johndeegwed fórum hozzászólásai

johndeegwed Elküldve: 2022-03-20 23:36 Egyenetlen alapjárat

Üdv márka társak .
Adott egy 2003-as e39 520d amiben nem rég lett cserélve ketőstömegű kuplungszett, a szett csere előtt szépen járt a motor , de sajnos jelenleg alapjáraton egyhelyben állva ingadozik az alapjárat valamint erőtlen lett a motor , menet közben üresben gurulva nem ingadozik , pillanatnyi fogyasztásmérő semmit sem mutat és a fedélzeti computer is 39,5l/km-t mutat . Voltam vele diagnosztikán ahol vezérműtengely és főtengely jeladó hibát olvastak ki , valamint az előtöltés szélsőségessen ingadozik. Alkatrészboltam meg lett rendelve a főtengely jeladó de vezérműtengely jeladót nem találtak hozzá, valamint a diagnosztikát végző atószerelő sem tudja hol található a vezérműtengely jeladó.Ha lehetséges tundátok egy ábrát linkelni és egy normális szerelőt javasolni zalamegyében , akire nem kell hónapokat várni és nem hetekig van nála az autó majd hibássan adja vissza?

johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 22:08 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.


Manuál váltós , cserélek normál termosztátot . meg jeladókat is . A viszkóra van valami ttuti módszer a hiba kizárására? Valamit a 2db jeladót merre találom ? A kiegynlítő tartályt már kivettem de semmit nem találtam rajt amit cserélni lehetne.
Esetleg linket kaphatok a légtelenítésről?
Nem tudodm említettem e a klíma venti nem működik.



johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 21:56 Hűtővíz..:S

Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból, hűtővíz csövek nem keményednek, sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Vízhőfok jeladó és hűtővíz szintjelzőn kívül Mi lehet a probléma ?
Valmint a 2 jeladót hol találom a cseréhez?