limorent fórum hozzászólásai

limorent Elküldve: 2010-10-14 19:21 330 D váltófelújitás

Üdv.
Nos a váltó ami melegen berakta magát service fokozatba,egy gyenge váltó olaj csere próbával sem sikerült megoldani a problémát.
Váltó csere lett belőle.Kapott egy teljesen felújítottat. 4 órás műtét volt.
A régi váltóban a leeresztés során teli volt a karter spénnel,meg a szűrő is.Tehát akik azt mondják,hogy sosem kell olajat cserélni az hülyeség.172000 nél meg is adta magát.Javaslom mindenkinek a cseréket mert meg lehet spórolni pár százezer forintot.
Most nagyon állatul megy és tökéletes a kocsi.

limorent Elküldve: 2010-09-28 15:40 Automata váltó letilt (hiba kijelzés)

Üdv.
Azért látom itt az írások között,nem csak én küzdök ezzel,hogy letilt és vészüzemmódba kapcsol.Néha még a fogaskerék is kigyullad a kijelzőn.Elég váltó problémásak a BMW-k
ÉN olaj és szűrő cserével próbálkozom,hátha visszakapja az életkedvét a 330 D öbbenet.
Sokan írták nekik is produkál furcsa letiltásokat.Váltót nem szeretnék venni mert néha meg tökéletesen vált.
Kint Németben egy BMW spiller azt mondta 120 ezernél ki kellett volna herélni,azaz cserélni az
olajat.Most 172 ezer van benne.Még valami érzékelőt illetve szenzort mondtak,hogy az lehet.
Azt hol találom,ki lehet egyszerűen cserélni?? Kívül vagy belül van??

Ötleteket szívesen várok.

Köszönöm.

limorent Elküldve: 2010-09-28 14:53 Autómata váltó hibakód

Fekete320d írta: Üdv!

Mi lehet akkor ha az automata egyszer csak bekapcsol vészprogramba, és erötlenül megy. Kb 2Km után elértem a célom, elintéztem a dolgom kb. 10perc. És amikor indultam akkor mint ha mi sem történt volna. Hazaflé beugrottam a BMW szervízbe. Ott megnézték (nem tudom milyen komolyan mert a szalonban maradtamm a kocsit bevitték a műhelybe) és azt monták, hogy nincsen hibakód, és valszeg olyan kicsi kis probléma lehetett, hogy meg sem jegyezte a kocsi. Magátol javuló? Vagy mi? Amúgy német szaksszervízról van szó és már évek óta oda járok max. megelégedettésgel. Ezt már úgy havont egyszer eljátsza. 177'000Km van enne. Olajcsere kéne, vagy valami amit nem tudok? A szervzben azt mondták, hogy nem kell olajat cserélni mert örökéletű. Meg, meg sem csinálnák. Van valami amit nem tudok? Mindig rendszeresen, ahogy kéri a kocsi viszem a BMW-be.

Ui.: Piros lámpánál állva szinte mindig kiteszem üresbe, mert azt mondják nem szabad sokáig D-ben állni vele. Azt viszont senki nem tudja, hogy mi a sok.

Akinek van véleménye kérem ne kiméljen. Köszönöm.



Szia.
Nekem a BMW ugyanezt produkálja 330 D tiptronic. 2004-es E 46
Szintén 172000 km van a kocsiban,állandón letilt.1-esbe marad.Aztán lehűl,megyek vele mintha mi sem történt volna vált rendesen.Megmelegszik,megint letilt.Rücki van.:
Neked van ötleted,illetve megoldódott a probléma.Még kint Németben sem tudtak mit mondani,csak azt ,hogy 2 ezres fordulat körül a váltóban nincs megfelelő nyomás (valahol) és letilt.
Én arra gondolok,hogy koszos a szűrő meg az olaj is szar,nem cserélték sajna.
Talán ez. De most már gyakran letilt pár km és kampec.max 30.cal lehet közlekedni.
Válaszodat várom.
Köszönöm.

limorent Elküldve: 2010-09-27 18:40 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

Azért vagyok meglőve mert fölöslegesen nem akarok váltót venni.
Meg egy váltó vagy szar és nem dolgozik vagy működik rendesen.De ez hol működik hol nem.
Volt egy 725-ös TDS BMW-m,annál meg meleg motornál bedadogott az alapjárat.(Néha)
senki sem tudta mi lehet,aztán kiderült,hogy a fordulatszám jeladó a váltóba,az szivat.Már adagolót akartak cseréltetni.

limorent Elküldve: 2010-09-27 18:27 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

üdv.
Ha valakinek van kis ötlete mi lehet a bibi,orvosolható-e olajcserével?
330 diesel E46-os BMW-n a váltó letilt és csak 1-es fokozatot enged.Max 30 km/ó.Viszont ha kihül a motor akkor észhez tér és tök jól váltogat.Aztán gondol 1-et és letilt.
Én az olajra illetve a szűrőre tippelek,hogy nem cserélték.172000 km van benne ez tuti mert leinformáltuk.Németben végig szakszervízben szerelve.Itt is voltunk,tehát rádugták a komputert és itt azt mondták,már amennyit értettem,hogy 2 ezres fordulatnál valami jeladó beküldi a hibát,mert nem érzékeli a normál ford számot.Mindegy,valakinek ötlete van??
Vagy váltó csere? De az érdekes,hogy néha meg tök jól vált.Mintha szűrő vagy dugulásill.hőmérséklet függő lenne.
Tippeket ötleteket elfogadnám.

Köszike mindenkinek.