jokerface fórum hozzászólásai

jokerface Elküldve: 2019-07-14 17:32 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE


jokerface Elküldve: 2015-12-17 20:34 Legjobb nyári gumik...

hil írta:
BarG írta:
hil írta:
Bitu79 írta: http://www.michelin.hu/autogum...ergy-saver

Én ilyet vettem 3 éve.
Kevésbé kopik,és jól tapad nagyon.
Akkor 20 000 körül volt darabja.

Én majdnem meghaltam úgy 14 éve a Michelin gumi miatt, az új, céges Astra szarrá tört. Az autó ára 1,5 MFt körül volt, 850kft-ért javították. Soha többé azt a gumit, valóban nem kopik, cserébe nincs is tapadása. Mondjuk a gumiban a nyomás 5 bar volt (ismétlem: új autó)



Az 5 barra fújt gumi önmagában halálos!!! Kb egy bicikligumi nyomtávján tapad az úton, mégha a legjobb gumi is.

Tudom, új autó volt, minek néztem volna a guminyomást???



Ilyet még nem hallottam. 5 Bar
Nagyon-nagyon felelötlen volt aki ennyire felnyomta

jokerface Elküldve: 2015-12-15 15:07 Turbo

Nagyon szépen megcsinálták

jokerface Elküldve: 2015-11-05 07:23 Akkumulátor

YELLOW írta:
jokerface írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: kb. kereken 6 éves az akksim. MonBat Premium 65Ah-s (570A-es indítóval). most fordult elő a 6 év alatt, hogy nem indított, villogás, kattogás, semmi indulás. pedig én aztán elég sok rövidet megyek és sokat indítok.
most egyenlőre töltőre került, hátha még menthető. (pedig tegnap semmi jel nem utalt semmire) mindegy nem gondoltam volna, hogy 6 évet kibír, mivel csak török akksi, de bizakodtam, mert meggyőzött a gyártó. és valóban. a gyári is 7 évet bírt ki, szóval le a kalappal. ha nem adja tovább, újra ilyet veszek. remélem még mindig ilyen jók.


hát gyerekek, nem találni MonBat akksit. ahonnan vettem és ahonan fater, már nincs. állítólag a cég nem nagypn szállít, mert csak túl kevés méretben vesznek, és neki jó lenne ha lefednék az egészet.
bár ma telefonáltam a helyemre, és mondták érkezett MonBat, de nem olyan mint az enyém (kék matricás), hanem az apám féle (fehér-ezüst matricás)
de már most nem tudom.
ajánlottak egy TAB márkájút, ami szlovén. 62Ah és 600A indítóval rendelkezik. ez a cég gyártja a TopLa aksikat is, illetve még másik 2 márkát, bár az nem annyira ismert. a MonBat 65Ah-val tudott 570A indítót. árban azonos 18500. autósboltokba az 55Ah-s kerül ennyibe.
másik szomorú, hogy már az akksikra is 1 év garanciát vállalnak. azt láttam, hogy a TAB-okra igen, de ebbe az akksi nagykerbe állítólag mindre. vagyis úgy fejezte ki magát, mintha általánosan már ez lenne. ki mit tud erről?
láttam jó árban a neten Exide-ot über jó paraméterekkel, de az árúkeresőn volt aki írta, hogy 2,5 évet bírt. és egyre többen panazskodnak a nagy márkákra. hmm...


Ha legalább hetente,kéthetente rátennéd egy TÖLTÖRE az akkut,garantáltan még mindig indítaná reggelente a verdád a hön szeretett MonBat-od


indít most is. amikor sok rövidet mentem, akkor ráraktam párszor, vagy 3x kb.
nekem eleve fura, hogy amkor kapcsolom a töltőt, akkor mindig 2A körül vesz fel.
kipróbáltam, tegnap előtt, hogy hányszor tudom beindítani egymás után. előtte hosszú távokat mentem. hát 1x sikerült, tök könnyen indult, de másodjára, már csak katt-katt.
hiába töltöm, a zöld bogyó már nem jön elő. az pedig ha jól tudom a folyadékszint miatt van, hogy alacsony. igaz ez csak egy cellát figyel.többibe nem látok bele, de em is nagyon tudok belenézni. úgy látom nem bontható. de mind1 6 évvel elégedett vagyok.


Akkor tényleg annyi az akkudnak. Felesleges szenvedtetni vele az autód.

jokerface Elküldve: 2015-11-04 21:45 Akkumulátor

YELLOW írta:
YELLOW írta: kb. kereken 6 éves az akksim. MonBat Premium 65Ah-s (570A-es indítóval). most fordult elő a 6 év alatt, hogy nem indított, villogás, kattogás, semmi indulás. pedig én aztán elég sok rövidet megyek és sokat indítok.
most egyenlőre töltőre került, hátha még menthető. (pedig tegnap semmi jel nem utalt semmire) mindegy nem gondoltam volna, hogy 6 évet kibír, mivel csak török akksi, de bizakodtam, mert meggyőzött a gyártó. és valóban. a gyári is 7 évet bírt ki, szóval le a kalappal. ha nem adja tovább, újra ilyet veszek. remélem még mindig ilyen jók.


hát gyerekek, nem találni MonBat akksit. ahonnan vettem és ahonan fater, már nincs. állítólag a cég nem nagypn szállít, mert csak túl kevés méretben vesznek, és neki jó lenne ha lefednék az egészet.
bár ma telefonáltam a helyemre, és mondták érkezett MonBat, de nem olyan mint az enyém (kék matricás), hanem az apám féle (fehér-ezüst matricás)
de már most nem tudom.
ajánlottak egy TAB márkájút, ami szlovén. 62Ah és 600A indítóval rendelkezik. ez a cég gyártja a TopLa aksikat is, illetve még másik 2 márkát, bár az nem annyira ismert. a MonBat 65Ah-val tudott 570A indítót. árban azonos 18500. autósboltokba az 55Ah-s kerül ennyibe.
másik szomorú, hogy már az akksikra is 1 év garanciát vállalnak. azt láttam, hogy a TAB-okra igen, de ebbe az akksi nagykerbe állítólag mindre. vagyis úgy fejezte ki magát, mintha általánosan már ez lenne. ki mit tud erről?
láttam jó árban a neten Exide-ot über jó paraméterekkel, de az árúkeresőn volt aki írta, hogy 2,5 évet bírt. és egyre többen panazskodnak a nagy márkákra. hmm...


Ha legalább hetente,kéthetente rátennéd egy TÖLTÖRE az akkut,garantáltan még mindig indítaná reggelente a verdád a hön szeretett MonBat-od

jokerface Elküldve: 2015-10-31 10:09 Részecskeszûrõ_

YELLOW írta:
lantika írta:
Tuti nem szednem ki. "Európa számos városában, már környezetvédelmi zónákat jelöltek ki vagy hamarosan fognak. Magyarországon is tervezik Európa több városával együtt, környezetvédelmi zónák létrehozását."


ezzel is kényszerítik az embereket, hogy ezeket vegyék. az addig oké, hogy fekete és piros matricásakat kitiltanak, de csak részecskeszűrősöket beengedni az eléggé nem kóser.
Mazda5-nél konkrétan láttam mérést, minimálisan volt rosszabb, mint DPF-el. mondhatnám, hogy humbuk az egész. félre értés ne essék, nem rábeszélni akarom, hogy vegye ki.


A legapróbb,szemmel láthatatlan,legkárosabb részecskéket a környezetre,élö szerveztre nem fogja meg. De lényeg az,hogy amit nem látunk,az nem is létezik. Ez van. Attól még én sem vetetném ki.

jokerface Elküldve: 2015-10-25 19:21 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Helo.
Automata váltó reset
Mondjuk én is próbáltam,de nem vettem észre semmit. Jól müködik és kész

jokerface Elküldve: 2015-10-25 07:01 Dühöngő - 18+! :)

Az a baj,hogy legtöbbször azzal történik mindig valami rossz,amit a legjobban féltesz

jokerface Elküldve: 2015-10-22 16:11 Akkumulátor

Start - Stop rendszer
A legnagyobb baromság ami létezik.

jokerface Elküldve: 2015-10-20 15:47 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Helo.
Amire figyelj még mindenképp,az a motorolaj,motor szívósor,hütörendszer,féktárcsák-fékbetétek,automata váltó olaj állapot. A szívósort 150eKM-nél javasolt cserélni. Mivel 165e van a kocsiban,nem látom valószínüségét,hogy az elözö tulaj cserélte. Kb.400-500€ a csere munkával. Ha a fékrendszer is ramaty állopotban van,csere javasolt. Esetleg esztergáltatni,de az már nem olyan. Ha origi cuccban gondolkodsz,az is 800€ körül van. Az automata váltót mindenképp nézesd meg és jó lenne azt is tudni,mikor volt utoljára olaj cserélve benne. Legjobb,ha minden 60-80e KM után cserélve van benne. Ha a hütöfolyadék nem látványosan,de észrevehetöén mindig kevesebb,akkor a vízpumpát is érdemes megnézetni. Ott is el szokott mennei a tömítés.
Ami hirtelen eszembe jutott.

jokerface Elküldve: 2015-10-16 19:02 Társalgó

Hali.
Imádom a BMW-t,de azért az AUDI is nagyon oda tette magát a 4-es sorozattal.

(Figyelem! A nyugalom megzavarására alkalmas videó következik!)

AUDI S4

jokerface Elküldve: 2015-10-13 20:27 képek

Hát csúnya és selejt biztos nem lesz

jokerface Elküldve: 2015-10-09 17:30 Akkumulátor

lela írta:
jokerface írta: Hali.
Lenne egy kérdésem akku karbantartással kapcsolatban. Van a töltömön olyan funkció,hogy "RECOND". Szóval nem nehéz kitalálni,ez a töltési funkció kicsit felpezsdíti az akku hétköznapi életét. Ilyenkor fokozatosan egész 15,8V-ig tölti az akkut,majd szokásos módon levezeti a töltést. Arra lennék kíváncsi,hogy ilyenkor ez a 15,8V nem tesz e kárt a kocsi elektronikájában,mert nem szeretném kiszerelgetni,majd vissza az akksit a kocsiból. A használati utasítás nem tér ki arra,hogy ki kellene venni az akkut,csak arra,hogy mindenki járjon utánna a márkakereskedésben,lehet e ezt a funkciót használni bekötött akku helyzetben e. Ezért kérdezem itt a fórumon,hátha valaki kompetens tudna nekem hasznos infót adni.
Köszi.


Szia az én töltőm is tudja, ez az úgynevezett szulfátmentesítés a kirakódott és cellazárlatot okozó ólomszulfátot eltávolítja és visszaoldja az elektrolitba. De kizárt hogy 15.8v ig töltse mert az tönkre vágná az akkut, 14,4v a max. A lényege hogy impulzusszerűen tölt.


Szia.
Én csak ez szerint írtam a Volt erösségét:



jokerface Elküldve: 2015-10-09 16:55 Akkumulátor

Hali.
Lenne egy kérdésem akku karbantartással kapcsolatban. Van a töltömön olyan funkció,hogy "RECOND". Szóval nem nehéz kitalálni,ez a töltési funkció kicsit felpezsdíti az akku hétköznapi életét. Ilyenkor fokozatosan egész 15,8V-ig tölti az akkut,majd szokásos módon levezeti a töltést. Arra lennék kíváncsi,hogy ilyenkor ez a 15,8V nem tesz e kárt a kocsi elektronikájában,mert nem szeretném kiszerelgetni,majd vissza az akksit a kocsiból. A használati utasítás nem tér ki arra,hogy ki kellene venni az akkut,csak arra,hogy mindenki járjon utánna a márkakereskedésben,lehet e ezt a funkciót használni bekötött akku helyzetben e. Ezért kérdezem itt a fórumon,hátha valaki kompetens tudna nekem hasznos infót adni.
Köszi.

jokerface Elküldve: 2015-10-07 19:33 Akkumulátor

Helo.
A Te kocsidba ezek a méretek valók mm-ben.

H - 315
SZ - 175
M - 175

80-85Ah ami ideális lenne. Hidegindítás 720-800A