jena307 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

jena307 Elküldve: 2015-01-27 19:54 Hifi beszerelése e46-ba

csbalu írta:
jena307 írta: csbalu ha erre jársz, nagyon keresem a prof fejet de nem találok,
te tudod hogy a kazettás mode gombos és a cd-s mode gombos végfokban eltér e?
mert Cd-set nem lehet lelni, de kazettás van, és így is úgy is menne rá a dension.
de a lényeg még mindég az lenne hogy az kell amelyik a legjobban szebben szól.

A hazai harman-nál van belső emberem, de ilyen infókhoz nemtudom hozzájut e


Gyártó függő a végfok. A legutolsó MP3-as Business CD fejek (azt hiszem magyar Alipne) jobban szólnak a többinél, illetve a kisnavis is szebben szerintem mint a többi. Van nálam egy kisnavis fej, kipróbálhatod nyugodtan, hogy hogy tetszik a hangja aztán tudok Neked szerezni egy másikat helyette, mert ez pixelhibás, ha tetszik.





Rég jártam erre, élnék a lehetőséggel, csak nemtudom merre vagy. Amúgy kisnavisom lenne egy jó pixeles, nem bírta az állandó aksi lemerülést, sógoroméké, tele van rablásgátlókkal, és leszopta az aksit sokszor egyszer csak nem tért vissza az életbe a fej. Kazettás kisnavis.

jena307 Elküldve: 2015-01-06 21:44 Hifi beszerelése e46-ba

csbalu ha erre jársz, nagyon keresem a prof fejet de nem találok,
te tudod hogy a kazettás mode gombos és a cd-s mode gombos végfokban eltér e?
mert Cd-set nem lehet lelni, de kazettás van, és így is úgy is menne rá a dension.
de a lényeg még mindég az lenne hogy az kell amelyik a legjobban szebben szól.

A hazai harman-nál van belső emberem, de ilyen infókhoz nemtudom hozzájut e

jena307 Elküldve: 2014-12-17 19:45 Multimédia beszerelés

csbalu írta:
YELLOW írta:
jena307 írta: Sziasztok ismét, azon gondolkodtam mivel még mindég nem találtam professional CD-t, hogy ugyan szebben jobban szól e egy gyári 16:9
Bmw E46 Navigation Bordmonitor 16:9 es fej, a múltkor haver talált egy hibásat valami potom pénzért és történetesen pont ilyan gyári fejeket navikat javít, kb tudta mi baja lehet, szóval van e valakinek tapasztalata hogy jobb e vagy nem, ami továbbra is fontos, a rádió vételi erő, mert vidéken sajnos igen fontos.

Egy apró észrevétel a business rádiókkal kapcs, pl nekem alsó feliratos van hevernek meg felső feliratos business, és az övé jobban szól, viszont szarabb a rádiója.


nekem alsó feliratos van. ez alpine. a felső feliratos meg philips, vagy blaupunkt. viszont az enyém nem szól rosszul, és inkább pont a rádiót tartom gyengébbnek, bár lehet ez az antenna erősítő miatt van már.


HA a végfok ment ki abban a szettben amit néztetek akkor a hangminősége attól fogg függeni milyen végfokkal javítjátok meg. Lehet bele szart és jót is tenni, de a gyári minőséget nem hozza, jobb ha picit többért jót vesztek.

Tapasztalatom szerint is jobban szól a "felül feliratos" business CD, de a legjobbak (A businessek közül) azok a Alpine 2005-ös MP3-as fejek és a rádiónavis fejek. Persze sok függ a hangszóróktól is mert évjárattól és karosszériaváltozattól függően ugyan azon a cikkszámon is különböző fajták vannak. Régebbi sedane-ok és coupek általában szarabbul teljesítenek, de nem törvényszerű (ne sértődjön meg itt senki, hogy az enyém nem szar... mert nem erre céloztam)

A komplett navi szettel vigyázzatok, előtte járjatok alaposan utána mi szükséges a beszereléséhez, mert könnyen lehet hiányos szettet vásárolni (olcsón) amihez utána nehéz összevadászni a hiányzó cuccokat.




Köszi a lényeg nekem a hang minőség, és a gyáriasság, tudom hogy egy utólagos szettel sokkal jobban szólna, de olyat nem fogok belerakni, és prof fejet meg nem tudok szerezni.

Szóval az elképzelés az lenne hogy akár 16:9es navi, vagy bármi ami jobban azaz szebben szól a businesstől, de a naviját nem akarom bekötni, csak a hifi érdekel, meg a dizájn, és hogy mode gombos legyen és mehessen rá a dension, és
Volt most lehetőségem szintén touringban ilyen navist kipróbálni, és azon is úgy éreztem hogy szebben szól, bár az cd-ről ment lehet azért tűnt jobbnak mint az enyém rádióval.

Erősítőre nincs igényem még, de harman hangszórókat szeretnék majd szettben venni

Látom neked füled is van meg tapasztalatod is ebben, fasza lenne ha tudnál tippeket adni, mi milyen. annyira jó lenne egy prof-t meghallgatni de nincs a közelemben ilyesmi senkinek

jena307 Elküldve: 2014-12-17 19:40 Multimédia beszerelés

YELLOW írta:
jena307 írta: Sziasztok ismét, azon gondolkodtam mivel még mindég nem találtam professional CD-t, hogy ugyan szebben jobban szól e egy gyári 16:9
Bmw E46 Navigation Bordmonitor 16:9 es fej, a múltkor haver talált egy hibásat valami potom pénzért és történetesen pont ilyan gyári fejeket navikat javít, kb tudta mi baja lehet, szóval van e valakinek tapasztalata hogy jobb e vagy nem, ami továbbra is fontos, a rádió vételi erő, mert vidéken sajnos igen fontos.

Egy apró észrevétel a business rádiókkal kapcs, pl nekem alsó feliratos van hevernek meg felső feliratos business, és az övé jobban szól, viszont szarabb a rádiója.


nekem alsó feliratos van. ez alpine. a felső feliratos meg philips, vagy blaupunkt. viszont az enyém nem szól rosszul, és inkább pont a rádiót tartom gyengébbnek, bár lehet ez az antenna erősítő miatt van már.



Nem érted a nem azt mondom hogy az alul feliratos rosszul szól vagyis az igazság az hogy tényleg rosszul szól, de ez csak viszonyítás kérdés, mert egy pl egy peugeot/citroen EXTRA JBL hifiéhez képest fényévekkel jobban szól, de egy mezei C5 A6 symphony hifihez képest botrányosan rosszul, pedig a symphony még nem is bose.
Szóval nem rosszul csak a másik szól szebben.

Szóval haverom nálam tárolja az övét, mert rágcsáló invázió van a szomszédjában, és egymás mellett áll a 2db E46turing, és a felső feliratos szebben szól mint az alsó, a rádiót meg menet közben ugyanolyan időben és útvonalon tapasztaltam meg

jena307 Elküldve: 2014-12-17 00:14 Multimédia beszerelés

Sziasztok ismét, azon gondolkodtam mivel még mindég nem találtam professional CD-t, hogy ugyan szebben jobban szól e egy gyári 16:9
Bmw E46 Navigation Bordmonitor 16:9 es fej, a múltkor haver talált egy hibásat valami potom pénzért és történetesen pont ilyan gyári fejeket navikat javít, kb tudta mi baja lehet, szóval van e valakinek tapasztalata hogy jobb e vagy nem, ami továbbra is fontos, a rádió vételi erő, mert vidéken sajnos igen fontos.

Egy apró észrevétel a business rádiókkal kapcs, pl nekem alsó feliratos van hevernek meg felső feliratos business, és az övé jobban szól, viszont szarabb a rádiója.

jena307 Elküldve: 2014-12-03 17:54 manuális váltó

Sziasztok érdeklődnék kihajtás csapágyak cseréje mekkora kaland? vagyis melyiknek lenne több értelme bontott váltónak amiben nem lóg vagy felújítani a meglévőt, úgy érzem a belső csapágy lóg ha belekapaszkodok a hardynál és megrángatom.
Sajnos ez lehet az oka hogy beremeg az autó nyomatékon, hardy új, kardán felfüggesztés új.

Autó 330D 184hp 5gear

jena307 Elküldve: 2014-11-29 21:25 állófûtés

Sziasztok kérdés a gyárilag olasz piacra készült és sem nem állófűtés sem elektromos kiegészítű fűtés nélkülibe mennyire kaland betenni elektronikailag illeszteni vagy az elektromos kiegészítőt vagy a webastót, azt látom hogy a helye ki van faszán alakítva, de a két vízcső honnan jön azt nemtudom, meg azt sem mennyire lenne képes vezérelni az autó.

Elektronikában és multiplex rendszerben jártas vagyok de csigás márkánál.
ott csak fel kell programozni a bady computerben hogy van vagy nincs kiegészítő, és bekábelezni a motortéri áram elosztó ellátóból, de BMW-ben nem vagyok jártas.

Az elektromos kiegészítő 8ezer ft. a f.bookon, az nem lenne pénz ha könnyen vezérelhető lenne, és haver 318a jelentősen hamarább melegszik mint nekem a 3.0d, a gencsi sem hiszem hogy kicsi lenne az enyémen, de megnézem mert kihagy a töltés villog összevissza a töltés visszajelzőm, lassan aktuális lesz.

Imádom a kályhákat de gondolom az lenne a nagyobb kaland, nemtudom mennyire vannak ezek előkészítve, meg persze ha beraknám mindenképpen úgy kötném hogy állófűtésként is funkcionáljon, ami tuti nem egyszerű mert fel kellene ébreszteni standby-ból a digit klímát is hozzá, ennyire nem merülnék bele, vagy a legegyszerűbb lenne egy sima hőfok kapcsolással kisegítőnek berakni csak a kályhát.

jena307 Elküldve: 2014-11-28 23:55 Mi lehet a baj?

anubisz írta: Kardánt meg le kell oldani a difiről, csak úgy tudod meg, hogy kopott e már a kereszt, rögzítve rázhatod. Nekem már majdnem szétesett, de csak úgy rángatva meg se mozdúlt, leoldva meg szarrá volt kopva. bár nem hiszem, hogy nálad az a gond, mert ez hangot ad, ha nagyon kopott akkor meg már rázza a kasznit, hogy majd szétesik gyorsításkor.

Egy pörgős kardán lekötés ))))))))


Na nekem majdnem ennyire mozog a kardán csapágy rögzítés mint ezen a videón 4:36-nál, de nincs így átszakadva ép a gumi

A link neve






jena307 Elküldve: 2014-11-28 23:46 Mi lehet a baj?

[quote="anubisz"]Kardánt meg le kell oldani a difiről, csak úgy tudod meg, hogy kopott e már a kereszt, rögzítve rázhatod. Nekem már majdnem szétesett, de csak úgy rángatva meg se mozdúlt, leoldva meg szarrá volt kopva. bár nem hiszem, hogy nálad az a gond, mert ez hangot ad, ha nagyon kopott akkor meg már rázza a kasznit, hogy majd szétesik gyorsításkor.

Egy pörgős kardán lekötés ))))))))


YouTube videó

hát rázza nekem is, de most is ültem egy egy tulajos 240ezer kmes 318D-ben, és az enyém érezhetően sokkal jobban egyben van, 174ezret mutat az óra, és mivel pont ezzel foglalkozom tudom hogy nem a kijelző érdekel, de annyira egyben van a kocsim, nem hinném hogy a kardán van ki, viszont valami ki van. és az a baj hogy a hátuljánál a difire pont hatnak erők mert egyszer a nyomaték forgatnál el a difit a kardán forgás irányával megegyezőleg, és egyszer ahogy megemeli a kocsi az elejét, úgy abban az irányban is van csavarodási erő.
Még ez a szilent amit az utolsó videón cserélnek is eszembe jutott, de ha az nagyon ki van akkor rendesen érezhető terhelés váltáskor mert pont mentem próbáltam egy olyat amiben ez szar volt mikor kocsit kerestem.
A kardán felfüggesztés 11ezer ft. nem nagy pénz, és nem baj ha új, egyenlőre még ilyen 10ezres tételek nem számítanak csak legyen jó a drágaszág még friss és nagy a szerelem, egy igazi autóbuzi vagyok.

Hogy elmenjek 250lóig azt már buktam nyilván, ha ennyire rühelli a piszkálást a kicsike.
Alig írtam rá egy light progit és már buzizik, kb 10%ot húztam csak. De Original szoftal is ezt csinálja csak akkor 3.ban nem.

jena307 Elküldve: 2014-11-28 21:21 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
jena307 írta:
jrtom írta:
jena307 írta: Sziasztok, alig mentem még a kocsival és nyomatékra erős rezonancia érkezik meg, még a műszerfalat is beremegteti. A hardyra gyanakodtam alá néztem szemre szarul nézett ki azaz nagyon nem szimmetrikusnak, de most nézem hogy az új sem szimmetrikus . Haveromnak is beremegett neki is ez volt a baj de én most elbizonytalanodtam, hogy 25 ezer ft-os alkatrészt potyára kicseréljem.
A lendkerék semmilyen tünete nincs, leállításkor sem, nem nyöszög zörög.

Próbálgattam milyen körülmények közt jön meg a rezonancia és a hangja, és pl ha 4 ben leengedem a fordulatot 1000re és onnan picit de gyorsítok, ok hogy erőlködik de nincs rendeben a hangaja, meg 1900tól ahogy ébred a nyomaték.
az a baj hogy nincs még tapasztalatom 330al, és itt a nagy nyomaték miatt minden máshogy van, legrosszabb esetben a fél autót kicserélem és lesz tartalék alkatrészem


Autómata vagy kézi az autód? A hary-tól gázelvételnél és gázadásra löttyenik inkább, nekem is az volt. Szerintem neked inkább kardántegely vagy annak a felfüggesztő csapágya lesz a baj.


manual, azon nem érződött semmi, de mégegyszer megnézem holnap, célirányosan. Azért erre gondolok, mert ha kipuhul és kimennek központból a csavarok az járhat ilyen anomáliával,
azaz hogy a váltó kihajtás és a kardán nem egy vonalban fut


Ahogy Jrtom is írta a kardánod vagy a felfüggesztése lesz szar.


Ma szétszedtem, mivel a hardyn volt pici repedés kicseréltem a lamfordert megkaptam 15ért, 110mm-es a lyuk közép az enyémnek, szóval változatlan a kardán egy picit sem kottyan, de a csapágynak nem tudom hogy kell kinéznie, ilyen gumiágyban van ez gondolom természetes, kotyogtani nem tudtam mert annyira puha a gumiágy hogy abban mozgott a csapágy. A difinél sem tudtam megmozdítani ott egy gumiharang takarja hogy néz ki a kapcsolat a kardán és a difi között, most nézegetem a robbantott ábrákat hogy kiderüljön hogy adja át a hajtást, van e benne valami torziós egység vagy fix fém a kapcsolat.
Lehet rajta törpölni mi a fuck van

jena307 Elküldve: 2014-11-26 20:22 Multimédia beszerelés

lantika írta:
jena307 írta: Sziasztok valakinek van erről infója hangminőségben mit tud, meg megy e rajta a multikormány, nagyon keresem a professional fejet, de nem lehet szerezni sehonnan, ahol van az ebayon az 60ezer ft, akkor már egy ilyen sokkal jobb lenne de csak ha szebben szól vagy szól úgy mint egy utólagos alap kategóriájú pl sony pio fej ?
Azt tudom hogy nem szólna mint egy becker professional, de a businesstől meg hogy jobb legyen ahhoz nem kell nagyon komolynak lennie.
Nekem ami feltétel a multikormány, és a gyárias kinézet, és ahogy nézem ezek a 7collos cuccok, nagyon szépen illeszkednek a műszerfalba, tényleg minőségin néznek ki a helyén.

http://www.ebay.com/itm/Latest...mp;vxp=mtr


1
nekem ilyen lesz:
nekem ilyen lesz
ezt meg sokan veszik
Tök mindegy melyiket veszed meg,egy ilyenre mindenkeppen szügseged lesz.


Hát nem olyan sok akkor már a droidos felé az árkülönbözet, és az akkora szabadságot ad pluszba, hogy szerintem megéri. Nekem droid van és az is marad az biztos, meg akkor már lehet bohóckodni a ELM-el, tudom monitorozni a kocsit akármikor, bár még ki sem próbáltam mit tud a DD4-emen.
Ami a legnagyobb kérdés mennyire lehet erős a rádió vételi képessége egy ilyennek mert, most a gyári nagyon király, keresztül megyek úgy az országon hogy be sem sistereg, ennyire jó még egyik autóm sem volt, és ezt nem szívesen veszíteném el, pár évet kihagytam, mert utólagos xenon miatt nem volt rádióm, itt vidéken nincs rendesen térerő, vagyis csak a normális rádióknak nincs, a helyiek erősek de arra meg ki kíváncsi

jena307 Elküldve: 2014-11-26 19:35 Multimédia beszerelés

Sziasztok valakinek van erről infója hangminőségben mit tud, meg megy e rajta a multikormány, nagyon keresem a professional fejet, de nem lehet szerezni sehonnan, ahol van az ebayon az 60ezer ft, akkor már egy ilyen sokkal jobb lenne de csak ha szebben szól vagy szól úgy mint egy utólagos alap kategóriájú pl sony pio fej ?
Azt tudom hogy nem szólna mint egy becker professional, de a businesstől meg hogy jobb legyen ahhoz nem kell nagyon komolynak lennie.
Nekem ami feltétel a multikormány, és a gyárias kinézet, és ahogy nézem ezek a 7collos cuccok, nagyon szépen illeszkednek a műszerfalba, tényleg minőségin néznek ki a helyén.

http://www.ebay.com/itm/Latest...mp;vxp=mtr

jena307 Elküldve: 2014-11-23 20:41 Fékjavítás

Sziasztok 330Dezső e46-nál tudom hogy több féle méretű fék van, 2-ről biztosan tudok, abból nekem a kicsi van elöl hátul, hátul szeretnék betétet cserélni, de nem tudom melyik méret az enyém.
a bardi is többfélét félét dob fel
A link neve

Lehet célszerűbb lenne kivennem és cikkszámot keresnem rajta vagy le tolómérőzni

jena307 Elküldve: 2014-11-22 21:16 Mi lehet a baj?

jrtom írta:
jena307 írta: Sziasztok, alig mentem még a kocsival és nyomatékra erős rezonancia érkezik meg, még a műszerfalat is beremegteti. A hardyra gyanakodtam alá néztem szemre szarul nézett ki azaz nagyon nem szimmetrikusnak, de most nézem hogy az új sem szimmetrikus . Haveromnak is beremegett neki is ez volt a baj de én most elbizonytalanodtam, hogy 25 ezer ft-os alkatrészt potyára kicseréljem.
A lendkerék semmilyen tünete nincs, leállításkor sem, nem nyöszög zörög.

Próbálgattam milyen körülmények közt jön meg a rezonancia és a hangja, és pl ha 4 ben leengedem a fordulatot 1000re és onnan picit de gyorsítok, ok hogy erőlködik de nincs rendeben a hangaja, meg 1900tól ahogy ébred a nyomaték.
az a baj hogy nincs még tapasztalatom 330al, és itt a nagy nyomaték miatt minden máshogy van, legrosszabb esetben a fél autót kicserélem és lesz tartalék alkatrészem


Autómata vagy kézi az autód? A hary-tól gázelvételnél és gázadásra löttyenik inkább, nekem is az volt. Szerintem neked inkább kardántegely vagy annak a felfüggesztő csapágya lesz a baj.


manual, azon nem érződött semmi, de mégegyszer megnézem holnap, célirányosan. Azért erre gondolok, mert ha kipuhul és kimennek központból a csavarok az járhat ilyen anomáliával,
azaz hogy a váltó kihajtás és a kardán nem egy vonalban fut

jena307 Elküldve: 2014-11-22 20:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok, alig mentem még a kocsival és nyomatékra erős rezonancia érkezik meg, még a műszerfalat is beremegteti. A hardyra gyanakodtam alá néztem szemre szarul nézett ki azaz nagyon nem szimmetrikusnak, de most nézem hogy az új sem szimmetrikus . Haveromnak is beremegett neki is ez volt a baj de én most elbizonytalanodtam, hogy 25 ezer ft-os alkatrészt potyára kicseréljem.
A lendkerék semmilyen tünete nincs, leállításkor sem, nem nyöszög zörög.

Próbálgattam milyen körülmények közt jön meg a rezonancia és a hangja, és pl ha 4 ben leengedem a fordulatot 1000re és onnan picit de gyorsítok, ok hogy erőlködik de nincs rendeben a hangaja, meg 1900tól ahogy ébred a nyomaték.
az a baj hogy nincs még tapasztalatom 330al, és itt a nagy nyomaték miatt minden máshogy van, legrosszabb esetben a fél autót kicserélem és lesz tartalék alkatrészem
« előző12következő »