joebikes fórum hozzászólásai

joebikes Elküldve: 2012-06-13 17:30 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
joebikes írta: sziasztokT

gyakorlatilag már csak abban bízok hogy ti segíteni tudtok nekem, vagy legalább okos ötleteket adtok. van egy szép és megkímélt e34-525td-m ami gyakorlatilag a téli nagy minuszokig tökéletesen müködött és semmi baja nem volt. a minuszok után kezdődőtt a baj. ahogy bejött az a -2 fokos "enyhébb" idő a vas az egyik napról a másikra csak iszonyatos "felhúzás" után volt hajlandó elindulni,ezt ugy produkálta hogy pl kedden este leállítottam és szerda reggel már ugy indult hogy lemerítette az aksit. azóta is nagyon nehezen indul reggel hiába lett enyhébb az idő, sőt most már ugye lassan nyár. eddig kb 10 szerelőnél jártam, akik teljesen tanácstalanok. első körben átestem a szokásos, izzítógyertya, aztán porlasztó, aztán résolajcsővek, aztán üzemanyagcsővek, cseréjén. most megint meguntam mert már éreztem is a gázolaj szagát menet közben ami nagyon idegesített, és azt is észrevettem hogy ha megállok valahol meleg motorral és 3 percen belül elindítom a kocsit akkor semmi gond, de ha mondjuk 10 percet várok és utánna próbálkozok már sokkal többet kell hajtatnom.megint kerestem egy 11-ik szerelőt. szegény próbálkozik de eddig is rávertem egy csomó pénzt és semi változás, most bevallom már elegem van abból hogy rajtam kisérleteznek a szaki azt mondta ránézésre hogy nem nagyon maradt más mint adagoló.megkértem a városban dolgozó egyetlen olyan embert akit elismernek abban hogy az adagolókhoz nagyon ért, hogy nem érdekel mi az ára csak az a kérésem hogy ne keljen ezt is feleslegesen megcsináltatnom.levették a szívócsonkot és kiderült hogy az egyik fém nyomócsőnél folyt le a gázolaj az egyik porlasztón, és mégsem az adagolóból folyik a cucc. erre ismét fejvakarás és találgatás az eredmény. az egyik azt mondja lehet hogy a tankban lévő szivattyú nem jó, de később ezt is elvetették mert az is megy. jelenleg ott tartanak hogy elszorították az üzemanyag vezetéket a szürő előtt és után és várnak reggelig.a legrosszabb a dologban ugye hogy a jelenséget sajnos hol produkálja hol nem. ami annyit tesz hogy a reggeli indulásokból pl 10 ből 3-4 szer normálissan indul a többi már nem. ja és az is megvolt hogy áljak lejtőre orral, vagy háttal szóval mielőtt valamelyik okos szerelő azt mondaná nekem hogy vegyek egy másik kocsit segítsetek nekem. előre is köszi


és az akksit kicserélted legalább? nálam is ez volt. nyáron kipárolgott belőle a víz, aztán lett egy cellazárlat. persze azért mert marhára lemerítettem, de nem szabadott volna, annyitól, amitől lemerült. utána már csak kínlódás volt.
én azt tenném, hogy mielőtt indítasz reggel egy multiméterrel nézd meg az akksi sarun mennyi V van. aztán mérj egyet járó motorral. vagy a generátorod nem tölt, vagy a feszszabályzód xar, vagy csak simán az akksi, esetleg lehete gy rejtett fogyasztód, ami leszívja. bár ha menet közben hosszabb távon nem tölti vissza, akkor valami töltési probléma. mondjuk ha megfordul az önindító, akkor nem ez lesz a gond.
csak azért írom le, mert volt már, hogy a fél autót kicserélték egy bagatel hiba miatt.


szia!

igen értehető a tipp de az aksi forgatja az önindítót csak azért írtam le hogy lemerítette mert annyit kelett hajtatnom. gyakorlatilag egy - másfél havonta egyszer töltenem kell a sok kínlódós indítás miatt. de egy 102Ah aksitól ez szerintem még szép telejesítmény. azt még megemlítem hogy az indítgatás az önindítóm is kicsinálta. azt is most kellett cseréltetnem, mivel a réz szó szerint nagyon elkopott rajt. és a sok b@szt@tás miatt megszorult a behuzó rész is. ez volt az a lőkés ami miatt most eldöntöttem hogy megkeresem a 11-ik szerelőt. viszont ahogy te is írtad majdnem biztos vagyok abban hogy valami piti baja van, mert az előző autóm egy xantia volt, és ott is volt egy hasonló bajom, ami nehéz indulás, és ha elindult akkor utánna kb 2km után megált a kocsi, ujra indítottam és utánna egész nap semmi baja. a sok szerelőre, szervízre kb 110 ezer ft ot költöttem és még mindíg nem volt jó akkor eldurrant az agyam és én estem neki. levettem a gázolajszűrő házát ami a xantián egy előmelegítő rendszerrel együtt a szívócsonkon van és láss csodát alatta egy 20ft os O-gyűrű volt ekszakadva ahol levegőt szívott. utánna semmi baja nem volt de itt most én is tanácstalan vagyok ugyanis ezzel kezdtem, szó szerint kidobtam belőle az egész szűrőt, házastól, melegítőstől mindenestől. jelenleg egy golf2-es fém konzervdoboz van benn amin egy cső ki egy be, igy itt nem hibázhat, de ez sem segített

joebikes Elküldve: 2012-06-13 16:22 Mi lehet a baj?

sziasztokT

gyakorlatilag már csak abban bízok hogy ti segíteni tudtok nekem, vagy legalább okos ötleteket adtok. van egy szép és megkímélt e34-525td-m ami gyakorlatilag a téli nagy minuszokig tökéletesen müködött és semmi baja nem volt. a minuszok után kezdődőtt a baj. ahogy bejött az a -2 fokos "enyhébb" idő a vas az egyik napról a másikra csak iszonyatos "felhúzás" után volt hajlandó elindulni,ezt ugy produkálta hogy pl kedden este leállítottam és szerda reggel már ugy indult hogy lemerítette az aksit. azóta is nagyon nehezen indul reggel hiába lett enyhébb az idő, sőt most már ugye lassan nyár. eddig kb 10 szerelőnél jártam, akik teljesen tanácstalanok. első körben átestem a szokásos, izzítógyertya, aztán porlasztó, aztán résolajcsővek, aztán üzemanyagcsővek, cseréjén. most megint meguntam mert már éreztem is a gázolaj szagát menet közben ami nagyon idegesített, és azt is észrevettem hogy ha megállok valahol meleg motorral és 3 percen belül elindítom a kocsit akkor semmi gond, de ha mondjuk 10 percet várok és utánna próbálkozok már sokkal többet kell hajtatnom.megint kerestem egy 11-ik szerelőt. szegény próbálkozik de eddig is rávertem egy csomó pénzt és semi változás, most bevallom már elegem van abból hogy rajtam kisérleteznek a szaki azt mondta ránézésre hogy nem nagyon maradt más mint adagoló.megkértem a városban dolgozó egyetlen olyan embert akit elismernek abban hogy az adagolókhoz nagyon ért, hogy nem érdekel mi az ára csak az a kérésem hogy ne keljen ezt is feleslegesen megcsináltatnom.levették a szívócsonkot és kiderült hogy az egyik fém nyomócsőnél folyt le a gázolaj az egyik porlasztón, és mégsem az adagolóból folyik a cucc. erre ismét fejvakarás és találgatás az eredmény. az egyik azt mondja lehet hogy a tankban lévő szivattyú nem jó, de később ezt is elvetették mert az is megy. jelenleg ott tartanak hogy elszorították az üzemanyag vezetéket a szürő előtt és után és várnak reggelig.a legrosszabb a dologban ugye hogy a jelenséget sajnos hol produkálja hol nem. ami annyit tesz hogy a reggeli indulásokból pl 10 ből 3-4 szer normálissan indul a többi már nem. ja és az is megvolt hogy áljak lejtőre orral, vagy háttal szóval mielőtt valamelyik okos szerelő azt mondaná nekem hogy vegyek egy másik kocsit segítsetek nekem. előre is köszi