jeges fórum hozzászólásai
« előző12következő »

jeges Elküldve: 2012-05-28 22:44 Tolató radar

Robinson írta:
tamas11 írta: Üdv!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma reggel a tolatóradarom elkezdett szarakodni. Ha beteszem R-be akkor folyamatosan sipól kb 10 másodpercig, aztán abbamarad de után nem csinál semmit.
Esetleg valakinek volt már hasonló problémája, valami ötlet?


Balu írta: Ha közel hajolsz egyenként a szenzorokhoz,halk,pattogó hangot kell,hogy halj mûködés közben (gyújtás + R).Amelyik nem adja ezt a hangot,az vszínûleg halott.Bömbölõnél hozzá lehet jutni.

Egyébként kár volt még egy ilyen témát nyitni,volt már errõl szó.

Üdv.

Halihó
Csak érdeklődni szeretnék hogy hogyan oldódott meg a probléma. Ma nekem is ugyan ezek a tünetek jelentkeztek. Sípolás amikor R-be teszem, aztán semmi. Nem működik. Meghallgattam őket, és az egyik nem kattog a négyból. Ez lehet a problámás? És igaz hogy ha egy nem működik, akkor nem működik az egész? Vagy valami más lehet a hiba? Várom mielőbbi válaszodat. Köszönöm előre is

jeges Elküldve: 2012-03-03 10:42 Turbo

szeda írta:
jeges írta:
BarG írta: Ki mennyit ment már el felújított turbóval?


kb 8000 km-t..... Augusztusban adta meg magát a gyári, szerdán a felujjított......


Húú azt vinném vissza azonnal. Ha Bp-i vagy akkor Papp Pál Budaörs. Nekem a mercié 4 éve hibátlan és már van benne bőven km is.


A probléma hogy Belfastban élek! De garanciás a turbo, a szerelőm éppen most szereli ki! Már reggel nyolckor hívott hogy kotyog a tengely kb fél centit oldal irányban. Szóval ha kiszedte, viszem is a boltba, ahol vettem.....

jeges Elküldve: 2012-03-03 10:18 Turbo

BarG írta: Ki mennyit ment már el felújított turbóval?


kb 8000 km-t..... Augusztusban adta meg magát a gyári, szerdán a felujjított......

jeges Elküldve: 2011-10-17 11:23 Turbo

BarG írta:
m_attila írta: Szerintem nem jól újították fel...!
Felújított turbóknál előfordul ez.

jeges írta:
BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??






Persze, ha rá lesz dugva a kiolvasóra, az még azt is megmondja, hogy melyik csavart nem húzták meg megfelelően.

Az én problémám az, hogy a felújítások nagyon nagy része lesz sikertelen, alig vannak olyanok, akiknél hosszú távon megelégedésre működik a dolog. Aztán a cégek - mármint a turbósok - azt szokták mondani, hogy a geometriás turbókat nem is lehet felújítani, aztán meg azt, hogy az új ár feléért mégiscsak hajlandóak felújítani. Most akkor hogy is van ez?


Hát ez a kiolvasós hozzászólásod nagyon viccesre sikerült. Gratulálok. CSak nem gondolod hogy nem vágom hogy mechanikus hibát nem jelez ki. Na mindegy, szóra sem érdemes igazából a hozzászólásod a témához. Ha nem tudsz értelmes segítséget vagy ötletet adni, akkor inkább ne írnál semmit.........
De nehogy félreérts, nincs harag

jeges Elküldve: 2011-10-14 01:35 Turbo

BarG írta:
jeges írta: Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?


Ha más a hangja, mint amikor a leghalkabb volt, akkor ott valami gond van. Lehet egy egyszerű tömörtelenség (mint nálam is volt) vagy mechanikai hiba. Esetleg túlpörgés, mert ha elmegy az erő, az is túlpörgésre utal, mert akkor több a turbónyomás, mint ami lehetne és tilt a computer. Először is hibát kell olvastatni. Sokan állítják, hogy a felújított turbók nem hosszú életűek, csak az új jelent megoldást hosszú távon. Jó lenne egyszer reális képet kapni arról, hogy mit is bírnak a felújított csigák, nem csak egy-egy felháborodott véleményt látni, amit hangosan kikiabálnak.


Ok. Akkor az lesz a vége hogy rádugatom egy computerre. Úgy gondolod az ki fogja írni a hiba okát? Egyébként a hang az az első pillanattól kezdve jelentkezett, hogy be lett szerelve a felújított cucc. Jah, és mire gondolsz amikor azt írod tömörtelenség??


jeges Elküldve: 2011-10-12 05:57 Turbo

Sziasztok márkatársak. Lenne egy fontos kérdésem. Kb két hónapja cseréltem turbót, feljújított, garrett. Érdekes hangja van, mintha egy repülőgép turbinája pörögne fel amikor nyomom neki. Lassan kezdem megszokni. Jól megy az autó, van erő, nem füstöl, és nincs olajfogyasztás. Viszont néha kihagy a turbo. Gondol egyet, és nincs erő. Teszem üresbe, gurulok egy kicsit, aztán nyomom neki, és van erő megint. És nincs füst, semmi az ég világon. Valami ötlet? Járt már így valaki?

jeges Elküldve: 2011-09-04 23:02 turbo gond

BarG írta:
jrtom írta: Szia!

A füst az teljesen normális, a szerelő jólmondta. Sajna a kipufogód is telement olajjal és azt máshogy nemnagyon lehet kipucolni. Menjél vele nyugottan. Én azt javaslom, hogy városon kívül és nem túl forgalmas úton menjél vele huzamosabb ideig, hogy rendesen kitisztúljon a rendszer. A fütyülő hang az meg valszeg azért van mert a turbó lapátjának a vége cakkos és az csinálja ezt a hangot.


A fütyülést okozhatja még, hogy valahol kifúj a turbó.



Köszönöm a válaszodat, és jelentem megszűnt a füstölés kb 50km után. És hát mondanom sem kell, az autó ismét ereje teljében van! Igaz még nem nagyon mertem erőltetni, nem tudom kell e a cuccnak bejáratási idő? Meg fog szűnni ez a hang? Esetleg kopik valamennyit és abbahagyja? És ha esetleg kifúj valahol a turbo akkor azt érezném a teljesítményen?

jeges Elküldve: 2011-09-04 10:26 turbo gond

pneurob írta:
jeges írta:
pneurob írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.


Hali. Konkrétan semmi erő az ég világon, és nagyon csúnyán zörög. És egyik pillanatról a másikra.....


Itt elég profin felújítják http://www.turbolader.net/Cont...ratur.aspx
De lehet, hogy Magyarországon is van hasonló profi turbós cég.


Na helóka. Végre tegnap kész lett az autó, legalábbis úgy nézett ki. Kerítettem egy felujítótt turbot, 400 euróba került. Ki lett cserélve az olaj, az olajszúrő, levegőszűrő, és ki lett takarítva az intercooler, mivel tocsogott az is az olajtól. Van erő, úgy néz ki jól megy a gép, de van egy kis gond. Iszonyat füst.... a szerelő azt mondta, hogy a kipufogóba is került olaj rendesen, és most azt égeti ki, azért van ez a nagy füst, és hogy ha majd kiég belőle, majd elmúlik ez a probléma. Van ebben igazság? Igaz egyre kevesebb volt a füst, ahogy mentem az autóval, de azért bennem van a para... Mit szóltok ehhez? És egy másik kérdés. Akitől vettem a turbót, azt mondta hogy németországban lett felujítva a turbó, új lapátok, uj csapágy stb. De mégis elég rendesen fütyül. Ez normális? A turbó tényleg úgy nézett ki mint egy vadonat új! várom mielőbbi véleményeket, kicsit félek használni az autót.

jeges Elküldve: 2011-08-05 09:07 turbo gond

pneurob írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.


Hali. Konkrétan semmi erő az ég világon, és nagyon csúnyán zörög. És egyik pillanatról a másikra.....

jeges Elküldve: 2011-08-05 09:06 turbo gond

anubisz írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Szerintem ez akkor derül ki,ha megnézi egy turbós guru,bár szerintem,ha ott szétszállt minden,hogy így csattog,azt lehet egyáltalán javítani? Kérdés,meg e éri.
Lehet most sokan kifognak röhögni,de ha nekem lenne egy dízelem,és hosszútávon szeretném megtartani,és így szétesne a turbó,én biztos ujj gyárit vennék bele,azt tudom legalább ,hogy bírja majd jó sokáig,mint toldozzam,foltozzam állandóan. Aztán tökéletes,lehet soha nem lesz.


Köszi. Látod pontosan ez a gond, hogy nem tudom mit csináljak. Találtam egy céget, ahonnan fél áron lehetne kapni felújítottat egy év garanciával. Viszont kíváncsi lennék mennyiért lehetne ezt megcsináltatni, ha egyáltalán lehet. Valószínüleg eladnám az autót miután megcsináltattam. Amúgy is tervben volt az eladás!

jeges Elküldve: 2011-08-04 22:15 turbo gond

Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?

jeges Elküldve: 2011-03-18 10:22 alufelni

Sziasztok.
Hétfőn szereltem fel Én is Alessio 18-as felniket. 225/40/R18. Persze nem olyan szépet mint amilyet itt mellékeltél. Nekem is kilóg elől a kaszni alól, de nem ér bele semmibe. És mivel itt nem tudok róla hogy gond lenne ez, nem foglalkoztat. Viszont hátul néha hallom én is hogy beleér a műanyagba, ha lejövök épp a fekvőrendőrről, vagy beleszaladok egy nagyobb úthibába...... Szerintem keményebb lengéscsillapítóval lehetne ezt a gondot orvosolni. Vagy nem???????


Hori írta:
pampi írta: Helló!
Megnézheted a fényképeimet, ott ET20 a felni 18", 225 széles gumival! Az eleje kilóg és még a futómű nyirbáláson kívül még annyi volt, hogy a hátsó kerekem ha 4-5 személlyel közlekedtem, akkor vasúti átjárón vagy rosszabb úton a belső műanyag betétbe beleért. Így szerintem nincs értelme. Én így vettem és már el is adtam! De legfőképp az eleje miatt!

YELLOW írta:
Kisate írta:
Hori írta:
Kisate írta: Hello!

Valaki véletlenül nem tudja, hogy az
ALESSIO Daytona dark 8x18 5x120 ET20 méretbe elfér e rendesen e46-on?
ha így könnyebb beazonosítani erről lenne szó: http://www.automax.hu/kepek/al...kel_.1.jpg




NEM fér el!!!!!



Az ET miatt?
És sehogy se lehet megoldani?



de meglehet... flex, hegesztés = szélesítés







nem az elejével szokott gond lenni ha le lenne ültetve a kocsid akkor az első kerék teteje szépen bemenne a sárvédő alá a hátsó miatt viszont meg sem tudnál mozdulni mivel beleérne a sárvédőbe. nekem elől 8,5x20" van et25el és simán elfér, hátul 10x20" et41 el de ahhoz már komoly faragás kellett


jeges Elküldve: 2011-03-18 10:11 e46 Touring kipufogó szag

Hát itt vagyok Tisztelt márkatársak. Először is szeretném mindenkinek megköszönni a gyors és szakértői segítséget. Hála a jó égnek minden megoldódott. Egy kipufogó szetvízben sikerült rátalálnom erre a bizonyos flexi csőre. Megvettem 24 fontért, (kb 7500ft), majd a cimborám kicserélte. Persze Ő is vágott, hegesztett! Adtam neki 30 fontot, (nem akart pénzt kérni) szóval az egész 54 fontba került. (kb 17e forint) Érdekesség képpen a kipufogó szervízben 150 fontot akartak kérni ezért a műveletért..... Szóval mára már minden rendben!!!!!!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek!!!


jeges írta: Na hát igen. Ezek itt Belfastban nincsenek a toppon az biztos. Elszaladtam az alkatrészboltba, és azt mondták hogy ezt a flexibilics csövet nem lehet náluk kapni. Azt mondták ha nem akarom megvenni a kipufogó első tagját katalizátorral együtt, menjek el egy kipufogó szervízbe, talán nekik van. Ha nem lesz, akkor neked kell megvenned nekem, és kipostázni!
SAS írta: Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....










jeges Elküldve: 2011-02-28 18:02 e46 Touring kipufogó szag

m_attila írta: A reklámnak mindenhol ott kell lenni...

hil írta:
pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.





Végre én is meg tudok osztani veletek valamit...
szóval
318d 51mm
320d-325d 64mm
330d 76mm
Persze ez is magyarországi info!!!!
Talán egyszer valaki örülni fog ennek is!!!

jeges Elküldve: 2011-02-28 17:55 e46 Touring kipufogó szag

[quote="hil"]
jeges írta: Nem tudom mi gondod van ezzel tisztelt Hil. Ez a topic nem a kipufogóval kapcsolatos dolgokról szól? Javíts ki ha nem látom jól a dolgot. És ebbe beletartozik a rezgéscsillapító is. Mivel kipufogó szag is van az autóban. Szerencsés vagy hogy neked nincs ilyen problémád... Már ne haragudj, nem bántásképpen írtam. Tényleg!!!
Jah, és pneurob!!!! Te is istenkirály vagy!!!!!



Semmi a bajom ezzel, csak egy másik topikban is ugyanez olvasható, ezekkel a képekkel és csupán azt nem értem, miért kell két helyre ugyanazt a tartalmat párhuzamosan beírni.
A problémát nem látom olyan hatalmasnak, mert amikor gondom volt ezzel az alkatrésszel off (Vectra) autón, bementem az első kipuf műhelybe, véletlenül pár utcára laknak tőlem (www.kipufogo.hu)és pillanatok alatt megoldották a bajt cserével, utána még 3 évig használtam az autót de bajom nem volt vele. Nagyon komoly műhelyük van, mindent meg tudnak csinálni, ami kipufogóval kapcsolatos. Ez nem reklám, csak segítő szándékból írom, pénzt nem kapok érte! Igaz, az is benzines volt, a dizel biztosan jobban rázza azt a flexi csövet, hamarabb elfárad gondolom.

Ja most látom Belfastból írsz, hát onnan kissé tovább tartana az út, de csodálkozom, hogy ott ez ekkora problémát okoz (mármint a csere)



[/úquote]
Elhiheted hogy nem egyszerű ez itt, pláne hogy nem akartam kipufogó szervízbe menni ezzel, ha van valaki aki meg tudja nekem csinálni, pláne ingyen. És ha itt lennél, tudnád hogy itt nincsenek szakemberek, és ezt az élet minden területére jellemző itt. Az alkatrész boltokban pedig nem egyszerű ezt elmagyarázni (angolul), pláne úgy, hogy fogalmuk sincs arról hogy miről beszélek, pedig még képet is mutattam róla. Mindenképpen rám akarják sózni a komplett első tagot katalizátorral együtt. És azért van ez több helyen, mert valakinek a kipufogó szag okoz gondot az utastérben, valakit pedig a zaj bosszant, amit a REZGÉSCSILLAPÍTÓ okoz...
« előző12következő »