jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2013-04-08 21:08 Motorolaj

YELLOW írta:
mink?
kérdezd szotakdavid-ot, vagy gampetibor-t ők használják.


ne csúfold ki.

Akár engem is lehet kérdezni. Nem akartam eddig nagy dobra verni, mert csak 3500km telt el olajcsere óta.

jons Elküldve: 2013-04-03 21:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sens írta: Sziasztok! Le szeretném tesztelni a "diagnosztikai eszközömet". Hogy tudnék előidézni hibakódot, amivel nem okozok különösebb kárt? Gondolok itt egy csati lehúzására vagy hasonlóra. üdv


Húzd le a légtömegmérő csatiját és úgy indítsd el a kocsit pl. Majd leállított motornál olvass rá a motorvezérlőre.

jons Elküldve: 2013-04-01 18:28 Elsõ lámpák

ervin35 írta: Csaó. Csütörtökön beszereltük az új első fényszóróimat (h7 projektor + angle eyes).Probléma a következő,ha felkapcsolom a tompítottat elkezd párásodni a lámpa búra belső fele,ha lekapcsolom ,kb 1 óra és eltűnik a pára.
Lehetséges hogy nincs elég szellőzése a lámpának?


Mutasd mit vettél! Mármint a hátulját, ha van még beszerelés előttről kép.



jons Elküldve: 2013-03-31 09:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
a leírtak alapján főtengely, vagy vez.mű tengely jeladó


Megnézted a linkelt pdf-eket is, vagy csak úgy beírtad, hogy hátha...


jons Elküldve: 2013-03-18 17:55 Társalgó

Attila74 írta:
Nincs semmi blokkolóm, előrejelzőm, honnan jött az üzenet? Köbüki???


Valamelyikőjüknek a navi ki volt téve transmitterre és azt hallottad.

jons Elküldve: 2013-03-17 22:20 Társalgó

anubisz írta:

mit mondhatnék erre, ez elég gyenge.


Hát igen. Mint mondtam a 3. video után már nem volt 3. kezem, amivel a kamerát tartom. Ott következett az igazi móka. Amit belinkeltél első képet, az volt a helyzet 8-10 órával kesőbb ott ahol nekem még sikerült átjönnöm.

jons Elküldve: 2013-03-17 17:48 Társalgó

Sziasztok!

Mutassak valamit? A felvételek között 3 nap telt el.
http://youtu.be/f5hMPhLJHCw
http://youtu.be/YWQ-A3fh-E8
http://youtu.be/K4tFYDjxPuE
http://youtu.be/mQw01LXaRXs
http://youtu.be/FTRPphqVa9c

Sajnos a 3. video után már nem értem rá felvenni az eseményeket...


jons Elküldve: 2013-03-16 16:30 Társalgó

Sziasztok!

Én is megosztom a sikertörténetemet.
Csütörtökön 3kor indultam el Budapestről Simontornyára. Amikor elfordítottam a kulcsot még semmi hírem nem volt róla, hogy lenne valami probléma. Persze Zala megkapta megint meg az M1 kezdett beállni, de eddigi havazások a Balatonon nem jöttek át. Fehérvárról még szó sem esett. A music fm-et hallgattam, mert ott kezdtél el bemondani fél óránként, hogy mi a helyzet. Dunaföldvárig még istenes volt, de a 61-esen Előszállás után már kezdett aggasztó lenni a helyzet. A céltól 30km-re már kezdtek kétségbeejtőek lenni az újtviszonyok. A korábbi 50-60km/h már csak 30 volt. Az eddig út a szokásos 1 óra helyett 2,5 óra volt, de akkor még viszonylag nyugodt voltam.
Cece előtt közvetlenül (10-12 km-re a céltól) olyan hófúvásba kerültem, hogy ilyet még nem láttam, de még ment a kocsi. Cece után (7km-re a céltól) viszont mintha az természet meg akarta volna mutatni, hogy el tudja taposni az embert. Egy könnyebb emelkedőn egyszerűen olyan sötét lett, mintha lekapcsoltam volna a lámpát. A hó vízszintesen üvöltött és az összehordott hó olyan magas lett, hogy tolta a lökös és kezdett felülni a kocsi a hóra. Ekkor még jöttek mögöttem is.
3.ban kb 10-15-tel táncot járt a porhóban az kipörgésgátló lámpája, de még ment a kocsi. Nem mertem semmit csinálni csak nyomni a gázt, mert ha itt elakadok akkor végem és befúj a hó. Egy örökké valóságnak tűnt mire felértem és akkor ahelyett, hogy könnyebb lett volna, nehezebb lett. Eltűnt az út. Se tábla, se az útjelzők nem látszottak. A látó távolság a kocsi elejéig tartott. Akkor már izzadt a tenyerem, de gondoltam ennyire közel a célhoz nem akadhatok el. Közben néhányan jöttek szembe, ebből tudtam merre az egyenes, majd jött egy fasor és látszott néhány karó az út mellett. Majd még pár fasor és megint volt út, illetve az útjelzők látszottak ezekhez tartottam magam. A visszapillantóban nem látszott semmi. Én voltam az utolsó aki átjutott ott. Ma nyitották meg azt az utat újra. Visszamentem a helyszinre és 2-2,5m magas falat csinált a hókotró az út szélére, annyi volt a hó.
Maradandó emlék lett az utazás...

jons Elküldve: 2013-03-14 20:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
jons írta:
szotakdavid írta: Hali!

Lenne egy kérdésem,e46 tudja azt h csipog egyet 120km/h-nál ezt át lehet írni mondjuk 150-re vagy csak a 120 van és kész?

Köszi Dávid


ncsexplorerrel meg kéne nézni milyen opciókat hoz az óracsoportban.


ott néztem,ezt a 120-as dolgot találtam amit aktiválni vagy inaktiválni lehet arra lennék kíváncsi át lehet-e valahogy írni 150-re??


ncsdummyval próbáltad már szerkeszteni az fsw-psw állományt? Az mutat még lehetőségeket, amit esetleg nem vesz észre az ember elsőre

jons Elküldve: 2013-03-14 20:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta: Hali!

Lenne egy kérdésem,e46 tudja azt h csipog egyet 120km/h-nál ezt át lehet írni mondjuk 150-re vagy csak a 120 van és kész?

Köszi Dávid


ncsexplorerrel meg kéne nézni milyen opciókat hoz az óracsoportban.

jons Elküldve: 2013-03-11 20:00 Társalgó

GBalee írta: Sziasztok!
A motorhoz egyelőre nem nyúlunk, nem versenyre kell, de azért optikailag szeretném kicsit csinosítgatni. Ötleteket szívesen várok, hogy mit hol találok jót jó áron, köszi előre!


Sok sikert!

Mielőtt egy kalap pénzt ráborítanál az optikára, cseréljétek le amit le kell. Olajok(motor, szervo, fék, váltó, difi), gyertya, szíjak, klímát nézesd meg nem sokára úgyis kell. Tankold tele és használd egy kicsit. 1-2-3 hónap. Esetleg egy fél év. Kijön ha lenne vele valami gond. Ha nincs, akkor lehet ráborítani a nagy összegeket.

Használd egészséggel.

jons Elküldve: 2013-03-04 22:04 Autóvásárlás

tomy1228 írta: Szevasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ll-6666231

Érdekelne hogy mi a véleményetek erről a 320ci-ről,mennyi lehet nagyjából a fogyasztása,illetve esetleg milyen tapasztalataitok vannak ezzel a motorral kapcsolatban!
Válaszokat előre is köszönöm!


klubtársi tisztelettel, hagyd ott ezt az autót.

jons Elküldve: 2013-02-28 21:25 Megvegyem? Vegyek ilyet?

djhulk írta:
kempelen írta:
djhulk írta: Mostanában még ennél is többet eszik (hideg, klíma , dinamikus vezetés, ezek miatt). Nekem ez az egyetlen ellenérvem, de így is abszolút pozitív a kocsi.

- > S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG
Talán mert nem ehhez az éghajlathoz szokott.

ezt most nem értem.. mármint tudok németül, de mire írtad ezt?


Viccelt csak. Ez klíma egy beállítása/kódolása, amikor megnöveli a hidegbefúvást a középső rostélyokon és nem nyitja ki annyira flap-okat az ablakra és lábra, amikor használod a klímát.

jons Elküldve: 2013-02-28 21:20 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Van ilyen. Rossz szerelőhöz mentél. Olyanhoz kellett volna aki látott már bmw-t. A DISA szelepet még én is megmondom ha rossz. Nagyon jellegzetes hangja van. A 83k az valami brutális ár... bárhonnan is van.

Az eredeti bmw diag programon mit értesz? E46-on már nem sokat frissítenek, szóval jó az INPA, DIS is hozzá. Ha csörög a DISA szelep azt nem fogja tudni kiolvasni egy diag program se. Nekem is csörög, mégsem szív fals levegőt... ott valami más is bajos volt.
És ahogy írták is az nem a forgattyúsház szellőztető, hanem az változtatja a szívócső geometriáját.

jons Elküldve: 2013-02-27 22:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

djhulk írta:
Nekem egy automata 325i-m van 2004-es 192 lovas. Igazi élményautó, csak épp a tankolás nem nagy élmény mostanában. 13 liter alatt képtelenség vele eljárni még óvatosan is, 15 körül van a nagy átlag.


Biztos rendben van az a kocsi?

spritmonitor.de/325ia