lacamester fórum hozzászólásai

lacamester Elküldve: 2019-08-10 20:32 légzsak_

Sziasztok.
Kellene egy kis segitség már ha egyáltalán megoldható a kis találmányom.
Adott egy e46 2002-es amiben van egy sima kormány ami természetesen két inditós és van itthon egy tanga egy indítós kormányom amit be szeretnék rakni de ugy hogy müködjön is rendesen a légzsák rendszer.
Elöre is köszi a segítséget.

lacamester Elküldve: 2015-04-10 20:05 elektromos ablakemelõ_

Sziasztok! Kellene egy kis segítség,E36 rol van szó,az én autóm manuális ablakokkal rendelkezik de elktromost szeretnék bele. A hozzákellő dolgok megvannak elvileg motor,kapcsoló modul,csak az a kérdés hogy a modulhoz csatlakozo csatikbol melyikeket kell használnom a kábelkorbács nagyrésze is megvan,egy részével tistában is vagyok ahogy nézegettemde nem minden szál fut be csatlakozoba és ezek kérdés hova mennek illetve kellenek e. Tehát ha valak megtudná mondani melyik csatik kellenek vagy egy rajzot. Előre is köszí.....

lacamester Elküldve: 2014-07-12 16:46 Fûtés - Klíma

kovarig írta: Sziasztok!

Úgy tűnik, hogy itt eléggé gyorsan cserélődnek az infók, szóval megosztom veletek a bajomat.
Van egy E36 Cabriom, 318i, 1997-es. A Problémám a fűtéssel van. Egyszerűen nem akar meleg levegőt nyomni. Mivel nem vagyok teljesen hülye a technikához, ezért leírom, hogy mit néztem át, illetve, hogy mik a tapasztalatok.
- Hűtővíz van, fullon van a rendszer
- Vízpumpa jó, kering a lötty rendesen
- Fűtőmotor jó
- Elekronikus fűtéscsap jó (legalábbis én kiszedtem, és amikor megadtam neki, a 12 V-t, akkor ki is tolták a tekercsek a kúpos zárófejeket)

A jelenség a fűtéscsappal kapcsolatosan annyi, hogy kiszereltem, rátettem a csatit. Adtam gyújtást, semmi. Nyitva volt, és nyitott is maradt. Tekergettem a hideg-meleg gombot, a reakció szintén SEMMI. Majd amikor levettem a gyújtást, akkor fogta magát, és kattant egyet, tehát bezárt. Úgy maradt még 4-5 percig, majd visszanyitott megint (azaz lement róla a 12 V).

Szerintem ez innentől szép kihívás , ha valakinek van ötlete, akkor legyen kedves segíteni!

Köszönöm!

Gábor


Sziasztok!

Erre a probléma megoldásra énis kiváncsi lennék mert ugyanez a gondom

lacamester Elküldve: 2012-01-18 10:00 alapjárat leesik, ingadozik

petermover írta:
lexba írta:
anubisz írta:
lexba írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.



Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!


Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.


Köszi,tanultam az esetből! Egyéb ötlet(ek)?!!


Nekem is ez volt a gondom amikor megvettem az autót. Indítás után ha megpöcköltem a gázt, lefulladt az autó (ez ugye nem derült ki amíg meg nem vettem... , de ha már bemelegedett, semmi gond nem volt.
Akkor a főtengely jeladó volt a ludas, ha jól emlékszem 14ezerért gyárit tettek bele.

Légtömegmérőm most rakoncátlankodik, egy másik topikban kifejtettem, hogy a hőmérséklet miatt van gondom (4-5 fok alatt kezd el alapjáratot ejteni az üzemi hőfokos motor). Azóta külföldi fórumokon is utánaolvastam, állítólag hidegben, főleg párás időben sokaknak rosszalkodik.

Üdv




sziasztok nekem ugyanez volt a gondom 2 évig aztán vettem egy lambda szondát és nekem megoldodott a dolog