interlagos fórum hozzászólásai

interlagos Elküldve: 2014-07-21 23:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Diagnosztika a 233-as hibakódot írta ki, pontosan ez mit jelent? Melyik alkatrészt kell cserélnem? Az autó olyan, mintha néha torpanna 2-esben 3000 körül.

Mellékelem a képet:


Előre is köszönöm.




interlagos Elküldve: 2014-01-04 21:23 Üzemanyag fogyasztás

interlagos írta:
interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/


Illetve most nézem a gyári ETK-ban, van olyan, hogy Canada verzió/hideg éghajlat (ez a vákuumcsöveknél), miben különböznek a csövek? Vastagabb szigetelés van rajtuk? Érdemes ilyet venni?

interlagos Elküldve: 2014-01-04 20:18 Üzemanyag fogyasztás

interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/

interlagos Elküldve: 2014-01-04 20:07 Üzemanyag fogyasztás

Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!

interlagos Elküldve: 2014-01-04 07:16 Üzemanyag fogyasztás

MattM325 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.


Sziasztok!

Köszi az infókat, ez egy másik autó, nem az, amiről márciusban írtam
A motor a legújabb infó szerint "fals levegő"-t szív, ezt onnan sikerült megállapítanom, hogyha leveszem az olajbetöltő nyílás kupakját, semmi vákuumot nem tapasztalok, a motor simán jár tovább, be sem rezonál, ha ráteszem a tenyerem, semmi szívást nem tapasztalok . BMW szakik azt javasolták, hogy a szívóoldalon a vákuumcsöveket kéne átvizsgálni első körben, mert ha ott szív falsot, lehet hogy a légtömegmérőnek semmi baja. Vajon melyik vákuumcsövekre gondoltak? ezeket hol találom? TIS-ben nem sikerült még útmutatót találnom róla.

interlagos Elküldve: 2014-01-03 14:22 Üzemanyag fogyasztás

Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!






bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
interlagos írta: Sziasztok!

Van egy 2003-as 330Ci-m, a következő gumimérettel: elől 225/40/18, hátul 255/35/18.
Az utóbbi 2 hónapban eléggé megugrott az autóm fogyasztása, hibakód nincs, elvileg minden jó az autóban diagnosztika szerint, viszont mégis sokat eszik+ fogyasztja az olajat is (gyári BMW olaj, 5w30-ból 10.000km alatt elfogyaszt simán 3-4 litert..
Városi fogyasztás: 17-18liter
Autópálya fix 140-tempomat: 12,5 liter

Eddig pályán 140-tempomattal fogyasztott 9 litert, városban a plafon 12-13 volt. Mi okozhatja ezt a nagy fogyasztást? Inpával olvasva hibakód nincs, sem a motorvezérlőben, sem az autó egyéb rendszereiben. Az autóban valós!! 130.000 km van!

Üdv!


Biztos nem volt szétfőzve a motor és a karterszelep is rendben van, azért van ez...



..karterszelep plusz a hozzá tartozó csövek is újak biztosan..


Tutira...

Ezután jön majd a " pedig már hátsó lámpát és ablaktörlő lapátot is cseréltek márkaszerviben, de a hiba megmaradt" ....


interlagos Elküldve: 2014-01-02 11:10 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

Van egy 2003-as 330Ci-m, a következő gumimérettel: elől 225/40/18, hátul 255/35/18.
Az utóbbi 2 hónapban eléggé megugrott az autóm fogyasztása, hibakód nincs, elvileg minden jó az autóban diagnosztika szerint, viszont mégis sokat eszik+ fogyasztja az olajat is (gyári BMW olaj, 5w30-ból 10.000km alatt elfogyaszt simán 3-4 litert..
Városi fogyasztás: 17-18liter
Autópálya fix 140-tempomat: 12,5 liter

Eddig pályán 140-tempomattal fogyasztott 9 litert, városban a plafon 12-13 volt. Mi okozhatja ezt a nagy fogyasztást? Inpával olvasva hibakód nincs, sem a motorvezérlőben, sem az autó egyéb rendszereiben. Az autóban valós!! 130.000 km van!

Üdv!

interlagos Elküldve: 2013-03-03 00:01 E46 TÍPUSHIBÁK

Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.