jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2013-08-31 08:31 Fóliázás

haka írta: Sziasztok,

Szeretném majd lefóliáztatni a belső elemeket.


Ezért nem érdemes pénzt adni. Veszel fóliát te magad és megcsinálod. Kis kézügyességgel meg egy hőlégfúvóval vagy erős hajszárítóval menni fog. Kb 3ezer forintból csináltam meg a léceket körbe. Az ebayen nagyon sok féle fóliát találsz.

jons Elküldve: 2013-08-30 22:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta: Hali!

Motorvezérlő frissítés után ez a hiba jelent meg:


Nem kell a DIS-ben még egy replace vagy recode a frissítés után?

jons Elküldve: 2013-08-30 16:28 Olajcsere

A világ megérett a pusztulásra...

Yellow -> kick + IP permanent BAN.

jons Elküldve: 2013-08-28 19:55 Polír

jokerface írta: Köszi fiúk
20€ volt a müsor. Kicsit több,mint 1 órát dolgozott vele. Azért ez jó órabér


Az autó szép lett, de 1 óra alatt nem csinál senki meg egy komplett polírt. Az inkább 6-8 órát vesz igénybe. Ez egy jól kivitelezett gépi waxolás volt.

jons Elküldve: 2013-08-18 20:25 Polír

norbee:
Látom ráengedte nagy fordulaton, orral a korongot. Ez igen.

Dávid:
Köszi, köszi! Sajnos nem tolonganak az ügyfelek. Biztos nyaralnak
Ha bejön a hűvös megint meg kell csinálnom az enyémet, hogy újra a régi megjelenését mutathassa.

Egyébként az anyagaim is elfogytak, addig nem is veszek most semmit, amíg nem jelentkezik be valaki.

jons Elküldve: 2013-08-13 19:26 Rugócsere

anubisz írta:
Ugye, mondom én, vicc az egész. Rendesen bassza a szemem. Gátlókat láttam, bár walliszos címke volt rajtuk, de katalógusból lett rendelve gyári.


Ja értem. Azt hittem gátlót is cseréltél. Akkor viszont egyértelműen a gyenge rugó az oka. A futóműgeometria meg nyilván elment, hiszen köze nincs semmilyen gyári, vagy ültetett magassághoz.

jons Elküldve: 2013-08-13 19:17 Rugócsere

anubisz írta:
Elől meg enne egy 3000 motor, a csomagtartó üres. Erre a segge ül.


Olyan, mintha a hátsó gátló/rugó párost egy könnyebb autóhoz tervezték volna... tényleg nagyon ül a segge.

jons Elküldve: 2013-08-10 08:25 XENON utólag

fulopjozsef92 írta: Sziasztok.
Hogy lehet azt megoldani, hogy ne jelezze vissza hibának, hogy kiégett az izzó, utólagos xenonnál, és ledes izzóknál.


NCS-vel meg lehet oldani a dolgot.

jons Elküldve: 2013-08-06 21:18 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta:
nickname írta:
Amilo írta: Még annyi hogy a jelenlegi csere érett betétek: EBC GreenStuff
Nemigazán vagyok megelégedve velük

Szerintem a TEXTAR betét egy jó alternatíva.

A fekmester.hu szakik is a Textart javsoltak.


Muhaati is textar betétet tett a kocsimba. Nagyon szuper a fékhatás és nem is porol túlzottan.

jons Elküldve: 2013-08-04 21:44 Klíma

Padre323i írta:
lalada írta: sziasztok!
A következő jelenséget tapasztaltam: bekapcsolom a klímát, álló autónál adok gázt kb 1000-1200-es fordulatig, és gázadásra ütemesen egy hülye vinnyogós-búgós hangot hallani, de ez kb 1500-ra elmúlik. Ez mi lehet? Kompresszor hiba? Amúgy jól hűt, nincs vele gond. Köszi!

Az enyém is pont ugyanez és 1500-nál elhagyja ezt a hangot.Kíváncsi lennék Én is hogy mi ez.


A mágneskuplung csapágyazása kezd meghalni. Még sokáig fogja így bírni. Majd 1500 felett is elkezdni ha romlik a helyzet.

jons Elküldve: 2013-08-01 20:38 Társalgó

David írta: Sziasztok!

Nagyon régen tetszenek ezek a lámpák:
[francialámpa]


Hát igen, a francia lámpa mindig menő.

jons Elküldve: 2013-07-30 19:44 Motorolaj

Xado.

8000km telt el a legutóbbi olajcsere óta. Több autópálya is útba esett, mióta beszámlót írtam (Soltvadkert, Balaton többször) + igen meleg is van mostanában, el el pörög azért 5ezerig két váltás között, tehát van terhelés. Ekkor már lazán el kellett volna fogynia minimum 1 liternek, az eddigi tapasztalatok szerint (ráadásul kisebb terhelés mellett). Ezzel szemben most 3mm-rel van a max szinttől lejjebb a szint.

Egyes beszámolók ellenére a hang nem lett kisebb, az alapjárat nem simult tovább, nem lett gyorsabb az autó, nem tudok vele 530d-ket előzni, egyszerűen drasztikusan csökkent az olajfogyasztásom.

jons Elküldve: 2013-07-21 10:46 Futómû és hibái

jrtom írta:
Kicsit vissza a futóműhöz. Ha majd csapágyas lesz mondjuk a jobb hátsód Yellow akkor a közelbe ne menjél mert szívrohamot fogsz kapni mert az nem fog magától kiesni egy tizen éves kocsinál. Ott baszhatsz akármilyen célszerszámot, úgy görbülnek mint állat.


Vagy amikor nem akar engedni az alsó lengőkar középső csatlakozása... azt hogy lehet kiszedni máshogy? Rossz anya a csap tetejére aztán adjad neki...
Csak annak rémísztő az ilyen akinek nincs szervizes tapasztalata.
Yellow meg megint leszerepelt. Jó kis hétvége ez eddig.
Mondjuk az is érdekes, hogy eddig nem küldtek el egy munkaterületről sem, lehet, hogy azért, mert nem szórakoztattam a baromságaimmal a szerelőket...

jons Elküldve: 2013-07-19 21:24 Motor-váltó

szotakdavid írta:
Kaszánál halmokban állnak


Amik majd annyira rosszak, mint az enyém... gyenge konstrukció sajnos 300k km-nél már meg is halnak

jons Elküldve: 2013-07-19 20:09 Motor-váltó

szotakdavid írta:
Timo írta: Sziasztok!
Difi gondom akadt a szerelőm szerint.
Menet közben csörgő, zörgő hangot hallok a jobb hátsó kerék felől. Azt hittem csak valamilyen takaróelem zörög, de megemelve az autót menet közben is hllani a hangot.
Mire számítsak, mi lehet a baj?
Induulásnál egy kicsit ránt az autó, ez ha jól tudom akár a hary tárcsa hibája is lehet.
Köszi a válaszokat!

Szia!
Indulási problémádra megnézném a difi hátsó nagy szilentjét.
A csörgés lehet kézifék is szedjétek le a tárcsát nézzétek meg.


Ha ne adj isten 318i/316i-je van a kollegának akkor az sajnos a difi lesz maga... vagy féltengő csukló.