laleeboy fórum hozzászólásai

laleeboy Elküldve: 2016-04-08 17:16 Gumiabroncs

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!


Nankang NS-20 nagyon bejön. de elég rosszul szerepel tesztekben, amire ugye azért nem kell alapozni németek is használják bőven a nankang és egyéb kínai márkákat is. normál használat mellett nem okoz az gondot. na meg nagy tuning verdákkal (optika, ültetett) úgysem menek gyorsan. meg a kerékdőlés miatt úgyis elnyalja a szélét, nem fognak drága gumit venni rá.
3 utolsó nagymárka. Nokia kopósabb nem igazán erre a klímára való. na meg drágák. nem rossz gumik, de biztos, hogy árban megérik a dupla összeget.


Köszi!
Akkor agyalok rajtuk egy kicsit!


Én nem hagynám ki a Nagy márkák Budget változatait sem

Nekem Matadorok vannak ami ugye Conti termék , nagyon meg vagyok vele elégedve sokkal jobb mint vártam és árban is jó és inkább ilyent veszek legközelebb is mint valami kínai linglong/pingpingot vagy vanlit és társait

laleeboy Elküldve: 2015-11-13 13:36 Motorolaj

Cunti írta: Sziasztok!
e36 320i-be milyen olajat kéne raknom? 10w-40 vagy 5w-40 illetve hány liter?
Az a helyzet, hogy kb. 3 hónapja vettem meg az autót akkor néztem olaj szintet megfelelő volt, azóta olyan 3000-4000 km mentem vele ha nem többet és tegnap mikor megnéztem minimum alatt volt.Nem tudom, hogy előtte milyen volt benne
Előre is köszönöm a segítséget



10W40 jó bele

Vásárlás után amúgy is illik olajat cserélni hiszen nem tudhatod hogy mi van benne és mióta, illetve lehet hogy azt mondta az előző tulaj hogy kicserélte de csak a számlálót nullázta le ??

Csak akkor lehetsz biztos ha te teszed bele a frisset

laleeboy Elküldve: 2015-10-13 08:44 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Nekem-8 írta: HELP -et kérnék:
- keresnék gyári vagy minőségi ülésfűtés betétet E46 Limo. első ülésekbe. (ha számít akkor sport ülésbe) - ebay-es link is érdekel.



- keresnék embert aki el tudná végezni a műtétet, igényesen nem szétrombolva az ülést (Zsámbék - Tatabánya - Budaörs környéke előnyben)

Thx.
8



Szia

Ha jól látom neked már fűthető az ülés, gondolom csak a fűtőlapok mentek tönkre.

Nekem ilyen került be hasonló üléshez igaz E36-ba

http://www.tutihifi.hu/aru.php?kod=02321

Csak a fűtőlapokat használtam fel a készletből és a fűtőlapokban levő termosztátot is kikötöttem így tökéletesen működik a gyári rendszerrel.

Az ülést sajnos ripityára kell szedni ezért én kárpitossal csináltattam


laleeboy Elküldve: 2015-07-31 14:28 hûtõ

southboy írta:
laleeboy írta:
southboy írta:
szotakdavid írta:
southboy írta: Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem


Mennyi víz fogy?


Kb 3dl ugy 100km-eren. DE pár km után tiszta kemény a cső és levegős ha felnyitom a sapkát szuszog. Venti el se indul hőmérő középen vízhűtő meleg cső is meleg.Azt monták a gőz miat és a levegő miatt . Venti klímánál be kapcsol. Le véve az egr hűtőt tiszta volt nem volt víz . Olyan mintha valahol levegőt szívna. Kiegyenlítő tartályt hogy lehet le venni ? Azon gondolkodok öntők bele THURMO hűtőtömítő port és majd meglássuk mi sül ki belőle.
Azt mondták az autó szerelők hengerfejes. Még mindig nem hiszem el hisz nincs füst se olaj baj .


Elsőre nekem is hengerfejnek tűnik ha fogy a víz és kemények a csövek.

Hengerfejes lehet az égéstér és a víztér között is és akkor nincs olaj a vízben se kék füst....

A hűtőtömítőt pedig felejtsd el mert mindenhol lerakódik nem csak ott ahol kell és csak gondot okoz a továbbiakban a hengerfej hibán meg nem segít.....

Értem . Akkor kb mi be fáj egy hengerfejezés átlagosan ?
Köszönőm az eddigi segítségeteket .


Az attól függ hogy mit kell cserélni

Alap pár tömítés (hf, kipuff, szelepdekni meg ami még ott van )és egy nyomáspróba a hf-re hogy tényleg repedt e vagy csak a tömítés szakadt át (ez a jobbik eset) ha kell akkor hf felújítás szelepszár+ vezető (ha kell) + síkolás

Ha a hf repedt akkor egy másik fej amin szintén érdemes megcsináltatni a nyomáspróbát és a síkolást , ellenőrizni a szelepeket, vezetőket szimeringekettés ha kell cserélni...


Minden akkor derül ki ha szét van kapva a motor rendesen

laleeboy Elküldve: 2015-07-31 11:11 hûtõ

southboy írta:
szotakdavid írta:
southboy írta: Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem


Mennyi víz fogy?


Kb 3dl ugy 100km-eren. DE pár km után tiszta kemény a cső és levegős ha felnyitom a sapkát szuszog. Venti el se indul hőmérő középen vízhűtő meleg cső is meleg.Azt monták a gőz miat és a levegő miatt . Venti klímánál be kapcsol. Le véve az egr hűtőt tiszta volt nem volt víz . Olyan mintha valahol levegőt szívna. Kiegyenlítő tartályt hogy lehet le venni ? Azon gondolkodok öntők bele THURMO hűtőtömítő port és majd meglássuk mi sül ki belőle.
Azt mondták az autó szerelők hengerfejes. Még mindig nem hiszem el hisz nincs füst se olaj baj .


Elsőre nekem is hengerfejnek tűnik ha fogy a víz és kemények a csövek.

Hengerfejes lehet az égéstér és a víztér között is és akkor nincs olaj a vízben se kék füst....

A hűtőtömítőt pedig felejtsd el mert mindenhol lerakódik nem csak ott ahol kell és csak gondot okoz a továbbiakban a hengerfej hibán meg nem segít.....

laleeboy Elküldve: 2015-07-31 10:12 váltó

Csekesz írta: Sziasztok!

Egy olyan nagy kérdésem lenne, Hogy van egy 330Xi-m, autómata váltós volt, és a nagy kérdés, hogy a sima és az összkerekes váltója egyforma? Fel lehet tenni egyiket a másik helyére?

Esetleg manuálisat mennyire macerás alárakni??


A váltók nem egyformák, de át lehet alakítani manuálisra

laleeboy Elküldve: 2015-07-30 14:07 Felni csere

Redrocket írta: sziasztok srácok,

elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.

Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:

Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:


Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5

Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.

Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.

Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.




Az ET20 az az 5-ös mérete

Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.

Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )

laleeboy Elküldve: 2015-07-30 10:19 Fékjavítás

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.


Azért a kéziféktől ne várj blokkoló hátsó kereket (gyári felállásban vagy teljesen felújítva sem) mert nem arra való.

A kézifék egy rögzítőfék aminek az a szerepe hogy megtartsa a kocsit egy kisebb emelkedőn (pl kapubejáró, mélygarázs...) tehát rögzítse azt.

Utcára szerintem kár túlreagálni a kéziféket mert ha az egyik fog egy kicsit már akkor is megtartja a kocsit álló helyzetben vészfékezni meg nem azzal kell...


mondjuk azért az durva, hogy az fater Opel-ján úgy fog a kézi, hogy nagyon. sőt láttam már pár autót műszakizni és elsőkerekesnél mind durva volt a kézi. jó BMW-vl meg gázzal kanyarodunk

Persze persze, nem mondtam, hogy blokkolást várok tőle, de az enyém nagyon sz..r szerintem. Kimondottan nagy erőt kell kifejteni ahhoz, hogy végre megállítsa a kocsit. Bevallom, amilyen kellemes fékezni a kocsit, olyan csalódás amit írtok a gyenge kézifékkel kapcsolatban. Egy kocsin sem blokkolásra tervezték a kéziféket, de azért merjem már ott hagyni egy lejtős utcában. Hogy hagyhatja ilyennek a német? Vagy eredetileg adnak minden BMW-hez egy féltéglát, csak én nem kaptam meg hozzá? Mindegy, megpróbálok a lehető legtöbbet kihozni belőle, aztán majd meglátjuk. Nekem régebben azt mondták a régi szakik, akik tanítottak, hogy "Húú Japán? Arra aztán kéziféket nem lehet csinálni!" Én mindig összehoztam valahogy. Ha azok sikerültek, akkor ...Majd meglátjuk.


én is érzem ezt sokszor, de megfogja az autót. na meg sebességben kell hagyni. vagy 1-esben, vagy R-ben.


A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni

laleeboy Elküldve: 2015-07-29 15:29 Fékjavítás

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.


Azért a kéziféktől ne várj blokkoló hátsó kereket (gyári felállásban vagy teljesen felújítva sem) mert nem arra való.

A kézifék egy rögzítőfék aminek az a szerepe hogy megtartsa a kocsit egy kisebb emelkedőn (pl kapubejáró, mélygarázs...) tehát rögzítse azt.

Utcára szerintem kár túlreagálni a kéziféket mert ha az egyik fog egy kicsit már akkor is megtartja a kocsit álló helyzetben vészfékezni meg nem azzal kell...

laleeboy Elküldve: 2015-07-28 08:48 Fékjavítás

lela írta:
laleeboy írta:
lela írta: Üdv!

Szeretném én is megcsinálni a hátsó féket, elég rozsdás a nyereg, ha levenném és elvinném homokszórtatni és porfesteni esetleg horganyozni, addig a régi tömítéseket és a dugattyút benne hagyjam vagy hogy érdemes felújítattni? Mikor kell biztosan cserélni a nyerget?
Azért kérdezem mert ha fel lehet újítani akkor inkább nem vennék másikat.




A festést meg lehet csinálni akár házilag is (az én receptem : drótkorong, RO55, horganyspray, és festék ami bármi lehet én sima ezüst keréktárcsafestéket használtam már 3 éve rozsdamentes...)

A felújítás sarkalatos pontja a dugattyú, ha az rozsdás karcos ...stb akkor cserélni kell és akkor már minden tömítést is és ki ne maradjon a légtelenítő csavar sem mert az is csúnyán meg tud szivatni ha beletörik...

Kisebb karcokat lehet polírozni is de ennek általában kétséges a tartóssága.

Ha homokoltatod akkor csak a betéteket vedd ki és a dugattyút védd le valahogy (meg persze a fékcső helyét is) és rágd a szaki szájába hogy VIGYÁZZON A TÖMÍTÉSEKRE tehát azon a részen csak óvatosan és kisebb nyomással fújja.

Utána inkább a horganyoztatást ajánlom mert a porfestés nagy hővel jár így az nem egészséges és bemegy oda is ahova nem kéne...


Szerintem érdemes kicserélni mindent mert nem nagy összeg az egész


A dugattyúnak a feje ami a betétet nyomja az tuti rozsdás, de te gondolom a dugattyú falára érted hogy az ne legyen karcos/rozsdás. De ha benne hagyom a régi dugattyút és tömítéseket akkor gondolom nem lehet baja. Majd kezelés után persze cserélem. Ja és a horganyzás is hővel jár. Mármint a tüzi horganyzás ráadásul előtte savfürdőt kap. A galvanizálás az kémiai úton megy.

Ja és ebben a 10 es csoportban benne van a dugattyú is?



Igen a tömítés alatti rész a lényeges, de ha jól emlékszem akkor a dugónak van is egy kis válla

A homokolás miatt mindenképpen benne kell hagyni mindent mert ha a nyereg belsejébe is belefúj (a dugó helyére) és bejut a homok akkor ki lehet dobni érdemes a fékcső helyére is becsavarni valamit addig

A 10-es csoport az a 2 tömítés és a dugattyú, de lehet külön külön is venni tömítést (2 dbos a szett 1 külső 1 belső) és dugót, nekem pl csak tömítést kellett cserélni

Az egyik ismerősömnek horganyozták a homokolás után és úgy nézett ki utána mintha gyári új lenne, ő mondta hogy csak folyadékokba mártogatták (gondolom akkor inkább galvanizálva lett és nem horganyozva) az enyémet én a fent leírt módon festettem

laleeboy Elküldve: 2015-07-27 11:03 Futómû és hibái

eLevente írta: Sziasztok!

Mostanában vettem észre, hogy göröngyös úton kicsit nagyobb sebességgel kanyarodva a kocsi háta elkezd pattogni az úton, közben villog a kis sárga ikon a műszerfalon, hogy megcsúszott a kocsi.
Elég ijesztő a jelenség, esetleg van ötletetek, hogy mi okozhatja? A gumik szinte újak.

Előre is kösz a válaszokat!



A gumi csak az egyik összetevője a jó tapadásnak.

Első körben a gátlókat nézném meg alaposan illetve a szilenteket, különös tekintettel a lengőkar nagysziletre ami a küszöb végében van illetve az ABS szenzorokat, hátha az ad hibás jelet (diaggal persze)

laleeboy Elküldve: 2015-07-27 09:18 Fékjavítás

lela írta: Üdv!

Szeretném én is megcsinálni a hátsó féket, elég rozsdás a nyereg, ha levenném és elvinném homokszórtatni és porfesteni esetleg horganyozni, addig a régi tömítéseket és a dugattyút benne hagyjam vagy hogy érdemes felújítattni? Mikor kell biztosan cserélni a nyerget?
Azért kérdezem mert ha fel lehet újítani akkor inkább nem vennék másikat.




A festést meg lehet csinálni akár házilag is (az én receptem : drótkorong, RO55, horganyspray, és festék ami bármi lehet én sima ezüst keréktárcsafestéket használtam már 3 éve rozsdamentes...)

A felújítás sarkalatos pontja a dugattyú, ha az rozsdás karcos ...stb akkor cserélni kell és akkor már minden tömítést is és ki ne maradjon a légtelenítő csavar sem mert az is csúnyán meg tud szivatni ha beletörik...

Kisebb karcokat lehet polírozni is de ennek általában kétséges a tartóssága.

Ha homokoltatod akkor csak a betéteket vedd ki és a dugattyút védd le valahogy (meg persze a fékcső helyét is) és rágd a szaki szájába hogy VIGYÁZZON A TÖMÍTÉSEKRE tehát azon a részen csak óvatosan és kisebb nyomással fújja.

Utána inkább a horganyoztatást ajánlom mert a porfestés nagy hővel jár így az nem egészséges és bemegy oda is ahova nem kéne...


Szerintem érdemes kicserélni mindent mert nem nagy összeg az egész

laleeboy Elküldve: 2015-07-15 15:43 Futómû és hibái

southboy írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy hátsó lengéscsillapító volt cserélve porvédő minden és egyszer csak kinyomta a toronyszilentet (SHACHS) ki lett cserélve semmi gond majd az új is ki jött a helyéből kis idő múlva . Újból cserélve lett az új lengéscsillapító is és a szilent is baloldalt most le kopogom az jó. Most a napokban a jobboldali kiszakadt a szilent ott is mi lehet a gond ? Rugó nincs el törve nem lóg nem zörög semmi hátul . Nem kopik féloldalasan a gumi se. E46 320d touring .

Előre is köszönőm!


Nem maradt ki az alátét a gátló végéről?

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0386

6-os alkatrészről van szó

laleeboy Elküldve: 2015-07-09 08:23 Autóvásárlás

SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)

laleeboy Elküldve: 2015-07-08 09:06 Kormányszervó hiba

Peti1012 írta: Hali! Szervòolaj után töltèsre keszülők kell lègteleniteni e36 compact 318 tds?


Járó motornál párszor kopptól-koppig tekerni , először lesz egy kis ropogó buborékoló hangja (ekkor jön ki a levegő) ha ez elmúlik akkor már csak a folyadékszintet kell ellenőrizni és kész