kalmaristi fórum hozzászólásai
« előző1234567következő »

kalmaristi Elküldve: 2013-02-27 21:24 Felni csere

YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!!
Alufelnit szeretnék venni a gépemre 205/55x16 -os gumival találtam többet is de ami igazán tetszik az ET 20-as MI ez az ET?? 20-as az jó nekem??
Előre is kösz!


ilyen gumimérettel jó lehet az ET20, amennyiben a felni nem szélesebb, mint 8coll, ami 205-ös guminál nem valószínű.
az ET20 inkább E39, E38, E60 méret. valószínű a felniközép nagyobb, így neked tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
A fotón is e 46 on van csak olyan furcsán áll az autó(mintha nem ültetve volna hanem ki van emelve)



muta a képet...
A galériámba tudtam feltenni

kalmaristi Elküldve: 2013-02-27 21:10 Felni csere

YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!!
Alufelnit szeretnék venni a gépemre 205/55x16 -os gumival találtam többet is de ami igazán tetszik az ET 20-as MI ez az ET?? 20-as az jó nekem??
Előre is kösz!


ilyen gumimérettel jó lehet az ET20, amennyiben a felni nem szélesebb, mint 8coll, ami 205-ös guminál nem valószínű.
az ET20 inkább E39, E38, E60 méret. valószínű a felniközép nagyobb, így neked tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
A fotón is e 46 on van csak olyan furcsán áll az autó(mintha nem ültetve volna hanem ki van emelve)

kalmaristi Elküldve: 2013-02-27 21:03 Felni csere

Üdv Mindenkinek!!
Alufelnit szeretnék venni a gépemre 205/55x16 -os gumival találtam többet is de ami igazán tetszik az ET 20-as MI ez az ET?? 20-as az jó nekem??
Előre is kösz!

kalmaristi Elküldve: 2013-02-09 16:51 Önindító

YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta:
Végül is nincs 1 hónapja hogy vettem tán 500 km ha mentem a fene tudja mijen akksit tett bele a kereskedő ott b@sznak át ahol tudnak!!


mármint az akksit vetted 1 hónapja? mert ha igen vissza kell vinni. persze ha nincs fantom fogyasztód, ami szlopálja a delejt.
ha meg az autót, akkor nem csodálkozom. kereskedők ilyen nagy részben, még gumikat is kukát raknak fel, akksi dettó, a jót kiveszi, kicseréli az övére ha tudja, vagy eladja, egy szart meg belerak, hogy elmenni még eltudj tőle, oszt ennyi.


Kimentem megnéztem az akksit rajt a cimke 2007 10. ekkor lett üzembe helyezve Nem az autót vettem most



hát akkor ez akksi, így is ment 5 évet. az már jó, ha nem gyári akksiról van szó. szóval ne szedd szét. ha feltöltés után pár nap után újra lemerül, akkor akksi csere, én is próbálkoztam töltögetéssel, miután párszor megszivatott csúnyán, ment a levesbe.

Köszi a segítségetIgazad lett!Beraktam és már röffent is Akkor rövidesen akksi csere!!

kalmaristi Elküldve: 2013-02-09 15:51 Önindító

YELLOW írta:
kalmaristi írta:
Végül is nincs 1 hónapja hogy vettem tán 500 km ha mentem a fene tudja mijen akksit tett bele a kereskedő ott b@sznak át ahol tudnak!!


mármint az akksit vetted 1 hónapja? mert ha igen vissza kell vinni. persze ha nincs fantom fogyasztód, ami szlopálja a delejt.
ha meg az autót, akkor nem csodálkozom. kereskedők ilyen nagy részben, még gumikat is kukát raknak fel, akksi dettó, a jót kiveszi, kicseréli az övére ha tudja, vagy eladja, egy szart meg belerak, hogy elmenni még eltudj tőle, oszt ennyi.
Kimentem megnéztem az akksit rajt a cimke 2007 10. ekkor lett üzembe helyezve Nem az autót vettem most



kalmaristi Elküldve: 2013-02-09 15:35 Önindító

YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Tanácsotokat szeretném kérni önindító kiszereléssel kapcsolatba mi a legegyszerübb módja??
Már felemeltem alánéztem,de talán érdemesebb volna a motortérből támadni::
A hiba: ma reggel indítottam volna,de csak géppuska szerű kattogás és műszerfal villogás volt Tettem bele másik akksit de ugyanaz a jelenség!!


ez pedig nem önindító lesz szerintem. a másik akksi tutti jó volt? inkább tegyél rá töltőt, hagyd fenn egy 3 órát, majd próbáld meg.
ez a jelenség gyenge akksi esetén van, amit írsz.
az igaz amit beleraktam az állt már 1 hónapot a hidegbe!! ami benne volt azt meg felraktam nyomatom pár órát és még bepróbálkozom



nekem anno mikor ezt csinálta, még topic-ot is nyitottam rá, annyira be voltam xarva

itt a téma:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=3

Végül is nincs 1 hónapja hogy vettem tán 500 km ha mentem a fene tudja mijen akksit tett bele a kereskedő ott b@sznak át ahol tudnak!!

kalmaristi Elküldve: 2013-02-09 15:14 Önindító

YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Tanácsotokat szeretném kérni önindító kiszereléssel kapcsolatba mi a legegyszerübb módja??
Már felemeltem alánéztem,de talán érdemesebb volna a motortérből támadni::
A hiba: ma reggel indítottam volna,de csak géppuska szerű kattogás és műszerfal villogás volt Tettem bele másik akksit de ugyanaz a jelenség!!


ez pedig nem önindító lesz szerintem. a másik akksi tutti jó volt? inkább tegyél rá töltőt, hagyd fenn egy 3 órát, majd próbáld meg.
ez a jelenség gyenge akksi esetén van, amit írsz.
az igaz amit beleraktam az állt már 1 hónapot a hidegbe!! ami benne volt azt meg felraktam nyomatom pár órát és még bepróbálkozom

kalmaristi Elküldve: 2013-02-09 14:43 Önindító

Üdv!
Tanácsotokat szeretném kérni önindító kiszereléssel kapcsolatba mi a legegyszerübb módja??
Már felemeltem alánéztem,de talán érdemesebb volna a motortérből támadni::
A hiba: ma reggel indítottam volna,de csak géppuska szerű kattogás és műszerfal villogás volt Tettem bele másik akksit de ugyanaz a jelenség!!

kalmaristi Elküldve: 2013-01-20 20:44 Egyenetlen alapjárat

hil írta:
kalmaristi írta: Nincs különösebb problémám csak még nem ismerem a BMW-ét A hőmérővel is csak annyi mivel számok nincsenek feltüntetve számszerüleg nem tudom hány fokon jár a motor! Elnézést ha zavartam

Szia!
Mail címedre elküldtem a titkos menü leírását, csak, hogy ne kelljen keresgélned

Köszi megkaptam

kalmaristi Elküldve: 2013-01-20 19:03 Egyenetlen alapjárat

jons írta:
kalmaristi írta: Még azt akarom kérdezni a termosztátot külön lehet cserélni?? Mindenhol csak házzal együtt találtam!20e indul a határ a csillagos ég A hőm. mutatóm pedig pont függőlegesen áll fölé nem megy az istennek se!! És abból kiindúlva hogy a termosztát 105 C-kon nyit az tényleg gáz


Az emissziós normákat így teljesíti, hogy 105°C fokon nyit. Nem teljesen értem, hogy ezzel mi a problémád. A hőmérséklet mutatóddal meg hogy mi a gondod azt végképp nem értem. Hogy kéne állnia?

Nincs különösebb problémám csak még nem ismerem a BMW-ét A hőmérővel is csak annyi mivel számok nincsenek feltüntetve számszerüleg nem tudom hány fokon jár a motor! Elnézést ha zavartam



kalmaristi Elküldve: 2013-01-20 10:51 Egyenetlen alapjárat

Még azt akarom kérdezni a termosztátot külön lehet cserélni?? Mindenhol csak házzal együtt találtam!20e indul a határ a csillagos ég A hőm. mutatóm pedig pont függőlegesen áll fölé nem megy az istennek se!! És abból kiindúlva hogy a termosztát 105 C-kon nyit az tényleg gáz

kalmaristi Elküldve: 2013-01-19 18:30 Egyenetlen alapjárat

dankoj írta:
vivaladiesel írta:
jons írta:
vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.


Ez is lehetséges.


Sziasztok hidegen az alapjárat nekem is ingadozott!
Szerelőnél voltam más problémával és azt vettem észre jó az autó jobban megy a fogyasztás mérő is elég jó értékeket ír!
Ezt követően bepillantottam a motortérbe és azt látom, hogy a levegőszűrő mögött gondolom valami szenzorról le van csúszva egy cső, visszadugtam és az autó már mindjárt nem úgy ment illetve 1,5 literrel több értéket ír! továbbá az alapjárat is ugyanolyan lett mint előtte! Ha nincs fordulaton az autó le fel le fel 400-800 között! Mitől lehet ez!?
Mondjuk az enyém nem ingadozik annyit alig észrevehető,de azért zavar Tied az tényleg durva!!

kalmaristi Elküldve: 2013-01-19 16:19 Egyenetlen alapjárat

vivaladiesel írta:
jons írta:
vivaladiesel írta:
Szia!
Amíg a vízhőfokod nem áll be normálisan (ha jól értem akkor alig halad túl a kék mezőn a mutató?!) addig ne nagyon kergesd az autót... Ez így motorkoptató használat.
Cseréld ki a termosztátot.


Én úgy értettem, hogy ő ahhoz szokott, hogy ha megkergeti az autót akkor emelkedni kezd a piros felé a mutató, tehát mindenképpen elhagyja a középállást. Biztos rossz autója volt eddig.


Ez is lehetséges.
Köszönöm a válaszokat! Pug 306 -osom volt(van is még)
80-85 fokon üzemelt hidegben is! Bele kel tanulnom a BMW-be Akkor az olaj meg szürő csere mellé beütemezem a termosztátot is!!



kalmaristi Elküldve: 2013-01-18 17:25 Egyenetlen alapjárat

Üdvözlöm a tagokat! Tegnap (boldog)tulajdonosa lettem egy E46 1.6i-nek
Eléggé egyben van a gép csak az ingadozó alapjárat zavar!! Állitólag most cserélt gyertyát a kereskedő(nem kérdeztem milyet rakott bele): Illetve a vizhőfok mutató középállásnál még nem ment feljebb ez nem tudom C-fokba mit jelent:: Pedig kergettem hazafele rendessenLehet meglessz életem első gyorshajtós csekkje!!
« előző1234567következő »