joezeyoutube fórum hozzászólásai

joezeyoutube Elküldve: 2023-10-12 09:45 Bmw-s vegyes videók

e46 mindig meleg levegőt fúj hiba (nem fűtéscsap csere) javítása:

https://www.youtube.com/watch?v=inOPlSL5L1A

joezeyoutube Elküldve: 2023-10-11 14:28 BMW E46 fűtéscsap

Ma megmértem, ha a sárgán adok testet a fűtéscsapnak akkor mozdul, azaz a csapom nekem is jó. Mi vezérli? Holveszett el a jel? Gondolom test vezérelt.



InsectKiller írta: Eladóvá vált egy kb 10 percet használt, új fűtéscsap. Mégsem az volt a probléma, ezért nincs rá szükségem!
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/
A 2-es számú alkatrész!


joezeyoutube Elküldve: 2023-04-07 17:40 Bmw-s vegyes videók

joezeyoutube Elküldve: 2021-10-28 15:03 Akkumulátor

Köszi.
Hátul van.
2 percet vártam csak. 20mA volt a Vectra C is 3 perc mulva, nem vártam 20 percet.
Vezetékeljem ki, mert a csomagtér nyitva volt, csak a zárat kattintottam be, hogy ne világítson.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.


mivel ha minden igaz elől van az akksi, így sokkal nagyobb nem fér be, talán 75Ah-s van, aminek a külső méretei, még beférnek. de lehet van már 85-ös is, amit összezsugorítottak
amikben hátul van az akksi, oda 90 feletti is elfér, és gyárilag van, a nagyon extrásokban. mondjuk mivel 20d, lehet hátul van az akksi... bár mivel compact... ezt nem is tudom.
ha gyárilag 75-ös volt benen mondjuk, akkor 85-ös simán mehet bele.
hogy mi fogyaszt? 100mA-t? hát ne rögtön nézd meg. hanem vagy 20 perccel leállítás után. és jobb ha az ajtók is zárva vannak, mármint távossal. kivéve, ha hátul van az akksi. ugyanis "nyitott" ajtóknál néha feléleszti magát az autó, és csekkolgat vezérlőket. de ha utólag került valami beszerelésre, az is fogyaszthat. a 100mA sok. pontosan nem tudom,de 20mA alatt kellene lennie kb.


joezeyoutube Elküldve: 2021-10-27 11:01 Akkumulátor

E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.

joezeyoutube Elküldve: 2021-10-21 09:04 manuális váltó

Kaposváron valakit tudtok, aki vállalja, a BMW márkaszervízen kívül.

joezeyoutube Elküldve: 2021-10-18 11:22 manuális váltó

Sziasztok!
E46 M47204D4 320D 5 ös kézi
Nem tudom a váltó pontos típusát, se cimke színt.
A probléma a szokásos, ha 5 ikbe nagy nehezen kitolom a 3 as alaphelyzet nincs jódarabig, ha csak 1-2-3-4 szal 4 sebességes autónak használom minden ok.
Ez az 5 ik pozízióban tartó stift perely rugó csere jele gondolom.
De nem lehet. hogy egy váltóolaj csere segít? Vagy ez sosem segített ilyen esetben?
A helyén gondolom esélytelen a csere csápom nincs, akna is kölcsönben 20km re...szal krokodil, két bak váltó leszedéshez? Esetleg ha az olajcsereére van 20 százalék esély azt lehet talajon, mint egy motorolajcserét? beöntés, szintcsavar?

joezeyoutube Elküldve: 2021-10-12 08:30 Cicergés a motor felõl

Maradt valami kis hang, de rögtön halkabb lett olajcserével.
Gondolom gatya is lehetett az olaj, ráadásul tuti nem EDGE 5W30 M LL04 volt benn.
Csak egy tippként írtam érdemes olajcserével kezdeni, főleg ha nem tuti mennyit kapott ami benne van.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: A cicergés a dieseles szaki szerint égészaj, de hibátlan.
Most kapott 5W30 EDGE M olajat, minden szűrő cserével, halkabb lett...hm...


hát ez egy relatív dolog, azért nehéz távolról megmondani. kinek mi a cicergés, ki mit ért, hall alatta.
viszont ha olajcsere után halkabb lett, akkor lehet vezérműlánc és környéke lesz a ludas, esetleg az olajpumpa. mármint azt akarom mondani, lehet már gatya volt a korábbi olaj.


joezeyoutube Elküldve: 2021-10-11 13:52 Cicergés a motor felõl

A cicergés a dieseles szaki szerint égészaj, de hibátlan.
Most kapott 5W30 EDGE M olajat, minden szűrő cserével, halkabb lett...hm...

joezeyoutube írta: Köszi. Tegnapelőtt kiolvasták, EGR hiba volt benn, törölték, tegnap megint ki lett olvasva másik helyen (dieseles ember) EGR hiba megint benne volt, és mind a 4 izzítógyertya. Megfülelte, szerinte porlasztó hang, élő adatként amit kér nyomást a rendszer az pontosan fel is épül, megy rendesen, eszik keveset, néha lehetetlen keveset (70 el 5ik tempomat 2.5l/100km 4.0 menu) 100km/h mellett is 3,7l/100km. Nem füstöl indul hidegen melegen. Nem torpan, 200 alatt kicsit hulla aztán rendes erőre kap.
Egy hete vettem, elötte Opel adagolós vot, az egész más hangkarakter.


YELLOW írta:
joezeyoutube írta: ...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?


hogy falról mit ver vissza egy dolog. arra ne alapozz semmit. szalagkorlát dettó. ezek nagyon csalókák.
ciceregni a porlasztó tud, vagy valami feszítő, esetleg a kettős tömegű lehet ki. ezt így megmondani lehetetlen. ha nincs egyéb tünet, szerintem használd, mint eddig.




joezeyoutube Elküldve: 2021-06-21 14:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

E46 Compact 320d M47204d4d
Delphi program fent, működik, hibakódokat tudtam olvasni, törölni.
A porlasztók korrekcióit hol lehet megnézni?
Nem mertem turkálni, de adaptáció törlést találtam (azt nagyon nem kéne 20 éves autónál, ami így jó).
Programming ot (amibe szintén nem léptem bele)


Vagy fel kell szenvedjem a WOW ot? win10 em van.

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-18 08:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Köszi. Elsőre rendeltem egy Delphi DS150 et, elég nekem a Wow, nem rögvest beletúrni akarok. Amúgy az INPA val akkor ha valaki érti az EGR-t is ki lehet ütni, vagy a koromszűrőt (nem tudom BMW hogy nevezi DPF?) Bár ha nincs EGR elméletileg a tökéleteshez másik map is kellene a motorvezérlőbe gondolom, nincs kipufgáz visszavezetés, gyorsabb égés tisztább levegővel, egész más időkben kellhet más mennyiségű gázolaj ugyanabban a terhelési állapotban.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?


az INPA a BMW szoftvere, gyári diag szoftver.
tudni kell mit kell venni ebay-en és akkor ugyanaz. egyébként sokszor írják, hogy BMW, de hogy mindent tudj olvasni mókolni kell vele. Kell bele egy rövidzár. valószínű a bömbibótos ezt megcsinálja. egyébként szerintem ő is kínából veszi ugyanennyiért, csak drágábban adja tovább.
nekem pl VAG-COM KKL kábelem van a BMW-hez. vagy is az is van. INPA-hoz tökéletes.
arra kell ezeknél figyelni, hogy a kábel driver-ét csak azt szabad feltenni, amit adnak hozzá. tehát netre kapcsolódás esetén, ha magától lefrissíti, akkor kinyírhatja a chip-et és kuka a kábel.
illetve az INPA telepítése lehet kicsit bonyolultabb egy laikusnak, de időigényes beállítani a dolgokat. nem a progiban, hanem a windows-on. én XP-n használom, szóval...


joezeyoutube Elküldve: 2021-06-17 09:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-17 08:23 Cicergés a motor felõl

Köszi. Tegnapelőtt kiolvasták, EGR hiba volt benn, törölték, tegnap megint ki lett olvasva másik helyen (dieseles ember) EGR hiba megint benne volt, és mind a 4 izzítógyertya. Megfülelte, szerinte porlasztó hang, élő adatként amit kér nyomást a rendszer az pontosan fel is épül, megy rendesen, eszik keveset, néha lehetetlen keveset (70 el 5ik tempomat 2.5l/100km 4.0 menu) 100km/h mellett is 3,7l/100km. Nem füstöl indul hidegen melegen. Nem torpan, 200 alatt kicsit hulla aztán rendes erőre kap.
Egy hete vettem, elötte Opel adagolós vot, az egész más hangkarakter.


YELLOW írta:
joezeyoutube írta: ...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?


hogy falról mit ver vissza egy dolog. arra ne alapozz semmit. szalagkorlát dettó. ezek nagyon csalókák.
ciceregni a porlasztó tud, vagy valami feszítő, esetleg a kettős tömegű lehet ki. ezt így megmondani lehetetlen. ha nincs egyéb tünet, szerintem használd, mint eddig.


joezeyoutube Elküldve: 2021-06-16 10:05 Cicergés a motor felõl

...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-16 09:54 Cicergés a motor felõl

Sziasztok. Nem akarok új topicot, de szintén 2001 es M47 ugyanez ami zavar, hidegen semmi hangja, illetve ott nem is tapossa az ember, melegen jön, főleg lehúzott ablak csendes utca, falról visszaverve hallani, Alacsony fordulat nem teljes terhelés, de magasabb fordulaton is. Alapjáraton, vagy terhelés nélkül pörgetve nem hallani.
Kiolvastuk, csak egy EGR hiba volt, töröltük, hang ugyanaz.
Megy rendesen, indul rendesen, fogyaszt rendesen, porlasztó korrekciók egyformák, CR nyomás is normálisan változik, nem füstöl, csak ha gyilok le van tiporva akkor pamacs.
Zavarja a fülem, szokjam meg? Teszek fel majd a youtube csatornára videót, megpróbálom jól bemikrofonozni. De ugyanez a hang ami ebben az idegennek a videójában hallani.

https://www.youtube.com/watch?v=QU34mBT4Otc






Petike írta:
rico írta: Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy mikor menet közben mondjuk 60-70-nél 5-ikben (de 4-ikben is megcsinálja) letaposom a pedált, és rátherhelek a motorra, akkor a már megszokott brummogás mellett hallok némi cicergést, csörgést a motor felõl. Aztán ahogy veszi fel a lendületet, úgy megszûnik. Jellemzõen akkor van, mikor kisebb fordulatnál adok nagyobb terhelést neki visszakapcsolás nélkül... Mi lehet szerintetek? Kuplung? Váltó? Mit nézzek meg? 320d.

Rico



...semmit, ez a befecskendezõ fûvókák hangja, mindegyik ilyen, az enyémen is hallani, és amelyik 20d-ben eddig ültem, mindegyik ilyen volt, ne parázz

petike