót is hozott már be. És helyből értett mindenhez (papír munka + az auto állapota). Milyen papírokat kell intézni és merre. Olyan szempontból mindenképp jobb volt így, hogy nagyobb a választék náluk, és több auto sincs a hirdetési oldalakon fennt. Szállás költség (60e-80eur/nap szoba/2fő) + kb 200 euro papírunkából simán megvagytok egy munkanap alatt odakint "megsürgetve", ha már megvan a gép. Meg hát, ha esetleg nem is lesz meg a gép, akkor megnézheted Münchent, a BMW gallériát, stb..

Egy szerelővel az oldaladon gyorsan ki tudod szűrni a felejtős gépeket, illetve jobban be tudod lőni, hogy mit veszel és mire adsz ki pénzt. De itthon is bevizsgáltatni egy-egy autót végül szépen összejön a költség.

Összehasonlításképpen a németek álltalában jobban karban tartják a kocsit, mert van rá pénzük és a finanszírozási konstrukciójuk szerint (havi pár 100 euro a több ezres fizetésből) is megtehetik, hogy lecserélik a pár éves autókat újabbakra és viszik tovább a lizinget a következőre. Itthon nem nagyon tudok ilyen "elterjedt és tényleg jól műkődő" rendszerről. Illetve láttam rá példát, de nagyon korlátosak a lehetőségek. Nyugaton meg majdnem mindenki így tart kocsit. Nem is nagyon akarják megvenni.

Mindenesetre nagyon nyitottnak kell lenni, mert lehet pont nincs az az évjárat/ szín/vagy felszereltség, amit te keresel. Nekem is nyitottnak kellett lennem: (extrákban/évjáratban/színben is). Megbízható gép volt az elsődleges szempont
és ennek rendeltem mindent alá.

Árban itthon is kb ugyan azok az árak. Sőt néha azt láttam, hogy itthon valamivel olcsóbb kb 100e Ft, amit nem igazán értettem. Inkább odakint több pénz van üzemben tartani a kocsit és talán könyebb olyan gépet találni, amiből nincs kispórolva az olaj, vagy egyéb üzemeltetés költsége. Az óra tekergetés sem annyira jellemző, kivétel persze a sok török vagy arab kereskedő, mert azokat érdemesebb kerülni.
Azok játszanak mindennel. +1000 euróért a németnek nem nagyon éri meg nekik rizikózni.



indianejones Elküldve: 2015-05-22 02:09 Szívócsonk-pillangószelep

m87z írta:
indianejones írta:
Sziasztok,

Pár napja vettem egy 320D-t. 2010/6-os gyártás, 135Kw Motor: N47D20C
Ennél az újabb motornál is jelentkezhet a pillangószelep be/leetörés probléma?

BPesten melyik szerelőt ajáljátok ennek a problémának a megelőzésére?
Mire számítsak, mennyiben van egy ilyen munka? A szivósor tisztítás+ledugózás?

Segítségeteket köszönöm.




hello

nekem is ugyanez a motorkódu van 2008-as és ebbe már nincs pillangószelep




Biztos vagy benne? Olvastad ezt a cikket?
http://www.lezo.hu/szerkezetta...MW-N47.pdf

Ebben írnak a 14. ábáránál róla. "14. ábra: „swirl”-csappantyúk a szívósorban"

A másik kérdés, neked már megvolt ez a gyári visszahívás és lánc csere? Jól gondolom,
hogy ezt ingyenesen csinálja a gyár?









indianejones Elküldve: 2015-05-21 23:49 Bugok

Lehet ez nem bug, de nem tudok 2010-es 320D E91 Touringot beállítani a profil beállítások alatt. 2009-es évjárat az utolsó lehetőség. Nincsen ott a 2010-es év megadásának lehetősége.


indianejones Elküldve: 2015-05-21 15:49 Autóvásárlás

Csak meglett a gép. Végül 2010-es lett a kiválasztott 320D.

Adnék egy rövid áttekintést, hogy merre érdemes nézelődni, annak aki nekivág
és kimegy Münchenbe. Csak kigyűjtöttem a linkeket és helyszíneket merre jártam és mivel probálkoztam a siker érdekében. A lista a teljesség igénye nélkül született... Nekem is nagyon kellett volna, de most már megvan.

A németországi gép felkutatásakor arra alapoztunk, hogy sok gép nincs is meghírdetve,
illetve a kocsi mellett állva az állapotot sokkal könyebb felmérni, mint pár képről és telefonálásból kiindulva. Engem is autószerelő rokonom kísért, hogy szakszerűen válaszunk, de a behozatalban mindenképp érdemes olyan embert választani, akinek van ebben rutinja.

Ugyanakkor saját tapasztalat volt, hogy a jobb gépek 24 óra alatt el is kellnek, és nem mellesleg helyben a simlisebb kereskedők is könnyedén szűrhetőek.

Néhány privát lehetőség mellett kb. 20 kereskedést néztünk meg, mire megtaláltuk a legjobb műszaki állapotú gépet. Sok privát kocsit/ és kereskedőt megszűrtünk, hogy megelegyen a keresett gép. Ami meglepő volt, hogy sok német tulajú privát sem hozta az előzetesen várt szintet. És sok kereskedő említésre sem lenne méltó (mert elvétve akadt csak 1-2 db BMW-je, illetve néhány csak bontó szökevényeket tartott), de az említésre érdemesek listáját kigyűjtöttem lentebb::

- érdemes megnézni a privát kínálatot a hirdetési oldalakról. A német tulajuakat.

A kb 20 kereskedésből amit láttam csak az említésre méltó helyeket sorolom fel:
- 83026 Rosenheim Németország Sepp-Heindl-Straße 2 - Ez egy komolyabb BMW szalon
visszaadott használt autók vannak körülötte.
- 83064 Raubling Eschenweg 2 - Autozentrum Laube Gmbh
- 83064 Raubling Kufsteiner Str11 - ez kisebb - Autohouse Raubling Gmbh (www.autohaus-raubling.de)
- München, Landsberger Str. 180 (http://IhrWagen.de) - Ez komolyabb kb. 100 autoval, drága
hely, és drágábbak a kocsik is.
- Majd ezen az uton kifelé haladva. Elérve Bodenseestrasse 180-196 számokat
egymás hegyén hátán rengeteg az autó kereskedő. A bontó szökevény kinálatútól a
komolyabb kereskedők is megatlálhatóak itt. Kb. össz 1000 autó. Úgy 100 db BMW.
- Amit ajánlottak még Rudolf-Diesel-Straße környéke, de oda nem jutottunk el.

Mindegyik kereskedő használt autói megnézhetőek "zárási időben is", de még nappal.
A fentiek mentén én sikeresen tudtam választani egy jó gépet.

Sok sikert nektek is.











indianejones Elküldve: 2015-05-21 15:42 Olajcsere



Tudtok esetleg segíteni?
A 320D, 2010-es gyártású motorba(N47D20C) melyik motor olajat kell/ajánlott tenni?

indianejones Elküldve: 2015-05-21 15:34 Szívócsonk-pillangószelep


Sziasztok,

Pár napja vettem egy 320D-t. 2010/6-os gyártás, 135Kw Motor: N47D20C
Ennél az újabb motornál is jelentkezhet a pillangószelep be/leetörés probléma?

BPesten melyik szerelőt ajáljátok ennek a problémának a megelőzésére?
Mire számítsak, mennyiben van egy ilyen munka? A szivósor tisztítás+ledugózás?

Segítségeteket köszönöm.



indianejones Elküldve: 2015-04-23 19:23 Autóvásárlás



Így három hete nézegetve a piacot, úgy látom nagyjából két út járható. Ti melyik irányba mennétek? A cél egy megbízható autó beszerzése lenne.

a, Venni egy E46-os kasznist 2005-ös 160e-180e km-es Faceliftes BMW-t olyan 4800-6200 euró között és amit lehet cseréltetni/kicsit többet költeni rá.

b, Vagy egy E91 kasznist 2006-2007-est 180e-200e km-est megcélozni 6700-8000 euró között és remélhetőleg kevese(bbe)t költeni rá. Az új kaszninál mi a tapasztalat, sokkal drágább karban tartani, cserélni az alkatrészeit?
Az újaknál. pl computer vagy navi vagy egyéb.. ha majd elromlik egy ilyen 10 éves kocsinál blokkoló hiba-e? van valami egyéb olyan extra ami meghibásodás esetén elég kellemetlen leállást tud okozni?



indianejones Elküldve: 2015-04-23 19:12 Autóvásárlás

indianejones írta:
lantika írta:
indianejones írta: Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.


BMW szervizben le tudjäk kerdezni. Vagy itt 6-8 euro/ora dijert,illetve elvileg cegeknek van...


Köszi. Ilyesmire gondoltam. Holnap szerintnem le is tesztelem, csak kéne egy ismert múltu BMW + alvázszám addig lássuk mennyire okos az adatbázis...


Esetleg tudtok más ilyenről szolgáltatóról is? Kicsit húzósabb mint 6-8 Euró.
Csak a beregisztrálás 30 euró, ha jól értettem a szabályzatot.

indianejones Elküldve: 2015-04-16 22:01 Autóvásárlás

lantika írta:
indianejones írta: Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.


BMW szervizben le tudjäk kerdezni. Vagy itt 6-8 euro/ora dijert,illetve elvileg cegeknek van...


Köszi. Ilyesmire gondoltam. Holnap szerintnem le is tesztelem, csak kéne egy ismert múltu BMW + alvázszám addig lássuk mennyire okos az adatbázis...

indianejones Elküldve: 2015-04-16 20:45 Autóvásárlás

Rorybreaker írta: Mit kell tennem, hogy töröljék innen az accountomat?
nem találtam erre vonatkozó topicot.

Reklámozzak valami céget???



Szia,

Szerintem nem írtál semmi olyat, ami miatt le kéne törölnöd a múltat.

Sőt szerintem az pozítiv, hogy mennyire lelkesen körül jártad az egyes témákat az autód kapcsán, mégha most lakásra is fordítanád majd a további erőforrásaid és sajnálod amit bele öltél. Én pl az itt lévő forumosoktól biztosan szívesebben vennék autót, mint egy öreg magyar doktor bácsitól, aki nem ért hozzá és esetleg elfejeti karban tartani a kocsit.




indianejones Elküldve: 2015-04-16 20:38 Autóvásárlás

Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.

indianejones Elküldve: 2015-04-15 01:07 Autóvásárlás

[quote="b_imi"][quote="lantika"]
minimal írta:
indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.



Minimal: "...kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le."
A magyar BMW márkaszervíz ez alapján kiadja az adatokat a német autóról?
Vagy tudtok esetleg privát üzenetbe súgni, hogy hogyan lehetséges majd ez az ellenőrzés?



indianejones Elküldve: 2015-04-14 20:29 Autóvásárlás

lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.



indianejones Elküldve: 2015-04-14 17:56 Autóvásárlás

elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.


indianejones Elküldve: 2015-04-13 13:09 Autóvásárlás

nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).
« előző12következő »